JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100125/21614-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Babimost: Budowa rurociągów tłocznych pomiędzy miejscowościami: Stare Kramsko -Kolesin, Kolesin - Janowiec, Kolesin - Nowe Kramsko, Nowe Kramsko - Babimost (łącznie z kolektorem grawitacyjnym i przyłączem)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21614 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Babimost , ul. Rynek 3, 66-110 Babimost, woj. lubuskie, tel. 068 3512034, faks 068 3512028.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.babimost.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa rurociągów tłocznych pomiędzy miejscowościami: Stare Kramsko -Kolesin, Kolesin - Janowiec, Kolesin - Nowe Kramsko, Nowe Kramsko - Babimost (łącznie z kolektorem grawitacyjnym i przyłączem).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa rurociągów tłocznych pomiędzy miejscowościami: Stare Kramsko -Kolesin, Kolesin - Janowiec, Kolesin - Nowe Kramsko, Nowe Kramsko - Babimost
W zakres zamierzeń inwestycyjnych wchodzą między innymi  następujące roboty:
1.  Budowa rurociągu tłocznego pomiędzy miejscowościami: Stare Kramsko - Kolesin obejmuje wykonanie robót:
- rurociąg tłoczny PE O 100 - 2.086 mb,
2. Budowa rurociągu tłocznego pomiędzy miejscowościami: Kolesin - Janowiec obejmuje wykonanie robót:
- rurociąg PE  O 90 - 776 mb,
3. Budowa rurociągu tłocznego pomiędzy miejscowościami: Kolesin - Nowe Kramsko obejmuje wykonanie robót:
- rurociąg PE  O 90 - 743 mb,
4. Budowa rurociągu tłocznego pomiędzy miejscowościami: Nowe Kramsko - Babimost obejmuje wykonanie robót:
- rurociąg PE  O 125 - 3.659 mb,
- rurociąg grawitacyjny PCV O 250 - 264 mb..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy wymaga wniesienia wadium w wysokości: 33.000,00zł ( słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych 00/100)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków:  
5.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
5.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
5.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia tj.:
a) wykażą, że dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz należy do właściwej izby samorządu zawodowego,
b) wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej pięciu robót budowlanych o podobnym charakterze i złożoności  tzn. - co najmniej 5 robót budowy rurociągów tłocznych o długości nie mniejszej niż 2000 m każde zadanie, o wartości nie mniejszej niż 300tys. każde zadanie z podaniem daty i miejsca ich wykonania oraz przedstawią referencje  wystawione wyłącznie przez Zamawiających potwierdzające, że wszystkie roboty wykazane wyżej, zostały wykonane z należytą starannością.                                                   
c) wykażą, że dysponują lub będą dysponować następującymi podstawowymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: koparka, spycharka, urządzenie do przewiertów, szalunki do umocnienia pionowych ścian wykopu, itp.
5.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia tj.:
a) wykażą, że posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
b) wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż  wartość złożonej oferty brutto.
5.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych,
5.1.5 spełniają warunki niniejszej specyfikacji:
5.1.6 udzielą 3 letniej ( 36 miesięcy ) gwarancji i rękojmi na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego.
5.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, określonych w pkt 5.1 SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.
5.3 Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ( składający ofertę wspólnie ) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt. 5.1.1, 5.1.3a - oprócz kwoty ubezpieczenia, 5.1.3b - oprócz wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej i 5.1.4 SIWZ. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt 5.1 mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 
5.4 Zamawiający  nie przewiduje  udzielania  zaliczek na  poczet  wykonywanych robót..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
6.1 Stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP   
6.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert                                             
6.3 Aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że oferent nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert               
6.4 Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert                    
6.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert                                                                         
6.6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert                                                                          
6.7 Dowody na posiadanie kapitału obrotowego umożliwiającego realizację przedmiotu zamówienia - informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których oferent posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,  w wysokości nie niższej niż wartość złożonej oferty brutto.
6.8 Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
6.9 Charakterystyka ogólna oferenta zawierająca informacje na temat przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, wykazu osób i podmiotów, które będą zaangażowane do wykonania zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z odpisami uprawnień budowlanych - proponowany Kierownik Budowy musi dysponować pięcioletnim doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości, w tym nie mniej niż 3 lata w charakterze Kierownika           
6.10 Wyposażenie techniczne - główne pozycje sprzętu budowlanego ( własny, wydzierżawiony, wynajem itp ), który oferent zaangażuje do realizacji przedmiotu zamówienia                                                             
6.11 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej pięciu robót budowlanych o podobnym charakterze i złożoności  tzn. - co najmniej 5 robót budowy rurociągów tłocznych o długości nie mniejszej niż 2000 m każde zadanie, o wartości nie mniejszej niż 300tys. każde zadanie z podaniem daty i miejsca ich wykonania.                                                 
6.12 Referencje  wystawione  wyłącznie przez Zamawiających potwierdzające, że wszystkie roboty wykazane w załączniku nr 11 zostały wykonane z należytą starannością  
6.13 Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem na którym będzie realizowane przedmiotowe zamówienie ( wizja terenowa ) oraz oświadczenie o zawiadomieniu właścicieli poszczególnych nieruchomości o wejściu na teren i poniesieniu odszkodowań z tytułu strat za zasiewy i nasadzenia  
6.14 Oświadczenie o udzieleniu 3 letniej ( 36 miesięcy ) gwarancji i rękojmi na wykonane roboty                                                                                     
6.15 Kosztorys ofertowy z zestawieniem materiałów i sprzętu  ( z podaniem stawek: Rg, Ko, Zysk, Sprzęt)   
6.16 Tabela elementów scalonych                             
6.17 Dowód wpłacenia wadium                                                     
6.18  Wskazanie tej części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.babimost.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiajacego: Gmina Babimost, ul. Rynek 3, 66 - 110 Babimost, pokój nr 4..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego, pokój nr 10 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com